HR&M konferenca 2018


15. november 2018


Kristalna palača, Slovenija


HVALA, DA STE BILI Z NAMI!

HR&M konferenca je osrednji slovenski dogodek, ki izpostavlja pomembnost prepletanja in aktivnega sodelovanja najvišjega vodstva in kadrovskih strokovnjakov za doseganje optimalnega razvoja organizacije in zaposlenih.

Udeleženci HR&M konference 2018 so odločili o zmagovalcu razpisa HR&M projekt 2018:

V kategoriji mala in srednja velika podjetja: OPTIWEB s projektom Let's boost
V kategoriji velika podjetja: Telekom Slovenije s projektom S.M.A.R.T.- napredno-izobraževalni program

Več o projektih lahko izberete tukaj.Hvala vsem sodelujočim in iskrene čestitke zmagovalcem!


Bodite del skupnosti, ki spodbuja sodelovanje najvišjega vodstva z HR stroko!

Bodite del skupnosti, ki spodbuja sodelovanje najvišjega vodstva z HR stroko!


KOMU JE HR&M KONFERENCA NAMENJENA?

  • Managerjem in strokovnjakom, ki se ukvarjajo z vodenjem ljudi
  • Najvišjemu vodstvu, ki razume pomembnost sodelovanja najvišjega z HR strokovnjaki in pomembnost razumevanja HR tem
  • Strokovnjakom, ki se ukvarjajo z razvijanjem in raziskovanjem zavzetosti, organizacijske energije in zadovoljstva zaposlenih
  • Vsem, ki jih zanimajo najboljše prakse slovenskih podjetij in bi želeli izboljšati področje HRM-ja v svojem podjetju ali organizaciji
  • Predstavnikom zainteresiranih javnosti s področja zaposlovanja, HRM, vodenja in upravljanja, delovnih razmerij in sodobnih pristopov vodenja ljudi pri delu.

PROGRAM


Četrtek, 15. november 2018
08.00-09.00

Sprejem in registracija

09.00-09.10

Otvoritev in uvodni pozdrav

Peter Ribarič, odgovorni urednik revije HR&M, moderator konference

(P)OSTANITE PRVI NA SVETU

Vodja sekcije: Andrej Vizjak, AV.consulting

09.10-09.40

Razvoj globalne svetovalne družbe

Sonja Vizjak in Andrej Vizjak, ustanovitelja in partnerja mednarodne svetovalne hiše AV. consulting

Kako razvijamo AV.consulting v vodilno digitalno svetovalno podjetje na svetu? Če hočemo biti v naši panogi uspešni, potrebujemo najboljše kadre tako iz vrst izkušenih, uspešnih svetovalcev, kot mlade, nadarjene svetovalce. Kako uspemo pri AV.consulting pridobiti oba tipa kadrov? Kako uspemo narediti naše delo za svetovalce bolj zanimivo, atraktivno? Kako poiščemo konkurenčno prednost pri dobivanju kadrov, saj so ravno ti strateškega pomena? Vizija našega podjetja je, da (p)ostane prvo digitalno konzultantsko podjetje na svetu. Naša misija je, da pomagamo našim klientom, da prav tako (p)ostanejo prvi na svetu. Zgodbe o AV.consultingu in primere iz vsakdanje prakse vodilne digitalne svetovalne agencije bosta predstavila ustanovitelja in solastnika, Andrej Vizjak in Sonja Vizjak.

09.40-10.05

Organizacijske in vodstvene lastnosti v globalnih podjetjih*

Chris Walsh, generalni izvršni direktor Skupine NiceLabel

10.05-10.30

Organizacijska kultura v globalnem podjetju

Mark Pleško, direktor podjetja Cosylab

V podjetju Cosylab d.d. je kultura eden najpomembnejših elementov že od samega začetka. Vrednote »think bold, work hard, act modestly and enjoy life« poosebljajo način dela v podjetju in za odnose med zaposlenimi ter vodji. Meritokracija je sveta. Zakaj je temu tako, kakšna je kultura, kako jo gojijo in kako vpliva na uspeh podjetja, bo predavatelj predstavil skozi svojo življenjsko in podjetniško zgodbo.


