Program HR&M festival 2025
PDF-verzijo programa oz. festivalsko beležko si lahko ogledate s klikom na spodnji gumb.
Vsak udeleženec HR&M festivala bo beležko prejel tudi ob registraciji na dogodku.
Zakaj ta arena?
Vsaka organizacija raste samo toliko, kolikor rastejo njeni ljudje. Arena rasti in odličnosti je namenjena posameznikom, ki želijo nadgraditi sebe in svoj profesionalni vpliv – ter organizacijam, ki vedo, da je uspeh odvisen od osebne zavzetosti, notranje moči in odlo(i)čnosti posameznikov. Oder odpira teme osebne in karierne rasti, spreminjanja izzivov v priložnosti in iskrenega odnosa do sebe in drugih.
Mag. Gordana Mikunovič, vodja Upravne enote Črnomelj, razbija stereotipe o tem, kakšni naj bi bili javni uslužbenci. Njena zgodba je pripoved o pogumu, dobrovoljnosti, človečnosti in vodenju z vrednotami v okolju, kjer tega pogosto ne pričakujemo. Kako je mogoče spodbujati zavzetost, izboljševati storitve za ljudi in hkrati ostati zvest sebi – tudi v okviru sistema? Navdihujoč pogled na moč avtentičnega vodenja v javni upravi.
V zadnjem desetletju smo bolj kot kadarkoli prej podvrženi nešteto produktom, potrošništvu. Psihologinja Nina pa nam bo predstavila, kako je lahko tudi odrekanje sladko? Kako smo lahko bolj umirjeni, predani in učinkoviti ravno zato, ker je manj več. V duhovnosti je večkrat govora o temu, a posamezniki v Z kulturi še vedno predvsem kupujemo. Predstavila bo podatke, ki nas bodo presenetili in motivirala za premislek o drugačni prihodnosti.
Uspeh ni naključje – pogosto je rezultat miselnosti, odločnosti in sposobnosti, da tudi iz izzivov izluščimo priložnosti. Na tem panelu gostimo podjetnike, ki so s svojo vztrajnostjo, pogumom in jasnim fokusom ustvarili prebojne zgodbe. Pogovarjali se bomo o tem, kako razmišljajo, kako sprejemajo odločitve, kaj jih žene naprej in kako gradijo ekipe, ki zmorejo več. Iščemo odgovore na vprašanje, kaj loči tiste, ki zmagujejo, od tistih, ki obstanejo v povprečju.
Kako prepoznati notranje vire moči, graditi odpornost in hkrati ohranjati povezanost – s sabo in z drugimi? Dr. Tanja Pia Metelko nas bo popeljala v svet, kjer se stikata znanost in zavest, ter predstavila praktična nevroznanstvena orodja za večjo osebno učinkovitost, čustveno stabilnost in timsko koherenco. Predavanje razkriva, kako lahko usklajenost med umom in srcem postane temelj sodobnega vodenja, vitalnosti ter bolj zavestnega in uspešnega delovanja v organizacijah in življenju.
Pogovarjali in izkusili bomo zakaj je reinoviranje vaša srčna inteligenca, ki jo je potrebno razvijati in vzeti za merilo uspeha. Kljub izjemno radikalnemu razvoju AI-ja, je morda sedaj še toliko bolj pomembno analogno druženje in razumevanje naših človeških sposobnosti. Stalno prilagajanje z zdravim srčnim utrip zahteva sistemski pogled na portfolio vaših dejavnosti in tukaj se skriva veliko mitov, ki jih moramo na novo napisati.
Po lanskem iskrenem nastopu o lastni izkušnji izgorelosti se Katarina Ferme letos vrača z nadgradnjo – z osredotočenostjo na odpornost. Spregovorila bo o tem, kaj odpornost na stres v resnici je (in česa ni), kako jo lahko posameznik gradi, ko se znajde na robu izgorelosti, ter kako ostati stabilen tudi v vsakodnevnem tempu sodobnega delovnega okolja. S konkretnimi pristopi in brez praznih floskul bo predstavila, kaj lahko naredijo posamezniki, vodje in organizacije, da ustvarijo okolje, kjer se ljudje ne le ne izčrpajo – temveč rastejo.
Življenje se ne zgodi ločeno od kariere – pomembne osebne spremembe, kot so starševstvo, bolezen, izguba, selitev ali notranji premiki, pogosto preoblikujejo tudi naše poklicne izbire, prioritete in ambicije. Na tem iskrenem in navdihujočem panelu bomo govorili o tem, kako osebne prelomnice vplivajo na karierne poti, zakaj je včasih sprememba nujna in kako jo preoblikovati v priložnost za rast – zase in za druge.
Provokativen, pronicljiv in nepredvidljiv. Z Marcelom Štefančičem bomo govorili o svetu dela, družbe in sprememb, ki oblikujejo naš vsakdan. Kako razume oblast, voditeljstvo, pasivnost, odgovornost in prihodnost? Kaj nas dela ljudi – tudi (ali predvsem) v svetu organizacij?
