• 8:00

    Registracija in sprejem

  • 09:00

    Prihodnost poslovnega okolja in vloga HR-ja

    Peter Ribarič

    Direktor PLANET GV

  • 09:30

    Je vaše podjetje pripravljeno na umetno inteligenco?

    Iwo Szapar

    Remote-First Activist, Top 50 Remote Work Influencer

    Prikaži več

    75 % zaposlenih že uporablja UI pri delu, a 78 % jih prinaša lastna UI orodja brez nadzora podjetja. To lahko povzroči neučinkovitost in varnostna tveganja. Naučite se razviti enotno strategijo za polno izkoriščanje potenciala UI.

    UI je naslednja digitalna preobrazba, vendar je 70 % pobud za upravljanje sprememb neuspešnih, pri UI projektih pa je ta številka še višja. Spoznajte, kako lahko HR vodi pripravljenost na UI z upravljanjem sprememb, prepoznavanjem vrzeli v spretnostih in spodbujanjem inovativne kulture.

  • 09:50

    Umetna inteligenca v HR: 5 ukrepov, ki ji morajo kadrovski vodje sprejeti v 2024

    Marko Perme

    Soustanovitelj in direktor, Agilcon

    Prikaži več

    Marko Perme bo govoril o tem, kaj morajo kadrovski vodje narediti še v letu 2024, da bodo pripravljeni na spremembe, ki jih umetna inteligenca prinaša v poslovanje in HR v naslednjih letih. Osredotočil se bo na moč kakovostnih in povezanih HR podatkov ter izzive  in priložnosti, ki jih pri algoritmični uporabi teh podatkov prinaša nova evropska regulativa. Spregovoril bo o balansiranju med hitrimi, kratkoročnimi ukrepi ter strateškim vidikom uvajanja umetne inteligence v HR.

  • 10:10

    Argumenti na tehtnici: Ali lahko roboti nadomestijo kadrovika pri izbiri in ocenjevanju sodelavcev?

    Vodi: Ajda Sibinčič, Firstclass
    Sodelujejo:
    Katarina Ferme, Dlabs
    Katja Krasko Štebljaj
    Darja Miklavčič, Šelih & partnerji
    Matjaž Butara, Big Bang
  • 10:50

    Evidentiranje delovnega časa: tresla se je gora, rodila pa miš

    Mag. Nina Scortegagna Kavčnik, Gregor Berčič in Miha Brajnik

    Strokovnjaka za delovno pravo, Špica

    Prikaži več
    Je leto po uvedbi uredbe na področju evidentiranja delovnega časa (ZEPDSV-A) kaj več jasno? Konkretne podatke nam bo s pomočjo aplikacije All Hours razkril Gregor Berčič, pravne odgovore pa bomo poiskali pri specialistki za delovno pravo – Nini Scortegagna Kavčnik. Nina nam bo povedala, kako se zakonodaja obnaša »na terenu«, odgovorila na ključna zakonodajna vprašanja in nakazala, v katero smer se nagiba vladin predlog spremembe ZEPDSV-A.
    Nini in Gregorju bo na odru delal družbo stand-up komik Miha Brajnik, ki bo njo in udeležence na zabaven način »nadlegoval« z vprašanji, kako pri evidentiranju delovnega časa prelisičiti zakonodajo in delodajalca.

  • 11:10

    Mit ali resnica: Hibridno delo in alternativne oblike zaposlitve zmanjšujejo produktivnost

    Vodi: Aljaž Godec, Databox
    Sodelujejo:
    Maša Košak, HR up leta
    Monika Teran, Direktorica kadrovskega oddelka, SPAR
    Vanja Witwicky, Visionect
  • 11:40

    Intera že tretjič najboljši zaposlovalec – recept za uspeh?

    Peter Ladič

    Intera

    Prikaži več

    Kako v Interi združujejo kulturo podjetja z rastjo ekipe za dosego izjemnih rezultatov? Na primeru visokotehnološkega podjetja boste spoznali, kako ustvariti delovno okolje, ki uspešno zadržuje talente, spodbuja inovativnost in odličnost ter učinkovito obvladuje rast. Predavanje bo osvetlilo strategije za karierni in osebni razvoj zaposlenih, ustvarjanje zdravega delovnega okolja ter ohranjanje nadpovprečnih poslovnih rezultatov. Odkrijte, kako lahko uvedete te prakse in tudi vi postanete prepoznani kot dober zaposlovalec.

  • 12:00

    Dileme na delu: Kaj mlade resnično motivira in povečuje njihovo zavzetost?

    Vodi: Vesna Milošević Zupančič, e-Študentski Servis
    Sodelujejo:
    Simon Dudnjik, Bragg
    Špela Dukić, finalistka izbora Kadrovski up leta
    Petra Kovač, Woop
  • 12:30

    »V službi se dobro počutim.« Standard ali izjema?

    Sonja Robnik

    Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti

    Prikaži več
    Stres, izgorelost, nasilje s strani tretjih oseb ali tisto, ki si ga v kolektivih povzročamo med sabo, slabo obvladovanje konfliktov, diskriminacija … Ta in druga psihosocialna tveganja za varnost in zdravje pri delu, ki praviloma koreninijo v slabi organizaciji dela, slabem vodenju in slabih medosebnih odnosih, pomembno vplivajo na varnost in zdravje delavk in delavcev.
    Težave nastanejo, ko začnejo ta tveganja obvladovati nas in naše delovno okolje, namesto, da bi mi obvladovali njih. Prispevek odgovarja na vprašanja, zakaj se preventiva na področju psihosocialnih tveganj obrestuje, kako se lotiti njihovega ocenjevanja in kakšne ukrepe izvajati, da bo dobro počutje v delovnih okoljih brezpogojna norma.

  • 12:50

    Odmor

  • 13:10

    HR mora postati nosilec trajnostne preobrazbe organizacij: Več kot le zelena politika (ESG-S1)

    Iris Pensa

    Odvetnica in mediatorka ter partnerka, Jadek & Pensa

    Prikaži več
    HR igra ključno vlogo pri snovanju in izvajanju trajnostnih politik na vseh ravneh organizacije. Raziskali bomo, kako lahko HR prispeva k zagotavljanju pravičnega delovnega okolja, spodbujanju enakopravnosti, preprečevanju diskriminacije ter spodbujanju socialnega dialoga. Udeleženci bodo pridobili praktične vpoglede v to katere od že obstoječih politik in pravilnikov naslavljajo trajnostna vprašanja in jih je treba kot take ustrezno prepoznati z vidika priprave na ESG poročanje.
    Predavanje bo razkrilo, kako lahko strateško vključevanje HR v trajnostne iniciative ne samo izboljša skladnost z zakonskimi zahtevami, ampak tudi poveča zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih, kar vodi k dolgoročnemu uspehu organizacije. Ne zamudite priložnosti, da izboljšate svoje razumevanje in kompetence na tem ključnem področju!

  • 13:30

    Kdo ve: Kaj bo zaznamovalo prihodnost delovnega okolja?

    Vodi: Ivan Papič, predsednik Slovenske kadrovske zveze
    Sodelujejo:
    Patricija Jerman Rauš, Zavarovalnica Sava
    Katarina Primožič Ramoveš, direktorica področja ljudje in kultura, NIL
    Dejan Hojnik, Mikro + Polo
  • 14:00

    Employer Partner: Kako HR vpliva na poslovanje?

    Lara Šubić Šuša

    Vodja projektov equal pay champion in employer partner, Selectio

    Prikaži več

    Ali ste vedeli, da lahko visoko kakovostno upravljanje človeških virov privede do 400 % višjih prihodkov? Izgradnja odlične organizacijske kulture, v kateri se zaposleni počutijo sprejete, zmanjša fluktuacijo in izboljša uspešnost, medtem ko kakovost HR sistema neposredno krepi korporativno kulturo. Projekt Employer Partner z več kot 20.000 ocenami HR sistemov in specifičnimi primeri iz prakse vam daje priložnost, da spoznate kako lahko certifikat Employer Partner pomaga izboljšati kakovost HR sistema, kako uspešni delodajalci privabljajo in zadržujejo zaposlene in kaj se zgodi, ko organizacija ne vlaga v HR. Prisluhnite izkušnjam drugih organizacij in ugotovite, kako drugi merijo svoj uspeh.

  • 14:20

    Trajnost v praksi: Zgodba Nomaga

    Nataša Pirc Kovačič

    Vodja kadrovske službe, Nomago

    Prikaži več

    V podjetju Nomago so konec leta 2022, v okviru sprejetja nove 5-letne poslovne strategije podjetja, na novo postavili tudi štiri ključne vrednote podjetja, ki bodo podpirale sprejeto strategijo. Ena izmed ključnih vrednot podjetja je trajnost. Izvedeli boste, kako je trajnost pristala med ključnimi vrednotami podjetja, kako so jo približali zaposlenim in kako so trajnost vpeljali v številne kadrovske in druge procese, od iskanja in selekcije novih kadrov ter uvajanja novih zaposlenih do spremljanja kazalnikov, na katere imajo vpliv zaposleni.

  • 14:40

    Pustolovščina upravljanja talentov v svetu, kjer je lahko pisarna kjerkoli.

    Jasmina Ridzi

    HRM svetovalka, Amitas

    Prikaži več
    Jasmina bo razkrila strategije za upravljanje talentov v sodobnem poslovnem okolju, kjer lahko delovno mesto prevzame katerikoli prostor.
    Ključne vsebine vključujejo preverjene pristope za upravljanje uspešnosti na daljavo, vodenje strokovnega in kariernega razvoja v hibridnem delovnem okolju, kako vzpostaviti učečo kulturo in učinkovito komunikacijo ter sodelovanje v razpršenih ekipah. Predavanje bo razkrilo, kako zgraditi prilagodljivo in povezano delovno okolje, ki omogoča razvoj zaposlenih, krepi timski duh, zavzetost in zadovoljstvo.
    Pridružite se nam na tej pustolovščini svežega pristopa k upravljanju talentov in doseganju organizacijskega uspeha v dinamičnem, decentraliziranem svetu.

  • 15:00

    Vajeništvo: Razvoj mladih strokovnjakov za uspeh vašega podjetja

    Mojca Volf

    Svetovalka Službe za razvoj kadrov in izobraževanje na Gospodarski zbornici Slovenije 

    Prikaži več

    Od leta 2017 se v Sloveniji ponovno uveljavlja vajeništvo, ki podjetjem omogoča ključno vlogo pri oblikovanju bodočih strokovnjakov. Prek vajeništva mladi pridobijo kompetence, ki jih podjetja potrebujejo, saj program združuje teoretično znanje s praktičnimi izkušnjami. Vajeniška oblika izobraževanja omogoča podjetjem, da že v času šolanja izberete bodoče sodelavce in z njimi podpišete posebno vajeniško pogodbo. Vajenec ima status dijaka, kar pomeni, da ni zaposlen v podjetju. Podjetja vajence najprej dobro spoznate, kar vam olajša odločitev glede nadaljnje zaposlitve, ob tem pa aktivno sodelujete pri usposabljanju vajencev in si tako zagotovite ustrezno usposobljene bodoče zaposlene. Pridružite se nam in odkrijte, kako lahko s programom vajeništva postanete ključni igralec pri oblikovanju kadrovske prihodnosti vašega podjetja.

  • 15:20

    Mit ali resnica: Vsako delo lahko opravlja kdorkoli, če je dobro usposobljen

    Vodi: Matjaž Butara, Big bang
    Sodelujejo:
    Anisa Faganelj, Leone
    Edisa Avdić Čiček, Iskraemeco
    Nataša Lukančič, Mercator
  • 15:50

    Agile is not fragile!

