15+ UR STROKOVNIH VSEBIN

10+ NASTOPAJOČIH

100+ UDELEŽENCEV

DVA DNEVA ADMA DRUŽENJA

Pospešek znanju in (so)delovanju v podpori menedžmentu

Posvet ADMA je edinstvena izkušnja, ki izobražuje, motivira in povezuje vrhunske strokovnjake na področju podpore menedžmentu – zvezde, ki sijejo iz ozadja. Pridobili boste dragocena znanja, ki vas bodo navdihnila, motivirala ter opremila s potrebnimi veščinami za vaš uspeh in karierni napredek. Pridružite se nam in stopite v korak s strokovnjaki, ki oblikujejo prihodnost! 

Letošnji Posvet ADMA je v skladu z vodilom "Po moč znanja in veščine sodelovanja" namenjen vsem vedoželjnim, ambicioznim in prilagodljivim strokovnjakom, ki se zavedajo vrednosti vseživljenjskega učenja in hitrega vpeljevanja novosti v prakso. Na dvodnevnem izobraževalnem druženju boste pridobili nova znanja in izboljšali veščine na ključnih področjih delovanja podpornega menedžmenta:

  • VODENJE: sodobno vodenje in prepoznavanje priložnosti. 
  • KOMUNICIRANJE: transformativna komunikacija ter gradnja mostov med ljudmi. 
  • UČINKOVITOST: podjetniški pristop k delu, ustvarjalnost in izboljšave za konkurenčno prednost. 
  • RAČUNALNIŠKA PISMENOST: uporaba najnovejših orodij za delo in izkoristek umetne inteligence. 
  • OBVLADOVANJE STRESA: ravnovesje uma, telesa in duha ter soočanje s stresom. 

Dobrodošli v svetu aha trenutkov in novih dimenzij razmišljanja! 

DO POSVETA ADMA NAS LOČI ŠE:

0Dni0Ur0Minut

Zakaj na Posvet ADMA?

Za rast in razvoj

Posvet ADMA je odlična priložnost za pridobitev najnovejših informacij in znanj, s katerimi boste lažje oplemenitili učinkovitost (z manj do več), veščine povezovalne in ciljno usmerjene podpore menedžmentu ter uspešno medsebojno komuniciranje, ki prispeva tudi k obvladovanju stresa med zaposlenimi.

Posvet je kot lepilo, ki obstoječe znanje združi z novimi spoznanji ter z svežimi pogledi in, kar je najlepše, omogoči, da na novo prepoznane priložnosti že naslednji dan tudi z na novo odkritimi digitalnimi orodji vpeljete v vaš delovni proces.

Mreža za uspeh

Na Posvetu ADMA ne boste imeli samo priložnosti prisluhniti predavanjem vrhunskih strokovnjakov temveč boste z njimi lahko vzpostavili stik, se povezali in tudi v prihodnje negovali pristen odnos. Na ta način boste vedno znova lahko izmenjali ideje, izkušnje in morda celo prepoznali skupne poslovne priložnosti, mentorstva, možnosti napredovanja … Širok profesionalen krog ljudi, ki jim lahko zaupate in se od njih učite, je zlata vredna pomoč na poti poslovne in osebne rasti in dogodki so zlata valilnica teh priložnosti.

Celovito in aktualno v objemu narave

V zeleni oazi pod Pohorjem, v vedno gostoljubnem hotelu Habakuk, bo poskrbljeno za sproščeno in uspešno okolje, v katerem bo pridobivanje novih znanj še bolj učinkovito Opazili bomo cel gozd in ne le posameznih dreves. In to dobesedno. Ne bomo namreč samo zaprti med štirimi stenami predavalnic, temveč bomo izkoristili energijo narave. Le kdo se ne strinja, da je narava lahko naša najboljša učilnica in predvsem, da izvabi najboljše iz (vseh) nas ter nas pristno poveže in zaveže, da smo vsak dan boljši.

hotel habakuk

Rezervacija nočitev

Hotel Habakuk

Razkošen hotel s štirimi zvezdicami superior, nedaleč stran od štajerske prestolnice je obdan z zelenimi strminami, izžareva obilo panonskega šarma in ponuja vse, kar si sodobni gost lahko zaželi. V neposredni bližini je Pohorje, ulice mesta Maribor so le streljaj stran.

Pohorska ulica 59, 2000 Maribor, Slovenija

T: +386 2 300 81 00

E: habakuk@hotel-habakuk.si

Vabljeni v družbo, kjer razvijamo najboljšo podporo menedžmentu.

ADMA zgodbo nam pomagajo ustvarjati:

PARTNERJI

 

PARTNER SPROSTITVE

 

OD PAPIRJA K LJUDEM

 

URADNA KAVA

 

URADNI POKROVITELJ DARIL

 

MALI PARTNER

 

PARTNER DOBREGA POČUTJA NA DELOVNEM MESTU

 

PODPORNIK

 

Kaj menijo tisti, ki so bili na posvetu ADMA?