Razkrivamo prve govorce:
• Gordana Mikunovič, načelnica UE Črnomelj – osebna zgodba o netipični uradnici
• Jaka Oman – kaj delajo drugače tisti, ki jim uspe (narediti več)
• Ina Kukovič Borovnik, Bela voda – kako se prilagajati na spremembe, ko smo jih že vsi naveličani
• Katarina Ferme – kako razviti odpornost na stres, ki ti bo služila na dolgi rok
• dr. Tanja Pia Metelko, Spremenite Svoj Um – koherenca uma in srca – strateška prednost in kompetenca prihodnosti
• Marcel Štefančič jr. & Senja Požar, Superzaložba – pogovor o novi knjigi in strahu, da ne bi česa zamudili
• Katja Krasko Štebljaj, Darja Hvala, Katarina Veselko – kako spremembe v življenju vplivajo na karierno pot
• Katarina Ložar, Vizija računovodstvo, Tina Valentina Sajovic, Feydom – kako razmišljajo zmagovalci in kaj delajo drugače?
Areno bo moderirala Nastja Mulej, trenerka kreativnega razmišljanja.
Kaj lahko pričakujete?
Na tej areni boste srečali izjemne posameznike, ki so z lastno zgodbo, prebojem ali mindsetom navdihnili druge. Govorili bomo o tem, kaj nas zares motivira, kako se odzivamo na prelomne življenjske trenutke in kako zgradimo življenjsko vitalnost, ki zdrži dolge proge. Odpiramo vprašanja smisla, odločanja, prisotnosti in poguma – brez olepševanja, a s toplino in humorjem.
Zakaj ta arena?
Vizija brez izvedbe je iluzija. Poslovna arena povezuje izzive strategije, trženja, proizvodnje, izvedbe in tehnologije z vodenjem in razvojem ljudi. Je prostor, kjer se srečajo ključne funkcije podjetja. Namenjena je vodstvenim ekipam, ki razumejo, da uspeh ne nastane v silosih, temveč v sodelovanju, skupni odgovornosti in povezovanju različnih pogledov.
Arena naslavlja vprašanja, ki zadevajo vrh vsake organizacije: Kakšne kompetence bomo potrebovali čez 12 mesecev? Kako povezujemo strategijo z realnostjo na terenu? Kaj pomeni organizacijska kultura v kontekstu poslovnih rezultatov?
Uspešne zgodbe ne ustvarjajo samo številke – ustvarjajo jih ljudje. V tem pogovoru bomo skupaj z Andrejem Klančarjem, podjetnikom in vodjo, raziskali, zakaj so zaposleni najpomembnejši del vsake strategije, kako graditi kulturo zaupanja in pripadnosti ter zakaj človeški pristop ni le vrednota, temveč konkurenčna prednost. Vodenje, posel in odnosi – brez olepševanja.
Ko HR in vodstvo zares zaigrata usklajeno, se v organizaciji začnejo dogajati premiki. Jernej Česen in Urša Jevnikar Sadar iz Outfit7 bosta skozi iskren pogovor delila, kako gradita kulturo sodelovanja, zaupanje in strateško partnerstvo med kadrovsko funkcijo in poslovnim vodenjem. Kaj se naučimo, ko prisluhnemo drug drugemu? Kako ohraniti ritem v hitro rastočem okolju? In zakaj je pomembno, da v istem bandu ne igra vsak po svoje?
Strategije pogosto razpadejo tam, kjer bi se morale udejanjiti – pri vodjih. V času sprememb ti ne potrebujejo le usmeritev in nova znanja, temveč prostor za refleksijo, postavitev meja in fokusiranje na ključne aktivnosti.
Kako dobro v kriznih obdobjih deluje njihov “profesionalni imunski sistem”? Znajo ostati učinkoviti in konstruktivni tudi takrat, ko je okolica kaotična, nepredvidljiva in brez varnega zavetja?
Na resničnem primeru organizacijske transformacije bomo spoznali:
Vsi se strinjamo, da je kadrovska funkcija lahko strateški partner pri preoblikovanju organizacij. A ko pride do konkretnih sprememb – novih modelov dela, digitalizacije, reorganizacij – ima HR res glavno vlogo ali je (pre)pogosto še vedno v ozadju? Na tem panelu bomo iskreno spregovorili o tem, kaj HR zadržuje pri bolj odločnem nastopu, kje že prevzema vodilno vlogo in kaj mora narediti drugače, če želi biti resen igralec sprememb.
Prodaja, marketing, operativa, IT, finance – vsaka poslovna funkcija ima svoje cilje, izzive in dinamiko. A kadrovska funkcija pogosto ostaja preveč oddaljena, namesto da bi bila aktivni partner pri njihovem doseganju. Na tem panelu bomo raziskali, kako lahko HR bolj ciljno podpira posamezne oddelke, kje lahko ustvarja konkretno dodano vrednost in kako vzpostaviti sodelovanje, ki presega le reševanje kadrovskih potreb. Ključno vprašanje: kako preoblikovati HR iz podporne v soustvarjalno funkcijo uspeha?
Strateški razvoj in izobraževanje zaposlenih (L&D) ni strošek, temveč ključno orodje za uresničevanje poslovne strategije. Ko je L&D usklajen s cilji podjetja, postane gonilna sila inovacij, agilnosti in doseganja konkurenčne prednosti. Prava znanja ob pravem času omogočajo zaposlenim, da strateške usmeritve pretvorijo v konkretne rezultate. Kako motiviramo zaposlene in kako vodstvo podjetja? Kako se meri vpliv?
Digitalizacija, umetna inteligenca in pomanjkanje kadra postavljajo podjetja pred ključno odločitev: bodo vlagala v pametne tehnologije ali v uvoz cenejše delovne sile? V predstavitvi ekskluzivnih rezultatov raziskave za slovenski trg bomo osvetlili, katere kompetence so danes najbolj iskane, kako podjetja oblikujejo svoje zaposlitvene strategije in kako na kadrovske potrebe vplivajo tehnološke spremembe.