    Danijela Bervar Kotolenko

    Agilna coachinja, trenerka vodstvenih veščin, govorka in ustanoviteljica večih podjetij

    Prikaži več
    Agilna miselnost in kako jo uporabiti na pravi način znotraj organizacije za doseganje rezultatov.
    Odkrijte, kako agilna miselnost preoblikuje vašo organizacijo in jo pripravi na prihodnost. Spoznajte pasti, ki napeljujejo k “Agile is fragile” miselnosti in kako se izogniti pastem navidezne produktivnosti. Kako doseči koncept “Value over busy” in kako ustvarjati kulturo, ki bo temeljila na empatiji in vključenosti.

  • 16:10

    Zaključek programa

  • 8:00

    Registracija in sprejem

  • 09:00

    Prihodnost poslovnega okolja in vloga HR

    Peter Ribarič

    Direktor PLANET GV

  • 09:30

    Ko je podjetje skupna last: zgodba podjetja Dewesoft

    Jure Knez

    Večinski lastnik Dewesofta

    Prikaži več

    Na predavanju bo Dewesoft razkril inovativno prakso solastništva zaposlenih. Spoznali bomo, kaj je podjetje motiviralo k tej odločitvi, kakšen pomen vidijo v solastništvu ter kaj žene Jureta Kneza, soustanovitelja in predsednika Dewesofta, pri vodenju podjetja. Razpravljali bomo tudi o pomenu skrbi za zadovoljstvo zaposlenih kot ključnem elementu za ustvarjanje uspešne zgodbe. V Dewesoftu verjamejo, da se zgodba o uspehu ne piše sama, temveč z zavzetostjo in sodelovanjem vseh zaposlenih.

  • 09:50

    Privabiti najboljše ljudi vašo ekipo je težko in drago – kaj storiti, da vam po vseh naporih ne pobegnejo?

    Tomaž Stritar

    Poslovni trener, 4minute

    Prikaži več

    Bitka za najboljše kadre je neusmiljena. Zelo težko in drago jih je privabiti, ker imajo nešteto dobrih ponudb. Pogosto pa prav oni prvi zapustijo ekipo, ki se je začela »potapljati«. Zakaj? Ker lahko – ker imajo še vedno veliko ponudb. Kaj storiti?  Na predavanju boste spoznali 12 področij, za katere je treba nujno poskrbeti, če želimo, da se ljudje dobro počutijo v naši ekipi in so zavzeti pri delu. Še zanimivost: nobeno od teh področij ni plača. Sicer je res, da se novi sodelavci pogosto priključijo podjetju zaradi dobre (boljše) plače. Odidejo pa praviloma vedno zaradi nekompetentnega šefa in slabih odnosov.

  • 10:10

    Upravljanje inovacij – od nabiralnika idej do strateškega generatorja vrednosti

    Peter Dolenc

    Strokovnjak za upravljanje sprememb, direktor podjetja PDiVizija

    Prikaži več
    Upravljanje inovacij je veliko več kot nabiralnik idej in pobud za dobro počutje zaposlenih. Je strateška rešitev za reševanje najzahtevnejših in najbolj bolečih izzivov v organizacijah. Za uspešno inovacijo je potrebno nasloviti ključne deležnike in procese, ki bodo prinesli rezultat oz. vrednost. Pomembno je odgovoriti na vprašanja zakaj, kaj in kako bomo inovirali, a ključno je, da za uspešno inoviranje potrebujemo angažirane ljudi.
    Spoznajte celovit inovacijski pristop švedskega Think Tanka Innovation360 in priložnosti, ki jih strukturiran proces inoviranja prinaša.

  • 10:30

    Kdo ve: Kaj bo najbolj zaznamovalo prihodnost poslovnega okolja?

    Vodi: Goran Novković, Podjetna Slovenija
    Sodelujejo:
    Andraž Logar, 3fs in predsednik Slovenskega tehnološkega foruma
    Barbara Uranjek, Britansko-slovenska gospodarska zbornica
    Dušan Olaj, ustanovitelj in lastnik podjetja Duol
  • 11:00

    Napake in »aha moment« slovenskih podjetij na področju zagotavljanja kibernetske varnosti

    Mag. Matevž Mesojednik, NIL

    Direktor SOC operacij

    Prikaži več

    Analitiki v varnostno operativnem centru delujejo neprekinjeno (24/7). Prepoznavamo in preprečujemo varnostne incidente, ki bi lahko podjetjem povzročili nepopravljivo škodo. Brez ustreznega odziva bi ti incidenti lahko imeli katastrofalne posledice za poslovanje. Čeprav obsegamo skromnih 20.000 km², si kibernetski prostor delimo s celotnim svetom. V očeh kibernetskih kriminalcev nismo nič manj zanimivi od večjih držav. Pri svojem delu pogosto opažamo ne/sorazmernost med ukrepi, njihovimi učinki in povezanimi investicijami, ki prepogosto ustvarjajo zmoten občutek varnosti. Radi bi izpostavili najpogostejše napake, ki jih slovenska podjetja delajo na področju zagotavljanja kibernetske varnosti. Kako pa se po naših izkušnjah tega izziva lotevajo uspešna tuja podjetja? Naš cilj je pomagati slovenskim podjetjem vzpostaviti bolj učinkovite varnostne strategije in naložbe, ki resnično ščitijo njihovo poslovanje. Neprekinjena Varnost za Neprecenljivo Poslovanje.

  • 11:20

    Mit ali resnica: Avtomatizacija in digitalizacija ubijata delovna mesta

    Vodi: dr. Peter Baloh, Thriverse
    Sodelujejo:
    Rok Pavlin, GZS
    Urban Rozina, Četrta pot
    Teja Stegel, Steklarna Rogaška
  • 11:50

    Kako ESG-S1 standard krepi vaš posel

    Živa Veingerl Čič

    Izredna profesorica, Doba fakulteta

    Prikaži več
    Ali želite s trajnostnimi kadrovskimi praksami pritegniti vrhunske talente, ohraniti visoko delovno moralo in zagotoviti uspeh vašega podjetja? Pridružite se nam na predavanju, kjer vam bomo predstavili praktične primere najboljših trajnostnih kadrovskih praks pri zaposlovanju, razvoju zaposlenih, zadržanju, skrbi za varnost in zdravje zaposlenih ter nenazadnje prehodu v upokojitev.
    Seznanili pa se boste tudi s holističnim modelom trajnostnega kadrovskega menedžmenta, ki pomembno razvija vključujočo, odgovorno in etično kulturo podjetja. Za razumevanje vpliva trajnostnih prizadevanj bomo osvetlili tudi ključne kazalnike, s katerimi merimo napredek in uspešnost trajnostnega kadrovskega menedžmenta. Pridružite se nam in spoznali boste, kako lahko trajnostne kadrovske prakse preobrazijo vaše podjetje.

  • 12:10

    “Vse je energija”: Nevidna sila uspešnega poslovanja

    Mitja Kravos in Elma Zevnik

    Insightful3

    Prikaži več

    Stavek Alberta Einsteina “Vse je energija”, izziva konvencionalno razmišljanje v poslovnem svetu. Raziskali bomo, kako je to načelo fizike, lahko ključno za dosego naslednjih ravni razvoja v organizacijah.  

    S pogledom na energijsko dinamiko poslovnih operacij, interakcij zaposlenih in vodstvenih strategij lahko izboljšamo produktivnost, inovativnost in kulturo organizacij. Kadrovske  

    strokovnjake in voditelje seznanjamo z možnostmi zavestne uporabe nevidnih, a močnih tokov energije, ki prežemajo vsak vidik njihovih organizacij.  

  • 12:30

    Odmor

  • 12:50

    Vodenje v času sprememb

    Tina Parazajda

    HR Business Excellence & Change, VIESSMANN CLIMATE SOLUTIONS

    Prikaži več

    Učinkovito vodenje skozi spremembe je danes, ko organizacije nenehoma krmarijo skozi dinamično poslovno okolje, pomembnejše kot kdajkoli. V predavanju, ki združuje teorijo z resničnimi primeri, bodo v ospredju ključne strategije in veščine, ki vodjem omogočajo, da vodijo sebe in svoje ekipe skozi prehodna obdobja. Pri tem bomo osvetlili pomen in snovanje komunikacije, odpornost vodje in ekipe, vzdrževanje motivacije, model upravljanja manjših in večjih sprememb. To predavanje je obvezno za vse, ki želijo nadgraditi svoje vodstvene sposobnosti in uspešno soustvarjati iniciative sprememb v svojih organizacijah skupaj s kadrovskimi službami.

  • 13:10

    7 smrtnih grehov pri uvajanju programov za operativno odličnost

    Morphis Tsalikidis, Morphis Consulting

    Ustanovitelj, svetovalec, trener in govorec, Morphis Consulting

    Prikaži več

    Splošno je znano, da velik odstotek programov za operativno odličnost ne prinaša želenih rezultatov. Predstavitev izpostavlja 7 smrtnih grehov, ki jih vodstvene ekipe pogosto storijo pri uvajanju takih programov. Razprava temelji na več kot 20 letih praktičnih izkušenj in 5 letih doktorskih raziskav. Ključne točke razprave:

    • Kopiranje, kaj počnejo druge organizacije.
    • Neuspešno povezovanje programa s poslovnimi cilji.
    • OpEx kot odgovor na vse izzive, s katerimi se organizacija sooča.
    • Zaposlovanje v programu na podlagi razpoložljivosti.
    • Ignoriranje vedenja in stališč.
    • Ponujanje malo usposabljanja in mentorstva – samo učenje skozi delo.
    • Izključitev kadrovske službe iz programa – niso potrebni.

    * Predavanje bo potekalo v angleščini.

  • 13:30

    Dileme na delu: Kdaj naj vodje sprejemajo hitre odločitve sami in kdaj iskati konsenz v ekipi?

    Vodi: Miha Bavec, Transformacija
    Sodelujejo:
    Jan Štefe, Eurosender
    Željka Modrej, Reinvent Culture
    David Mohar, Smart Naris
  • 14:00

    luka_rutar_HRM_festival

    Je vaša nabavna funkcija pripravljena na jutri? To počnemo že danes v Danfossu!

    Luka Rutar

    Direktor nabave, Danfoss

    Prikaži več

    Uporaba sodobnih orodij in digitalizacije s podporo AI je neizogiben trend. Ne smemo pa pozabiti tudi pomena razumevanja end2end procesov in podatkov. Dodatno se nam porajajo nove priloznosti na trgu, ki jih je prineslo zavedanje o upravljanju riskov in krepitve odpornosti dobavne verige. Da pa lahko to odlicno pripravite in izvedete, potrebujete nove oblike organizacije, nove kompetence in predvsem motivirane zaposlene.

  • 14:20

    Od papirja k ljudem

    Marko Kebe,

    Vodja prodaje, Setcce

    Gostujoči predavatelj: Klemen Brenk,

    Direktor HR, Dars

    Gostujoča predavateljica: Nastja Rovšek Srše,

    Odvetnica in partnerica, Odvetniška pisarna DRS

    Prikaži več

    Kdaj je pravi čas za digitalizacijo kadrovskih procesov? Kako daleč lahko gremo? Kje je pravna podlaga? In zakaj se tega nismo že lotili? So to vprašanja za katere ste se podali na lov za odgovori? Strokovnjak za digitalne transakcije, pravnica delovnega prava in direktor HR bodo podelili strokovno podlago in izkušnje iz področja nadomeščanja papirja z elektronskimi kadrovskimi pogodbami in drugo dokumentacijo.

  • 14:40

    Mit ali resnica: AI je samo za velika podjetja

    Vodi: Jure Jeraj, Result
    Sodelujejo:
    Andreja Štirn, NLB
    Klemen Brenk, Dars
    Marin Vladovič, Preskok
  • 15:10

    AGILNI WELL-BEING: Povezovanje agilnosti in dobrega počutja

    Maja Hajduković Majstorović

    Agile People Slovenia

    Prikaži več

    Raziskali bomo, zakaj in kako lahko organizacije prepoznavajo ter ustvarjajo okolje, ki podpira celovito dobro počutje zaposlenih. Spoznali boste, kako lahko z integracijo agilnih praks dobrega počutja, znano kot ‘agile well-being’, spodbudite zavzetost, izboljšate sodelovanje in komunikacijo ter krepite prilagodljivost vaših zaposlenih. To ne izboljša le dobrega počutja, ampak tudi povečuje produktivnost in uspešnost organizacij. V današnjem hitrem svetu je namreč ključno, da je dobro počutje del vsakodnevnega delovnega procesa.

