• 08:00

    1

    Sprejem in registracija s pogostitvijo

  • 09:00

    1

    Pozdravni nagovor

    Polona Koštomaj, Programska direktorica znamke ADMA
  • 09:05

    2

    Grajenje poslovnih vezi z LinkedInom

    Manca Korelc, strokovnjakinja za družbeno omrežje LinkedIn
    Prikaži več

    Spoznajte svet priložnosti, ki se za vsakega izmed nas skrivajo na LinkedInu. Odgovorili bomo na vprašanja, zakaj uporabljati LinkedIn ter kako koristi podjetju in vsem zaposlenim. Spoznali bomo osnove, na primer, kako urediti svoj profil, ter ključne aktivnosti, s katerimi gradimo poslovne vezi. Med te sodijo dobre prakse, kako graditi mrežo kontaktov ter objavljati in komentirati vsebine. Največja vrednost LinkedIna se skriva ravno v ljudeh, s katerimi se lahko povežemo in vključimo v dialoge. Razkrili vam bomo tudi nekaj trikov, kako lahko na LinkedInu pomagate managementu, vse aktivnosti pa bomo podprli tudi s primeri iz prakse. Zakaj ne smete zamuditi predavanja? S strokovnimi nasveti in smernicami boste spoznali, kako s pomočjo LinkedIna postati še boljša podpora managementu.

  • 09:35

    3

    Moč zgodb v poslovnem svetu

    Dr. Tanja Sedej, solastnica in direktorica marketinške agencije We explain
    Prikaži več

    Zgodbe so od nekdaj združevale in navdihovale ljudi. »Prave« zgodbe imajo moč, da gradijo razumevanje in nas navdušijo, moč, da nas napolnijo z energijo in nas poženejo v akcijo. Z zgodbami lahko ustvarimo »močne« povezave, gradimo odnose in dosegamo cilje v poslovnem svetu. Dejstvo je, da smo danes v poslovnem svetu preobremenjeni s številnimi informacijami in podatki. Veliko bolj si želimo zanimivih, konkretnih in enostavnih zgodb, ki nam pomagajo hitreje razumeti in osvojiti tako informacije kot znanje. V okviru predavanja bom razkrila pomen in zakonitosti pri ustvarjanju odličnih zgodb ter kako jih vključiti v poslovni svet za doseganje še boljših rezultatov.

  • 10:15

    4

    DNK karizmatičnega in trajnostnega voditeljstva

    Zvezdana Lubej, ustanoviteljica kadrovske asistence in coachinja
    Prikaži več

    Do nedavnega je veljalo prepričanje, da je karizma nekaj prirojenega, nekaj kar je osebi dano in od boga poslano. Skozi predavanje bomo podali koristne napotke, kako ste lahko karizmatični tudi vi in kakšen vpliv lahko s tem dosežete na svojo okolico. Popeljali vas bomo skozi ugotovitve globalne raziskave Profiles Int., v kateri je sodelovalo 400.000 ocenjevalcev in v kateri smo pobližje pogledali uspešne posameznike kot so: Steven Jobs, Jack Welch, Oprah Winfrey, Pierre Omidyar. Kaj je tisto zaradi česar so ti posamezniki doživeli tako neverjeten uspeh? Dejstvo je, da vse, kar počnete ali ne počnete vi ali vaš šef, dodaja ali odšteva od karizme?

  • 11:00

    5

    Odmor s pogostitvijo

  • 11:30

    6

    Chat GPT – vaš osebni asistent

    Peter Mesarec, strokovnjak spletnega marketinga
    Prikaži več

    Chat GPT je orodje, ki je prvo v zgodovini imelo več kot 1.000.000 uporabnikov v le 5 dneh, saj je orodje, ki bo spremenilo svet. Ocene pravijo, da bo zaradi njega kar 300.000.000 zaposlenih ostalo brez službe. Je pa tudi orodje, ki vam lahko prihrani izjemno veliko časa, izboljša vaše delo in vam postane predvsem učinkovit pomočnik. Vendar, tako kot vsako drugo orodje, ga moramo pravilno uporabiti, saj nas lahko sicer preseneti s slabimi in celo nepravilnimi odgovori.