V nadaljevanju sledi panelna razprava, ki bo odprla vprašanja nujnega sodelovanja med HR, IT in poslovnim vodstvom. Kako skupaj razvijati celovite rešitve za prihodnost dela? In kako ostati konkurenčen v okolju, kjer se talenti in tehnologije razvijajo hitreje kot sistemi, ki jih podpirajo?
Kaj se zgodi z organizacijsko kulturo, ko startup z močno identiteto zraste v srednje veliko podjetje? Mark Pleško, podjetnik leta 2025, bo skozi iskreno osebno izpoved predstavil, kako je Cosylab leta 2015 s premišljenim pristopom h kulturi in vodenju osvojil Zlato nit – med drugim so kulturo zavestno gradili tudi po navdihu knjige First Break All the Rules.
V nadaljevanju bo razkril, kako je hitra rast od 150 do 300 zaposlenih prinesla tudi nezavedne spremembe v odnosih in dinamiki, ki jih pojasnjuje Adizesov model življenjskega cikla podjetij.
Predavanje bo predvsem refleksija o napakah, ki jih je kot vodja naredil sam, in o tem, kaj se je iz njih naučil – kot posameznik in kot soustvarjalec kulture podjetja. Zaključek bo optimističen: o novem poglavju, v katerem Cosylab zavestno oblikuje kulturo za prihodnost, s katero namerava priti do nove Zlate niti.
Razkrivamo prve govorce:
• Andrej Klančar, Klančar žerjavi – direktor, ki postavlja ljudi v središče strategije
• Jernej Česen in Urša Jevnikar Sadar, Outfit7 – ko HR in vodstvo igrata v istem bandu; pogovor moderira Robert Kaše, CPOEF UL
• Tjaša Redek, EF UL – kakšne kompetence potrebuje trg in kako podjetja oblikujejo strategijo zaposlovanja
• Jasmina Ridzi, Fledgeworks in Lidija Leskošek, Beterna – praktični odgovori na vprašanja o zaposlovanju v digitalnem okolju
• Tanja Sakelšek (NLB), Sara Sotlar (Dewesoft), Petra Štrukelj (Hofer) – strateški L&D kot skrita moč konkurenčne prednosti; razpravo moderira Maša Madon, CPOEF UL
• Peter Dolenc, PDI Vizija – odpornost vodij kot strateška prednost
• Urška Golob (Telemach) in Jana Jereb (OTP banka) – kako je HR lahko ključni igralec pri uvajanju sprememb; pogovor moderira Matej Černe, CPOEF UL
• Urška Stanovnik (Better), Luka Rutar (GEN energija) – kako lahko HR podpre posamezne poslovne funkcije
Areno bo moderirala Janja Milič Velkaverh, Agilia.
Kaj lahko pričakujete?
Na Poslovni areni govorimo jezik poslovne uspešnosti, a z jasnim zavedanjem, da so ljudje tisti, ki jo omogočajo. Odpiramo vprašanja, kot so:
– Kako poslovni oddelki in HR soustvarjajo cilje?
– Kako naj se podjetje aktivno odziva na izzive pomanjkanje pravega kadra in hiter razvoj tehnologije?
– Kako vodje odločilno vplivajo na organizacijsko kulturo?
– In predvsem – kako odločati danes, da bo organizacija zmagovala tudi jutri?
Slišali boste voditelje, ki gradijo prihodnost – z ljudmi, ne mimo njih.
Vsebinski partner arene: Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete
CPOEF kot vodilna akademska in svetovalna institucija že vrsto let sodeluje z najuspešnejšimi slovenskimi podjetji pri razvoju voditeljstva, strateškega HR-ja in poslovne agilnosti. Njihovo znanje, povezave in razumevanje realnega poslovnega sveta oblikujejo srce tega odra.
Zakaj ta arena?
Čas je, da HR preseže vlogo podpornega oddelka in postane enakovreden strateški partner pri oblikovanju prihodnosti organizacij. HR arena je namenjena kadrovskim strokovnjakom, ki že danes delujejo na presečišču ljudi, strategije, sprememb in poslovnih rezultatov – ali pa si želijo to vlogo prevzeti.
Ta oder postavlja v ospredje tisto, kar postaja ključno: kako HR meri in napoveduje potrebe, kako podpira vodje, kako oblikuje kulturo prihodnosti ter kako kadrovski oddelek postane katalizator, ne zgolj izvajalec odločitev.
Na predavanju bomo raziskali, kako lahko organizacije opustijo toge, številčno usmerjene pristope in uvedejo prakse, ki omogočajo poglobljene, smiselne pogovore o karieri, potencialu in rasti. Predstavljen bo model, ki temelji na prepoznavanju močnih strani posameznikov in ekip ter vlogi vodij kot spodbujevalcev in oblikovalcev, ne le načrtovalcev in nadzornikov. * Predavanje bo v angleškem jeziku.
Nova zakonodaja na področju plačne transparentnosti trka na vrata – ste pripravljeni? Predavanje Larise Grizilo, zavzete zagovornice pravičnega in preglednega nagrajevanja, prinaša ključne informacije za vse HR in poslovne odločevalce, ki želijo stopiti korak pred zakonske zahteve in izkoristiti transparentnost kot strateško prednost.
Kako vzpostaviti plačni sistem, ki ne bo le pravičen in pregleden, ampak bo tudi motiviral zaposlene k odličnosti? V razpravi z gosti iz različnih organizacij bomo raziskali, kako najti pravo ravnovesje med transparentnostjo in fleksibilnostjo, kako se spoprijeti z zahtevami po večji preglednosti in kaj pomeni pravičnost v različnih kontekstih.
