HR&M

KONFERENCA 2019


20. november 2019

DNIURMINUTSEKUND

Kristalna palača, Ljubljana, Slovenija

Generacija Y kot vodje

Kako vodijo milenijci in kako se pripraviti na vstop generacije Z na trg dela

Rdeča nit letošnje konference so mladi liderji, predstavniki milenijcev. Danes ima najstarejši milenijec 39 let, kar pomeni, da že posega po najvišjih pozicijah v organizacijah oz. vodi svoje lastno podjetje. Jutri pa bodo na trgu delovne sile 4 generacije in vsaka izmed njih ima svoje prioritete in pričakovanja, veščine in motivatorje. Čas je, da spoznamo milenijce kot vodje in generacijo, ki prihaja za njimi ter se pripravimo na nove paradigme v poslovnem svetu.

Pozor, že 2020 vstopa na trg dela prvi val sodelavcev generacije Z. Naslednje leto prvih 18.000 in v naslednjih petih letih skoraj 100.000. Katere so njihove veščine, s katerimi bodo organizacije vstopile v naslednji razvojni cikel?

Generacije o generacijah. Z o Z - X o Y - X o Z - W o Y

Generacije o generacijah. Z o Z - X o Y - X o Z - W o Y

PROGRAM


Sreda, 20. november 2019
8.00–9.00

Sprejem in registracija

9.00–10.00

Kako osvojiti srce generacije Z?

Timothy Armoo, CEO, Fanbytes

Timo bo govoril o tem, kako blagovne znamke lahko dosežejo Gen Z glede na njihove izkušnje z največjimi svetovnimi znamkami, kot so Apple Music, McDonalds in tudi vlada Velike Britanije. Hitrorastoče podjetje Fanbytes bo delilo svoja spoznanja in trike, s katerimi so pomagali znamkam osvojiti srca Gen Z in kako lahko to storijo podjetja sama.
Timo bo delil tudi svoja spoznanja o gradnji na Gen Z osredotočene milenijske organizacije. Njegovo podjetje ima povprečno starost 22 let, v panogi, kjer je večina njegovih konkurentov veliko starejših. Timothy bo delil z nami, kako je v tem časovnem obdobju lahko razvil svoje podjetje in zgradil milenijsko Gen Z ekipo ter kako lahko delodajalci sodelujejo in zaposlijo to mlajšo generacijo.

10.00–10.30

Kako naj sodobna generacija vodi zaposlene

Izr. prof. dr. Eva Boštjančič, Oddelek za psihologijo, Filozofska fakulteta Univerza v Ljubljani

Danes mora biti stil vodenja drugačen kot je bil 10 let nazaj. Je res potrebna kravata ali pa ženski kostim, da si vodja? V predavanju bodo predstavljeni nekateri sodobni pristopi, ki jih kot vodja velja upoštevati. Predstavljena bo vrednost preverjanja organizacijskih izkušenj zaposlenih (angl. employee experience) in ne bo govora o vsakoletnem merjenju zadovoljstva. Govorili bomo o pomembnosti strokovnega razvoja (skupinski coaching) in ne o obiskovanju katerih koli delavnic. Za zaključek pa bomo spoznali preprosto in cenovno ugodno metodo - namige (angl. nudges), ki v praksi zares delujejo.

10.30–11.00

Odmor

11.00–12.45

Interaktivne moderirane predstavitve dobrih praks


Imam idejo! – kako spodbuditi inovacijsko kulturo v podjetju in jo narediti po meri mladih

Katja Krumpak, specialistka korporativnega komuniciranja, Skupina SIJ


Moderatorka: Urška Stanovnik, CHO, Optiweb

12.45–13.45

Kosilo

13.45–14.30

Change Management 4.0: multi-generacijska perspektiva

dr. László Eszes, lastnik in generalni direktor, LEVEL9 Management Consulting

Disciplina upravljanja sprememb se nenehno razvija. Potrebujemo nove pristope za soočanje z novimi izzivi, kot sta digitalna transformacija in vse večja vloga generacije Y, katere odnos do sprememb je zelo drugačen od predhodnih generacij. Predstavitev se bo osredotočila na trenutno najbolj znane metode upravljanja sprememb z vidika večgeneracijskih organizacij.

14.30–15.00

Generacija Z, generacija kot je še ni bilo

Tijana Arih, politična svetovalka, strokovnjakinja za izgradnjo in oblikovanje vodij

Generacija Z je prva globalna generacija; generacija, kakršne še ni bilo.
Generacija Z rada prevzema vodilno vlogo. Je pogumna, ne boji se sprememb, išče nove izzive in lahko rečemo, da je poslovno ambiciozna generacija. Za reševanje svojih težav uporablja splet, odlično govori tuje jezike, dodatno se izobražuje na kanalu YouTube in prav danes začenja osvajati trg dela. Kako slovenska generacija Z vidi sebe na delovnem mestu, zakaj ji je pomembno okolje, v katerem živi in dela, ali jo sploh zanima delo v podjetjih, ki veljajo za vrhunske slovenske delodajalce, in kako v okviru teh podjetij vidi svojo neodvisnost? Ali je to generacija, ki bo prišla v službo v podjetja, ali že ustanavlja svoja, medtem ko jo mi čakamo in se pogovarjamo o njej – to je tema tega predavanja.

