Kako zgraditi kulturo feedbacka, ki ljudi ne straši, ampak jih krepi?

29. May 2025
08:30 do 11:00
AGILCON, d.o.o., Letališka cesta 32, 1000 Ljubljana, ali online preko platforme ZOOM
Več o dogodku
Povratne informacije so danes ena najbolj opevanih HR tem – a v praksi pogosto ostajajo le na ravni buzzworda. V nekaterih okoljih jih zaposleni doživljajo kot stresne opomnike, v drugih kot prazne ankete brez konkretnih rezultatov. A kultura povratnih informacij lahko postane ključno orodje za razvoj zaposlenih in grajenje zaupanja – če jo znamo pravilno vzpostaviti.
Na HR&M zajtrku bomo s strokovnjakinjami razpravljali, kaj pravzaprav pomeni imeti močno kulturo feedbacka, kako jo graditi in vzdrževati v vsakdanjem ritmu dela ter kako lahko tehnologija (in tudi AI) pri tem pomaga. Pogledali bomo, kako spodbuditi vodje, da ne dajejo le feedbacka, temveč ga znajo tudi sprejeti, ter kako se izogniti »feedback fatigue«.
Če si želite tudi v vašem podjetju ustvariti okolje, kjer so povratne informacije nekaj, kar spodbuja rast – ne pa odpora – vas vabimo, da se nam pridružite na zajtrku. Morda vas prav ta pogovor spodbudi, da naredite naslednji korak v smeri odprte in zrele organizacijske kulture.
Informacija o obdelavi podatkov:
Z registracijo na ta dogodek se strinjate, da Planet GV, založnik revije HR&M in podjetje Agilcon, obdelujeta vaše osebne podatke in jih uporabljata za namene obveščanja, kar vključuje pošiljanje novic, novosti in obvestil. Izjava o zasebnosti podjetja Agilcon
Področje
HR
Termin
29. May 2025
Čas trajanja
08:30 do 11:00
Program dogodka
8.30 – 9.00 Zajtrk in povezovanje za dober začetek dneva
9.00 – 9.05 Uvodni pozdrav; Sabina Lokar, urednica HR&M revije
9.05 – 10.30 Okrogla miza: “Kako zgraditi kulturo feedbacka, ki ljudi ne straši, ampak jih krepi?” - Pogovor vodi Sabina Lokar, sodelujejo Nina Visočnik (Gecko HRM), Sabina Đuvelek (Level UP) in Sindi Vogrič (Cosylab).
10.30 – 11.00 Q&A, zaključek in neformalno druženje
Vabimo vas k udeležbi, v četrtek, 29. maja 2025, ob 8.30 v prostore podjetja Agilcon, Ljubljana (Letališka cesta 32, 2. nadstropje) ali online preko platforme ZOOM.
Zaradi omejitve mest na dogodku je na voljo le 30 prostih mest v živo, zato bo udeležba omogočena prvih 30 prijavljenim. Ne odlašajte s prijavo, da si zagotovite svoje mesto.Veselimo se srečanja z vami!
Predavatelji
Dr. Sabina Đuvelek, direktorica, LEVEL UP
Dr. Sabina Đuvelek je organizacijska psihologinja in performance coachinja, ki se osredotoča na razvoj zaposlenih in ustvarjanje spodbudnega delovnega okolja. Specializira se za interne mreže coachinga, mentorstva in trenerstva ter izvaja HRM svetovanja in treninge. Predava na Univerzi Sigmunda Freuda v Ljubljani ter je soustanoviteljica slovenske podružnice EMCC in članica odbora Slovenskega coaching združenja.
Nina Visočnik, People & Culture Manager, Gecko HRM, Agilcon
Nina Visočnik skrbi za izvajanje HR strategije – procesov in aktivnosti, ki so usklajeni s cilji, vizijo in vrednotami podjetja. Njeno delo obsega tudi oblikovanje celostne izkušnje zaposlenih ter skrb za njihovo zadovoljstvo, zavzetost in razvoj. Posebno pozornost namenja ustvarjanju spodbudnega delovnega okolja, kjer lahko posamezniki rastejo in prispevajo k skupnemu uspehu. V letu 2023 je bil projekt »Agilcon Talent Pool«, ki ga je vodila Nina, s strani HR strokovnjakov izbran za HR&M projekt leta.
Sindi Vogrič, Team lead HRBP ekipe, Cosylab
Sindi Vogrič deluje kot vodja ekipe HR Business Partnerjev v podjetju Cosylab, kjer skupaj z ekipo skrbi za tesno sodelovanje z različnimi oddelki ter razumevanje njihovih potreb. Osredotoča se na razvoj rešitev, ki podpirajo rast zaposlenih, razvoj vodij in krepitev organizacijske kulture. Delo na področju kadrovanja jo izpolnjuje, saj ji omogoča ustvarjati okolje, kjer lahko posamezniki in ekipe razvijajo svoj potencial ter prispevajo k dolgoročni uspešnosti podjetja.
Prijava in kotizacija
Kako zgraditi kulturo feedbacka, ki ljudi ne straši, ampak jih krepi?
Prosimo, da se na dogodek prijavite s službenim e-poštnim naslovom. Končni rok za morebitno pisno odjavo je dva delovna dneva pred dogodkom. V primeru, da se udeleženec dogodka ne udeleži ali se odjavi manj kot dva delovna dneva pred zadevnim dogodkom, si organizator pridržuje pravico do zaračunavanja administrativnih stroškov v višini 30 EUR plus DDV. Ob nepravočasni odjavi ali v primeru neudeležbe brez predhodne odjave si organizator pridržuje pravico do zaračunavanja celotne kotizacije.
V ceno ni vključen DDV.
Možnost plačila na obroke
Fizičnim osebam nudimo možnost plačila na obroke brez obresti.
Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?
Vsako izobraževanje ali delavnico izvajamo tudi za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji.
- Planet GV
- Kongres ADMA
- DFK
- #loveHR SKK
- Edutainment
- Nabavna konferenca
- Posvet ADMA
- HRM Festival
- Zlati kamen
- Forum podatkovne analitike
- Zdravstveni razvojni forum
- Posvet v zdravstvu
- FIVIVOP
- Dnevi delovnega prava
- Kongres zdravstvene administracije Slovenije
- Europrotocol
- SKTM
- Družinsko podjetništvo
- #loveHR Summitt
- Procurement-conference
- Postani nadzornik
- Mobing pri delu
- Postani stecajni upravitelj
- Digital Commerce Summit
- Digital Commerce Summit EU
- BF
- Povezani prostori: Kjer se srečujeta poslovnost in prijetnost
- PlanetGV knjigarna
Stopite v stik z nami
Od ponedeljka do četrtka 8:00 – 16:00
petek 8:00 – 15:00
Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost
Vse pravice pridržane