13:00
1
14:30
1RAZVIJTE VODSTVENI POTENCIAL
Prilagodljivost je vaša ‘supermoč’
Dr. Aleksander Zadel, doktor psihologije, Inštitut C.A.R., d.o.o.
Prikaži večZakaj bi se človek komur koli ali čemer koli prilagajal? Mnogi se počutimo prepomembne, da bi se prilagajali mi. Naj se svet, otroci, partner, delodajalci prilagodijo nam! Pogosto razmišljamo v smeri: “Dovolj sem se žrtvoval, dovolj sem delal za druge, sedaj sem na vrsti jaz! Želim prijaznega partnerja-partnerko, čudovite in uspešne otroke, naklonjenega in empatičnega delodajalca ter prekrasno kariero. Vse to mi pripada. To si zaslužim.” Spoznali bomo zakaj je ego čudovit služabnik in nemogoč gospodar ter kako sodobnemu človeku osmisliti prilagajanje, da bo iz njega lahko potegnil največ zase?
16:00
2Odmor s pogostitvijo
16:30
PAMETNEJE JE VEČ
Vzpostavite pogoje za uspešno timsko delo
Andrej Zalokar, Transolution Master in coach, KHD Skupina d.o.o.
Prikaži večDanes se vse več podjetij zaveda, da so za rezultate podjetja zaslužni njihovi zaposleni. Velike zgodbe pa so mogoče le, če delujemo povezano in kot tim. Včasih je ekipa samo na papirju, v realnosti pa ne zaživi in funkcionira. A tudi korakov za sodelovanje z različnimi oddelki in sodelavci, se je možno naučiti. Spoznali boste, kako vzpostaviti pogoje za uspešno timsko delo v vašem podjetju in razviti kulturo podjetja, na katero bodo vaši sodelavci ponosni.
17:15
Kako postati gospodar svojega časa?
Katja Novak, psihologinja in direktorica Inštituta za razvoj in inovacije Ljubljana, d.o.o.
Prikaži večSe vam pogosto dogaja, da vam zmanjkuje časa in nenehno lovite dragocene minute? Upravljanje s časom je ključna veščina, ki vam omogoča, da delujete in živite polnejše in manj stresno. Kljub temu, da se nam na trenutke zdi to misija nemogoče, se s pravilnimi koraki vse da. Kako in kje začeti? Spoznali boste ključne spretnosti in pasti, s pomočjo katerih boste postali gospodarji svojega časa. Skupaj bomo definirali tudi največje tatovi našega časa in se naučili izogniti odlašanju.
17:45
Postanite visoko učinkoviti
Monika Golob Sluga, direktorica Akademije za dobro počutje
Prikaži večKako biti učinkoviti pri svojem delu? Kako biti prepričani, da bodo vaše besede padle na plodna tla ter da bodo vaša navodila in usmeritve obrodile sadove? Spoznajte orodja, ki jih lahko uporabite ne le na delovnem mestu, temveč tudi pri domačih opravilih, v prostem času, pri športu, kjerkoli in kadarkoli. Pridružite se nam pri iskrenem vpogledu v svoje vrednote in prepričanja, ki vodijo našo disciplino, vztrajnost in motivacijo.
18:15
Odmor
19:00
USTVARJALNICA
ADMA pogovor: Posel smo ljudje, povežimo se
Pogovor vodi: Polona Koštomaj
Sodelujoči:
- Judita Rigler, vodja prodaje, SG Guzelj, d. o. o.
- Aleksander Bastl, direktor, BASS, d.o.o.
- Suzi Asfour, izvršna asistentka, PULKO VENTILI RUŠE, d.o.o.
Prikaži večNajboljše poslovne odločitve nikoli niso odločitve strategije, prodaje ali trženja, vedno so odločitve ljudi. Ljudje in odnosi med njimi so tisti, ki lahko cilje organizacije uresničijo ali uničijo. Ljudje smo pomembni. Kako ustvarjati kulturo organizacij, kjer bodo v ospredju naši sodelavci – povezani smo močnejši.
19:45
Večerja z namenom
20:30
Arty Party: Od praznega platna do končne slike
Vasja in Špela, akademsko izobražena umetnika in ustanovitelja ARTY PARTY slikarskih zabav
Prikaži večSi predstavljate, da imate doma na steni svojo sliko na platnu? In, da vam je to uspelo brez kakršnih koli slikarskih izkušenj? Arty Party ni tista tipična likovna delavnica. Razen, če ste pri učitelju likovne vzgoje lahko imeli tudi kozarček vina. Izgovor, da ste “ANTITALENT” ne šteje. Špela in Vasja vas bosta vodila po korakih, od praznega platna do končne slike. In zakaj otrokom slika vedno uspe? Ker se zabavajo.
In tak bo tudi naš Arty Party. Svojo umetnino pa boste na koncu lahko odnesli tudi domov.