15.00–16.00

HRM projekt 2019: Predstavitev 6 finalistov ter podelitev nagrad

Moderatorka: Jasmina Spahalić, urednica revije HR&M

16.00–16.30

Nazdravimo zmagovalcem s penino


KOMU JE HR&M KONFERENCA NAMENJENA?

HR&M konferenca je osrednji slovenski dogodek za HR strokovnjake in najvišji management. Poudarja izjemen pomen sodelovanja managementa in HR-ja v podjetju, torej najvišjega vodstva s kadrovskimi strokovnjaki, pri doseganju optimalnega razvoja organizacije in zaposlenih. Ker verjamemo, da zgled šteje, vsako leto po izboru posebne komisije izberemo najboljši projekt, ki to sodelovanje uspešno prikazuje tudi v praksi.

Kakšne so vrednote in veščine Y vodje?

Kakšne so vrednote in veščine Y vodje?

 
Timothy Armoo

BSc, CEO, Fanbytes

Timothy Armoo "Timo" je 23-letni izvršni direktor Fanbytes, mobilne video oglaševalske platforme, ki pomaga znamkam, kot so Deliveroo, Apple Music in celo vladi Velike Britanije, doseči Gen Z s pomočjo TikTok, Snapchat in Instagram vplivnežev.

Več ...

Timothy Armoo "Timo" je 23-letni izvršni direktor Fanbytes, mobilne video oglaševalske platforme, ki pomaga znamkam, kot so Deliveroo, Apple Music in celo vladi Velike Britanije, doseči Gen Z s pomočjo TikTok, Snapchat in Instagram vplivnežev. Timo je podjetje odprl leta 2017 in ga razvil v 35-člansko ekipo, ki je uporabila temo "Advertainment", ki združuje oglaševanje z zabavo. Forbes je poimenoval Fanbytes kot "lastnika uma Gen Z", s strateškimi vlagatelji, kot so ustanovitelji Boohooja in Pretty Little Thing, kot tudi bivšim direktorjem IAB Guyem Phillipsonom in bivšim direktorjem Dentsu Aegis Nigelom Morrisonom. Fanbytes je Timovo tretje podjetje, saj je svoje prvo podjetje ustanovil pri 14 letih in prodal svoje drugo podjetje EntrepreneurXpress, medijsko podjetje, pri 17 letih.

 
Dr. László Eszes

lastnik in generalni direktor, LEVEL9 Management Consulting

Dr. László Eszes (56) je svetovalec za transformacijo in spremembo vodenja, avtor, predavatelj in predavatelj v poslovnih šolah.

Več ...

Dr. László Eszes (56) je svetovalec za transformacijo in spremembo vodenja, avtor, predavatelj in predavatelj v poslovnih šolah. Vodil je večje transformacijske programe na več izvršnih položajih in podpiral izvršne direktorje in vodstvene ekipe blizu 100 podjetij v več kot 15 državah v strategiji, transformaciji, spremembi vodenja in organizacijske kulture.

 
Izr. prof. dr. Eva Boštjančič

Oddelek za psihologijo, Filozofska fakulteta Univerza v Ljubljani

Eva Boštjančič je izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete v Ljubljani.

Več ...

Eva Boštjančič je izredna profesorica za psihologijo dela in organizacij na Oddelku za psihologijo Filozofske fakultete v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja s področjem talentov, kulturno inteligentnostjo in vodenjem v organizacijskem okolju, z vračanjem na delo po izgorelosti oz. po daljši bolniški odsotnosti idr. Ob tem pa tudi svetuje, vodi delavnice, predava zaposlenim v gospodarstvu in javnem sektorju ter ureja spletno stran www.psihologijadela.com.

 
Tijana Arih

politična svetovalka, strokovnjakinja za izgradnjo in oblikovanje vodij

Tijana je delala v podjetjih na vodilnih položajih, s političnim liderji in mednarodnimi organizacijami na Švedskem, v Nemčiji, VB in JV Evropi.

Več ...

Tijana je delala v podjetjih na vodilnih položajih, s političnim liderji in mednarodnimi organizacijami na Švedskem, v Nemčiji, VB in JV Evropi. Ustvarila je avtorski program Poli Pop Method, v katerem v središče svojega zanimanja postavlja človeka.

 
Katja Krumpak

specialistka korporativnega komuniciranja, Skupina SIJ

Katja Krumpak se je Skupini SIJ pridružila leta 2018 in je v korporativnem komuniciranju odgovorna za področje internega komuniciranja ter za sponzorstva in donacije in njihovo aktivacijo.

Več ...

