• Shopping Cart Shopping Cart
    0Shopping Cart
  • Delavnice
    • Področja
        • Vse delavnice
        • Vodenje in komunikacija
        • HR&M
        • Finance in računovodstvo
        • Pravo
        • Občine
        • Podpora menedžmentu
        • Zdravstvo
    • Delavnica po meri

      Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?

      Želim izvedeti več
  • Konference
    • Področja
        • Vse konference
        • HR&M
        • Podpora menedžmentu
        • Pravo
        • Finance in računovodstvo
        • Nabava
        • Zdravstvo
        • Vodenje in komunikacija
        • Občine
        • Digitalna trgovina
        • Podjetništvo
        • Podatkovna analitika
    • Dogodek po meri

      Potrebujete organizacijo dogodka po vaših željah? Z veseljem vam pomagamo.

      Želim izvedeti več
  • Članki
  • Spoznajte nas
  • ADMA
  • HR&M
  • Knjigarna
  • Menu Menu

HR&M zajtrk: Bo vaš HR v letu 2026 res uspešen (ali se še vedno skriva za splošnimi kazalniki)?

O vlogi HR se zadnja leta veliko govori, vendar se v praksi pogosto zatakne pri istem izzivu: Kako vodstvu pokazati, da HR prinaša merljiv vpliv k uspešnosti organizacije? Številne kadrovske službe še vedno operirajo s preširokimi ali premalo strateškimi cilji, zaradi česar HR ostaja podporna funkcija in ne enakopraven sogovornik.
Želim se prijaviti
4. december 2025

08:30 do 11:00


Gecko HRM, d.o.o., Letališka cesta 32, 1000 Ljubljana, ali online preko platforme ZOOM

Več o dogodku

Na HR&M zajtrku bomo zato odprli vprašanje, ki ga včasih raje preslišimo - katera so tista ključna merila, ki bodo leta 2026 ločila uspešen HR od takšnega, ki samo gasi požare. Višji absentizem, vedno hitrejši cikli zaposlovanja, večja kompleksnost organizacij, tehnologija in pritiski na učinkovitost zahtevajo bolj jasne in bolj drzne cilje kot kadarkoli prej.

S panelisti bomo govorili o tem:

  • kako postavlja cilje HR, vpet v mednarodno okolje,
  • kako razumeti, izbrati in meriti kazalnike, ki res štejejo,
  • katere prakse opažamo v slovenskih podjetjih in kako dozoreva strateški pogled na HR,
  • kaj pomeni imeti HR, ki zna vodstvu pokazati napredek, tveganja in ustvarjeno vrednost.

Če želite HR, ki v 2026 ne bo samo v koraku s trendi, ampak bo te trende tudi soustvarjal, se nam pridružite na HR&M zajtrku. Pogovor je lahko dober začetek za bolj ambiciozne, bolje merljive in bolj strateške cilje v vašem okolju.

Informacija o obdelavi podatkov:

Z registracijo na ta dogodek se strinjam, da Planet GV, založnik revije HR&M in skupina Agilcon, vključno z Gecko HRM, lahko uporabljajo moje osebne podatke za namene obveščanja, kar vključuje pošiljanje novic, novosti in obvestil v povezavi s storitvami in izdelki Planeta GV ter Skupine Agilcon s strani njenih družb, vključno z Gecko HRM, d.o.o. Za več informacij o varstvu podatkov in vaših pravicah si oglejte Politiko zasebnosti.

Področje

HR

Termin

4. december 2025

Čas trajanja

08:30 do 11:00

Program dogodka

8.30 – 9.00 Zajtrk in povezovanje za dober začetek dneva 

9.00 – 9.05 Uvodni pozdrav; Sabina Lokar, urednica HR&M revije

9.05 – 10.30 Panel: “Bo vaš HR v letu 2026 res uspešen (ali se še vedno skriva za splošnimi kazalniki)?” - Pogovor vodi Sabina Lokar, sodelujeta Katja Katarina Zakrajšek (Euro Plus) ter Marko Perme (Gecko HRM).

10.30 – 11.00 Q&A, zaključek in neformalno druženje

 

Vabimo vas k udeležbi, v četrtek, 4. decembra 2025, ob 8.30 v prostore podjetja Gecko HRM, Ljubljana (Letališka cesta 32, 2. nadstropje) ali online preko platforme ZOOM.

Zaradi omejitve mest na dogodku je na voljo le 30 prostih mest, zato bo udeležba omogočena prvih 30 prijavljenim. Ne odlašajte s prijavo, da si zagotovite svoje mesto.

Veselimo se srečanja z vami! 