10.30-11.00

Odmor za kavo in osvežitev

11.00-11.30

Lastnosti najboljših globalnih družb*

Lokesh Dadhich, Principal Arthur D.Little Middle East

V kakšnem okolju delujejo današnja podjetja? Gre za hitro spreminjajoče okolje, v katerem je v ospredju digitalizacija. Prihodnost temelji na razvoju tehnologije in stalnih spremembah. Kako se najboljša globalna podjetja znajdejo v takšnem okolju? Kaj se lahko naučimo od podjetij, ki se najbolje soočajo z izzivi digitalizacije? Katere so značilnosti organizacij prihodnosti in kakšno vlog ima HRM v digitalnem svetu? Na vsa ta vprašanja bo poskušal odgovoriti Lokesh Dadhich, ki prihaja iz najstarejše in vodilne svetovalne agencije Arthur D.Little.

11.30-12.00

Okrogla miza z govorci sekcije (P)ostanite prvi na svetu*

Moderator: Andrej Vizjak, AV.consulting

VLOGA HR PRI VPELJAVI IN UVELJAVITVI SPREMEMB

Vodja sekcije: Viktor Lenart, direktor podjetja Grow Group

12.00-12.30

Vidiki upravljanja sprememb: vodstvo,organizacija in HR*

Viktor Lenart, direktor podjetja Grow Group

Vodje imajo ključno vlogo pri spreminjanju organizacije. Če vi kot vodja želite videti spremembe v organizaciji, se morate prvi sprememb lotiti ravno vi. Kot je pogosto rečeno »Be the change you want to see in your organization!«. Če se kot vodja, manager ali delodajalec želite spremeniti, se vse začne pri sprejemanju vaše trenutne realnosti. Kljub temu, da je to prvi korak do tega kar želite postati, je za večno vodij in organizacij že to precej težak izziv. Kdo pa je lahko vaš najboljši prijatelj pri soočanju s temi zzivi? HR strokovnjaki predstavljajo najboljšo podporo tako za vodje kot za organizacijo. Ampak kako vemo, da HR uspešno podira management sprememb? Kako lahko sinhroniziramo vlogo podpornika in sodnika? Spoznajmo smernice, ki pomagajo pri upravljanju povezanosti, kapacitet, digitalizacije, kulturnih aspektov, inspiracije, zavezništva, medtem ko smo v procesu uvajanja sprememb v organizacijo? Bodimo praktični, poglejmo nekatere primere in bomo lažje razumeli preproste in enostavne poti učinkovitega upravljanja s spremembami.

12.30-13.30

Odmor za kosilo

13.30-13.55

Pričakovanja vodstva do HR funkcije

Toni Balažič, AV.consulting & Panvita

13.55-14.20

Vloga HR v družbah v pretežno državni lasti*

Ivan Matasić, direktor podjetja MAPOS Usluge

14.20-14.45

Priložnosti za HR v družbi, članici globalne skupine

Sonja Špoljarič,HR Manager, BSH Nazarje

14.45-15.15

Grajenje organizacij prihodnosti: Moč formalnih in neformalnih mrež*

Andras Vicsek, Maven7

Velikokrat se podjetja znajdejo pred izzivom kako združiti in uravnati spremembe, ki jih prinašajo nove tehnologije, poslovni modeli in načini dela. Da bi bili pri tem uspešni, moramo transformirati organizacijo tako, da omogoča prost pretok informacij, novih idej med zaposlenimi in tudi preko meja organizacije. Poznati in ceniti moramo moč neformalnih mrež, ki so prisotne znotraj in segajo tudi izven organizacije, saj pripomorejo k hitrejšim spremembam in bolj agilni organizaciji, ki je uspešna na hitro spreminjajočih se globalnih trgih.

15.15-15.30

Čas za refleksijo*

Viktor Lenart, direktor podjetja Grow Group in Peter Ribarič, odgovorni urednik revije HR&M

15.30-16.30

HRM projekt 2018 - predstavitev TOP finalistov in razglasitev zmagovalcev

Moderatorka: Jasmina Spahalić, urednica revije HR&M

16.30-

Zaključno druženje po konferenci

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu. * Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku.



 
Chris Walsh

generalni izvršni direktor Skupine NiceLabel

Chris Walsh je generalni izvršni direktor Skupine NiceLabel. Ima več kot 30 let vodstvenih izkušenj na mednarodni ravni tako v panogi ponudnikov software sistemov kot tudi hardware tehnologije.