Posvet ADMA nam ponuja priložnost za poglobljeno razumevanje najnovejših trendov, praks in tehnologij na poslovnem področju menedžmenta. Sodelovanje in udeležba na dogodku nam omogočata mreženje s strokovnjaki, udeleženci in kolegicami. Predvsem je pomembna izmenjava idej in pridobivanje dragocenih novih znanj, ki nam omogočajo izboljšati naše delo.

Posvet ADMA me je navdušil z izbranimi govorci, med katerimi izpostavljam dr. Sanelo Peresciutti, ki je naslovila zelo življenjske tematike in me spravila v jok :). Nepozabna je bila ekskurzija na Trikotno jaso, s katere smo v super družbi občudovali razgled ter uživali v toplem čaju in štrukljih. Pa še novo jezero sem našla gor! Vsekakor na takšnih dogodkih pozdravljam vsebine, ki popestrijo poslovne debate in nam podarijo lepe izkušnje.

Posvet ADMA je bil odlično organiziran, z relevantnimi tematikami, ne samo za delo v funkcijah podpore managementu, temveč tudi širše - za osebni in profesionalni razvoj. Všeč so mi bili sproščen in pristen način izmenjave znanj ter prijetna energija med udeleženci in gostujočimi predavatelji.

Jesenska ADMA je skupek seminarjev, kjer pridobivamo nova znanja, tako na poslovnem področju, kot za osebno rast. Vsako leto nove vsebine me navdihujejo, da se vedno znova prijavim. Ta dva dneva, "nabita" z žensko energijo, me motivirata še več mesecev po dogodku.

Kljub dolgoletnim izkušnjam pri delu v različnih nadzornih svetih, z zadovoljstvom ugotavljam, da mi je izobraževanje prineslo nove poglede tako skozi pravne novosti kot tudi skozi oči revizorjev, sanacijskih upraviteljev ter drugih predavateljev, ki so nam podajali vsebino na podlagi svojih izkušenj.

mag. Mojca Kunšek, direktorica

Ajpes

Slovenski kadrovski kongres je dogodek, ki se ga vsako leto z veseljem udeležim.
Program vsako leto predstavi aktualne HR trende, primere dobrih praks domačih in tujih podjetji in nas seznani z novimi pristopi pri delu z ljudmi.
Poleg kvalitetnega programa je kongres tudi odlična priložnost, da se srečam s kolegi in strokovnjaki iz HR področja.

Nataša Jelovčan, vodja razvoja in selekcije

Mercator, d.d.

Z zagotovostjo lahko izpostavim, da je Kongres ADMA enkraten dogodek v Sloveniji, kjer lahko posameznik na enem mestu pridobi široko paleto strokovnih znanj, odgovore na številna aktualna vprašanja, ter vzpostavi nova poznanstva, ki lahko prerastejo v prava prijateljstva.

Mladenka Bogatinovski, poslovni asistent

Energija plus d.o.o.

Nabavna konferenca, kot eden največjih dogodkov za nabavnike, je odlična priložnost in definitivno pravilna izbira za nabavnika, ki želi pridobiti nova znanja. Ker v poslu vedno potrebujemo nekaj več, nekaj novega, drugačnega in stremimo k svežim in kvalitetnim informacijam, je program konference vedno zasnovan tako, da domov odidemo polni novih idej in zamisli kako bomo to uveljavili v praksi. Izmenjava dobrih praks, delitev izkušenj z ostalimi ''so – nabavniki'' ter nova znanja ostalih predavateljev in udeležencev nam lahko izjemno koristijo pri naših poslovnih odločitvah. Poleg strokovnega znanja, ki ga pridobim na konferenci, vedno odnesem s seboj ogromno pozitivne energije in ta vrednost me še dodatno motivira in me navdaja z veseljem do tega kar delam.

Barbara Šmalc, Nabavna managerka 2009, , Direktorica strateških projektov

Reflex, d.o.o.

Počutje na Davčno-finančni konferenci je bilo odlično. Razlog je preprost, na dogodkih Planeta GV se počutim zelo domače iz več razlogov: teme, prezentacije oz. predavanja so bili koristne, atraktivne in zelo zanimive, predvsem finančni sklop; na dogodku sem spoznal potencialne poslovne partnerje, skratka konferenca za nove poslovne priložnosti. Obisk konference zelo priporočam vsakemu strokovnjaku, ki je povezan z finančnim-davčnim področjem. Planet GV sprejemam kot poslovnega partnerja, s katerim bomo tudi v prihodnje skupaj krepili vrednost finančne funkcije v uspešnih slovenskih podjetjih.

Mag. Črtomir Časar, sodni cenilec

BV Finančna Skupina d.o.o.