  • 15:30

    Zdrava organizacija = nova konkurenčna prednost: Ali so slovenska podjetja pripravljena za tek na dolge proge?

    Doc. dr. Darija Aleksić

    CPOEF

    Prikaži več

    McKinsey napoveduje, da bo do leta 2027 preživelo le 25 % podjetij z lestvice S&P 500. Zato je ključno, da razumemo, kaj lahko storimo danes, da ustvarimo zdravo organizacijo prihodnosti. V skladu s celovitim modelom zdrave organizacije prihodnosti Quintaum trajnostna in trdoživa podjetja nenehno spremljajo in obvladujejo sledeče tematske skope: ohranjanje talentov, vrhunske dosežke, kulturo za spremembe in rast ter uravnoteženo in izpolnjujoče življenje zaposlenih. V okviru govora bodo predstavljeni ključni podatki o tem, kako zdrava so slovenska podjetja in kaj lahko naredijo na poti k (še bolj) zdravi in odlični prihodnosti.

  • 15:50

    Zaključek programa

  • 8:00

    Registracija in sprejem

  • 9:00

    Prihodnost poslovnega okolja in vloga HR

    Peter Ribarič

    Direktor PLANET GV

  • 9:30

    Mreženje: Od prvega stiska roke do dolgotrajnega partnerstva

    Boško Praštalo

    Strokovnjak za poslovno mreženje, Sellution

    Prikaži več

    Premalo govorimo o nečem, kar je temelj uspešnega poslovanja – o mreženju in gradnji pristnih poslovnih odnosov. Pogosto se zgodi, da ob prvem stiku s potencialnim poslovnim partnerjem ali stranko takoj pomislimo na prodajo svojih storitev ali izdelkov. Vendar pa tudi poslovni odnosi, podobno kot prijateljstva, potrebujejo čas, da se razvijejo in okrepijo. Naš cilj ne sme biti zgolj takojšnja prodaja, temveč ustvarjanje dolgoročnih partnerstev, ki temeljijo na spoštovanju, transparentnosti, zaupanju in iskrenosti.

    V prvi vrsti je pomembno, da ne prehitevamo, sploh ne ob prvem stiku. Vsak odnos potrebuje čas, da se razvije in poglobi. Pomembno je, da smo proaktivni v povezovanju in da pustimo bodočemu poslovnemu partnerju čas, da nas spozna. Povezovanje z drugimi mora biti iskreno in naravno, saj se prava kemija ne more prisiliti. Usmeriti se moramo na vzpostavljanje trdnih temeljev, na katerih bodo lahko gradili naše prihodnje odnose.

    Pomembno je, da se zavedamo, da na takih dogodkih le začnemo graditi poslovne odnose, a resnično delo šele prihaja po samem dogodku. Naš cilj mora biti, da zgradimo mrežo, ki bo vzdržala preizkušnje časa in nam pomagala doseči cilje v prihodnosti.

    S tem mislim, da je pomembno, da vsak stik, ki ga ustvarimo, obravnavamo kot potencial za dolgotrajno partnerstvo. Bodimo odprti, prisluhnimo sogovorniku in se zavedajmo, da vsako srečanje nosi v sebi priložnost za vzajemno rast in uspeh.

  • 9:50

    Kako rastemo skozi izzive in preizkušnje

    Vida Igličar

    Umetniška direktorica, ilustratorka in knjižna avtorica

    Prikaži več

    Se kdaj počutiš, kot da te izzivi preplavljajo in ne veš, kako naprej? Si se znašel/a v coni udobja, ki ne predstavlja več dobrega počutja? Razmišljaš, kako postati boljša verzija sebe? Se sprašuješ, kako poskrbeti za svoje duševno zdravje in najti notranji mir? Potem je čas za predavanje, ki bo morda pretreslo tvoj pogled, a ti na koncu pustilo nasmeh na obrazu. Kako rastemo skozi izzive in preizkušnje ni samo predavanje, ampak predvsem osebna izpoved, ki jo bo delila Vida Igličar, večkrat nagrajena umetniška direktorica, ilustratorka in avtorica knjižnih uspešnic Vse je v redu in 100 dni za boljšo mene. Vidina zgodba na eni strani ponuja vpogled v življenje s tesnobo, po izgubi in izgorelosti, na drugi pa načine, kako spet najti notranji mir in si povrniti zaupanje vase, v druge in v življenje. S svojim delom danes podira tabuje na področju duševnega zdravja in širi sporočilo, da v stiskah nismo sami.

  • 10:20

    Vodim prvo sebe! – leadership se začne z Me, Myself and I.

    Mateja Čotar

    CHR Partners

    Prikaži več

    Že kot otrok, si želimo samostojnosti. Najprej želimo sami kobacati, nato jesti in slednje shoditi. Prve besede so nagrajene z glasnimi vzkliki stršev in v zadnjem času objavami na socialnih medijih, ki hrepenijo po všečkih. Ob vsem tem otrok naredi nemalo napak. Otrok pade in vsaj sto krat vstane. Poskusi znova in znova! Starši ga ne grajajo, le rahlo popihajo kolena, poljubijo in namažejo s kremico. V odrasli dobi se učenje ne neha. Spremeni se le odnos do napak. Predvsem v nas samih. Ali ste se kdaj vprašali zakaj? Je to zaradi učnega sistema, ki na žalost premalokrat išče znanje in močne strani posameznikov? Je to zaradi naših vzornikov, ki so v soju filtrov in socialnih medijev postali “idelani”? Je to zaradi nas samih, ki si ne dovolimo napak medtem, ko se učimo? Če ste željni “nefiltriranega” znanja, deljenja tako dobre kot “poučne” prakse, lepo vabljeni na 20 minut, ki vas ne bodo pustile ravnodušne.

  • 10:40

    Dileme na delu: Najti čas za vse: Upravljanje časa med osebno rastjo in poslovnimi cilji

    Vodi: Darja Hvala, Burnout Bye Bye
    Sodelujejo:
    Tomaž Bergoč, Unicef
    Nina Golob, Comtrade Gaming
    Petra Marinko, Pharma G
    Metka Demšar Goljevšček, Zavod Nazaj na konja
  • 11:20

    Polagaj ovinke

    Saša Einsiedler

    9 OMM voditeljica

    Prikaži več

    Svet še vedno vodijo moški. Je težava v tem, da ženske nismo dovolj sposobne? Nikakor. Ženske dosegamo boljše rezultate pri ocenjevanjih, pri katerih ni mogoče zaznati spola kandidatov. Ampak… predsodki glede spola vplivajo na naše zaznavanje sposobnosti.

    Kdo nam je vcepil te predsodke? Smo kot otroci ne glede na spol deležni enake vzgoje?
    Nam ne glede na to ali nosimo roza ali modro majičko privzgajajo, da je za uspeh pomembno, da spoštujemo in sodelujemo z drugimi, da smo prijazni?

    Zakaj je na lestvici Fortune 500 izvršnih direktorjev le 21 žensk? Ali dekleta enako kot fante vzgajamo, da morajo zaupati in verjeti vase, biti samostojna? Je morda drugačna vzgoja razlog, da ženske ne verjamemo, da smo sposobne?” Je možno, da raje ugajamo in se zlijemo s stereotipom dobre žene, dobre mame, ki ni združljiv z grajenjem kariere?

    Je možno imeti vse?

  • 11:40

    AI zmagovalci: Ključ do osebne odličnosti v dobi umetne inteligence

    Boštjan Kožuh

    Strokovnjak za umetno inteligenco, Insiteam

    Prikaži več

    Umetna inteligenca je že prepoznana kot tehnologija za splošno uporabo, podobno kot so bile v preteklosti ukrotitev ognja, udomačitev živali, tisk, internet in par drugih. Pa vendar je današnja umetna inteligenca najmanj zmogljiva, kar jo bomo uporabljali. Razvija se tako hitro, da ji komaj sledimo, hkrati pa drastično spreminja način dela, učenja, inoviranja in sodelovanja.

    Kaj to pomeni za nas posameznike? Je naše znanje še konkurenčno v primerjavi z drugimi, ki imajo zdaj super pomočnika za ustvarjanje boljših idej, pisanje člankov, hitrejše razumevanje? Kako se prilagoditi, inovirati in kako nadgraditi naše osebne procese?

    Na ta vprašanja bomo odgovorili na predavanju, kjer bomo raziskali tudi kako in kam se umetna inteligenca razvoja ter kako lahko osebno sledimo razvoju, uporabnosti, zmogljivostim in spremembam v vedenju ter organizacijskih strukturah podjetij

  • 12:00

    Od startupa do korporacije: upravljanje hitre rasti in razvoj organizacijske kulture na primeru Sportradar

    Luka Ferlan

    direktor podjetja Sportradar

    Prikaži več

    Luka se bo sprehodil čez različna obdobja Sportradarjeve rasti in predstavil različne pasti, s katerimi so se na svoji poti uspešno spopadli. Dobra organizacijska struktura, ki je vselej tudi odraz lastnikov in vodij, je bistvena za uspešno poslovanje podjetja. A tako kot osebnostno rastemo, je potrebno tudi organizacijsko strukturo konstantno prilagajati. Zato se naravno pojavi vprašanje — Kako zadržimo tisto bistvo kulture v hitro rastočem podjetju, ko pa se pogoji tako spreminjajo?

  • 12:20

    Odmor

  • 12:50

    Živeti ali preživeti: Zakaj formule uspeha ne delujejo več?

    Gregor Kosi

    The Great Leadership

    Prikaži več

    Nekonkurenčnost, nedoseganje poslovnih ciljev, neučinkovitost in nizka zavzetost zaposlenih, izzivi pri iskanju kadrov, sprememba miselnosti, potrošniških navad …

    V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju se organizacije soočajo s kritično izbiro: živeti ali zgolj poskušati preživeti.

    Zdi se, da pri tem preverjene formule uspeha ne delujejo več. Organizacija ima lahko še tako izjemno vizijo, podprto z močno strategijo, strukturiranimi sistemi, standardiziranimi procesi ter skrbnim načrtovanjem – v kolikor manjka zadnji, najpomembnejši kos sestavljanke, se organizacijski “življenjski” krog preprosto ne more skleniti.

    Zgolj razumevanje in njegovo dosledno izvajanje lahko vašo organizacijo premakne iz preživetvenega načina delovanja na novo raven, kjer se samozavestno loti izzivov sveta, za katerega so značilni nestanovitnost, negotovost, kompleksnost in večpomenskost.

  • 13:10

    Kaj se zgodi, ko izgori kadrovik?

    Katarina Ferme

    Chief people officer, d.labs

    Prikaži več

    Katarina bo razkrila svojo osebno izkušnjo s hudo izgorelostjo, ki jo je doživela v letu 2023. Skozi iskrene zgodbe bo predstavila, kako je izgorelost vplivala na njeno življenje in kariero ter kako jo je težka izkušnja vodila v pomembno transformacijo. Udeleženci bodo spoznali, zakaj so kadroviki še posebej ranljivi za izgorelost in kako se lahko učinkovito zaščitijo. Predavanje bo ponudilo dragocene nasvete in strategije za preprečevanje ter upravljanje izgorelosti tako pri sebi kot tudi pri sodelavcih in bližnjih.

  • 13:30

    Kako skrb za lastno zdravje prispeva k poslovni odličnosti?