    Vsebina delavnice:

    • Kaj je Chat GPT in kako deluje
    • Kakšne so omejitve Chat GPT
    • Uporaba Chat GPT za poslovno komunikacijo
    • Uporaba Chat GPT pri pripravi objav za socialna omrežja
    • Uporaba Chat GPT za analizo besedil
    • Uporaba Chat GPT za naprednejšo uporabo Excela
    • Orodja, ki nadgradijo Chat GPT
  • 12:10

    7

    Z outlookom do višje produktivnosti

    Nina Vigec, B2 IT d.o.o., predavateljica Microsoft Office računalniških tečajev
    Prikaži več

    V času, ko tehnologija drvi v neslutene smeri, vse bolj dragocen postaja tudi naš čas. Kako biti bolj produktiven, je vprašanje na katerega poskuša odgovoriti sleherni zaposleni od tistih na povsem operativni ravni, do tistih na samem vrhu podjetij in organizacij. S pravilnim pristopom in ustreznimi orodji lahko znotraj Microsoftovega okolja izboljšamo lastno produktivnost na način, da privarčujemo tudi do 1 uro svojega časa s ponavljajočimi se opravili ali opravili, ki na videz ne ustvarjajo nobene vrednosti, a so v samem procesu pomembni. Pošiljanje elektronske pošte, organizacija poštnega predala in dolgotrajno ustvarjanje sestankov, lahko vzame čas, ki bi ga bolje porabili pri drugih za organizacijo pomembnih opravilih. Naučili vas bomo avtomatizirati procese, ki vzamejo v Outlooku veliko časa, postopki ki so bili do zdaj daljši, pa bodo z drobnimi triki bistveno hitrejši.

  • 12:50

    8

    10 min za LinkedIn v praksi

    Manca Korelc, strokovnjakinja za družbeno omrežje LinkedIn
    Prikaži več

    “10 min za LinkedIn v praksi” je aktivnost, ki vam omogoča, da v samo 10 minutah izkoristite LinkedIn na praktičen način. S strokovnimi nasveti in koristnimi smernicami boste spoznali, kako izboljšati svoj profil, povečati svojo vidljivost, vzpostaviti nove poslovne stike ter pridobiti konkurenčno prednost na LinkedInu. Ta aktivnost vam bo pomagala učinkovito izkoristiti svoj čas na LinkedInu in doseči svoje poslovne cilje. 

  • 13:00

    9

    Odmor s kosilom

  • 14:00

    10

    Formula uspeha: podpora + menedžment = partnerstvo

    ADMA pogovor: Suzi Asfour in Smiljan Mori. Pogovor vodi: Polona Koštomaj
    Prikaži več

    V pogovoru bomo raziskali ključne vidike učinkovitega vodenja in produktivnega sodelovanja med menedžmentom in podporo. Skozi izmenjavo idej bomo odkrili, kako optimalna podpora s strani osebne asistentke in uspešen menedžment ustvarjata močno partnerstvo, ki prispeva k organizacijskemu uspehu. Razkrili bomo strategije za doseganje sinergije med podporo in vodenjem ter spodbudili razmišljanje, ki vodi v izboljšanje poslovnega sodelovanja. 

  • 14:45

    11

    Emocionalni možgani in moč dobre komunikacije

    Dr. Sanela Banović, zdravnica in predavateljica na področju psihologije in psihoterapije, UKC Ljubljana
    Prikaži več

    V današnjem času se veliko govori o stresu, depresiji, motivaciji ter odnosih v službi in doma. Predavanje postavlja poudarek na pomembnosti psihološke kleti v vsakdanjem življenju ter razkriva, zakaj je ne smemo zanemariti. Osredotoča se na motivacijo, spodbujanje zaupanja in optimizma ter izboljšanje odnosov med zaposlenimi ter njihovo uživanje v odnosih. Raziskuje tudi ključno vlogo zaupanja v odnosih. Psihološko zdravje je umetnost in mistika, ki tvorita pomemben del zdrave strukture osebnosti. Zanimanje za povezanost telesa in duha sega vse do preteklosti, saj so se tradicionalne medicine osredotočale prav na to področje. Vpliv kakovostnega odnosa do sebe in drugih na naše življenje, predvsem na zdravje, je izjemno pomemben. Predavanje prav tako razpravlja o “hiši zdravja” ter se dotika temeljev in stebrov na prijazen in spodbuden način. Sproščeno stanje telesa in duha upočasnjuje srčni utrip, znižuje krvni tlak ter spodbuja boljšo prekrvavitev večjih mišic, kar zmanjšuje napetost.

  • 15:45

    12

    Odmor

  • 16:30

    Objemimo Maribor

    Vzpon na vrh Pohorja s spektakularno vožnjo s pohorsko vzpenjačo
    Prikaži več

    Doživite nepozabno avanturo in uživajte v osupljivih razgledih na Maribor in njegovo okolico. Po programu v dvorani se bomo povzpeli na vrh Pohorja s spektakularno vožnjo s pohorsko vzpenjačo. Popeljali vas bomo v vrhunec doživetij, ustvarili trajne spomine in uživali v čudovitem okolju. 