7:00 - 7:45
Jutranja joga
9:00
PREPOZNAJTE PRILOŽNOSTI
Digitalna pravna pomoč
Primož Rojac, pravnik, svetovalec za inovacije in digitalizacijo pravnih oddelkov in odvetniških pisarn, IURALL
Prikaži večIzziv podjetij pri iskanju in najemanju pravne pomoči je t.i. more for less, torej kako dobiti več pravnih storitev za manj denarja. V ta namen napredne odvetniške pisarne po svetu razvijajo nove rešitve in poslovne modele. Velika podjetja pa optimizirajo svoje pravne oddelke s čisto novo funkcijo, t.i. legal operations. A tudi manjša podjetja, brez svojih pravnikov, si lahko pomagajo z enostavnimi digitalnimi orodji.
9:25
Spoznajte Canvo – orodje za hitro oblikovanje različnih vizualizacij
Maja Drobne, politologinja, Kulturno izobraževalno društvo PiNA
Prikaži večSte se kdaj zataknili pri tem, da vabilo ali dokument v wordu izgleda preveč pusto ali dolgočasno, niste pa imeli časa, da bi ga poslali grafičnemu oblikovalcu? V kratki delavnici boste spoznali prednosti orodja Canva, kjer lahko v kratkem času ustvarite osebno pismo, pripravite vabilo za srečanje s strankami ali lahko oblikujete vizualno zanimive predstavitve za stranke z elementi, ki bodo pritegnili pozornost in pustili vtis. Naučili se boste tudi nekaj trikov, kako lahko to naredite kar iz svojega pametnega telefona.
10:05
Reševanje problemov po modelu FORDEC – kako se s tem soočajo piloti
Marko Kastelic, pilot in inštruktor za vodenje medčloveških odnosov, Vistajet
Prikaži večSi želite premagovati napake in izzive na najboljši možni način? Se vam dogaja, da hitite z reševanjem problemov in kasneje spoznate, da vaše rešitve niso bile najbolj optimalne? Napake in izzivi so sestavni del našega vsakdana. Ne moremo se jim izognit, lahko pa z razdelanim razmišljanjem pridemo do najboljše možne rešitve! S spoznanjem modela FORDEC boste spoznali strukturiran postopek, ki vas bo vodil do sprejetja najbolj optimalne rešitve.
10:50
Odmor s pogostitvijo
11:10
GOVORITE USPEŠNO
Prijazno je biti prijazen
Polona Požgan, mednarodno certificirana managerka delovne sreče
Prikaži večNajpomembnejše svetovne raziskave kažejo, da je prijaznost v podjetju eden ključnih dejavnikov pri zmanjšanju stresa, boljši komunikaciji, večji lojalnosti zaposlenih in posledično večji uspešnosti podjetja. Forbes, HBR, McKinsey in Fast Company so si enotni, da korporativno komuniciranje prevečkrat spominja na bojno polje. Podjetja od svojih zaposlenih zahtevajo in pričakujejo poslovne rezultate, prijaznost zaposlenih pa je pri tem zelo nizko na seznamu prednostnih nalog poslovnežev. V današnjem poslovnem svetu prijaznost v podjetju ni več opcija, temveč nuja.
12:40
Odmor
13:10
DELUJTE V RAVNOVESJU
Kaj vas polni, kaj vas prazni? razSTRESite se
Nataša Petavs in Dejan Žuna, učitelja joge, Joga šola Pot joge
Prikaži večStresni odzivi sami po sebi niso negativni. Težave nastanejo takrat, ko je stanje stresa dolgotrajno, ko je stresnih situacij preveč in so le-te preveč intenzivne. Vsak od nas različno zaznava stres in se nanj tudi drugače odziva. Včasih sicer ne moremo vplivati na vzroke stresa, ki prihajajo »od zunaj«, lahko pa se s stresom soočimo na način, ki nam dolgoročno prinaša ravnovesje in številne dobrobiti. Pomembno je, da znamo najti protiutež, s katero učinke stresa sprostimo oziroma se razSTRESimo. In prav odgovor na vprašanje, kaj nas polni in kaj nas prazni v življenju, je ključ do opolnomočenega bivanja in delovanja v ravnovesju.
14:40
Kosilo
15.30
ZAKLJUČEK POSVETA
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Moderator
Polona Koštomaj
Po končanem študiju novinarstva je svojo poslovno pot nadaljevala na področju prodaje in marketinga. Bogati jo več kot 15 let izkušenj in sodelovanja s številnimi naročniki ter strankami, ki jih je nadgrajevala z vodenjem prodajnih ekip. Svojo karierno pot nadaljuje na področju poslovnih konferenc in izobraževanj. Kot poslovna direktorica podjetja Planet GV skrbi za razvoj produktov in vodenje zaposlenih. Pod njenim okriljem se razvija tudi blagovna znamka ADMA, kjer deluje kot programska direktorica in odgovorna urednica revije ADMA. Svoj prosti čas najraje izkoristi za tek ali sprehode v naravi. Vztrajnost, strast in srčnost so njeno glavno vodilo pri vsem kar počne.