Zaključek izbora, v katerem smo tudi letos iskali najbolj navdihujoče kadrovske projekte v treh kategorijah – velika podjetja, mala in srednje velika podjetja ter javni oz. nepridobitni sektor. Spoznali bomo finaliste in razglasili zmagovalce, ki s svojimi praksami premikajo meje, postavljajo trende in dokazujejo, da so ljudje srce uspešnih organizacij.
Medtem ko prodaja vsak teden optimizira pipeline, marketing meri vsako konverzijo, IT pa spremlja odzive na interne zahtevke, HR še vedno pripravlja poročila… pogosto brez prave vrednosti. Je ovira v orodjih, kulturi ali znanju? In kako to spremeniti? Čas je, da analitika postane vsakodnevno orodje tudi v HR-ju – ne kot dodatno breme, ampak kot vzvod za boljše procese in boljše odločitve.
Odprli bomo vprašanje, kako se pri zaposlovanju premakniti k strateškemu razmisleku o tem, katere profile in kompetence bomo potrebovali v prihodnosti. Govorili bomo o orodjih, ki organizacijam pomagajo prepoznati prihodnje vrzeli, o sodelovanju HR-ja s poslovnim delom pri načrtovanju rasti ter o tem, kako oblikovati kadrovske strategije, ki ne temeljijo zgolj na odzivnosti, temveč na strateškem načrtovanju.
V svetu nenehnih sprememb ni dovolj le loviti cilje – ključ je v tem, kako jih dosegamo. Kaj loči resnično visoko učinkovite organizacije od povprečnih? Odgovor se skriva v motivaciji. Na podlagi praktičnih izkušenj iz terena bomo raziskali, kako ustvariti okolje, kjer so ljudje notranje gnani, ustvarjalni, predani in povezani s smislom dela. Spoznali boste, zakaj klasični sistemi nagrajevanja pogosto spodkopljejo zmogljivost ter kako oblikovati kulturo, kjer uspeh postane naravna posledica prave notranje dinamike in zaupanja.
Kultura organizacije ni nekaj statičnega – spreminja se skupaj z ljudmi, voditelji in pričakovanji prihodnjih generacij. Na tem panelu bomo razpravljali o tem, kako graditi kulturo, ki spodbuja razvoj posameznikov in ekip, omogoča premišljeno načrtovanje nasledstev ter vključuje raznolikost kot vir inovativnosti in odpornosti. Kako naj se organizacije pripravijo na prihodnost, kjer bodo različna pričakovanja, izkušnje in talenti sobivali v skupnem delovnem okolju?
Letni razgovori so več kot formalnost – so priložnost za spodbujanje motivacije, razvoja in zadrževanja zaposlenih. V seminarju bomo osvetlili ključne psihološke dejavnike, kot so občutek varnosti, pravičnosti, napredka in vključenosti. Poudarek bo na tem, kako s kakovostnim pogovorom okrepiti zavzetost in ustvariti temelje za rast.
V ESG okoljih pogosto govorimo predvsem o »E« – a kaj pa socialni (S) in upravljalski (G) vidiki? Na tem panelu bomo preverili, kako daleč so organizacije pri vključevanju družbene odgovornosti, skrbi za ljudi in dobrega upravljanja v svoje strategije. Kakšna je vloga HR pri uresničevanju »S«, kako povezati kadrovske prakse s trajnostjo in kje se začne (in konča) dobra korporativna »G« zgodba? Iskren pogovor o tem, kje smo – in kam moramo še priti.
Razkrivamo prve govorce:
V okviru HR arene bomo podelili tudi priznanja HR&M projekt leta.
Areno bo moderirala Danica Tajčman, trenerka kreativnega razmišljanja po de Bono metodah.
Kaj lahko pričakujete?
V ospredju bodo teme, kot so:
– HR analitika in napovedovanje potreb po kadrih
– Plačna transparentnost in prenova sistemov nagrajevanja
– Vloga vodij in HR pri gradnji kulture in nasledstva
– ESG in strateški HR kot odgovor na trajnostne izzive
– Povezovanje HR z vodstvom – v praksi
Paneli in predavanja bodo ponujali izkušnje kadrovikov, ki so uspeli preseči “tiho podporo” in se uveljaviti kot soodločevalci v top menedžmentu.
Zakaj ta arena?
Umetna inteligenca ni več »nekaj, kar prihaja«. Je tukaj. Vse bolj je vpeta v poslovne procese, razvoj produktov, odločanje – in vpliva tudi na to, kako delamo in sodelujemo. A nobena tehnologija ne pomeni napredka, če ljudje niso pripravljeni nanjo.
Arena je namenjena vsem, ki razmišljajo celostno: kako izkoristiti tehnologijo za trajno poslovno vrednost – varno, odgovorno in učinkovito.
Predavanje osvetljuje ključna vprašanja varne, zakonite in etične uporabe umetne inteligence v delovnem okolju. Poudarek bo na praktičnih izzivih in priložnostih, ki jih prinaša uporaba umetne inteligence tako za organizacije kot posameznike. Obravnavali bomo tveganja, kot so pristranskost, pomanjkanje preglednosti, posegi v zasebnost in avtomatizacija odločanja, ter predstavili temeljna načela odgovorne uporabe umetne inteligence v skladu z zakonodajo in najboljšimi praksami. Cilj predavanja je spodbuditi razmislek o tem, kako z ustreznimi pristopi zagotoviti, da umetna inteligenca deluje v korist človeka in organizacije – na varen, zaupanja vreden in trajnosten način.