    Mirjana Sredojević

    Zdravstveni zavod Zdravje

    Prikaži več

    Skrb za lastno zdravje je ključna za doseganje poslovne odličnosti. Zdrav življenjski slog, ki vključuje uravnoteženo prehrano, redno telesno aktivnost in ustrezen spanec, povečuje fizično in mentalno zmogljivost. Posledično se izboljša produktivnost, osredotočenost in kreativnost. Zmanjšanje stresa in boljše ravnovesje med delom in zasebnim življenjem preprečujeta izgorelost ter spodbujata dolgoročno vzdržnost, kar ohranja zdravje zaposlenih in nenazadnje zmanjšuje odsotnost z dela ter povečuje kontinuiteto dela. Organizacije, ki spodbujajo, ohranja ali celo izboljšujejo zdravje svojih zaposlenih, ustvarjajo pozitivno delovno okolje, kar vodi k večji zavzetosti, zadovoljstvu in s tem tudi poslovni uspešnosti.

  • 13:50

    Dileme na delu: Kako v poslovni proces učinkovito vpeljati kreativno razmišljanje?

    Vodi: mag. Nastja Mulej
    Sodelujejo: Vesna Košir, Talum
    Katja Kurbus, Arcont
    Mojca Kokalj, Novartis
  • 14:30

    ONA VE – zakaj je potem ni več v javnem prostoru?!

    Marta Kos

    Predsednica združenja ONA VE

    Prikaži več

    Zakaj je tudi v slovenski družbi tako, da se obnavlja nenaravni red, po katerem imajo vedno prednost moški? Več jih je na vodilnih položajih, v povprečju imajo višje plače, v medijih jih nastopa bistveno več kot žensk in tudi več najpomembnejših državnih nagrad in odlikovanj prejemajo? Ne, v Sloveniji nam ženskam ne gre slabo. A zakaj so moški deležni bistveno večjega družbenega prizanja za svoje delo?!

    Že dolgo vemo, da ima vsaka organizacija, vsak sistem, koristi od tega, če zavestno bolj vključuje ženske. Ne gre samo za podjetja, gre za celotno družbo. Kljub temu je enakost spolov tema, s katero se moramo v današnjem času še posebej intenzivno in zavestno ukvarjati. Kako to narediti vključujoče?

  • 14:50

    Nova knjiga: Ne! je moč

    Aljoša Bagola

    Kreativni direktor, predavatelj in knjižni avtor

    Moderira: Carmen L. Oven
  • 15:20

    Zaključek programa

  • 08:00

    Registracija in sprejem

  • 08:50

    Uvodni pozdrav

    Peter Ribarič

    Planet GV in programski vodja

    Miroslav Ekart

    direktor in soustanovitelj DATAINFO.SI

  • 09:00

    Ključni ukrepi organizacije za učinkovito Informacijsko varnost

    Gorazd Božič

    Vodja nacionalnega centra za odzivanje na omrežne incidente SI-CERT

  • 09:30

    Work of an outsourced DPO in Germany

    Sebastian Kraska

    Odvetnik, MBA in pooblaščenec za varstvo podatkov – DPO v Nemčiji

  • 10:00

    Skladnost videonadzornih sistemov z zakonodajo: Vloga in opažanja IP-RS

    Andrej Tomšič

    Namestnik Informacijski pooblaščenec RS

  • 10:30

    Akt o umetni inteligeci: Na kaj moramo biti pozorni v naši organizaciji?

    Nina Gradišnik mag. prav.

    Pravnica in pooblaščena oseba za varstvo podatkov – DPO, DATAINFO.SI

  • 10:50

    Odmor

  • 11:30

    EndPointProtection – na praktičnih primerih

    Marko Kašić

    Vodilni ICT inženir, A1 Slovenija

  • 11:50

    Pregled urada RS za informacijsko varnost – izkušnja zavezanca, ko si kontroliran iz strani urada

    Matija Knapič

    Pravnik – informacijska varnost, Petrol

  • 12:10

    Načrtujte okrevanje po kibernetskem napadu

    Primož Golob

    Dell

  • 12:30

    Okrogla miza: Varstvo osebnih podatkov iz prakse

    Gostje:
    Nina Mav Horvat: ravnateljica Vrtec Domžale
    Vida Lipovnik Bosiljevac: direktorica Vaše zdravje d.o.o.
    Danijela Krpič: direktorica Vulkanija – Zavod za turizem in kulturo Občine Grad
    Moderator:
    Benjamin Lesjak: DATAINFO.SI d.o.o.
  • 13:15

    Zaključek foruma FIVIVOP

    Doc. dr. Benjamin Lesjak

    Pravnik, informatik in docent na Fakulteti za management UP in soustanovitelj DATAINFO.SI

  • 14:00

    Kaj prinaša NIS 2 direktiva za podjetja in za trg delovne sile?

    Sodelujejo:
    Ivana Žolgar Olenik, Telekom Slovenije d.d. in
    Član SeKV-ZIT (Sekcije za kibernetsko varnost pri Združenju za informatiko in telekomunikacije na GZS)
  • 14:20 - 15:00

    Okrogla miza: Prestrukturiranje poklicev na področju kibernetske in informacijske varnosti v prihodnosti

    Sodelujejo:
    Alenka Glas, višja svetovalka, Actual I.T. d.o.o. in članica pobude Women4Cyber Slovenia,
    Uroš Majcen, direktor kibernetske odpornosti, Kontron d.o.o.,
    Ines Vlahovič, vodja projekta CyberHubs v Sloveniji, ZIT-GZS,
    Boštjan Špehonja, etični heker, CEO, Go-Lix d.o.o., Rok Peršak, vodja Centra kibernetske varnosti in odpornosti, Telekom Slovenije d.d.
    Člani SeKV-ZIT (Sekcije za kibernetsko varnost pri Združenju za informatiko in telekomunikacije na GZS)/h5>

Predavalnica 2

  • 09:00 - 10:30

    Kako zavzeti s(m)o zaposleni v javni upravi?

    Aleš Štempihar in Andrej Guštin, IIBA Slovenia
    Prikaži več

    Slišali smo, da se bo naslednje leto v slovenski javni upravi začel projekt merjenja zavzetosti zaposlenih. Da bi se nanj čim bolje pripravili in že v štartu dosegli boljše rezultate, smo za javno upravo v IIBA Slovenija na podlagi lastnega inovativnega koncepta izkušnje zaposlenega EX12 (Employee eXperience) in Gallupovih svetovno priznanih standardov zavzetosti zaposlenih pripravili detekcijsko delavnico, ki sistematično odkriva, kje zaposleni vidijo pozitivne elemente pogojev svojega dela in kje prostor za izboljšave ter kako si lahko pri tem pomagajo z elementi izkušnje zaposlenega in poslovno analitičnimi tehnikami.

  • 10:45 - 12:15

    Kako do zmagovalne energije?

    Danijela Brečko, Inštitut Sofos
    Prikaži več

    Pridružite se nam na ekskluzivni delavnici, kjer bomo raziskovali fenomen organizacijske energije in kako lahko njena moč preoblikuje vašo organizacijo. Če si želite izboljšati učinkovitost, povečati zadovoljstvo zaposlenih in ustvariti navdihujoče delovno okolje, je ta delavnica prava za vas! 

    Izvedeli boste, kako nastaja energija v organizaciji in kako jo tam tudi zadržati. 

    Naučili se boste  “na oko” prepoznavati energijsko stanje vaše organizacije/tima/sodelavca   

    Predstavili vam bomo 3 ključne strategije za doseganje zmagovalne energije 

    Poseben bonus: Na HR&M festivalu  boste imeli priložnost, da izmerite še svojo osebno energijo.

  • 12:45 - 14:15

    Zakaj, kaj in kako – skicirajte si načrt za uspešno inoviranje

    Peter Dolenc in Špela Rozman Dolenc, PDiVizija

    Prikaži več

    Prepuščanje inoviranja in inovacijskih procesov naključju običajno ne prinese želenega rezultata. Upanje namreč tudi pri inovativnosti ne velja za uspešno strategijo. Na delavnici si boste skicirali osnovo za uspešnejše inoviranje v vaši organizaciji in razmislili o ključnih gradnikih, ki vzpostavijo plodno okolje za inovacijo. Kakšna je vaša poslovna potreba, kateri tip inovacij je najprimernejši za vas, kakšne vodje in tip vodenja potrebujete ter katere kompetence je smiselno graditi je le nekaj vprašanj, ki nam bodo v pomoč.  Spoznajte inovacijski pristop švedskega think-tanka Innovation360 in priložnosti, ki jih strukturiran proces inoviranja prinaša. 

  • 14:30 - 16:00

    Kako v organizacijah izkoristiti prirojeno radovednost in željo po učenju zaposlenih?

    Vseživljenske učenke (Tatjana Kolenc, Nataša Centa, Mojca Čerpnjak in Elvira Lokan Štrucl)

    Prikaži več

    Ali kot kadrovniki v celoti izkoristite radovednost in željo po učenju, ki ju s seboj prinesejo novi sodelavci? Ali znate poiskati skrite želje in potrebe po razvoju in dodatnem pridobivanju znanja pri tistih, ki so v podjetju že dlje časa?  
    Današnje hitro spreminjajoče se okolje zahteva od vsakega posameznika nenehno prilagajanje, učenje in rast, ne glede na starost ali spol. Enako velja za vse vrste organizacij, ki se morajo vseskozi razvijati in biti v koraku s časom. Ključnega pomena pri tem je, da ne pozabijo na svoje zaposlene, ampak ustvarijo podporno okolje, ki izkoristi naravno vedoželjnost posameznika. 
    Prevetrili bomo, kako kot kadroviki izkoristite naravno vedoželjnost in voljo do učenja na bolj oseben in prilagojen način, ter raziskali, kako opustiti sisteme, ki vse zaposlene obravnavajo enako, in jih nadomestiti s pristopi, ki omogočajo individualno obravnavo vsakega zaposlenega. 

Predavalnica 3 – GZS

  • 09:15 - 10:00

    Več ljudi – več problemov? Kaj se lahko naučimo iz rezultatov organizacijske diagnostike?

    Luka Pregelj, ustanovitelj in CEO Quantifly
    Prikaži več

    Na spremembe na trgu, birokratske ovire in vreme ne moremo vplivati. Lahko pa nekaj naredimo za zavzetost svojih sodelavcev in učinkovitost ekip.Včasih se zdi, da več ljudi namesto boljšega (poslovnega) rezultata ustvari več problemov. Podjetniki pogosto potožijo, da je težko dobiti dober kader, še težje iz zaposlenih narediti dobre vodje in najtežje preprečiti, da sodelavci, v katere smo veliko vložili, pobegnejo h konkurenci. Vsak direktor ima občutek, da je njihova situacija posebna, v resnici pa se vsi soočamo s podobnimi težavami. V predavanju, ki ga bo vodil ustanovitelj in direktor podjetja za organizacijsko diagnostiko Quantifly, Luka Pregelj, se bomo spraševali kako prepoznati vzorce, ki negativno vplivajo na organizacijsko klimo, kulturo, strukturo in dinamiko. Skozi predavanje bomo spoznali najboljše prakse in ukrepe na področju pridobivanja, razvoja in zadrževanja kadrov ter izboljšanja ekipne dinamike, ki so jih pri Quantifly zbrali na podlagi diagnostike in spremljanja ukrepov v več kot 60 organizacijah v Sloveniji in po svetu.

  • 10:30 - 11:00

    IT profili prihodnosti

    Marko Štefančič, Gartner Slovenija
    ZIT – Združenje za informatiko in telekomunikacije
  • 11:00 - 12:00

    OKROGLA MIZA: Kako digitalne kompetence hitro spreminjajo prioritete HR službe

    Sodelujejo: Člani Združenja za informatiko in telekomunikacije pri GZS
  • 12:30 - 13:30

    OKROGLA MIZA: Kako ustvariti brand dobrega zaposlovalca?

