Nabavna konferenca 2019


9. in 10. maj 2019


Portorož, Slovenija

GH Bernardin


Pridružite se nam na osrednjem letnem srečanju
nabavnih managerjev v Portorožu!


9. in 10. maja 2019 vas vabimo na tradicionalni dogodek, Nabavno konferenco 2019 z vedno aktualnimi temami s področja nabavnega managementa, primeri dobrih praks, vrhunsko predavateljsko zasedbo, izmenjavo izkušenj in dobrih praks ter podelitvijo priznanja Nabavni manager leta.

Osrednja tematika konference 2019 bo transformacija nabave v dinamičnih okoljih.

Na nabavnem področju zaznavamo v zadnjih letih spremembe iz dolgoletnega osredotočanja na zniževanje stroškov/cene, v smer ustvarjanja dodane vrednosti v nabavi, inoviranja z dobavitelji ter še posebej v smer vodenja talentov/timov in digitalne nabave.

Nabava je še naprej zadolžena za doseganje kratkoročnih prihrankov, za obvladovanje nabavnih rizikov in posledično za rast podjetij v negotovih tržnih razmerah ter v obdobjih negotovosti. V obdobju rasti, tako na nacionalni kot globalni ravni, kateri smo bili priča v zadnjih letih, je pomembna vloga nabave v povečani transparentnosti nabavnih verig, dostopu do dobaviteljevih inovacij in zniževanju stroškov v podjetjih. Na globalni ravni se soočamo z novimi trgovinskimi vojnami, katere bodo ponovno spremenile način dela nabave in povzročile ponovno povečanje kompleksnosti pri nabavnih procesih. Na konferenci bomo predstavili, v katero smer gredo svetovni trendi in kakšne posledice bo imelo to za nabavo.

V zadnjih mesecih skozi PMI (Purchasing Managers Index) zaznavamo ohlajanje gospodarske rasti, še posebej pri največjih, slovenskih izvoznih partnericah. Na konferenci se bomo zato posvetili transformaciji nabave v dinamičnih okoljih:

  • kako, ne le zmanjševati stroške, ampak povečevati dodano vrednost v nabavi,
  • kakšna je naslednja generacija nabave,
  • kako pri našem sodelovanju z dobavitelji vzpostaviti tak odnos, da bomo za naše dobavitelje prva izbira, prvi kupec v primeru spremenjenih pogojev na trgu,
  • kakšna je agilna nabava, kako je organizirana,
  • kakšne so potrebne kompetence bodočih nabavnikov, kako prepoznati prave nabavnike in kako uspešno vodimo nabavne time.

  • Na Nabavni konferenci 2019 bomo gostili priznane mednarodne in domače predavatelje z aktualnimi temami, zato vas toplo vabimo, da se nam pridružite 9. in 10. maja 2019 v Portorožu!

    Osrednje tematike Nabavne konference 2019

    SVETOVNI TRENDI IN TRGOVINSKA POLITIKA

    • Pregled najnovejših globalnih in ekonomskih megatrendov
    • Trgovinske vojne in njihov vpliv ter posledice za nabavo
    • Na poti k nabavi nove generacije
    • Okrogla miza: svetovni trendi in vpliv na nabavo


    KAKO NABAVA USTVARJA VREDNOST

    • Kako nabava trajnostno ustvarja in upravlja vrednost?
    • Ali smo prva izbira za dobavitelje?
    • Digitalna nabava v praksi


    OUT OF BOX:

    • Možganski kick-off za kreativne ideje


    AGILNA ORGANIZACIJA NABAVE

    • Preživijo najbolj prilagodljivi, agilni!
    • Agilna organizacija nabave


    VODJE NABAVE PRIHODNOSTI

    • Odličnost vodenja nabave in nabavnih timov ter ključne kompetence za konkurenčnost na trgu 2025
    • Kako prepoznati pravega kandidata za novega sodelavca
    • Ne iščite, razvijte svoje talente!