Katja Krumpak se je Skupini SIJ pridružila leta 2018 in je v korporativnem komuniciranju odgovorna za področje internega komuniciranja ter za sponzorstva in donacije in njihovo aktivacijo. Pri svojem delu vodi interne multidisciplinarne in generacijsko raznolike ekipe ter koordinira sodelovanje z zunanjimi partnerji. Pred tem je delala v večjih slovenskih komunikacijskih in oglaševalskih agencijah, kjer je kot direktorica in vodja projektov svetovala, načrtovala in izvajala celovite komunikacijske akcije za domače in tuje naročnike.

 
Urška Stanovnik

CHO, Optiweb

Urška Stanovnik je univerzitetna diplomirana psihologinja in navdušenka nad delom z ljudmi.

Več ...

Urška Stanovnik je univerzitetna diplomirana psihologinja in navdušenka nad delom z ljudmi. Z željo po delu na področju organizacijske psihologije je prvih pet let kariero gradila v mednarodnem podjetju nato pa nadaljevala kot Chief Happiness Officer-ka v Optiwebu. Optiweb je eno vodilnih slovenskih podjetij na področju izdelave spletnih strani,spletnih trgovin, ter digitalnega marketinga. Njena glavna naloga je, da skrbi za zavzetost zaposlenih. Je zagovornica pozitivne psihologije in iskreno verjame v ljudi in njihov potencial.

Več predavateljev bo znanih kmalu.

Bodite med prvimi in spoznajte generacijo Z!

Bodite med prvimi in spoznajte generacijo Z!

PRIJAVA

ZGODNJA NAROČNIŠKA PRIJAVA DO 31. OKTOBRA
270 €

Zgodnja naročniška prijava velja za naročnike revije HR&M, je na voljo do 31. oktobra 2019 in vključuje:



- kotizacijo za konferenco in podelitev
- prigrizke med odmori
- konferenčno gradivo

- kosilo



Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.

ZGODNJA REDNA PRIJAVA DO 31. OKTOBRA
310 €

Zgodnja prijava je na voljo do 31. oktobra 2019 in vključuje:



- kotizacijo za konferenco in podelitev
- letno naročnino na revijo HR&M
- prigrizke med odmori
- konferenčno gradivo

- kosilo




Cena je brez DDV.

ZGODNJA PRIJAVA V DVOJE: HR + Management
240 €

Prijava v dvoje: kadrovik + predstavnik najvišjega managementa istega podjetja ali organizacije ob prijavi do 31. oktobra 2019.

Kotizacija je podana na osebo in velja le ob hkratni prijavi dveh oseb in vključuje:


- kotizacijo za konferenco in podelitev
- 1x letno naročnino na revijo HR&M
- prigrizke med odmori
- konferenčno gradivo

- kosilo


Cena je brez DDV.

NAROČNIŠKA PRIJAVA
290 €

Velja za naročnike revije HR&M in vključuje:





- kotizacijo za konferenco in podelitev
- prigrizke med odmori
- konferenčno gradivo

- kosilo




Popusti se ne seštevajo.
Cena je brez DDV.

REDNA PRIJAVA
330 €

Velja ob redni prijavi in vključuje:





- kotizacijo za konferenco in podelitev
- letno naročnino na revijo HR&M
- prigrizke med odmori
- konferenčno gradivo

- kosilo




Cena je brez DDV.

PRIJAVA V DVOJE: HR + Management
260 €

Prijava v dvoje: kadrovik + predstavnik najvišjega managementa istega podjetja ali organizacije.


Kotizacija je podana na osebo in velja le ob hkratni prijavi dveh oseb.


- kotizacijo za konferenco in podelitev
- 1x letno naročnino na revijo HR&M
- prigrizke med odmori
- konferenčno gradivo

- kosilo


Cena je brez DDV.

Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko poravnate tudi pred prejemom računa
na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (NLB d.d., Ljubljana), sklic na št. 5378-matična št. plačnika.

Predstavite najboljše HRM prakse 2019! Pokažite Sloveniji svojo moč, motivacijo in navdih za spremembe.

Predstavite najboljše HRM prakse 2019! Pokažite Sloveniji svojo moč, motivacijo in navdih za spremembe.


Z razpisom HRM projekt raziskujemo, odkrivamo in nagrajujemo dobre in učinkovite prakse ravnanja z ljudmi pri delu. Organizacije in podjetja vabimo, da širši javnosti podelite svoje inovativne pristope pri ravnanju z ljudmi pri delu in se postavite na zemljevid uglednih delodajalcev.

Udeleženci HR&M konference 2018 so odločili o zmagovalcu:

  • V kategoriji mala in srednja velika podjetja: OPTIWEB s projektom Let's boost
  • V kategoriji velika podjetja: Telekom Slovenije s projektom S.M.A.R.T.- napredno-izobraževalni program

Več o razpisu za HR&M projekt in prijavi lahko preberte tukaj.




FOTOUTRINKI S HR&M KONFERENCE 2018



SPONZORJI

VELIKI SPONZORJI


PARTNERJI


LOKACIJA

Kristalna palača

Ameriška ulica 8
1000 Ljubljana