    Sodelujejo:
    Intera d.o.o., Peter Ladič, direktor
    Infinum SI d.o.o., Tamara Lah Momčilović, direktorica
    Kompetenca d.o.o., Tina Kastelic, direktorica
    ZOR (Zbornica osrednjeslovenske regije)
  • 14:00 - 15:00

    OKROGLA MIZA: Kako graditi ekipo v Sloveniji ter kako privabiti tujo visokokvalificirano delovno silo

    Moderator: Blaž Jamšek, član izvršnega odbora Sekcije startup in scaleup podjetij
    Sodelujejo:
    Celtra d.o.o., Mojca Grgič, direktorica kadrovske službe
    Bevo d.o.o. (Juicy Marbles), Luka Sinček, soustanovitelj in direktor
    La Popsi d.o.o., Neža Mlakar, solastnica in direktorica
    Florjan Bartol, Outbrain d.o.o.
    ZOR (Zbornica osrednjeslovenske regije)

Predavalnica 4 – ESG HR – ESG na HR potenco

  • 09:00 - 10:15

    Utelešeno vodenje – razvoj vodstvenih kompetenc skozi somatično dimenzijo

    Izkustveno predavanje

    Aleš Kranjc Kušlan, Ekvilib Inštitut
    Prikaži več

    Vodenje v zadnjih letih, zaradi velikih sprememb, ki se dogajajo v naši družbi, postaja vedno bolj kompleksna dejavnost, ki zahteva celostno osebnost. Zato je pomembno, da pri razvoju vodstvenih kompetenc delujemo na vseh ravneh – telesni, čustveni, razumski, in duhovni. Vendar je telesna/somatska raven kot po pravilu zapostavljena, čeprav predstavlja najbolj »trajnostno« raven preko telesnega spomina.  

    Udeleženci/ke na izkustvenem predavanju  bodo spoznavali/le kako lahko nekatere ključne principe vodenja utelesimo skozi preprosta somatična orodja ter tako poglobimo zavedanje o sebi in drugih.  S tem pa lahko razširimo svoj pogled in prakso preko horizonta običajnih vodstvenih vzorcev. 

  • 10:30 - 11:15

    Kako so nam družbeno odgovorni certifikati lahko v pomoč pri oblikovanju in izvajanju ESG strategije

    Gašper Zakrajšek in Petra Hartman, Ekvilib Inštitut
    Prikaži več

    Če je še do nedavnega veljalo, da veliko organizacij področja ESG ni naslavljajo strateško oz. celovito, je v zadnjem obdobju moč zaznati obrat v pristopu k upravljanju vseh dimenzij tega področja. ESG področje je namreč postal pomemben strateški imperativ organizacij, saj se te vsebine prepletajo in postajajo vedno bolj  integrirane v krovne strategije in poslovne procese vse večjega števila organizacijPri upravljanju tega področja pa so jim lahko v pomoč različna orodja. Toda kako izbrati ustrezno orodje, ki sega onkraj interne samoevalvacije  in preko analize ter svetovalnega procesa ponuja kredibilen, objektiven zunanji vpogled ter konkretne rešitve in predloge? Na delavnici vam bomo predstavili 2 tovrstna certifikata, ki vam bosta lahko v pomoč pri zasledovanju tovrstnih strateških ciljev in sicer Evropska standarda Certifikat Družbeno odgovoren delodajalec in Certifikat Družini prijazno podjetje, ki ju ima vpeljanega že blizu 300 organizacij v Sloveniji. 

  • 11:30 - 12:30

    HR v ESG trajnostnem poročanju – je res tako velik bav bav?

    Praktična delavnica

    Gal Kranjc Kušlan, Ekvilib Inštitut
    Prikaži več

    Trajnostno poročanje po evropskih standardih ESRS je izziv, s katerim se bodo v naslednjih letih soočala številna podjetja. Poleg poročanja o vplivih na okolje in upravljavskemu pristopu organizacije, pomemben del trajnostnega poročanja predstavlja tudi poročanje o vsebinah, ki so povezane z zaposlenimi v organizaciji. Toda kako in na podlagi česa se sploh določa, o katerih HR vsebinah mora podjetje poročati? 

    Na praktični delavnici »HR v ESG trajnostnem poročanju – je res tako velik bav bav?« bomo predstavili koncept  matrike dvojne pomembnosti, ki je osnova za izbor bistvenih vsebin za poročanje po ESRS, predstavlja pa tudi močno orodje za pregled in načrtovanje strategije podjetja. 

  • 13:30 -14:15

    Vse kar ste hoteli vprašati o HR v povezavi z ESG pa (še) niste uspeli

    Q&A speed dating s Petro, Alešem, Gašperjem in Galom, Ekvilib Inštitut
    Prikaži več

    Katera področja naslavlja družbena odgovornost in kje so presečne množice s HR funkcijo, kako zbirati podatke in spremljati kazalnike za pripravo trajnostnega poročila, zakaj sploh vpeljevati družbeno odgovorne prakse v svoje poslovanja in kakšno vlogo imajo pri tem zaposleni ter vodstvo?  katere so najpogostejše napake in ovire pri tem? kakšna je vloga organizacijske kulture pri izvajanju ESG strategije, so standardi za trajnostno poročanje GRI in ESRS eno in isto? Ali znamo upravljati z različnimi generacijami? Kaj sploh pomeni skrbni pregled na področju trajnosti?…. Za odgovore na takšna in podobna vprašanja vam bodo v obliki hitrih zmenkov na voljo strokovnjaki Ekvilib Inštituta. Lahko pa jih boste nagovorili tudi s kakšnim vprašanjem, ki naslavlja konkreten izziv v vaši organizaciji. Pripravite si svoje vprašanje že sedaj! 

  • 14:30 - 15:15

    Kako so nam družbeno odgovorni certifikati lahko v pomoč pri oblikovanju in izvajanju ESG strategije – ponovitev

    Gašper Zakrajšek in Petra Hartman, Ekvilib Inštitut
    Prikaži več

    Če je še do nedavnega veljalo, da veliko organizacij področja ESG ni naslavljajo strateško oz. celovito, je v zadnjem obdobju moč zaznati obrat v pristopu k upravljanju vseh dimenzij tega področja. ESG področje je namreč postal pomemben strateški imperativ organizacij, saj se te vsebine prepletajo in postajajo vedno bolj  integrirane v krovne strategije in poslovne procese vse večjega števila organizacijPri upravljanju tega področja pa so jim lahko v pomoč različna orodja. Toda kako izbrati ustrezno orodje, ki sega onkraj interne samoevalvacije  in preko analize ter svetovalnega procesa ponuja kredibilen, objektiven zunanji vpogled ter konkretne rešitve in predloge? Na delavnici vam bomo predstavili 2 tovrstna certifikata, ki vam bosta lahko v pomoč pri zasledovanju tovrstnih strateških ciljev in sicer Evropska standarda Certifikat Družbeno odgovoren delodajalec in Certifikat Družini prijazno podjetje, ki ju ima vpeljanega že blizu 300 organizacij v Sloveniji. 

  • 15:15 - 15:45

    Vse kar ste hoteli vprašati o HR v povezavi z ESG pa (še) niste uspeli – ponovitev

    Q&A speed dating s Petro, Alešem, Gašperjem in Galom, Ekvilib Inštitut
    Prikaži več

    Katera področja naslavlja družbena odgovornost in kje so presečne množice s HR funkcijo, kako zbirati podatke in spremljati kazalnike za pripravo trajnostnega poročila, zakaj sploh vpeljevati družbeno odgovorne prakse v svoje poslovanja in kakšno vlogo imajo pri tem zaposleni ter vodstvo?  katere so najpogostejše napake in ovire pri tem? kakšna je vloga organizacijske kulture pri izvajanju ESG strategije, so standardi za trajnostno poročanje GRI in ESRS eno in isto? Ali znamo upravljati z različnimi generacijami? Kaj sploh pomeni skrbni pregled na področju trajnosti?…. Za odgovore na takšna in podobna vprašanja vam bodo v obliki hitrih zmenkov na voljo strokovnjaki Ekvilib Inštituta. Lahko pa jih boste nagovorili tudi s kakšnim vprašanjem, ki naslavlja konkreten izziv v vaši organizaciji. Pripravite si svoje vprašanje že sedaj! 

Predavalnica 5

  • 09:00 - 10:30

    Coaching coctail za razvoj vaših potencialov

    Slovensko coaching združenje in EMCC Slovenija

    Prikaži več

    Slovensko coaching združenje in EMCC Slovenija za vas pripravljata navdušujočo sekcijo Coaching coctail za razvoj vaših potencialov.  

    Na sekciji boste: odkrivali moč coachinga in mentorstva za oblikovanje zmagovalne organizacijske kulture, spoznali raznolike pristope za krepitev coaching in mentorske miselnosti, se seznanili s sodobnimi coaching in mentorskimi orodji ter modeli, za spodbujanje razvoja človeških potencialov. Na predstavitvi bodo svoje bogate izkušnje z vami delili akreditirani coachi in mentorji, ki so pridobili mednarodno akreditacijo pri EMCC Global, kar zagotavlja najvišjo kakovost in strokovnost. Sekcija namenjamo vodjem, kadrovskim strokovnjakom in vsem, ki vas zanima človeško zorenje in razvoj. Izkoristite priložnost za osebno in profesionalno rast. 

    Na delavnici bo predstavljenih 7 sestavin coaching coctaila, to so: Coaching za več življenjske energije, Coaching v dvoje: študija primera, Vloga čustvene inteligentnosti pri učinkovitosti coachinga, Transakcijski coaching & mentalno zdravje, Mentorstvo kot sestavina coaching coctaila za odpravljanje kadrovskih vrzeli, Coaching  za vodje in Coaching za uspeh in preprečevanje izgorelosti. 

  • 10:45 - 12:15

    Izkustvena delavnica: Premagovanje odpora do sprememb in timsko reševanje izzivov

    Lojze Bertoncelj, InTeam
    Prikaži več

    Zakaj tako malo novih znanj in izkušenj zaživi v praksi?

    Premagovanje odpora do sprememb v petih slikah.

    Pragmatičen pristop podjetnega tima: Postati boljši – želja, prioriteta in kaj še?

    Delavnica Bliskovito odločanje: Učinkovito timsko reševanje HR izziva.

    Izgradnja skupnega pogleda na situacijo/problem/izziv/spremembo.

    Snovanje in izvajanje spremembe na so-delovalni vitek/agilen/AI način.

    Umeščanje, prilagajanje in rutiniranje sprememb.

    Opuščanje sprememb.

    Timi jutri: Kaj prinaša prihodnost? Vodje ali facilitatorji? Računalnik ali prostor?

    Program bo izveden interaktivno, z omejenim številom udeležencev. Prostor bo opremljen z InTeam tablami in delavniškim materialom za vizualno razmišljanje in delo. 

  • 12:45 - 14:15

    Iščete navdih, smisel, strast? Srčni mentorji s(m)o tu za vas

    Tatjana Kolenc in Klaudija Javornik, Srčno mentorstvo
    Prikaži več

    Na delavnici boste spoznali vlogo mentorskih skupnosti, ki so zgled povezovanja in sodelovanja posameznikov in skupin. S predstavitvijo resničnih mentorskih zgodb boste dobili vpogled v koristi tega edinstvenega dvosmernega odnosa. Aktualne izzive na področju ravnanja s talenti, osebne in profesionalne rasti, sposobnosti odzivanja na spremembe, s tem povezanega pridobivanja znanj in spretnosti prihodnosti ter trajnostnega voditeljstva pa boste reševali v skupinskem mentorstvu, ki ga bodo usmerjali mentorji in mentorice Skupnosti srčnega mentorstva. Ob tem se boste lahko tudi sami preizkusili v vlogi mentorjev in v živo spoznali še druge oblike mentorstva, od mentorstva ena-na-ena do obratnega, vzajemnega in vrstniškega mentorstva, se učili enakovrednega dialoga, skupinske dinamike, medgeneracijskega povezovanja, izmenjave znanj in izkušenj, pridobili voditeljske spretnosti ter spletli novo mrežo poznanstev z izjemnimi posamezniki. 