    NEKAJ ZASE:

    • Proti stresni tretma – kako poslušati sebe in se izogniti stresu

    Z nami bodo eminentni predavatelji iz Slovenije in tujine.

    Organizator si pridržuje pravico do sprememb programa.
    Podrobnejši program bo objavljen v prihodnje
    .

    ZAKAJ NA KONFERENCO


    Vrhunska predavateljska zasedba

    Svoje znanje in izkušnje bodo podelili tako tuji kot domači priznani strokovnjaki s področja nabave.

    Aktualne teme

    Konferenca prinaša obilo aktualnih tem s področja nabavnega managementa, najnovejše trende in primere dobrih praks.

    Odlična družba

    Izkoristite odlično priložnost za izmenjavo izkušenj in dobrih praks, srečanje s kolegi in za navezovanje novih poslovnih stikov na osrednjem tradicionalnem srečanju nabavnih managerjev.

    Vsakoletna Nabavna konferenca se z zanimivim programom - kombinacijo teorije in primerov iz praks, uvršča ob bok podobnim dogodkom v tujini. Poleg novih idej, ki jih vedno prinesemo s konference, je spoznavanje kolegov s podobnimi izzivi in izkušnjami morda še dragocenejše. Rezervacija spomladanskega termina za Nabavno konferenco je takorekoč obvezna!
    Uroš Primožič Direktor nabave Skupine Helios in Nabavni manager 2017
    Networking, networking, networking, med in po konferenci. In veliko novih, iskrivih idej, ki me razbremenijo od dnevnih obveznosti in urgenc, ki so nabavi kot delu oskrbnega procesa lastne. Idej, ki mi dajo vpoglede v orodja, rešitve in spremembe za prihodnje obdobje. To so trenutki, ki me napolnijo z novo energijo za doseganje ciljev in za zmagovanje v izzivih, ki jih imam na področju nabave in širše oskrbnih procesov. Pomemben je tudi izbor nabavnika leta, ker z njim prepoznavamo posameznike, ki dajejo velik doprinos nabavni funkciji in jo vzpostavljajo kot eno od ključnih strateških funkcij podjetja.
    Marko Lekše Izvršni direktor nabave, Adria Mobil, d. o. o. in Nabavni manager 2014
    Nabavna konferenca je odlična priložnost za spoznavanje trendov ter dobrih praks v nabavi, tako doma kot v tujini. Zanimive teme in odlični predavatelji so garancija, da boste nadgradili svoja znanja in dobili nove ideje za svoje delo. Seveda pa je konferenca tudi priložnost za druženje in izmenjavo informacij med kolegi, ki imamo podobne izzive. Se vidimo maja v Portorožu!
    Luka Rutar Direktor projektne pisarne, Danfoss DHS, DEN-CTR in NRE
    Nabavna konferenca, kot eden največjih dogodkov za nabavnike, je odlična priložnost in definitivno pravilna izbira za nabavnika, ki želi pridobiti nova znanja. Ker v poslu vedno potrebujemo nekaj več, nekaj novega, drugačnega in stremimo k svežim in kvalitetnim informacijam, je program konference vedno zasnovan tako, da domov odidemo polni novih idej in zamisli kako bomo to uveljavili v praksi. Izmenjava dobrih praks, delitev izkušenj z ostalimi ''so – nabavniki'' ter nova znanja ostalih predavateljev in udeležencev nam lahko izjemno koristijo pri naših poslovnih odločitvah. Poleg strokovnega znanja, ki ga pridobim na konferenci, vedno odnesem s seboj ogromno pozitivne energije in ta vrednost me še dodatno motivira in me navdaja z veseljem do tega kar delam.
    Barbara Šmalc Nabavna managerka 2009

    PREDAVATELJI

     
    Søren Vammen

    Izvršni direktor Kairos Commodities in izvršni direktor DILF (The Danish Purchasing & Logistics Forum), Danska

    Søren Vammen je izvršni direktor Kairos Commodities in izvršni direktor DILF (The Danish Purchasing & Logistics Forum).