Napredna orodja umetne inteligence niso več eksperiment – temveč konkretna priložnost za vse strokovnjake, ki želijo v krajšem času narediti več in se osredotočiti na naloge z večjo dodano vrednostjo. Na predavanju bomo predstavili, kako si lahko na delovnem mestu s pomočjo Gen AI orodij bistveno dvignete osebno učinkovitost. Spoznali boste najbolj uporabna orodja, primere iz prakse in preproste pristope, ki jih lahko uporabite že danes – tudi brez tehničnega predznanja.
V panelni razpravi bomo skupaj s strokovnjaki raziskali konkretne pristope k uvajanju generativne umetne inteligence v delovna okolja – tako v HR kot širše. Govorili bomo o primerih dobre prakse, dilemah in realnih učinkih AI na učinkovitost, sodelovanje in kulturo dela.
Umetna inteligenca in digitalizacija odpira organizacijam izjemne priložnosti– toda le tam, kjer jih zaposleni razumejo, sprejmejo in znajo uporabljati. Izkušnje iz prakse kažejo, da za vsako enoto naložbe v tehnologijo potrebujemo vsaj pet enot vlaganj v sodelavce, če si dejansko želimo doseči načrtovane poslovne učinke. Zato moramo digitalizacijo načrtovati celostno: ne samo kot tehnološki projekt, temveč kot organizacijsko in kulturno spremembo, ki zahteva usposabljanje, komunikacijo, podporo in voditeljstvo. Tehnologija sama brez ljudi ne ustvarja vrednosti.
Razkrivamo prve govorce:
Kaj lahko pričakujete?
V tej areni bomo osvetlili tri ključne ravni uvajanja digitalnih rešitev:
– Osebna raven: Kako si lahko vsak strokovnjak z generativno umetno inteligenco (kot je ChatGPT) bistveno poveča učinkovitost in se posveti delu z večjo dodano vrednostjo.
– Raven procesov: Kako digitalni agenti, napredna analitika in avtomatizacija preoblikujejo delo znotraj organizacij, v odnosih s strankami in v dobavnih verigah.
– Raven poslovnih modelov: Kako tehnologije omogočajo nastanek novih vrednostnih verig, storitev in produktov.
Vse to bomo povezali s:
– podatki: tako strukturiranimi kot nestrukturiranimi podatki, kako do vpogledov, ki podpirajo poslovne odločitve in ustvarjajo vrednost,
– skladnostjo z zakonodajo: kako se gibati znotraj okvirov GDPR, NIS-2 in EU AI Act ter obvladovati kibernetska tveganja,
– človeškim dejavnikom: zakaj digitalizacija brez ljudi ne deluje in zakaj za vsak evro v tehnologijo potrebujemo pet evrov za usposabljanje, podporo in vodenje sprememb.
Programski vodja: Jure Jeraj
Jure je svetovalec za podatkovne strategije z več kot 20-letnimi izkušnjami pri odkrivanju vrednosti podatkov v najrazličnejših poslovnih okoljih. Podjetjem pomaga razumeti, kaj njihovi podatki pomenijo, kako jih učinkovito organizirati ter kako iz njih pridobiti vpoglede, ki podpirajo boljše odločitve. Njegovo delo je usmerjeno v to, da organizacije podatke ne le razumejo – ampak jih znajo tudi uporabiti za ustvarjanje oprijemljive poslovne vrednosti.
Zakaj ta arena?
Zadovoljen zaposleni = zadovoljen kupec. To ni slogan, ampak resnica, ki jo najboljše organizacije že dolgo živijo. Arena raziskuje povezavo med notranjo klimo in zunanjo podobo – kako HR, marketing, prodaja in podpora skupaj gradijo kulturo, ki jo stranke občutijo.
V ospredju so odnosi, onboarding, sodelovanje oddelkov in notranja komunikacija, ki postavljajo temelje za vse, kar organizacija ponuja navzven.
V današnjem konkurenčnem okolju brezhibna in učinkovita izkušnja strank ni več prednost – temveč nuja. Na tem predavanju bomo raziskali, kako povezovanje uporabniške izkušnje (CX) in operativne odličnosti (OpEx) omogoča organizacijam, da dosledno izpolnjujejo pričakovanja strank, jih celo presegajo ter obenem izboljšujejo svojo operativno učinkovitost.
Spoznali boste, kako z vpogledi iz CX postaviti prave prioritete, kako z agilnimi procesi ustvariti brezhibno izvajanje, zakaj je sodelovanje med CX in OpEx ključno za trajni vpliv ter kako s celostnim pristopom pretvoriti strategijo v konkretne rezultate.
* Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku.
V Leku so se vprašali, kako lahko vsak zaposleni ob pomembnih življenjskih in kariernih mejnikih občuti, da je resnično cenjen. Nastal je celovit projekt upravljanja izkušnje zaposlenih, ki vključuje vse – od rojstva otroka do napredovanja ali upokojitve. Sistematično so popisali vse korake, ki naj jih ob teh priložnostih izvede vodja: od vrste nagrade do lokacije prevzema, odgovora na pogosta vprašanja in načina komunikacije. Cilj? Da vodje ne iščejo informacij pri HR-ju za vsako situacijo, temveč samozavestno vodijo odnos – in da zaposleni začutijo pozornost, spoštovanje in skrb. Predstavitev prakse, ki dokazuje, da kultura pozornosti ni stvar improvizacije, temveč premišljenega sistema.