  • 17:15

    Pravljica na vrhu Pohorja

    Pohod z baklami in čarobno druženje s pogostitvijo
    Prikaži več

    Podajte se na romantičen pohod z baklami, ki nas bo vodil po poteh Pohorja, obdanega s tišino in čarobno atmosfero. Po pohodu nas čaka druženje s pogledom na nočni Maribor, kjer se bomo prepustili užitkom dobre hrane ter ustvarili nepozabne spomine v objemu pravljične narave. 

  • 19:15

    Sprehod skozi oblake

    Nočna vožnja z vzpenjačo z vrha Pohorja do hotela
    Prikaži več

    Prepustite se magičnemu sprehodu skozi oblake Pohorja z nepozabno nočna vožnja z gondolo, ki nas bo popeljala iz vrha Pohorja do udobja hotela, obdana s spektakularnimi nočnimi razgledi. Poslovite se od Pohorja na edinstven način.

  • 19:30

    Čas za osvežitev

  • 21:00

    ADMA Pub kviz

    Lobby hotela Habakuk
    Prikaži več

    Sprostite se v prijetnem vzdušju ob kaminu, kjer se bomo povezali s prijatelji in kolegi ter se posvetili globokim pogovorom ob kozarcu odličnega vina. Ustvarite nepozabne trenutke, se sprostite in krepite poslovne vezi na edinstven način.

  • 22:00

    Zaključek prvega dne

  • 7:00 - 7:45

    Jutranja joga

    Prikaži več

    Začnite svoj dan s popolno harmonijo uma, telesa in duha. Skupaj bomo izvajali sproščujoče in energijske joga vaje, ki bodo pripomogle k vašemu fizičnemu in duševnemu počutju. Začnite vaš dan sveže in energično ter z notranjim mirom in ravnovesjem stopite v drugi dan Posveta ADMA.

  • 9:00

    Optimizirajte poslovne procese in konkurenčnost

    Aleksander Bastl, direktor BASS d.o.o.
    Prikaži več

    Predavanje je namenjeno vsem, ki želijo izboljšati učinkovitost in konkurenčnost organizacije. Skozi predstavitev različnih pristopov in strategij bomo raziskali, kako optimizirati poslovne procese, identificirati potenciale za izboljšave ter vzpostaviti konkurenčno prednost. S praktičnimi primeri in nasveti boste pridobili ključne veščine za uspešno vodenje in spremljanje poslovnih procesov ter prispevali k dolgoročni uspešnosti organizacije.

  • 9:30

    ADMA praksa: Razmišljajte kot podjetniki

    Monika Žokalj
    Prikaži več

    Predavanje je posebej zasnovano za zaposlene v podpori menedžmentu, ki želijo razviti podjetniški pristop k svojemu delu. Skozi primere in praktične nasvete bomo raziskali ključne vidike podjetniškega razmišljanja, ki vam bodo pomagali prevzeti inovativno vlogo ter prispevati k uspehu vašega podjetja. Predavanje vam bo dalo vpogled v podjetniški duh, spodbudilo ustvarjalnost ter vam omogočilo, da postanete ključni akter v podpori menedžmentu.

  • 09:55

    ADMA praksa: Kako uspešno sodelovati z novim vodstvom ali ekipo

    Metka Resnik
    Prikaži več

    S praktičnimi nasveti in strategijami bomo raziskali ključne elemente učinkovitega sodelovanja, ki vam bodo pomagali vzpostaviti harmoničen odnos z novim vodstvom ali ekipo. Skozi predavanje boste pridobili vpoglede in orodja za uspešno navigacijo skozi prehode in prispevali k uspehu organizacije.

  • 10:20

    ADMA praksa: Vodite najboljše sestanke!

    B. Sara Mitrovič
    Prikaži več

    Dobro vodenje sestankov pomembno doprinese k povečanju produktivnosti ter uspešnosti izvedbe nalog. Kako izstopiti iz ozadja in zasijati na sestankih, ki jih vodite? Kaj so ključi uspešne organizacije in vodenja sestankov? Ali dovolj dobro poznamo vloge udeležencev sestanka – kakšna je vloga organizatorja, kdo je vodja sestanka, katere so naloge sekretarja? Kdaj se prepustiti toku sestanka in kdaj prevzeti krmilo v svoje roke? Ali nam pri tem lahko kako pomaga poslovni bonton? Katere so tiste mehke veščine, ki so pri tem nepogrešljive? Z vsem tem in še kakim trikom se bomo spoznali na predavanju. Motivirajmo sebe in svoje sodelavce ter skupaj ustvarimo uspešen sestanek!