    Več.

    Søren Vammen je izvršni direktor Kairos Commodities in izvršni direktor DILF (The Danish Purchasing & Logistics Forum).

    V vlogi izvršnega direktorja Kairos Commodities sodeluje pri celostni nadgradnji možnosti upravljanja s tveganji pri nakupu blaga v številnih vodilnih podjetjih.

    Søren že skoraj dve desetletji sodeluje pri razvoju nabavne funkcije in razvoja človeških virov na področju nabavnega managementa. Bil je tudi intenzivno vključen v programe preoblikovanja nabavne funkcije v številnih globalnih podjetjih.

    Ima magisterij s področja organizacijskega vedenja in psihologije na Copenhagen Business School.

     
    Uroš Petrović

    Mednarodno priznani predavatelj in pisatelj, diplomirani inženir tehnologije, soavtor inovativnega programa

    Je mednarodno priznani predavatelj in pisatelj, diplomirani inženir tehnologije, soavtor inovativnega programa "NTC sistem učenja" (NTC učenje je pedagoški pristop, ki temelji na spoznanjih o razvoju in delovanju možganov), ki se uporablja v več kot 10 evropskih državah.

    Več.

    Uroš Petrović je mednarodno priznani predavatelj in pisatelj, diplomirani inženir tehnologije, soavtor inovativnega programa "NTC sistem učenja" (NTC učenje je pedagoški pristop, ki temelji na spoznanjih o razvoju in delovanju možganov), ki se uporablja v več kot desetih evropskih državah.

    Gostuje kot predavatelj na različnih fakultetah in drugih vzgojno-izobraževalnih ustanovah, tako doma v Srbiji, kot po svetu.

    Je avtor 16 knjig in prejemnik veliko nagrad, v Srbiji najpogosteje bran avtor knjig za otroke, ki so izšle tudi v mnogih drugih jezikih evropskih držav. Po njegovem romanu Peti netopir, je posnet prvi 3D celovečerni film v zgodovini srbske kinematografije. Sodeluje in soustvarja mnoge televizijske projekte, prav tako pa je Petrovič Uroš prejemnik številnih najprestižnejših nagrad iz fotografije.

    Vrsto let je predsedoval združenju Mensa Srbije, katerega sto članov velja, da imajo najvišji inteligenčni kvocient (IQ) in se uvrščajo med 2% tiste populacije, ki dosegajo najvišji IQ. Petrović je eden najuspešnejših ljudi na svetu v reševanju inteligenčnih testov, živi in dela v Beogradu.


     
    Mag. Saša Fajmut, MBA

    Direktorica področja za razvoj vodstvenih potencialov, Amrop Adria, d.o.o.

    Kot direktorica področja za razvoj vodstvenih potencialov je odgovorna za presojo in razvoj kompetenc vodilnih kadrov v organizacijah po Sloveniji, na Hrvaškem, Srbiji, BiH, Makedoniji in Črni Gori.

    Več.

    Mag. Saša Fajmut je kot direktorica področja za razvoj vodstvenih potencialov odgovorna za presojo in razvoj kompetenc vodilnih kadrov v organizacijah po Sloveniji, na Hrvaškem, Srbiji, BiH, Makedoniji in Črni Gori.

    Ima več kot desetletje delovnih izkušenj na kadrovskem področju, kjer je delala tako za domača kot tuja mednarodna podjetja (Novo Nordisk, Goodyear Dunlop, NLB, HTS IC). V tem času se je razvila iz kadrovskega generalista v vodjo kadrovske službe, z odgovornostjo za zaposlene in vzpostavitev strateških kadrovskih procesov v organizacijah po vsej Adriatik regiji.

    Po izobrazbi je psihologinja z zaključenim znanstvenim magisterijem iz klinične psihologije, končala pa je tudi študij MBA v Zagrebu. Je aktivna predavateljica, moderatorka delavnic ter avtorica kolumn v The Slovenia Times.

