• Shopping Cart Shopping Cart
    0Shopping Cart
  • Delavnice
    • Področja
        • Vse delavnice
        • Vodenje in komunikacija
        • HR&M
        • Finance in računovodstvo
        • Pravo
        • Občine
        • Podpora menedžmentu
        • Zdravstvo
    • Delavnica po meri

      Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?

      Želim izvedeti več
  • Konference
    • Področja
        • Vse konference
        • HR&M
        • Podpora menedžmentu
        • Pravo
        • Finance in računovodstvo
        • Nabava
        • Zdravstvo
        • Vodenje in komunikacija
        • Občine
        • Digitalna trgovina
        • Podjetništvo
        • Podatkovna analitika
    • Dogodek po meri

      Potrebujete organizacijo dogodka po vaših željah? Z veseljem vam pomagamo.

      Želim izvedeti več
  • Članki
  • Spoznajte nas
  • ADMA
  • HR&M
  • Knjigarna
  • Menu Menu

Online Q&A delavnica: Kako v šestih korakih do usklajenosti z direktivo o plačni transparentnosti in enakosti? DODATNA IZVEDBA

Morda imate pravilnik o delu ali o plačah, vendar nimate jasnih kriterijev, strukture niti načina, kako zaposlenim pojasniti razlike v plačah. Direktiva EU o transparentnosti plač bo to kmalu naredila neizogibno – zahteva, da je vaš sistem transparenten, pravičen in razumljiv.
Želim se prijaviti
21. oktober 2025 do 16. december 2025


Delavnica poteka preko spletne platforme ZOOM

Več o programu:

Pridružite se nam na praktičnem in modularnem programu, ki vam bo dal jasen načrt in konkretne korake, kako pripraviti svojo organizacijo na skladnost – brez ugibanja, brez tavanja.

TERMINI V LETU 2025:

2. ponovitvena izvedba: Pričetek v torek 21. oktobra, nadaljevanje vsak drugi torek do 16. decembra med 9:00 in 11:00 uro. 
V času programa boste:
  • pridobili okvir za gradnjo arhitekture delovnih mest in karierne strukture,
  • oblikovali lastne kriterije in način vrednotenja delovnih mest,
  • pripravili plačne razrede in pravila za napredovanja,
  • pridobili znanja, da se pripravite na poročanje skladno z zahtevami direktive,
  • definirali ključna sporočila za izobraževanje in komunikacijo z zaposlenimi.
Komu je program namenjen?
  • HR vodjem in strokovnjakom v srednjih in manjših podjetjih (50–250 zaposlenih), ki potrebujejo jasen načrt za uskladitev z direktivo.
  • Menedžerjem, odgovornim za plačni sistem in organizacijo dela v podjetjih brez formalnega HR oddelka, ki vedo, da jih čakajo obveznosti.
  • HR strokovnjakom v velikih organizacijah (250+ zaposlenih), ki iščejo know-how, metodološki okvir in konkretne smernice za izvedbo direktive.
  • Podjetnikom, ki še nimajo strukturiranega sistema plač in ga želijo postaviti pravočasno.

Prijava je mogoča na posamezni modul ali celotni program. 

Področje

HR&M

Termin

21. oktober 2025 do 16. december 2025

Zakaj se udeležiti delavnic?

Korak za korakom gradite sistem, ki ni le na papirju, ampak živi v praksi in gradi zaupanje.

EU Direktiva o transparentnosti plač bo kmalu od podjetij zahtevala jasne kriterije, pravično strukturo in razumljivo komunikacijo s zaposlenimi.
Vprašanje ni ali, ampak kdaj boste morali ukrepati.

Naš praktični in modularni program vam pomaga, da to naredite pravočasno, brez stresa in brez ugibanja.

Program je izobraževalni in praktično usmerjen – zasnovan kot voden proces, kjer sproti prenašate naučeno v svojo organizacijo.
Ne gre za “plug & play” rešitev, temveč za know-how, smernice in strukturo, ki vam pomagajo sistem plač zgraditi sami – na način, ki bo ustrezal prav vam.

  • Pridobite jasno razumevanje zahteve EU direktive
  • Postavite arhitekturo delovnih mest in karierne okvire
  • Razvijete pravičen sistem vrednotenja delovnih mest
  • Oblikujete plačne razrede in pravila za napredovanja
  • Pripravite organizacijo na poročanje – interno in javno
  • Naučite se, kako učinkovito komunicirati plače zaposlenim
  • Gradite zaupanje in zmanjšate tveganja (nesporazumi, kazni, ugledne škode)
Želim se prijaviti

Sklopi srečanj

1. srečanje: 7. oktobra 2. srečanje: 21. oktobra 3. srečanje: 4. novembra 4. srečanje: 18. novembra 5. srečanje: 2. decembra 6. srečanje: 16. decembra

Predavatelji

Larisa Grizilo

Larisa je HR vodja in voditeljica, ki verjame, da je delo lahko okolje, kamor ljudje radi prihajajo, rastejo in z veseljem ostajajo.
Njena karierna pot jo je vodila skozi mednarodna, na ljudeh usmerjena podjetja, kjer je bila odgovorna za ljudi, organizacijsko kulturo in komunikacijo v ekipah od 100 do 2.500 zaposlenih. Tam je od blizu spoznala, kaj resnično gradi zavzetost: pravičnost, jasnost in zaupanje.
Njena strast je oblikovanje trajnostnih, transparentnih in pravičnih sistemov nagrajevanja, ki delujejo – tako za ljudi kot za posel. Pomaga ekipam in organizacijam vzpostavljati strukture, ki prinašajo ravnotežje med pričakovanji zaposlenih in cilji podjetja.