Ko podjetja razmišljajo, kako izboljšati svojo interno kulturo, pogosto pogled usmerijo zgolj v lastno panogo ali najbližje “konkurente”. Toda prava inspiracija pogosto leži zunaj teh okvirjev v okoljih, kjer je timsko delo življenjsko pomembno, vsak član ekipe nosi jasen pomen, in kjer je rezultat viden takoj — na krožniku, na igrišču ali na misiji. Morda je čas, da se začnemo učiti od tistih, ki v ekstremnih pogojih vsak dan gradijo kulturo sodelovanja, zaupanja in odličnosti.
V Interi verjamejo, da je kultura največja konkurenčna prednost. Zavestno oblikujejo izkušnjo zaposlenih – od onboardinga in vsakodnevne komunikacije do praznovanja uspehov in skupnega premagovanja izzivov. Ta pristop se jasno odraža v odnosih s strankami in partnerji. Kako gradijo visoko raven psihološke varnosti, zaupanja in pripadnosti? Poudarek bo na povezavi med tem, kako se zaposleni počutijo in kako nastopajo kot ambasadorji blagovne znamke. Notranja kultura ni mehka tema – je strateško jedro uspeha.
V oglaševanju se veliko govori o učinkovitosti, KPI-jih in strateških ciljih, a v ozadju je vedno – odnos. Med agencijo in naročnikom, med znamko in potrošnikom, med ljudmi. In ti odnosi niso tako drugačni od tistih v zasebnem življenju: pričakovanja, razočaranja, iskanje tistega “nekaj več”. Na tem iskrenem (in malo zabavnem) panelu bomo razpravljali, kaj pomeni zaupanje, kje se odnosi lomijo in zakaj se včasih pozabi, da je na drugi strani prav tako človek. Pogovor, ki presega brief.
Zakaj ta arena?
Slovenske organizacije se starajo – in hkrati pomlajujejo. Povprečna starost zaposlenih narašča, obenem pa na trg dela vstopajo generacije z drugačnimi vrednotami, navadami in pričakovanji. Arena medgeneracijske odličnosti odpira vprašanje: Kako lahko soobstajamo, sodelujemo in se drug od drugega učimo – ne glede na to, ali imamo 25 ali 60 let?
To ni oder o »mladih« ali »starejših«, temveč o sooblikovanju okolja, kjer je prostor za vse – in kjer različnost postane prednost.
Kako spremeniti in prilagoditi obdobje tik pred in po upokojitvi – da bo cool za vse? Kateri so pomembni kriteriji, da bo odhajajočim na koncu super in bodo še malo ostali? Za predajo znanja, za nasledstvo ter za lep(š)e spomine na zaključek. In seveda – kako lahko pri vsem tem pomaga AI
Kako podpreti zaposlene v zadnjih letih njihovega delovnega življenja – ko imajo največ izkušenj, a jih sistem pogosto že tiho potiska proti robu? Na tem panelu bomo govorili o tem, kako zasnovati delovna mesta, ki so prijazna tudi po 60. letu, kako prepoznati in izkoristiti potencial starejših zaposlenih ter kako jim omogočiti, da svojo kariero zaključijo dostojanstveno, motivirano in z občutkom vrednosti. Pogovor o vključevanju, prenosu znanja, prilagajanju delovnih pogojev in razbijanju stereotipov.
S staranjem prebivalstva postaja nujno, da tudi podjetja prilagodijo svoje prakse potrebam starejših zaposlenih. V okviru predstavitve bomo predstavili načrte za validacijo mednarodnega vprašalnika Later Life Workplace Index v slovenskem okolju, ki celovito zajema področja, kot so organizacijska klima, vodenje, zdravje, razvoj, prehod v pokoj in nadaljnja zaposlitev. Gre za orodje, namenjeno predvsem podjetjem in zasebnemu sektorju, ki želijo oblikovati strateške in praktične pristope za upravljanje starejše delovne sile ter tako ustvariti vključujoče in trajnostno delovno okolje za vse generacije.
Na panelu bomo razpravljali o tem, kako združiti izkušnje in svežino, kako graditi kulturo, ki je hkrati stabilna in privlačna, ter kako se lotiti prenove delovnih praks, mentorstva, komuniciranja in blagovne znamke delodajalca. Iskren pogovor o tem, kako organizacija z “zrelo” starostno strukturo ostane zanimiva tudi za tiste, ki šele začenjajo svojo karierno pot.
Mladi pogosto vstopajo na trg dela brez praktičnih izkušenj, z malo znanja o selekcijskih postopkih in negotovostjo glede lastne poklicne poti. JobLab odgovarja prav na te izzive – kot družbeno koristen projekt, ki povezuje potrebe mladih in delodajalcev. S sodelovanjem podjetij mladim ponuja konkretne priložnosti za osebni in poklicni razvoj, jih opremi z znanji o osebnem znamčenju, novih poklicih in delovnem procesu ter krepi njihovo samozavest pri vstopu v svet dela. Predstavitev JobLaba kot primera odgovornega povezovanja generacij in soustvarjanja bolj vključujočega trga dela.