     
    Matej Delakorda

    Trener in moderator, GROW Adriatik

    Matej Delakorda je trener, konzultant in moderator za mednarodno mrežo podjetništva CEED in za mednarodni podjetji za razvoj kadrov: GROW Group (Madžarska) in Grow Adriatik (Slovenija).

    Več.

    Matej Delakorda je trener, konzultant in moderator za mednarodno mrežo podjetništva CEED in za mednarodni podjetji za razvoj kadrov: GROW Group (Madžarska) in Grow Adriatik (Slovenija).

    Glavnino njegovega dela predstavlja vsebinsko moderiranje dogodkov, vodenje skupin in izvajanje delavnic za skupine podjetnikov, zaposlenih in mladih, ki želijo poglobiti svoje razumevanje voditeljstva. Štipendist in alumni Šole za voditeljstvo »School for Leaders« (Poljska), Med 2012 in 2014 uradni predavatelj izobraževalnega podjetja Landmark Worldwide (Velika Britanija) na temo voditeljstva in skupinske dinamike, prav tako so-organizator in voditelj TEDx dogodkov. Dolgoletni TV voditelj, moderator in odgovorni urednik elektronskega medija/spletne televizije Studio 12, soustanovitelj in moderator projekta moške skupine, v prostem času pa tudi plesalec argentinskega tanga, ki ples povezuje z razvojem mehkih veščin in kompetenc s poudarkom na medsebojni komunikaciji.

     
    Dr. Franc Gider

    Poslovni svetovalec in mentor, Bizinaizi

    Dr. Franc Gider je po izobrazbi doktor biomedicinske tehnike, po poklicu pa svetovalec na poslovnem in osebnem področju.

    Več.

    Dr. Franc Gider je po izobrazbi doktor biomedicinske tehnike, po poklicu pa svetovalec na poslovnem in osebnem področju.

    V dve desetletji trajajoči svetovalni karieri je sodeloval z več kot 200 različnimi organizacijami, bil je pa tudi mentor številnim podjetnikom in managerjem. Pri svojem delu črpa navdih iz svojih raziskovalnih in vodstvenih izkušenj. V svojem unikatnem pristopu združuje znanje iz optimizacije poslovnih procesov, veščin vodenja in duhovnosti. Trdno verjame, da je prvi predpogoj za osebno in poslovno učinkovitost energijsko ravnovesje, zato tudi sam živi po načelih filozofije »bizi na izi.«

    KOTIZACIJE

    Zgodnja prijava do 28.2.2019
    330 €

    Vključuje:

    - udeležbo na vseh predavanjih

    - skupno kosilo prvi dan konference in pogostitve med odmori

    - NK večerno zabavo

    - gradivo oz. prezentacije govornikov

    - potrdilo o udeležbi.

    Velja za prijave do vključno 28. februarja 2019.

    V ceno ni vključen DDV.

    Prijava za zveste udeležence
    351 €

    Velja za zveste, pretekle udeležence Nabavne konference in vključuje:

    - udeležbo na vseh predavanjih

    - skupno kosilo prvi dan konference in pogostitve med odmori

    - NK večerno zabavo

    - gradivo oz. prezentacije govornikov

    - potrdilo o udeležbi.

    V ceno ni vključen DDV.
    Prijava za člane ZNS
    351 €

    Velja za člane Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS) in vključuje:

    - udeležbo na vseh predavanjih

    - skupno kosilo prvi dan konference in pogostitve med odmori

    - NK večerno zabavo

    - gradivo oz. prezentacije govornikov

    - potrdilo o udeležbi.

    V ceno ni vključen DDV.

    Redna prijava
    390 €

    Vključuje:

    - udeležbo na vseh predavanjih

    - skupno kosilo prvi dan konference in pogostitve med odmori

    - NK večerno zabavo

    - gradivo oz. prezentacije govornikov

    - potrdilo o udeležbi.

    Velja za prijave po 28. februarju 2019.

    V ceno ni vključen DDV.

    Fotoutrinki z Nabavne konference 2018