Znate izmeriti učinkovitost izobraževanja in usposabljanja?
Izobraževalna funkcija danes mora znati izmeriti učinke izobraževanja in dokazati, kako je izobraževanje prispevalo k uresničevanju organizacijskih ciljev!
Glavni cilj slehernega izobraževanja je povečanje osebne učinkovitosti zaposlenih. Gre za osnovno vprašanje, kolikšen del sprememb v poslovnem procesu in poslovni uspešnosti je povezan z izobraževanjem in usposabljanjem zaposlenih.
Je večja prodaja rezultat izobraževanja in usposabljanja prodajalcev?
Je povečanje zavzetosti zaposlenih rezultat nedavnega usposabljanja vodij?
“Podjetja, ki vlagajo v izobraževanje in usposabljanje več kot 1% od prodajnih prihodkov, dosegajo za 50% višjo dodano vrednost na zaposlenega.”
Iz raziskave: TOP 10 Izobraževalni management 2015
Lahko da, lahko pa, da so na to vplivali tudi drugi dejavniki. Kakorkoli že, izobraževalna funkcija mora znati to izmeriti, za kar pa potrebuje ustrezna orodja. Učinkovitost izobraževanja in usposabljanja se meri na 5 različnih ravneh in za vsako izmed teh ravni je stroka izobraževalnega managementa razvila svojstvena orodja, ki jih bomo predstavili na delavnici, njihova implementacija pa je odvisna od razvitosti izobraževalne in kadrovske funkcije v vaši organizaciji. Najvišjo, peto raven merjenja učinkovitosti izobraževanja, v praksi opravlja le 10 odstotkov organizacij.
Bodite med njimi tudi vi in s pomočjo celovitega merjenja učinkovitosti dokažite, da sta izobraževanje in usposabljanje še vedno najprepoznavnejša ukrepa organizacije za izboljšanje učinkovitosti zaposlenih!
Cilji
- Znati izmeriti ne le zadovoljstvo, ampak tudi znanje ter spremembe vedenja po izobraževanju.
- Znati izmeriti rezultate spremenjenega vedenja v obliki učinkovitosti.
- Bolje oblikovati cilje izobraževanja v povezavi z novim modelom merjenja učinkovitosti izobraževanja in usposabljanja.
- Izboljšati kakovost izobraževanja in usposabljanja.
- Znati izmeriti dodano vrednost izobraževalne funkcije.
Program
- Izobraževalna funkcija kot del strateške funkcije organizacije
- Postavimo si prave cilje izobraževanja
- Merjenje učinkovitosti izobraževanja v povezavi z izobraževalnimi cilji in nameni
- Predstavitev modela “5 ravni merjenja učinkovitosti izobraževanja in usposabljanja” (raven zadovoljstva, raven znanja, raven vedenja, raven rezultatov – ROE, raven donosnosti – ROI)
- Merjenje posamičnih ravni z uporabo sodobnih orodij
Za koga?
- za strokovnjake za izobraževanje v organizacijah,
- za strokovnjake za ravnanje z ljudmi pri delu,
- za kadrovske strokovnjake,
- za vodilne in vodstvene delavce,
- za vse, ki se ukvarjate z izobraževanjem in ste v organizacijah odgovorni za to področje.
Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost
Vse pravice pridržane