NiceLabel je ponudnik software-a za označevanje proizvodov, ki je bil ustanovljen pred 25 leti v Sloveniji in je v svoji panogi tretje največje podjetje na svetu, s podjetji v Sloveniji, ZDA, Nemčiji, Angliji in na Kitajskem. Zaposluje 135 sodelavcev s 14 različnimi narodnostmi v 11 državah. Med svoje kupce štejejo večji del največjih podjetij na svetu. So člani ELITE programa na londonski borzi.

Pred tem je bil Chris generalni direktor Zebra Technologies za regijo Evropa, Bližnji Vzhod in Afriko. Chris se je priključil podjetju Zebra Technologies takoj po sami ustanovitvi in je dosegel v svoji regiji v obdobju devetih let 150 miljonov $ letnih prihodkov z 250 zaposlenimi. Hitro rast je uspel doseči tako organsko kot tudi s prevzemi podjetij.

Chris je diplomiral na Liverpool Polytechnic iz poslovnih znanosti.

 
Lokesh Dadhich

Arthur D.Little Middle East

Dadhich Lokesh je predstavnik najstarejše svetovalne agencije Arthur D. Little, ki je bila ustanovljena leta 1886 v Bostonu. Ima več kot 12 let izkušenj s svetovanjem podjetjem na Bližnjem Vzhodu in v Evropi, na področju oblikovanja strategije, marketinškega načrta, dela s strankami, poslovne analitike in IT.

Diplomiral je iz kemijske tehnologije na Indian Institute of Tehcnology, Kharagpur. Podiplomski študij je nadaljeval na poslovni šoli Indian Institute of Management, Ahmedabad. Od leta 2007 se je pridružil agenciji Arthur D.Little in deluje v okviru pisarne Združeni arabski emirati, v Dubaju. Pred tem je kot svetovalec deloval v podjetju HP in Tech Mahindra.

 
dr. Mark Pleško

direktor podjetja Cosylab

Mark Pleško je fizik in podjetnik. S podjetjem Cosylab, kjer je direktor in solastnik, je v manj kot desetletju prevzel vodilno vlogo v svetu razvoja programske opreme za krmilne sisteme jedrskih pospeševalnikov, radioteleskopov in drugih fizikalnih naprav.

Mark Pleško je fizik in podjetnik. S podjetjem Cosylab, kjer je direktor in solastnik, je v manj kot desetletju prevzel vodilno vlogo v svetu razvoja programske opreme za krmilne sisteme jedrskih pospeševalnikov, radioteleskopov in drugih fizikalnih naprav.

 
Viktor Lenart

direktor podjetja Grow Group

Viktor Lenart, direktor podjetja Grow Group ima več kot 15 let izkušenj na področju managementa, svetovanja in razvoja vodstva. Njegova področja dela zajemajo razvoj najvišjega vodstva, poslovno načrtovanje in HR svetovanje.

Ima tudi mednarodni magister na področju managementa s poudarkom na poslovni administraciji, managementu in operativnih funkcijah, ki ga je prejel s strani poslovnih šol Purdue Krannert (ZDA) in TiasNimbas (Nizozemska). Več kot 17 let pa deluje tudi na področju psihodrame, fokusne terapije in integrativne psihoterapije.

 
Ivan Matasić

Direktor podjetja MAPOS Usluge

Ivan Matasić je začel svojo kariero kot raziskovalni asistent na FER, Univerza v Zagrebu. V obdobju med 1998 in 2002 je bil ustanovitelj in direktor podjetja Rego-Stan Zagreb, ki je v 3 letih imelo 1 milion evrov prihodkov.


Prav tako je bil tudi direktor financ v podjetju Elektropromet Zagreb, višji svetovalec pri A.T. Kearney, direktor Imupslor Adriatic in finančni direktor pri HZ Infrastruktura in HEP, d. d. Od leta 2015 pa je direktor podjetja MAPOS Usluge. Njegovo delo zajema poslovno svetovanje na področju farmacije, IT in energije. Prav tako deluje na projektih, ki se nanašajo na tehnološko napredne obnovljive vire. V prostem času rad plava in igra kitaro.