Želim se prijaviti

Predavatelji

Katja Katarina Zakrajšek, Senior People Partner EMEA & APAC, Euro Plus, d.o.o. (del globalne skupine Loftware)

Katja Katarina Zakrajšek je magistrica organizacijske psihologije z več kot dvajsetletnimi izkušnjami na kadrovskem področju. Svojo karierno pot je začela kot vodja projektov v svetovalnem podjetju, kjer je sodelovala pri razvoju kadrovskih rešitev in organizacijskih sprememb. Kasneje je več let delovala kot vodja kadrovske službe v slovenskem trgovskem podjetju, zadnjih deset let pa je zaposlena v podjetju NiceLabel/Loftware, kjer trenutno opravlja vlogo Senior People Partnerja za regiji EMEA in APAC.

Marko Perme, direktor, Gecko HRM, d.o.o.

Marko Perme je direktor podjetja Gecko HRM in izkušen voditelj na področju digitalne preobrazbe HR. Njegove izkušnje segajo na področje razvoja poslovanja in digitalnih tehnologij,, kar mu omogoča, da že več kot 15 let pomaga organizacijam posodabljati HR procese s pametnimi in uporabniku prijaznimi rešitvami. Marko združuje strateški pogled z globokim razumevanjem spreminjajoče se vloge HR, pri čemer daje velik poudarek ljudem, inovacijam v produktu in dolgoročni uspešnosti strank. Pod njegovim vodstvom se je Gecko HRM razvil iz produktne ideje v zaupanja vredno HR platformo, ki jo uporabljajo nekatera najbolj napredna podjetja v regiji.

Prijava in kotizacija

HR&M zajtrk: Bo vaš HR v letu 2026 res uspešen (ali se še vedno skriva za splošnimi kazalniki)?

04. 12. 2025

Prosimo, da se na dogodek prijavite s službenim e-poštnim naslovom. Končni rok za morebitno pisno odjavo je dva delovna dneva pred dogodkom. V primeru, da se udeleženec dogodka ne udeleži ali se odjavi manj kot dva delovna dneva pred zadevnim dogodkom, si organizator pridržuje pravico do zaračunavanja administrativnih stroškov v višini 30 EUR plus DDV. Ob nepravočasni odjavi ali v primeru neudeležbe brez predhodne odjave si organizator pridržuje pravico do zaračunavanja celotne kotizacije.

V ceno ni vključen DDV.

Možnost plačila na obroke

Fizičnim osebam nudimo možnost plačila na obroke brez obresti.

Ostala izobraževanja iz tega področja

Novo

Delavnice

21. 10. 2025 - 16. 12. 2025

Online Q&A delavnica: Kako v šestih korakih do usklajenosti z direktivo o plačni transparentnosti in enakosti? DODATNA IZVEDBA

PrijavaVeč o dogodku

Delavnice

29. 01. 2026 - 17. 01. 2027

Coaching akademija – ustvarjalna pot do osebne in poslovne odličnosti

PrijavaVeč o dogodku

Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?

Vsako izobraževanje ali delavnico izvajamo tudi za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji.

Želim delavnico po meri
  • Planet GV
  • Kongres ADMA
  • DFK
  • #loveHR SKK
  • Edutainment
  • Nabavna konferenca
  • Posvet ADMA
  • HRM Festival
  • Zlati kamen
  • Forum podatkovne analitike
  • Zdravstveni razvojni forum
  • Posvet v zdravstvu
  • Varstvo osebnih podatkov in informacijska varnost
  • Dnevi delovnega prava
  • Kongres zdravstvene administracije Slovenije
  • Europrotocol
  • ZTM
  • Družinsko podjetništvo
  • #loveHR Summitt
  • Procurement-conference
  • Postani nadzornik
  • Mobing pri delu
  • Labor law congress
  • Digital Commerce Summit
  • Digital Commerce Summit EU
  • BF
  • Povezani prostori: Kjer se srečujeta poslovnost in prijetnost
  • PlanetGV knjigarna
  • Konferenca o upravljanju tveganj
  • Prireditve
  • Delavnice
  • Delavnica po meri
  • Sharing workplace
  • Sponzorstva

Stopite v stik z nami

izobrazevanje@planetgv.si

080 33 44

Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana

Od ponedeljka do četrtka 8:00 – 16:00
petek 8:00 – 15:00

Politika zasebnosti | Splošni pogoji

Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost

Vse pravice pridržane

Scroll to top
Upravljanje soglasja

Da bi zagotovili najboljšo uporabniško izkušnjo, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do podatkov o napravi. Soglasje za uporabo teh tehnologij nam omogoča obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni identifikatorji na tem spletnem mestu. Če soglasja ne podate ali ga prekličete, lahko to negativno vpliva na nekatere funkcionalnosti in lastnosti spletnega mesta.

Funkcionalni Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.
  • Upravljanje možnosti
  • Upravljanje storitev
  • Upravljanje prodajalcev {vendor_count}
  • Preberite več o teh namenih
Prikaži nastavitve
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Preskoči na orodno vrstico
  • O WordPressu
    • O WordPressu
    • Sodelujte
    • WordPress.org
    • Dokumentacija
    • Podpora
    • Povratne informacije