Mentorstvo brez strategije ni razvoj – je improvizacija. Kar v organizacijah pomeni izgubo znanja, priložnosti in talentov. V današnjem času razpršenih timov, hibridnega dela in hitrih menjav generacij – klasični pristopi ne zdržijo več tempa. Ključna je nova HR vloga – Mentorski strateg, ki poveže vodstvo, zaposlene in tehnologijo ter z jasnim modelom 6P korakov zgradi mentorski ekosistem in ustvari kulturo, kjer znanje ne odteka, ampak mrežno kroži med vsemi. Digitalizacija mentorstva kulturo sodelovanja le še pospeši tako z učinkovitostjo procesov kot povezovanjem ljudi kjerkoli in kadarkoli ter iz »lepe ideje« ustvari merljivo konkurenčno prednost, ki krepi rast in zavzetost zaposlenih za dolgoročno odpornost organizacije.
Kaj odlikuje organizacije, ki znajo ustvariti okolje za sodelovanje med generacijami? Na predstavitvi rezultatov raziskave bomo razkrili, kako slovenska podjetja naslavljajo generacijsko raznolikost, kakšni so izzivi in katere prakse izstopajo. Sledila bo podelitev znakov medgeneracijske odličnosti tistim organizacijam, ki s svojimi pristopi izkazujejo zavezanost povezovanju generacij, prenosu znanja in ustvarjanju vključujoče delovne kulture. Priznanje, ki ne meri let – temveč odnos.
V okolju, kjer se srečujejo različne generacije, postaja prenos znanja in izkušenj ključen za rast posameznikov in organizacij. A učenje ni več enosmerna ulica – mlajši lahko učijo starejše prav tako kot obratno. Na tem panelu bomo govorili o tem, kako vzpostaviti učinkovite mentorske odnose, kaj deluje pri obratnem mentorstvu in kako ustvariti kulturo, kjer je izmenjava znanja naraven del sodelovanja med generacijami. Pogovor o zaupanju, ponižnosti in radovednosti – na obeh straneh.
Razkrivamo prve govorce:
Del programa je tudi podelitev Znaka medgeneracijske odličnosti: priznanja organizacijam, ki znajo povezovati generacije.
Areno bo moderirala Rosana Šuc Ravničan, licencirana trenerka po de Bono metodah.
Kaj lahko pričakujete?
Program prinaša uvide, kako organizacije prilagajajo delovna mesta, vpeljujejo mentorstvo in obratno mentorstvo, omogočajo vključevanje starejših zaposlenih in obenem postajajo privlačne za mlade. Spoznali boste konkretne prakse, izsledke raziskav in prejeli uporabna orodja, s katerimi lahko naredite svoje okolje bolj vključujoče – in bolj pripravljeno na prihodnost.
Vsebinski partner arene: Inštitut Sofos
Inštitut Sofos pod vodstvom dr. Danijele Brečko soustvarja program te arene kot vsebinski partner. Z dolgoletnimi izkušnjami na področju organizacijske kulture in razvoja zaposlenih v vseh fazah kariere zagotavljajo vsebinsko poglobljen in praktično uporaben program.
Zakaj ta arena?
Zdravi zaposleni so temelj dolgoročne uspešnosti podjetja – a tudi pogoj za ustvarjanje zaupanja vrednega, vključujočega in odgovornega delovnega okolja. Na tem odru povezujemo fizično in duševno zdravje, regulativo, prakso in preventivo. Ne govorimo le o odsotnosti bolezni, temveč o celostnem pristopu k dobremu počutju na delovnem mestu.
Oder je namenjen kadrovikom, varnostnim in zdravstvenim strokovnjakom, pa tudi vodjem, ki razumejo, da skrb za zaposlene ni strošek, temveč naložba.
V Evropski raziskavi o delovnih razmerah (Eurofound, 2021) je skoraj tretjina anketiranih v Sloveniji rekla, da sta zaradi dela ogrožena njihovo zdravje ali varnost. Se področja zdravja na delovnem mestu lotevamo na pravi način? Si zastavljamo prava vprašanja in sprejemamo prave ukrepe? Katera sploh so vprašanja, ki bi si jih bilo v kadrovskih službah ali vodstvih organizacij smiselno postaviti? In predvsem, kaj bi s tem pridobili? Na predavanju se bomo poglobili v duševno in telesno zdravje, nanju pogledali z nekoliko drugačnih zornih kotov in vsak zakaj utemeljili z vsaj enim zato.
Duševno zdravje postaja ena ključnih tem sodobnega delovnega okolja – ne le kot individualna skrb, temveč kot strateška naloga organizacij. Na predavanju bo prof. dr. Eva Boštjančič osvetlila ključne izzive in dejavnike, ki vplivajo na psihološko dobrobit zaposlenih, s posebnim poudarkom na tem, kaj lahko kadrovska stroka in menedžment konkretno storita za izboljšanje stanja. Predstavila bo primere dobrih praks in ponudila usmeritve, ki temeljijo na znanstvenih spoznanjih, a so hkrati uporabne v vsakdanji organizacijski realnosti. Podrobnejša vsebina bo oblikovana v sodelovanju s sodelujočimi govorkami in govorci.
Skrb za duševno zdravje zaposlenih ne more (več) temeljiti le na osebni odgovornosti posameznika. V panelni razpravi bomo skupaj z gosti raziskali, kaj lahko na tem področju naredijo kadrovske službe, vodje in sama organizacijska kultura. Pogovor bo osvetlil konkretne prakse, dileme in učinke preventivnih ukrepov, pa tudi pasti, ko duševno zdravje postane le del internega PR-a. Kako ustvariti okolje, kjer pomoč ni tabu in kjer dobro počutje ni v nasprotju z visoko učinkovitostjo?