 
Andrej Vizjak

ustanovitelj in partner mednarodne svetovalne hiše AV.consulting

Andrej Vizjak ima več kot 30 let izkušenj z vodenjem sprememb v vodilnih mednarodnih organizacijah. Je avtor 25 knjig, prevedenih v 12 jezikov.

V letih 1995-2000 je bil podpredsednik v vodilni evropski medijski hiši Bertelsmann, ki je prav v tem času postala največja založba knjig na svetu. Od leta 2000 do 2010 je bil partner A.T. Kearney-a, odgovoren za regijo Srednja in Vzhodna Evropa. V letih 2010-2015 pa je bil v PwC senior partner in vodja razvoja za srednjo in vzhodno Evropo; podjetje je bilo v tem obdobju največja svetovalna hiša na svetu.

Leta 2015 je z ženo Sonjo Vizjak ustanovil dubajsko svetovalno hišo AV.consulting z vizijo, da postane prvo digitalno svetovalno podjetje. Zdaj svetuje podjetjem, kako (p)ostati prvi na svetu.

 
Andras Vicsek

soustanovitelj podjetja Maven7

Andras Vicsek je soustanovitelj podjetja Maven7, raziskovalec, svetovalec in trener na področju upravljanja s spremembami, razvojem zaposlenih in organizacije na podlagi analiz organizacijskih in socialnih mrež. Diplomiral je na področju psihologije dela in organizacije (Univerza ELTE, Budimpešta).

Prav tako je razvijalec OrgMapper, spletnega orodja za analizo organizacijskih mrež za svetovalce. Velikokrat se pojavil tudi v vlogi trenerja za uporabo omenjenega orodja v različnih delih sveta. Pred ustanovitvijo podjetja je izkušnje pridobival na številnih projektih, ki so pokrivali tematike kot je stres na delovnem mestu, motivacija, lojalnost in grajenje blagovne znamke.

 
Sonja Vizjak

soustanoviteljica in partner mednarodne svetovalne hiše AV.consulting

Sonja Vizjak je kot soustanoviteljica in partner AV.consultinga odgovorna za digitalno transformacijo in kadrovsko funkcijo svojega podjetja.

Svojo poslovno pot je začela v Sloveniji in Italiji na področju turizma, marketinga, ter psihologije dela in kadrov. Leta 2015 se je preselila v Dubaj, kjer je soustanovila mednarodno svetovalno podjetje AV.consulting z vizijo, da (p)ostane prvo digitalno svetovalno podjetje na svetu. Misija podjetja je omogočiti svojim klientom, da (p)ostanejo v svojih tržnih nišah prva na svetu. Podjetje se hitro širi in deluje že v 24 državah na vseh kontinentih sveta. V AV.consultingu je odgovorna poleg drugih področjih tudi za kadrovsko funkcijo.

 
Toni Balažič

glavni izvršni direktor, Panvita

Toni Balažič je svojo kariero začel v komunikacijskem podjetju Spem kot direktor projektov, sočasno pa je bil prvi direktor Londonske šole odnosov z javnostmi Slovenija. V Petrolu je vodil marketing, v podjetju AT Kearney je bil svetovalec, predvsem za energetiko in potrošniške dobrine.

Po vodenju ajdovskega Fructala je leta 2010 nastopil funkcijo predsednika uprave Žita, junija 2011 pa je prevzel krmilo Poslovnega sistema Mercator, kjer je ostal do sredine lanskega leta. Z letom 2018 je postal glavni izvršni direktor pomurske Panvite. V vlogi vodilnega managerja se ukvarja predvsem s poslovim in finančnim prestrukturiranjem.

 
Sonja Špoljarić

HR direktorica, BSH Nazarje

Sonja Špoljarić je HR direktorica v podjetju BSH Hišni aparati. So največji proizvajalec malih gospodinjskih aparatov v Evropi, eno največjih podjetij v Sloveniji in tudi med najpomembnejšimi podjetji v koncernu BSH. Zagotovilo, da bodo to ostali tudi v prihodnje so motivirani, inovativni in dobro usposobljeni sodelavci.