Ana Oštir

Ana je odvetnica v Odvetniški pisarni Jadek & Pensa d.o.o., kjer je zaposlena pet let. Ukvarja se zlasti s področjem delovnega in migracijskega prava, kjer svetuje in zastopa tako delavce kot delodajalce. Njeno delo obsega svetovanje domačim in tujim strankam pri urejanju delovnih razmerij ter zastopanje strank pred sodišči in upravnimi organi.
Posebej se posveča vprašanjem protidiskriminacijskega prava, človekovih pravic in trajnostnega poročanja, zaščite prijaviteljev ter vodenju internih preiskav trpinčenja na delovnem mestu.

Mojca Kokalj

Mojca Kokalj je izkušena HR strokovnjakinja z več kot 20-letnimi izkušnjami v mednarodnih podjetjih, kot so Procter & Gamble, Telsima, Danfoss in zdaj Novartis, kjer od leta 2024 deluje kot direktorica kadrov. Vodila je številne strateške HR projekte v regiji, med njimi tudi nagrajeni projekt plačne transparentnosti v Novartisu, ki je v Sloveniji postavil nov standard na področju odprtosti in zaupanja. Njeno delo zaznamujejo strateški pristop, razvoj ljudi in organizacije ter gradnja vključujoče kulture.

Prijava in kotizacija

Online Q&A delavnica: Kako v šestih korakih do usklajenosti z direktivo o plačni transparentnosti in enakosti? DODATNA IZVEDBA

21. 10. 2025 - 16. 12. 2025

Za več informacij in ponudbo nam pišite na delavnice@planetgv.si

V ceno ni vključen DDV.

Možnost plačila na obroke

Fizičnim osebam nudimo možnost plačila na obroke brez obresti.

Ostala izobraževanja iz tega področja

Delavnice

23. 10. 2025

Mobing pri delu – prepoznajte in ukrepajte

PrijavaVeč o dogodku

HR&M ZAJTRK

23. 10. 2025

Digitalizirano in zakonito: načrtovanje delovnega časa v praksi

PrijavaVeč o dogodku

HR&M ZAJTRK

11. 11. 2025

HR&M zajtrk: Transparentnost plač: še več tihega odhajanja ali začetek tihe rasti?

PrijavaVeč o dogodku

Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?

Vsako izobraževanje ali delavnico izvajamo tudi za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji.

Želim delavnico po meri
  • Planet GV
  • Kongres ADMA
  • DFK
  • #loveHR SKK
  • Edutainment
  • Nabavna konferenca
  • Posvet ADMA
  • HRM Festival
  • Zlati kamen
  • Forum podatkovne analitike
  • Zdravstveni razvojni forum
  • Posvet v zdravstvu
  • Varstvo osebnih podatkov in informacijska varnost
  • Dnevi delovnega prava
  • Kongres zdravstvene administracije Slovenije
  • Europrotocol
  • ZTM
  • Družinsko podjetništvo
  • #loveHR Summitt
  • Procurement-conference
  • Postani nadzornik
  • Mobing pri delu
  • Labor law congress
  • Digital Commerce Summit
  • Digital Commerce Summit EU
  • BF
  • Povezani prostori: Kjer se srečujeta poslovnost in prijetnost
  • PlanetGV knjigarna
  • Konferenca o upravljanju tveganj
  • Prireditve
  • Delavnice
  • Delavnica po meri
  • Sharing workplace
  • Sponzorstva

Stopite v stik z nami

izobrazevanje@planetgv.si

080 33 44

Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana

Od ponedeljka do četrtka 8:00 – 16:00
petek 8:00 – 15:00

Politika zasebnosti | Splošni pogoji

Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost

Vse pravice pridržane

Scroll to top
Upravljanje soglasja

Da bi zagotovili najboljšo uporabniško izkušnjo, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do podatkov o napravi. Soglasje za uporabo teh tehnologij nam omogoča obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni identifikatorji na tem spletnem mestu. Če soglasja ne podate ali ga prekličete, lahko to negativno vpliva na nekatere funkcionalnosti in lastnosti spletnega mesta.

Funkcionalni Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.
Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev {vendor_count} Preberite več o teh namenih
Prikaži nastavitve
{title} {title} {title}
Preskoči na orodno vrstico
  • O WordPressu
    • O WordPressu
    • Sodelujte
    • WordPress.org
    • Dokumentacija
    • Podpora
    • Povratne informacije