Online Q&A delavnica: Kako v šestih korakih do usklajenosti z direktivo o plačni transparentnosti in enakosti? DODATNA IZVEDBA

21. oktober 2025 do 16. december 2025
Delavnica poteka preko spletne platforme ZOOM
Več o programu:
Pridružite se nam na praktičnem in modularnem programu, ki vam bo dal jasen načrt in konkretne korake, kako pripraviti svojo organizacijo na skladnost – brez ugibanja, brez tavanja.
TERMINI V LETU 2025:
2. ponovitvena izvedba: Pričetek v torek 21. oktobra, nadaljevanje vsak drugi torek do 16. decembra med 9:00 in 11:00 uro.
V času programa boste:
- pridobili okvir za gradnjo arhitekture delovnih mest in karierne strukture,
- oblikovali lastne kriterije in način vrednotenja delovnih mest,
- pripravili plačne razrede in pravila za napredovanja,
- pridobili znanja, da se pripravite na poročanje skladno z zahtevami direktive,
- definirali ključna sporočila za izobraževanje in komunikacijo z zaposlenimi.
Komu je program namenjen?
- HR vodjem in strokovnjakom v srednjih in manjših podjetjih (50–250 zaposlenih), ki potrebujejo jasen načrt za uskladitev z direktivo.
- Menedžerjem, odgovornim za plačni sistem in organizacijo dela v podjetjih brez formalnega HR oddelka, ki vedo, da jih čakajo obveznosti.
- HR strokovnjakom v velikih organizacijah (250+ zaposlenih), ki iščejo know-how, metodološki okvir in konkretne smernice za izvedbo direktive.
- Podjetnikom, ki še nimajo strukturiranega sistema plač in ga želijo postaviti pravočasno.
Prijava je mogoča na posamezni modul ali celotni program.
Področje
HR&M
Termin
21. oktober 2025 do 16. december 2025
Zakaj se udeležiti delavnic?
Korak za korakom gradite sistem, ki ni le na papirju, ampak živi v praksi in gradi zaupanje.
EU Direktiva o transparentnosti plač bo kmalu od podjetij zahtevala jasne kriterije, pravično strukturo in razumljivo komunikacijo s zaposlenimi.
Vprašanje ni ali, ampak kdaj boste morali ukrepati.
Naš praktični in modularni program vam pomaga, da to naredite pravočasno, brez stresa in brez ugibanja.
Program je izobraževalni in praktično usmerjen – zasnovan kot voden proces, kjer sproti prenašate naučeno v svojo organizacijo.
Ne gre za “plug & play” rešitev, temveč za know-how, smernice in strukturo, ki vam pomagajo sistem plač zgraditi sami – na način, ki bo ustrezal prav vam.
- Pridobite jasno razumevanje zahteve EU direktive
- Postavite arhitekturo delovnih mest in karierne okvire
- Razvijete pravičen sistem vrednotenja delovnih mest
- Oblikujete plačne razrede in pravila za napredovanja
- Pripravite organizacijo na poročanje – interno in javno
- Naučite se, kako učinkovito komunicirati plače zaposlenim
- Gradite zaupanje in zmanjšate tveganja (nesporazumi, kazni, ugledne škode)
Predavatelji
Larisa Grizilo
Larisa je HR vodja in voditeljica, ki verjame, da je delo lahko okolje, kamor ljudje radi prihajajo, rastejo in z veseljem ostajajo.
Njena karierna pot jo je vodila skozi mednarodna, na ljudeh usmerjena podjetja, kjer je bila odgovorna za ljudi, organizacijsko kulturo in komunikacijo v ekipah od 100 do 2.500 zaposlenih. Tam je od blizu spoznala, kaj resnično gradi zavzetost: pravičnost, jasnost in zaupanje.
Njena strast je oblikovanje trajnostnih, transparentnih in pravičnih sistemov nagrajevanja, ki delujejo – tako za ljudi kot za posel. Pomaga ekipam in organizacijam vzpostavljati strukture, ki prinašajo ravnotežje med pričakovanji zaposlenih in cilji podjetja.
Ana Oštir
Ana je odvetnica v Odvetniški pisarni Jadek & Pensa d.o.o., kjer je zaposlena pet let. Ukvarja se zlasti s področjem delovnega in migracijskega prava, kjer svetuje in zastopa tako delavce kot delodajalce. Njeno delo obsega svetovanje domačim in tujim strankam pri urejanju delovnih razmerij ter zastopanje strank pred sodišči in upravnimi organi.
Posebej se posveča vprašanjem protidiskriminacijskega prava, človekovih pravic in trajnostnega poročanja, zaščite prijaviteljev ter vodenju internih preiskav trpinčenja na delovnem mestu.
Mojca Kokalj
Mojca Kokalj je izkušena HR strokovnjakinja z več kot 20-letnimi izkušnjami v mednarodnih podjetjih, kot so Procter & Gamble, Telsima, Danfoss in zdaj Novartis, kjer od leta 2024 deluje kot direktorica kadrov. Vodila je številne strateške HR projekte v regiji, med njimi tudi nagrajeni projekt plačne transparentnosti v Novartisu, ki je v Sloveniji postavil nov standard na področju odprtosti in zaupanja. Njeno delo zaznamujejo strateški pristop, razvoj ljudi in organizacije ter gradnja vključujoče kulture.
Prijava in kotizacija
Online Q&A delavnica: Kako v šestih korakih do usklajenosti z direktivo o plačni transparentnosti in enakosti? DODATNA IZVEDBA
Za več informacij in ponudbo nam pišite na delavnice@planetgv.si
V ceno ni vključen DDV.
Možnost plačila na obroke
Fizičnim osebam nudimo možnost plačila na obroke brez obresti.
Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?
Vsako izobraževanje ali delavnico izvajamo tudi za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji.
- Planet GV
- Kongres ADMA
- DFK
- #loveHR SKK
- Edutainment
- Nabavna konferenca
- Posvet ADMA
- HRM Festival
- Zlati kamen
- Forum podatkovne analitike
- Zdravstveni razvojni forum
- Posvet v zdravstvu
- Varstvo osebnih podatkov in informacijska varnost
- Dnevi delovnega prava
- Kongres zdravstvene administracije Slovenije
- Europrotocol
- ZTM
- Družinsko podjetništvo
- #loveHR Summitt
- Procurement-conference
- Postani nadzornik
- Mobing pri delu
- Labor law congress
- Digital Commerce Summit
- Digital Commerce Summit EU
- BF
- Povezani prostori: Kjer se srečujeta poslovnost in prijetnost
- PlanetGV knjigarna
- Konferenca o upravljanju tveganj
Stopite v stik z nami
Od ponedeljka do četrtka 8:00 – 16:00
petek 8:00 – 15:00
Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost
Vse pravice pridržane
Da bi zagotovili najboljšo uporabniško izkušnjo, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do podatkov o napravi. Soglasje za uporabo teh tehnologij nam omogoča obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni identifikatorji na tem spletnem mestu. Če soglasja ne podate ali ga prekličete, lahko to negativno vpliva na nekatere funkcionalnosti in lastnosti spletnega mesta.