• 0Shopping Cart
Posvet ADMA
  • O ADMI
  • Program
  • Govorci
    • Pretekli govorci
  • Partnerstvo
  • Certifikati
  • Prijavite se
  • Menu Menu

Certifikat ADMA

Certifikat ADMA je priložnost za vse, ki želite uradno potrditi svoje znanje in kompetence na področju administrativnega menedžmenta.

Certifikat ADMA

Certifikat ADMA je priznanje strokovne usposobljenosti na področju administrativnega menedžmenta. Namenjen je preverjanju, nadgrajevanju in pridobitvi uradne potrditve vaših znanj in kompetenc. Z njim izkazujete svojo strokovnost, zavezanost k nenehnemu razvoju in pripravljenost na izzive sodobnega poslovnega okolja.

Certifikat ADMA je več kot le potrdilo – predstavlja vašo strokovno referenco in dokaz odličnosti na področju administrativne podpore.

Področja, ki jih obsega certifikat

Certificiranje ADMA zajema ključna področja za uspešno delo v administrativnem menedžmentu:

  • Strokovno delo (upravljanje dokumentov, splošni akti podjetja, kadrovska operativa, knjigovodske listine).
  • Splošna razgledanost (odnosi, organizacija in upravljanje časa, vrednote in organizacijska kultura).
  • Obvladovanje IT orodij (osnovna računalniška pismenost in kibernetska varnost, pisarniški programi, upravljanje elektronske pošte in koledarjev, osnove digitalnega sodelovanja in komunikacijskih orodji, podatkovna in poslovna analitika, digitalna organizacija in upravljanje nalog, generativna umetna inteligenca).
  • Poslovna komunikacija (ustna in pisna poslovna komunikacija, poslovni sestanki, javni nastopi, poslovni bonton, organizacija dogodkov in sprejemi).
Oglejte si celoten razpis in dodatne informacije

Soustvarjalci certifikata

Testiranje je bilo zasnovano v sodelovanju s strokovnjaki z različnih področji, ki jih obsega administrativni menedžment:

Melita Kolbezen, ADVICO-FRK

Danijela Brečko, SOFOS

Franka Bertoncelj, EgoForma

Jasmina Spahalić, Umetnost besede

Anja Damjanović, Sinecon

Kako poteka certificiranje?

Certificiranje poteka izključno preko spleta. Po uspešno opravljenem testu prejmete Certifikat ADMA, ki uradno potrjuje vaše znanje in kompetence na področju administrativnega menedžmenta. Certifikat boste lahko prevzeli na Kongresu ADMA ali Posvetu ADMA, odvisno od datuma uspešno opravljenega certificiranja.

Opravite testiranje preko spleta do 24. oktobra ter prevzemite Certifikat ADMA na Posvetu ADMA 2025 v Kranjski gori!

TESTIRANJE za Certifikat ADMA

Na spodnji povezavi najdete literaturo za osvežitev znanja pred reševanjem testa. Ni vam treba predelati celotnega gradiva – priporočamo, da se osredotočite na tista področja, pri katerih niste povsem samozavestni.

Testiranje lahko seveda začnete tudi brez pregleda literature.

Literatura

Testiranje obsega 100 naključnih vprašanj.

Ni časovne omejitve, za reševanje pa boste potrebovali približno 60 do 90 minut.

Ko ste pripravljeni na testiranje, kliknite spodnji gumb in začnite.

NA TESTIRANJE

Pomembni datumi

  • 24. oktober

    Zadnji dan za spletno testiranje za pridobitev Certifikata ADMA.

  • 5. november

    Objava rezultatov certificiranja.

  • 13. november

    Podelitev Certifikatov ADMA.

NAGRADE za prejemnike certifikata

Certifikat ADMA:

  • Plaketa "Certifikat ADMA"
  • Brezplačna 3-mesečna naročnina na portal ADMA

ADMA odličnost leta

Pridobitev certifikata je tudi prvi korak k sodelovanju v izboru za nagrado ADMA odličnost leta, ki jo podelimo na osrednjem dogodku skupnosti – Kongresu ADMA.

V kolikor želite več informacij o izboru ADMA odličnost leta sledite povezavi spodaj.

Več informacij - ADMA odličnost leta

Stopite v stik z nami

Za vprašanja ali več informacij smo dodegljivi na:
adma@planetgv.si ali 01 309 44 38

Razvijamo najboljšo podporo menedžmentu!

Vstopite v svet ADMA

Organizator dogodka Planet GV
Politika zasebnosti | Splošni pogoji
  • LinkedIn
  • X
  • Facebook
Scroll to top
Upravljanje soglasja

Da bi zagotovili najboljšo uporabniško izkušnjo, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do podatkov o napravi. Soglasje za uporabo teh tehnologij nam omogoča obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni identifikatorji na tem spletnem mestu. Če soglasja ne podate ali ga prekličete, lahko to negativno vpliva na nekatere funkcionalnosti in lastnosti spletnega mesta.

Funkcionalni Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.
Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev {vendor_count} Preberite več o teh namenih
Prikaži nastavitve
{title} {title} {title}

Prijava na obveščanje

Ostanite obveščeni o bodočih dogodkih.

Potrdite prijavo