  • 14:30 - 16:00

    Od šefa do trenerja: Kako se pripraviti na vodenje prihajajočih generacij?

    Tomaž Stritar, 4MINUTE
    Prikaži več

    Kako se pripraviti na vodenje prihajajočih generaciji? 

    Ste pri videnju svoje ekipe že ugotovili, da sodobni delovni sili ni več dovolj le »imeti službo«, biti tiho in delati? Da si želijo predvsem lastnega razvoja in osebnega napredka? 

    Si želite vašo ekipo oblikovati bolj pod vzoru športne ekipe kot pa »druge familije«? Ker ste že ugotovili, da »družinski odnosi« znotraj ekipe blokirajo iskreno povratno informacijo, saj se nihče noče nikomur zameriti? 

    Če je temu tako, se morate preleviti iz šefa v trenerja. Na delavnici boste spoznali kaj vse mora vodja nadgraditi najprej pri sebi, da lahko postane trener. V nadaljevanju pa nekaj praktičnih orodji dela z ekipo. 

Predavalnica 15

  • 09:00 - 09:45

    Timsko reševanje problemov brez nekonstruktivnih konfliktov s pomočjo metode Šest klobukov razmišljanja

    mag. Katja Kerin Rozman in Tanja Čajavec
    Prikaži več
    Mar tudi v vaših timih še vedno zapravljate čas na neučinkovitih razpravah in sestankih? Ali si želite več proaktivnosti, zavzetosti, vključenosti, kreativnosti in inovativnosti med zaposlenimi?
    Spoznajte veliko bolj učinkovit in sistematičen pristop, metodo »Šest klobukov razmišljanja«, ki jo je razvil znameniti dr. Edward De Bono. Gre za paralelni način razmišljanja, kjer vsi v timu ohranjajo osredotočenost na eno smer razmišljanja naenkrat. Posameznikom in timom omogoča, da pogledajo na probleme in situacije z različnih perspektiv, kar vodi k boljši in bolj strukturirani komunikaciji. Hkrati omogoča fleksibilnost v razmišljanju in zmanjšuje konflikte med člani.
  • 09:55 - 10:40

    Kako spremeniti pritoževalce v reševalce s pomočjo metode Šest klobukov razmišljanja?

    Danica Tajčman in Aleksandra Arnuš
    Prikaži več
    Mar tudi v vaših timih še vedno zapravljate čas na neučinkovitih razpravah in sestankih? Ali si želite več proaktivnosti, zavzetosti, vključenosti, kreativnosti in inovativnosti med zaposlenimi?
    Spoznajte veliko bolj učinkovit in sistematičen pristop, metodo »Šest klobukov razmišljanja«, ki jo je razvil znameniti dr. Edward De Bono. Gre za paralelni način razmišljanja, kjer vsi v timu ohranjajo osredotočenost na eno smer razmišljanja naenkrat. Posameznikom in timom omogoča, da pogledajo na probleme in situacije z različnih perspektiv, kar vodi k boljši in bolj strukturirani komunikaciji. Hkrati omogoča fleksibilnost v razmišljanju in zmanjšuje konflikte med člani.
  • 10:50 - 11:35

    Predstavitvena delavnica ob izdaji knjige: Kako se uspešno odzivati na spreminjajoči se svet dela in vrednot?

    Tatjana Kolenc, Zinka Kosec in Mirjana Ivanuša Bezjak
    Prikaži več

    So se v svetu nenehnih sprememb tradicionalne vrednote res izgubile oziroma moramo nanje pozabiti? Kako jih ohraniti in umestiti v osebno in profesionalno življenje in kako nam pri tem lahko pomagajo digitalna orodja in ljudje? Odgovor na to bomo skupaj iskali na naši delavnici s pomočjo naslednjih vprašanj: Kakšno prihodnost si želite in kaj ste zanjo pripravljeni narediti?  V kakšnem delovnem okolju želite prispevati s svojimi znanji, vrlinami in spretnostmi? Kako pomembno vam je, da lahko ob tem živite vaše temeljne vrednote?  Jih poznate ali jih morate ponovno preveriti oziroma osvežiti?  

    Spoznali boste orodja in metode, s pomočjo katerih se boste uspešno odzivali na spremembe, ki jih v svet dela prinašajo tehnološke inovacije in digitalizacija ter nenehne zahteve po prilagajanju in pridobivanju novih spretnosti. Postali boste soustvarjalci spodbudnega in etičnega delovnega  okolja, v katerem boste sobivali s sodobno tehnologijo, uresničili potrebo po samouresničitvi, povezanosti in smiselnosti ter kljub različnim pritiskom ostali človek in kvalitetno živeli.    

  • 11:45 - 12:30

    Kadrovska razmerja lahko v celoti digitaliziramo. Poglejmo kako.

    Tilen Markun, Setcce
    Gregor Mesarić, Agilcon

    Prikaži več

    Raziskave so zgovorne. Kadroviki za administrativne naloge v povprečju porabijo do 40 % delovnega časa na teden. Že zato je smiselno, da z digitalnimi orodji čim prej preoblikujemo kadrovske prakse in maksimiziramo potencial našega človeškega kapitala. Delavnica nam bo razkrila možnosti za digitalizacijo kadrovskih zadev z uporabo e-pogodb in naprednih tehnik e-podpisov. V nekaj korakih bomo pripravili pogodbo o zaposlitvi ali podoben dokument, izmenjali in ga podpisali. Elektronsko. Brez zatikanj in z vsem prijazno uporabniško izkušnjo hitro dostopnih digitalnih orodij. 

    In ne pozabimo: optimizacija kadrovskih procesov in zmanjšanje papirologije nam lahko v veliki meri sprostita čas, potreben za strateško sodelovanje s talenti in razvoj njihovih 

    kreativnih potencialov, ugotavljanje njihovih želja in potreb ter osebni pristop k usvajanju internih poslovnih procesov. 

  • 12:40 - 13:25

    Zakaj je lahko Generacija Z  velika priložnost?

    Monika Lapanja, CPOEF
    Prikaži več

    Vsaka generacija, tudi Z, prinaša vrednote in vedenja, ki vplivajo na spremembe trga dela. S svojim edinstvenim naborom značilnosti in pričakovanj, zahtevajo prilagoditev in spremembe. Kdo poleg njih samih nosi ključno vlogo pri njihovi integraciji v delovno okolje? 

    Ključno vlogo pri integraciji generacije Z v delovno okolje poleg njih samih nosijo predvsem vodje in kadrovski strokovnjaki. Njihova naloga je, da prepoznajo specifične potrebe in vrednote te generacije ter ustvarijo delovno okolje, ki spodbuja njihovo vključenost in produktivnost. Vodje morajo biti pripravljeni na prilagajanje svojega načina vodenja in komunikacije ter ustvariti odprto in podporno kulturo, kjer se posamezniki vseh generacij počutijo spoštovane in vključene. 

  • 13:35 - 14:20

    Zakaj je lahko Generacija Z  velika priložnost? – ponovitev

    Monika Lapanja, CPOEF
    Prikaži več

    Vsaka generacija, tudi Z, prinaša vrednote in vedenja, ki vplivajo na spremembe trga dela. S svojim edinstvenim naborom značilnosti in pričakovanj, zahtevajo prilagoditev in spremembe. Kdo poleg njih samih nosi ključno vlogo pri njihovi integraciji v delovno okolje? 

    Ključno vlogo pri integraciji generacije Z v delovno okolje poleg njih samih nosijo predvsem vodje in kadrovski strokovnjaki. Njihova naloga je, da prepoznajo specifične potrebe in vrednote te generacije ter ustvarijo delovno okolje, ki spodbuja njihovo vključenost in produktivnost. Vodje morajo biti pripravljeni na prilagajanje svojega načina vodenja in komunikacije ter ustvariti odprto in podporno kulturo, kjer se posamezniki vseh generacij počutijo spoštovane in vključene. 

  • 14:30 - 15:15

    Enako plačilo za enako delo

    Jelena Brandelek, Selectio, Tena Šimon Čolig, A1 Croatia & A1 Slovenia in Andrija Vrhovnik, A1 Croatia
    Prikaži več

    Prepričani smo, da ste zavezani k vzpostavitvi transparentnega in enakopravnega plačnega sistema, vendar ali veste, katere korake morate narediti, da dosežete dolgoročno enakost in plačno vrzel manjšo od 5 %?

    Na tej delavnici študije primera boste pridobili neposredne informacije o trgu in najboljših praksah, ki so opredeljene kot del certifikata Equal Pay Champion, prvega projekta na Hrvaškem za zmanjšanje plačne vrzeli. Prav tako boste slišali izkušnje dveh gostov, predstavnikov uspešnih hrvaških podjetij, ki vodijo na tem področju.

    Naučili se boste, kako: zgraditi temelje za transparenten in enakopraven plačni sistem, ustvariti organizacijsko kulturo, ki spodbuja preglednost in odprtost, preprečiti nezavedne pristranskosti pri zaposlovanju, napredovanju in pogajanjih o plači.

    Izkoristite priložnost, da delite svoje izkušnje in se približate standardom EU, ki jih bo moralo vsako podjetje vključiti do leta 2026!

  • 15:25 - 16:10

    Modna muha ali trend? AI sodelavec za razvoj e-tečajev, ki ga zaposluje napredni slovenski kadrovik.

    David Mohar, Smart Naris d.o.o.
    Prikaži več

    Popeljali vas bomo v svet naprednih orodij umetne inteligence, ki vam omogočajo enostavno in hitro ustvarjanje e-izobraževanj. Coursly AI lahko učinkovito uporabi vašo obstoječo vsebino in jo v nekaj klikih pretvori v interaktivni e-tečaj. Prav tako vam pomaga ustvariti popolnoma novo vsebino na podlagi nekaj ključnih navodil. AI tudi prilagodi obstoječe učne materiale glede na potrebe vsakega zaposlenega. Zdaj boste lahko optimizirali proces izdelave e-tečajev in ponudili individualizirano učno izkušnjo, ki bo povečala motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih. Z e-izobraževalno AI rešitvijo boste okrepili in razvili kulturo učenja v vaši organizaciji. 

Predavalnica 18

  • 9.00 - 9:45

    Generiranje idej in dvig proaktivnosti vseh članov v timu s pomočjo metod Šest klobukov in Lateralnega razmišljanja

    dr. Nataša Iršič Bedenik in mag. Rosana Šuc Ravničan
    Prikaži več
    Mar tudi v vaših timih še vedno zapravljate čas na neučinkovitih razpravah in sestankih? Ali si želite več proaktivnosti, zavzetosti, vključenosti, kreativnosti in inovativnosti med zaposlenimi?
    Spoznajte veliko bolj učinkovit in sistematičen pristop, metodo »Šest klobukov razmišljanja«, ki jo je razvil znameniti dr. Edward De Bono. Gre za paralelni način razmišljanja, kjer vsi v timu ohranjajo osredotočenost na eno smer razmišljanja naenkrat. Posameznikom in timom omogoča, da pogledajo na probleme in situacije z različnih perspektiv, kar vodi k boljši in bolj strukturirani komunikaciji. Hkrati omogoča fleksibilnost v razmišljanju in zmanjšuje konflikte med člani.
  • 9:55 - 10:40

    Snovanje inovativnih, prebojnih idej za čas hitrih sprememb v timu z metodama Šest klobukov in Lateralnega razmišljanja

    mag. Nastja Mulej in mag. Janja Milič Velkaverh
    Prikaži več
    Mar tudi v vaših timih še vedno zapravljate čas na neučinkovitih razpravah in sestankih? Ali si želite več proaktivnosti, zavzetosti, vključenosti, kreativnosti in inovativnosti med zaposlenimi?
    Spoznajte veliko bolj učinkovit in sistematičen pristop, metodo »Šest klobukov razmišljanja«, ki jo je razvil znameniti dr. Edward De Bono. Gre za paralelni način razmišljanja, kjer vsi v timu ohranjajo osredotočenost na eno smer razmišljanja naenkrat. Posameznikom in timom omogoča, da pogledajo na probleme in situacije z različnih perspektiv, kar vodi k boljši in bolj strukturirani komunikaciji. Hkrati omogoča fleksibilnost v razmišljanju in zmanjšuje konflikte med člani.