BSH je v zadnjih nekaj letih nenehno širil svojo globalno mrežo zaposlenih in predstavlja globalno podjetje, ki ceni in spodbuja raznolikost: zaposleni v BSH na vseh petih kontinentih prispevajo k široki raznolikosti pogledov in izkušenj ter so osnova za inovativne proizvode in storitve, ki so uporabnikom v veliko korist. Leta 2018 je neodvisna ustanova Top Employers Institute podjetju BSH v Belgiji, na Kitajskem, v Franciji, Španiji, Združenemu kraljestvu in ZDA podelila izjemno želeni naziv »Najboljši delodajalec«.



 
Peter Ribarič

Predsednik programskega sveta & odgovorni urednik HR&M revije



 
Andrej Vizjak

Član programskega sveta & direktor pri AV.consulting



 
Viktor Lenart

Član programskega sveta & direktor podjetja Grow Group



PRIJAVA

Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko poravnate tudi pred prejemom računa
na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (NLB d.d., Ljubljana), sklic na št. 4264-matična št. plačnika.

Predstavite najboljše HRM prakse 2018! Pokažite Sloveniji vašo moč, motivacijo in navdih za spremembe.

Predstavite najboljše HRM prakse 2018! Pokažite Sloveniji vašo moč, motivacijo in navdih za spremembe.

Z razpisom HRM projekt raziskujemo, odkrivamo in nagrajujemo dobre in učinkovite prakse ravnanja z ljudmi pri delu. Organizacije in podjetja vabimo, da širši javnosti podeli svoje inovativne pristope pri ravnanju z ljudmi pri delu in se postavite na zemljevid uglednih delodajalcev.

Udeleženci HR&M konference 2018 so odločili o zmagovalcu:

  • V kategoriji mala in srednja velika podjetja: OPTIWEB s projektom Let's boost
  • V kategoriji velika podjetja: Telekom Slovenije s projektom S.M.A.R.T.- napredno-izobraževalni program

Več o projektih lahko izberete tukaj.

Hvala vsem sodelujočim in iskrene čestitke zmagovalcem!



LOKACIJA

Odlične HR&M prakse v najvišji poslovni stavbi v Sloveniji!

Za vas smo skrbno izbrali tudi lokacijo konference. Vabimo vas, da se nam pridružitev Kristalni palači, ki je s svojimi 89 metri najvišja poslovna stavba v Sloveniji. Je sestavni del enega največjih evropskih poslovno-nakupovalnih središč. Skupaj bomo tako v prijetni atmosfer in čudovitem razgledu, ki ga omogoča najvišja poslovna stavba v Ljubljani, črpali znanje s strani odličnih svetovnih HR praks, se spraševali kaj se lahko naučimo od najboljših, družili z uglednimi predavatelji ter spoznali zmagovalce HR&M projektov 2018!


Naslov:

Kristalna palača

Ameriška ulica 8

1000 Ljubljana

SPONZORJI

VELIKI SPONZOR

Grow Adriatik d.o.o. je član skupine Grow group. Z več kot 20 letnimi izkušnjami v Centralni Evropi vam nudimo celostne rešitve na področju razvoja kadrov in organizacij. Na voljo vam je 35 konzultantov z mednarodnimi izkušnjami, ki vam pomagajo doseči vaše organizacijske cilje. Smo partner pri vašem razvoju.

SPONZORji


Četrta pot je edino slovensko IT podjetje, ki ponuja celoten portfelj informacijskih rešitev za ravnanje z zaposlenimi na enem mestu. Kadris 4 je edinstveni informacijski sistem, ki na enem mestu pokriva vsa področja, ki jih vaše podjetje potrebuje: upravljanje talentov, izobraževanja, letni razgovori, upravljanje delovnega časa in kontrole vstopa ter obračun plač.


Zgradite ekipo za izzive prihodnosti. eHRM vas podpre pri doseganju polnega potenciala vaših sodelavcev in graditvi ekipe za poslovne uspehe. Na enem mestu združuje kadrovske procese, zaposlene in tehnologijo, s čimer je učinkovita podpora pri vodenju in razvoju zaposlenih. Ekipa eHRM v rešitev že več kot desetletje združuje tako lastne izkušnje in potrebe kot tudi priporočila, dobre prakse in želje zvestih strank. Poleg uvedbe eHRM vam tako tudi svetujejo pri postavitvi in digitalizaciji kadrovskih procesov. Vabljeni, da spoznate eHRM: https://www.ehrm.net/

FOTOUTRINKI S HR&M KONFERENCE 2017