  • 10:50

    10 min za Linkedin v praksi

    Manca Korelc, strokovnjakinja za družbeno omrežje LinkedIn
    Prikaži več

    “10 min za LinkedIn v praksi” je aktivnost, ki vam omogoča, da v samo 10 minutah izkoristite LinkedIn na praktičen način. S strokovnimi nasveti in koristnimi smernicami boste spoznali, kako izboljšati svoj profil, povečati svojo vidljivost, vzpostaviti nove poslovne stike ter pridobiti konkurenčno prednost na LinkedInu. Ta aktivnost vam bo pomagala učinkovito izkoristiti svoj čas na LinkedInu in doseči svoje poslovne cilje.

  • 11:00

    Odmor s pogostitvijo

  • 11:30

    ADMA praksa: Komunikacija zahtevnih tematik s sodelavci

    Nastja Car Kolenovič, strokovna sodelavka UKC Ljubljana, Kirurška klinika – vodenje in upravljanje in zmagovalka izbora ADMA odličnost leta
    Prikaži več

    Spoznali boste tehnike uspešne in učinkovite komunikacije na delovnem mestu, še posebej pri zahtevnih tematikah s sodelavci. Obravnavani bodo različni tipi osebnosti in njihova vloga v komunikaciji, pri čemer boste udeleženci spodbujeni k samorefleksiji in razmišljanju o lastni komunikaciji, sprejemanju kritik ter osebnih ciljih. Poseben poudarek bo namenjen moči besed, ki lahko služijo kot orodje za gradnjo močnih mostov med ljudmi, vendar pa v zahtevnih tematikah lahko postanejo orožje, ki prizadene sogovornika in tudi samega govorca.

  • 12:00

    Premagajte pasti sedečega dela: nasveti za zdravo delovno okolje

    Bojan Kristan, Gibit
    Prikaži več

    Spoznajte, kako premagati izzive sedečega načina dela in ustvariti optimalno delovno okolje. S prilagoditvami postavitve delovnega mesta, spodbujanjem aktivnosti med delom ter skrbjo za telesno in duševno počutje, bomo odkrili poti do večje produktivnosti in blaginje na delovnem mestu. Naučili se boste ustvariti zdravo in uspešno delovno okolje.

  • 12:30

    S humorjem nad stres

    Polona Požgan, mednarodno certificirana managerka delovne sreče
    Prikaži več

    Koliko vas je bilo v zadnjem tednu v stresu? V zadnjem mesecu? Letu? Koliko vas ima občutek, da ste v stresu že celo življenje? Koliko vas je v stresu ta trenutek, ko berete te besede in se hkrati zavedate, koliko dela vas še čaka? Predavanje nas bo spodbudilo k razmišljanju o stresu, ki nas lahko obdaja tako vsakodnevno kot v daljšem časovnem obdobju. S poudarkom na pomenu smeha in sprejemanju realnosti se bomo naučili, kako se soočiti s stresom z opazovanjem lastnega obnašanja in misli ter spreminjanjem našega odnosa do njih. Sposobnost smeha in ranljivosti nam omogoča resnično povezavo z drugimi.

  • 13:30

    Polona KoštomajADMA refleksija

    Polona Koštomaj, programska direktorica znamke ADMA
    Prikaži več

    Preleteli bomo ključne teme in spoznanja Posveta ADMA, kar nam bo pomagalo integrirati novo pridobljeno znanje in se pripraviti na nadaljnje korake v naših poslovnih podvigih. Skupaj bomo oblikovali zaključek in navdih za nadaljnji osebni in poklicni razvoj.

  • 13:45

    Kosilo

  • 14.45

    ZAKLJUČEK POSVETA

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Moderator

Suzi Asfour

Suzi Asfour ima kot poslovna asistentka 30-letne delovne izkušnje pridobljene v  gospodarstvu, kot samozaposlena in v šolstvu. V letošnjem letu je sprejela nov izziv in postala osebna strateška asistentka lastnika Smiljana Morija. Je prejemnica prestižnega naziva Tajnica leta 2005. Občasno moderira dogodke, predava in piše članke o razvoju, vlogi in pomenu kadra v administraciji in menedžmentu. Kot urednica in soavtorica je sodelovala pri treh strokovnih priročnikih, prav tako pa je izdala svojo avtobiografijo Poletela, od iskre do plamena, ki spodbuja k osebnostnemu razvoju. Za svoje desetletno vodenje Zveze klubov poslovne odličnosti Slovenije je prejela več priznanj odličnosti, med njimi tudi najvišje – kristalno.