Predavalnica 19

  • 09:00 - 12:15

    Operativna odličnost: Kako učinkovito spremeniti organizacijo

    Dr. Morphis Tsalikidis, Peter Metlikovič in Aleksander Polajžer,
    Lean – Operational Excellence

    Opomba: delavnica bo potekala v angleškem jeziku

    Prikaži več

    Med delavnico boste sodelovali pri razvijanju študije primera, kjer boste igrali vlogo svetovalcev, povabljenih, da pomagajo podjetju pri uvedbi programa operativne odličnosti. Podjetje v naši študiji primera se sooča z izzivi pri izboljšanju kakovosti izdelkov, povečanju produktivnosti, zmanjšanju stroškov in izboljšanju morale in zadovoljstva zaposlenih, vse to pa med vzpostavljanjem kulture nenehnih izboljšav. 

    Vsaka ekipa bo prejela podrobne informacije o podjetju in njegovih petih ključnih deležnikih, katerih prioritete in razumevanje operativne odličnosti se pogosto razlikujejo. Te deležnike boste spoznali skozi povzetke, ki opisujejo njihove ključne skrbi, pričakovanja in pretekle izkušnje z operativno odličnostjo. 

  • 12:45 - 16:00

    Moč HR komuniciranja v praksi

    Goran Novković
    Prikaži več

    Pridružite se nam na delavnici, kjer boste lahko spoznali vzore, ki ponazarjajo, kako močna in strateška komunikacija lahko preoblikuje tudi vaše kadrovske prakse, izboljša zadrževanje talentov, poveča motivacijo zaposlenih in izostri vašo znamko delodajalca. Raziskali bomo sodobne komunikacijske trende in kako oblikovati privlačne zaposlitvene oglase. Spoznali boste, kako v komunikacijo vključiti moč pripovedovanja zgodb, da bi ustvarili pozitivno izkušnjo za kandidate in zaposlene.

Predavalnica 20

  • 09:00 - 09:45

    Kako do inovativnih in proaktivnih sodelavcev?

    Mihaela Preskar in Petra Vajda, Intera
    Prikaži več

    V sodobnem delovnem okolju se močno poudarja, kaj je tisto, kar od delodajalca pričakujejo zaposleni in kandidati za zaposlitev. Ko delodajalec uspešno zaposli izbranega kandidata, se je njegovo delo šele dobro začelo. Da bo zaposleni kar najbolj produktiven in uspešen na delovnem mestu, se je potrebno z njim ukvarjati. Podrobneje spoznajte nekaj najbolj učinkovitih ukrepov, s katerimi Intera privablja in zadržuje svoje sodelavce, hkrati pa dosega, da so ti pri svojem delu motivirani, zavzeti, proaktivni in inovativni ter se v delovnem okolju dobro počutijo. Izvedeli boste tudi kako jim pri tem pomaga kadrovski sistem Intrix HRM.

  • 09:55 - 10:40

    Upravljanje z energijo: ključ do preoblikovanja vašega delovnega dneh

    Ivana Barbara Turkalj, strateginja za dobro počutje in rast, Above Academy
    Prikaži več

    Opis delavnice je v pripravi.

  • 10:50 - 11:35

    HR klub: Diversity – Raznolikost na delovnem mestu: Strategije za vključujoče in učinkovite organizacije

    Saša Boštjančič, Ustanoviteljica in direktorica zaposlitvenega portala Optius.com in HR kluba
    Prikaži več

    Vabimo vas na jesensko srečanje Optius HR kluba, ki bo tokrat potekalo kar na lokaciji HRM festivala in bo odprto za vse, ki vas zanima raznolikost na delovnem mestu. Predstavili vam bomo ključne strategije, kot so ustvarjanje vključujoče kulture, prepoznavanje pristranskosti in spodbujanje enakih možnosti. Poudarili bomo, kako te strategije lahko povečujejo zadovoljstvo zaposlenih, inovacije in uspeh vaše organizacije. 

    Na srečanju bomo posebej gostili zanimiva kadrovska strokovnjaka, ki bosta z nami delila dobre prakse vključevanja raznolikosti. Skupaj bomo raziskali, kako lahko raznolikost izboljša delovno okolje, konkurenčnost in trajnostno rast podjetij. Ne zamudite priložnosti za pridobitev praktičnih nasvetov in orodij za ustvarjanje bolj vključujoče delovne kulture. Izkoristite prednosti, ki jih prinaša raznolikost. 

  • 11:45 - 12:30

    Karte na mizo

    Tanja Čajavec, Griffin
    Prikaži več

    Pridružite se nam na delavnici “Karte na mizo”, kjer vas bo Tanja Čajavec popeljala skozi inovativne tehnike uporabe terapevtskih kart za umirjanje kriznih situacij in reševanje konfliktov. 

    Spoznajte, kako lahko s pomočjo teh kart izboljšate komunikacijo, zmanjšate napetosti in vzpostavite harmonične odnose v osebnem in profesionalnem življenju.
    Preko interaktivnih vaj boste pridobili praktična znanja, ki jih lahko takoj uporabite.
    Delali bomo v parih, kjer boste lahko izkusili terapevtsko moč kart, ki ne zahtevajo poglobljenega terapevtskega znanja, temveč veščine vodenja in facilitiranja z namenom razumevanja in podpore sogovornika.
    Karte lahko uporabljate tudi individualno za krepitev lastne intuicije.
    Ne zamudite te edinstvene priložnosti za osebno rast in izboljšanje medosebnih odnosov. Pridite in odkrijte, kako lahko terapevtske karte postanejo vaše novo orodje za boljše življenje! 

  • 12:40 - 13:25

    Inšpekcija v hiši – kaj storiti?

    Šelih in partnerji

    Prikaži več

    Namen delavnice je podati koristne informacije o tem, kako ravnati, če se v podjetju, napovedano ali nenapovedano, začne inšpekcijski postopek, naj si bo z obiskom inšpektorja ali prejemom zahteve za posredovanje dokumentov. Namen delavnice je sodelujoče opozoriti na morebitne pasti inšpekcijskih postopkov, praktične izkušnje in primere dobrih praks v primeru obiska AVK, delovne, tržne ali druge inšpekcije od začetka inšpekcijskega postopka do izdaje odločbe ter naprej.  

  • 13:35 - 14:20

    Inšpekcija v hiši – kaj storiti? – ponovitev

    Šelih in partnerji

    Prikaži več

    Namen delavnice je podati koristne informacije o tem, kako ravnati, če se v podjetju, napovedano ali nenapovedano, začne inšpekcijski postopek, naj si bo z obiskom inšpektorja ali prejemom zahteve za posredovanje dokumentov. Namen delavnice je sodelujoče opozoriti na morebitne pasti inšpekcijskih postopkov, praktične izkušnje in primere dobrih praks v primeru obiska AVK, delovne, tržne ali druge inšpekcije od začetka inšpekcijskega postopka do izdaje odločbe ter naprej.  

  • 14:30 - 15:15

    Umetna inteligenca in delovno pravo

    Šelih in partnerji

    Prikaži več

    Na delavnici si bomo izmenjali dosedanje izkušnje o uporabi orodij umetne inteligence, nato pa bomo eno izmed javno dostopnih orodij preizkusili  tako, da bomo z njegovo pomočjo pripravili nasvet/pogodbo s področja delovnega prava. Kritično bomo analizirali natančnost pridobljenega nasveta/dokumenta in njegovo skladnost z veljavno zakonodajo ter tako ugotovili, ali je orodje umetne inteligence ustrezno za vašo vsakdanjo uporabo.   

  • 15:25 - 16:10

    Umetna inteligenca in delovno pravo – ponovitev

    Šelih in partnerji
    Prikaži več

    Na delavnici si bomo izmenjali dosedanje izkušnje o uporabi orodij umetne inteligence, nato pa bomo eno izmed javno dostopnih orodij preizkusili  tako, da bomo z njegovo pomočjo pripravili nasvet/pogodbo s področja delovnega prava. Kritično bomo analizirali natančnost pridobljenega nasveta/dokumenta in njegovo skladnost z veljavno zakonodajo ter tako ugotovili, ali je orodje umetne inteligence ustrezno za vašo vsakdanjo uporabo.   

Predavalnica 21

  • 09:00 - 09:45

    Ste pripravljeni na generacijo Z na trgu dela?

    dr. Vesna Miloševič Zupančič in Carmen Zajc, e-Študentski Servis
    Prikaži več

    Poskrbite za dostop do delovnega mesta z javnim prevozom? Imate kolesarnico in polnilnico za električne avte? Mladim odgovorite na prijavo za delo v roku 24 ur? Jim na razgovoru poveste, kako bodo napredovali po plači in nazivu in kje jih vidite čez leto dni? Ste jih pripravljeni na službeno pot poslati z vlakom, čeprav traja dlje kot z letalom? Ste pripravljeni, da odidejo iz danes na jutri, če jim kaj ni všeč? 

    Mladi z-jevci vnašajo v delovno okolje svežino, nove ideje, digitalno pismenost in odgovornost do okolja. A hkrati delodajalci potožijo, da znajo biti neodgovorni in nezvesti. 

    Kaj pravijo raziskave in kaj povedo slovenski mladi predstavniki generacije Z in slovenski delodajalci izveste na predavanju e-Študentskega Servisa. 

  • 9:45 - 10:30

    Ste pripravljeni na generacijo Z na trgu dela? – (Ponovitev)

    dr. Vesna Miloševič Zupančič in Carmen Zajc, e-Študentski Servis
    Prikaži več

    Poskrbite za dostop do delovnega mesta z javnim prevozom? Imate kolesarnico in polnilnico za električne avte? Mladim odgovorite na prijavo za delo v roku 24 ur? Jim na razgovoru poveste, kako bodo napredovali po plači in nazivu in kje jih vidite čez leto dni? Ste jih pripravljeni na službeno pot poslati z vlakom, čeprav traja dlje kot z letalom? Ste pripravljeni, da odidejo iz danes na jutri, če jim kaj ni všeč? 

    Mladi z-jevci vnašajo v delovno okolje svežino, nove ideje, digitalno pismenost in odgovornost do okolja. A hkrati delodajalci potožijo, da znajo biti neodgovorni in nezvesti. 

    Kaj pravijo raziskave in kaj povedo slovenski mladi predstavniki generacije Z in slovenski delodajalci izveste na predavanju e-Študentskega Servisa. 

  • 10:45 - 12:15

    Profesionalizacija HR v podjetju

    Miha Bavec in Ana Grapulin, Transformacija
    Prikaži več

    Želite, da vaše podjetje uspešno raste in se razvija? Na naši 1,5-urni delavnici “Profesionalizacija HR v podjetju” boste izvedeli, zakaj je sodobna, strateško naravnana HR služba ključna za vaš uspeh in kako s pravilnim pristopom doseči poslovne cilje. 

    Kaj boste pridobili na delavnici? 

    HR kot strateški partner: Spoznali boste, kako postaviti HR funkcijo na strateško vlogo, ki bo z upravljanjem talentov, organizacijo in razvojem vodij neposredno prispevala k uresničevanju strategije podjetja. Razumeli boste pomen prepoznavanja in izkoriščanja potenciala HR-a kot strateškega partnerja s strani vodstva. Vlaganje v Leadership Brand: Poudarili bomo pomembnost načrtnega razvoja vodij. S ciljno usmerjenim vodenjem in podpiranjem HR procesov (selekcija, onboarding, mentorstvo, vodenje pogovorov, povratne informacije) bodo vaši vodje postali pravi ambasadorji podjetja.  Analiza obstoječih procesov: Naučili se boste analizirati obstoječe procese in vedenja ter prepoznati, kje se skrivajo pasti nefunkcionalnosti. Na primer, tudi če imate vzpostavljen proces vodenja letnih pogovorov, se lahko zgodi, da zaposleni ne občutijo dejanske podpore in razvoja, ker vodje niso ustrezno usposobljeni za te pogovore. 

