Poslovna pogajanja z nemškimi partnerji

V sodobnem poslovnem svetu je obvladovanje več jezikov ključnega pomena, še posebej na tako konkurenčnem trgu, kot je nemško govoreče območje. Delavnica "Uspešna pogajanja za nemško tržišče v nemškem jeziku" združuje praktično znanje pogajanj z utrjevanjem nemškega jezika, kar zagotavlja dvojno korist za udeležence.

Učenje pogajalskih tehnik in nemškega jezika

Poudarek delavnice je na praktičnem učenju in uporabi pogajalskih tehnik, ki so ključnega pomena za uspešno poslovanje. Te veščine vključujejo komunikacijske sposobnosti, samozavesten nastop, empatično vživljanje v sogovornika, obvladovanje retorike in govorice telesa, prepoznavanje manipulacij ter čutenje pravega trenutka za argumentacijo. Posebnost delavnice je, da poteka izključno v nemškem jeziku, kar omogoča udeležencem, da utrdijo in izboljšajo svoje jezikovne sposobnosti v realnih poslovnih situacijah.

 

Na Planet GV izvajamo Pogajalsko akademijo, ki traja pet dni, vendar lahko program prilagodimo potrebam naročnika in lahko traja od enega do osmih dni. Na voljo so tako eno-, dvo- kot tudi tridnevne delavnice, ki jih oblikujemo posebej za zaprte skupine. Če vas zanima izvedba Pogajalske akademije ali delavnice, ki bi bila popolnoma prilagojena vašim potrebam in pričakovanjem, nas kontaktirajte na delavnice@planetgv.si. Z veseljem vam bomo prisluhnili in skupaj z vami razvili ponudbo, ki bo ustrezala vašim specifičnim zahtevam za usposabljanje v poslovnih pogajanjih.

Pomen nemškega trga in poznavanje poslovne kulture

Nemško govoreči trg je za mnoga podjetja strateškega pomena. Kljub širokemu znanju angleščine med nemškimi poslovneži, ti dajejo prednost komunikaciji v maternem jeziku. Zato je nujno, da poslovneži ne le obvladajo jezik, ampak so tudi seznanjeni s specifikami nemške poslovne kulture, ki vključuje specifičen odnos do dela, časa in poslovnega partnerstva.

Vsebina delavnice

Uvodni del

  • Razumevanje nemškega poslovneža in njegovih poslovnih pričakovanj.
  • Učinkovita argumentacija cenovnih in poslovnih stališč v nemškem jeziku.

Praktični del

  • Raziskovanje in uporaba različnih metod pogajanj.
  • Analiza dopisov in komunikacijskih strategij med slovenskimi in nemškimi podjetji.
  • Učenje logične prezentacije v nemškem jeziku.

Ciljna skupina

Delavnica je namenjena:

  • vodjem iz srednjega in višjega managementa,
  • vodjem oddelkov,
  • vodjem projektov,
  • poslovnežem, ki poslujejo z Avstrijo, Nemčijo ali Švico,
  • vsem, ki se želijo seznaniti z metodami pogajanj in hkrati izboljšati znanje nemškega jezika.

Ta delavnica ponuja edinstveno priložnost za pridobivanje in utrjevanje ključnih veščin, ki so potrebne za uspeh na nemško govorečih trgih. Udeleženci bodo odšli z bogatim naborom znanj, ki jih bodo lahko takoj uporabili v praksi.