    Pridružite se nam in odkrijte, kako lahko s profesionalizacijo HR funkcije izboljšate uspešnost in rast vašega podjetja! 

     

  • 12:45 - 14:15

    Organizacija prihodnosti – Skupaj oblikujmo priložnosti

    Danijela Bervar Kotolenko
    Prikaži več

    Odkrijte, kako agilna miselnost preoblikuje vašo organizacijo in jo pripravi na prihodnost. Spoznajte pasti, ki napeljujejo k “Agile is fragile” miselnosti in kako se izogniti pastem navidezne produktivnosti. Kako doseči koncept “Value over busy” in kako ustvarjati kulturo, ki bo temeljila na empatiji in vključenosti. 

  • 14:30 - 16:00

    Naj menopavza v službi ne bo več tabu!

    Magdalena Fabčič
    Prikaži več

    Kaj imata menopavza in služba skupnega? Za ženske, ki menopavzne spremembe doživljajo, marsikaj. Posledično pa tudi za njihove sodelavce in delodajalce. 

    Zato naj proaktiven pristop k menopavzi na delovnem mestu postane del kadrovske strategije! 

    Pridružite se nam na delavnici, na kateri bomo razbijali mite o menopavzi in krizi srednjih let ter se naučili praktičnih rešitev za obvladovanje sprememb in ohranjanje vitalnosti duše in telesa. 

Predavalnica FRI

  • 09:00 - 9:15

    Pregled možnosti sodelovanja s FRI: Krovni partnerski paketi, delovne prakse pri podjetjih,tečaji Akademije FRI, projektne storitve FRI

    Prof. dr. Vlado Stankovski, prodekan

    Prikaži več

    Prof. dr. Vlado Stankovski bo udeležence pozdravil in jim zaželel dobrodošlico na dogodku. Predstavil bo dnevni red in cilje dogodka ter poudaril pomembnost nadaljnjega izobraževanja in razvoja kadrov. Predstavil bo Krovne partnerske pakete FRI ter tečaje Akademije FRI. Nagovor bo postavil temelje za preostanek dneva in ustvaril pozitiven in spodbuden začetek dogodka.

  • 09:15 - 10:15

    Bolj podrobno o Partnerskih paketih FRI

    Prof. dr. Vlado Stankovski, prodekan
    Prikaži več

    Govorci bodo predstavili vseh 12 kratkih tečajev, ki jih ponujajo. Vsak tečaj bo podrobno opisan, vključno z njegovimi cilji, vsebino in pričakovanimi rezultati. Razloženo bo, kako ti tečaji koristijo zaposlenim, povečujejo njihovo znanje in veščine ter kako prispevajo k osebnemu in profesionalnemu razvoju.

  • 10:30 - 11:00

    Prednosti VŽU – Evropska zveza za programerske veščine

    Daniel Ederlyhegiy
    Prikaži več

    Govorec bo pojasnil koncepte vezživljenjskega učenja in izkušnje, ki smo jih pridobili v okviru projekta Evropske zveze za programerske veščine. 1 ECTS = 20 ur predavanj in vaj + 5 ur domača naloga; preizkus znanja. 

  • 11:00 - 11:30

    Predstavitev koncepta mikrodokazil

    Arvin Jušić
    Prikaži več

    Govorec bo podrobno razložil, kaj so mikrodokazila, kako delujejo in kako jih lahko uporabimo v različnih kontekstih. Pojasnjen bo nastajajoči pravni okvir za mikrodokazila. Pojasnjeno bo, kako mikrodokazila omogočajo natančno in fleksibilno potrjevanje znanj in veščin ter kako lahko prispevajo k večji motivaciji in uspešnosti zaposlenih. 

  • 12:00 - 12:15

    Preglede možnosti sodelovanja s FRI – ponovitev

    Prof. dr. Vlado Stankovski, prodekan

    Prikaži več

    Predstaviljena bo pomembnost nadaljnjega izobraževanja in razvoja kadrov ter krovni partnerski paketi FRI ter tečaji Akademije FRI. Nagovor bo postavil temelje za preostanek dneva in ustvaril pozitiven in spodbuden začetek dogodka.

  • 12:15 - 12:30

    Nove oblike učenja med delom (Worked Based Learning)

    Luka Maček

    Prikaži več

    Predstavljene bodo nove oblike učenja med delom (Work Based Learning) za katere lahko udeleženci pridobijo mikrodokazilo.

  • 12:30 - 13:00

    Evropski okvir kvalifikacij: EQF, e-CF

    Atiyeh Ghane

    Prikaži več

    Predstavljen bo Evropski okvir kvalifikacij.

  • 13:00 - 15:00

    Individualni pogovori, izmenjava mnenj

    Prof. dr. Vlado Stankovski, prodekan in drugi udeleženci

    Prikaži več

    Seja za vprašanja udeležencev, kjer bodo lahko zastavili svoja vprašanja in dobili pojasnila glede predstavljenih vsebin. Ta seja bo omogočila interaktivno izmenjavo mnenj in izkušenj ter poglobljeno razumevanje obravnavanih tem.

HR&M festival bo na več vzporednih odrih ponudil številna aktualna predavanja (50+ govorcev), delavnice in razprave o aktualnih kadrovskih in poslovnih temah:

UI na delovnem mestu & UI delovna mesta: Vsi smo v pričakovanju, kakšen bo vpliv umetne inteligence (UI) na HR in kako lahko UI preoblikuje načine, na katere organizacije pristopajo k zaposlovanju, usposabljanju, ocenjevanju uspešnosti in drugim ključnim HR procesom. Raziskovali bomo, kako lahko HR zgrabi priložnost, da izkoristi napredne tehnologije za izboljšanje delovnega okolja in izkušnje zaposlenih, hkrati pa skrbno razmisli o izzivih, ki jih UI prinaša – tudi na področji UI delovnih mest, ki jih morda danes sploh še ne poznamo.

Trajnost: Raziskovali bomo, kako lahko HR in vodstvo skupaj oblikujeta trajnostne prakse, ki ne le izpolnjujejo okoljske in socialne standarde, temveč tudi povečujejo dolgoročno vrednost za zainteresirane strani. Obravnavali bomo primere, kako integrirati trajnostne cilje v vsakdanje operacije in razvijati kulture, ki spodbujajo inovacije v korist planeta in družbe.

Kompetence prihodnosti: S hitrim tehnološkim napredkom se podjetja osredotočajo na stalno učenje in razvoj veščin. Ta trend poudarja usposabljanje na vseh ravneh, od osnovnih do naprednih tehničnih veščin, in vključevanje učenja neposredno v delovne procese. Odkrivali bomo, kako podjetja lahko vključijo nenehno učenje v svoje delovne procese in kako lahko različne ravni zaposlenih prispevajo k tehnološkemu napredku podjetja.

Medgeneracijska delovna okolja: Raziskali bomo, kako različne generacije lahko skupaj tvorijo produktivno in harmonično delovno okolje. Obravnavali bomo strategije za izboljšanje medgeneracijskega sodelovanja, poudarili pomen prilagodljivosti in izgradnje vključujoče kulture. Poseben poudarek bo na prepoznavanju vrednosti starejše delovne sile, vključno z vračanjem upokojencev na delovna mesta in podaljševanjem delovne dobe.

Zavzetost, razvoj in zadržanje zaposlenih: Raziskovali bomo, kako lahko naložbe v kulturo in izkušnje zaposlenih povečajo konkurenčno prednost podjetij pri zadrževanju, zaposlovanju in privabljanju novih zaposlenih. Poudarek je na razumevanju, kako se to odraža v odločitvah vodstva podjetij in HR vodij.

Hibridno delovno okolje: Raziskovali bomo, kako lahko organizacije najbolje izkoristijo hibridne modele dela, da izboljšajo produktivnost, zadržijo talente in spodbudijo sodelovanje. Predstavili bomo najnovejše prakse in tehnologije, ki podpirajo učinkovito hibridno delo, ter kako se lahko organizacije prilagodijo spreminjajočim se pričakovanjem zaposlenih.

Vključenost, raznolikost, enakost (ESG-S1): Močne in sodelovalne ekipe so bolj učinkovite in vodijo do boljših rezultatov. A v negotovih časih razlike med zaposlenimi postajajo večje in bolj opazne, zato je ohranjanje harmonije v delovnem okolju poseben izziv. Raziskovali bomo, kako lahko podjetja učinkoviteje vlagajo v politike in prakse, ki spodbujajo raznolikost in enakopravnost, ter kako obravnavati pristranskost v procesih za ustvarjanje bolj vključujočega delovnega okolja.

Agilno vodenje v nestabilnih časih: Raziskovali bomo, kako lahko voditelji z uporabo podatkov in analize ljudi – na primer preko sistemov za prepoznavanje ali periodičnih anket – utemeljijo poslovne odločitve. Izziv je razviti strategije za uporabo teh podatkov za izboljšanje delovnega okolja in praks HR.

Agilno vodenje v nestabilnih časih: Raziskovali bomo, kako lahko voditelji z uporabo podatkov in analize ljudi – na primer preko sistemov za prepoznavanje ali periodičnih anket – utemeljijo poslovne odločitve. Izziv je razviti strategije za uporabo teh podatkov za izboljšanje delovnega okolja in praks HR.

Digitalna transformacija in vodenje sprememb: Razpravljali bomo o tem, kako HR in vodstvene ekipe lahko usmerjajo in podpirajo svoje organizacije skozi digitalno transformacijo, vključno z usposabljanjem zaposlenih, upravljanjem sprememb in vodenjem inovacij. Poudarili bomo pomen proaktivnega pristopa in kako lahko podatkovna analitika izboljša odločitve v procesu transformacije.

Umetna inteligenca kot orodje strateškega voditeljstva: Obravnavali bomo, kako lahko voditelji uporabljajo umetno inteligenco za podporo strateškim odločitvam, izboljšanje operativne učinkovitosti in ustvarjanje prilagojenih zaposlenih izkušenj. Raziskali bomo primere iz prakse, kjer UI pomaga vodjem pri napovedovanju trendov, sprejemanju bolj informiranih odločitev in personalizaciji interakcij s sodelavci.

Razvoj vodstvenih talentov za prihodnost dela: Razpravljali bomo o strategijah za identifikacijo, razvoj in ohranjanje visokopotencialnih posameznikov v vaši organizaciji, vključno s pomenom mentorstva, coachinga in trajnega učenja.

Vloga empatije v strateškem voditeljstvu: Raziskovali bomo, kako lahko voditelji uporabijo empatijo kot ključno orodje za izboljšanje delovnega okolja, povečanje zavzetosti zaposlenih in krepitev organizacijske kulture.

Podatkovna analitika: Ta tema bo osvetlila, kako lahko organizacije izkoristijo podatkovno analitiko za izboljšanje HR praks in podporo strateškim poslovnim odločitvam – od obravnave izzivov pri zbiranju in analiziranju podatkov do praktičnih primerov uporabe podatkov za napovedovanje trendov in vedenja zaposlenih.

Program 2024 v pripravi…

Letošnji moderator

David Urankar

David Urankar je televizijski voditelj, ki ga lahko spremljate v oddaji Dobro jutro, Slovenija in v avtomobilski oddaji Avtomobilnost na nacionalni televiziji. V slovenski knjigi rekordov je zapisan kot prvi voznik boba v državni reprezentanci, s katero je 5 sezon nastopal v evropskem in ameriškem pokalu. Mednarodno je prepoznaven tudi po številnih reklamnih kampanjah, med njimi so Adidas, Mercedes-Benz, Vaseline, Jaguar … in tudi najnovejša za Philips, ki jo trenutno lahko ujamete na vaših malih ekranih ter na Instagramu …