Pomanjkanje kakovostnega spanca ne vpliva le na počutje – ima lahko resne posledice za zdravje, zbranost, delovno učinkovitost in celo varnost pri delu. Na predavanju bomo spoznali, zakaj je spanec ključen biološki proces, kakšne so posledice njegovega kroničnega pomanjkanja in zakaj bi moralo biti vprašanje spanja del vsakršne strategije dobrega počutja zaposlenih. Dani Mirnik bo predstavil tudi praktične napotke, kako lahko organizacije in posamezniki izboljšajo spalno higieno ter zmanjšajo tveganja, povezana z utrujenostjo na delovnem mestu.
Raziskave kažejo, da sedeč način dela, premalo gibanja in slabe navade močno vplivajo na zdravje zaposlenih – a dobra novica je, da lahko že z majhnimi spremembami naredimo veliko. V tej vsebinski enoti bomo na kratko predstavili ključne ugotovitve o vplivu gibanja na telesno in kognitivno zmogljivost, nato pa s Tamaro Stanković tudi praktično poskrbeli za aktiven odmor. Kratek premik telesa, ki prebudi telo – in um.
Telesno zdravje zaposlenih pogosto jemljemo kot nekaj, kar »bo že«, dokler ne postane težava. Na tem panelu odpiramo teme, ki so še vedno premalo prisotne v delovnih okoljih – a vse bolj pomembne. Spregovorili bomo o ravnanju z alkoholom in prepovedanimi drogami na delovnem mestu, kjer je še vedno veliko nejasnosti in izogibanja. Dotaknili se bomo reproduktivnega zdravja – od izzivov z neplodnostjo do menopavze – in vprašanja, kako lahko delovno okolje postane bolj razumevajoče in podporno. Govorili bomo tudi o preventivi in ozaveščanju glede kožnega raka. Pogovor o tem, kako narediti telesno zdravje del organizacijske kulture – in ne zgolj osebno skrb posameznika.
Vračanje zaposlenega po daljši odsotnosti zaradi bolezni je pomemben trenutek, ki zahteva razumevanje, prilagoditev in pravo podporo. Na predavanju bomo spregovorili o tem, kako lahko delodajalci ta prehod izpeljejo na način, ki zaposlenemu omogoča varno in uspešno vrnitev – od prilagoditve delovnega mesta do ustrezne komunikacije in vključenosti v delovno okolje. Poseben poudarek bo namenjen tudi možnostim finančnih spodbud, ki so na voljo delodajalcem za podporo pri ponovni vključitvi zaposlenih v delo. Priložnost za bolj vključujočo in trajnostno delovno prakso.
Uspešna podjetja se ne ukvarjajo zgolj z reševanjem težav, temveč jih znajo predvideti – in preprečiti. Na tem panelu bomo predstavili certifikat DOD (Dober delodajalec) in pogledali, katere prakse na področju skrbi za zaposlene izstopajo kot zgled. Pogovor bo povezal vidik duševnega zdravja, dolgoročne podpore zaposlenim in konkretne korake, ki jih organizacije lahko sprejmejo, še preden pride do izgorelosti, odhodov ali zdravstvenih težav. Z nami bodo tudi predstavniki organizacij, ki preventivo jemljejo resno – in to tudi pokažejo v praksi.
V življenju pridejo trenutki, ki pretresajo posameznika in z njim tudi celotno delovno okolje. Kot vodje in kot sodelavci se znajdemo pred vprašanjem: kako podpreti človeka, ki ga je doletela izguba ali velika življenjska preizkušnja? Kako pokazati sočutje ne le kot čustvo, temveč kot dejanje?
Sočutje ni znak šibkosti, temveč globoke človeške moči. Je veščina, ki se jo lahko učimo, in vrednota, ki lahko preobrazi kulturo podjetja.
Na predavanju bomo raziskali, eno od možnosti, kako lahko sočutje postane del vaše organizacije.
Razkrivamo prve govorce:
Areno bo moderirala Tamara Stanković, CPOEF UL in ŠUS-Eurofitness.
Kaj lahko pričakujete?
Program vključuje:
– konkretne primere, kako podjetja podpirajo duševno zdravje moških in žensk na delovnem mestu,
– vpliv spanja, vrnitev na delo po bolniški odsotnosti in izzive reproduktivnega zdravja,
– zlorabo substanc v delovnem okolju in pravne ter organizacijske dileme, povezane s tem,
– razumevanje preventivne vloge organizacije pri zagotavljanju varnosti in dobrega počutja zaposlenih.
Programska vodja: dr. Sonja Robnik
Dr. Sonja Robnik je strokovnjakinja za varnost in zdravje pri delu ter dolgoletna zagovornica celostnega pristopa k dobrobiti zaposlenih. S svojim znanjem, povezavami in energijo je povezala raznolike strokovnjake in prakse, ki skupaj tvorijo celosten program.
Zakaj ta arena?
Na areni delovnega prava se bo teorija srečala s prakso. Pravni okvir se spreminja, prakse nastajajo, pričakovanja tako vodstev podjetij kot zaposlenih rastejo, odgovorne organizacije pa iščejo načine, kako biti skladen, fleksibilen in učinkovit hkrati.
Arena delovnega prava ponuja delovno -pravni kompas – skozi aktualne dileme, zakonodajne novosti, sodno prakso in dobre prakse delodajalcev.
Na predavanju bomo predstavili ključne zakonodajne novosti, opozorili na praktične posledice za delodajalce ter podali usmeritve za pravočasno in ustrezno prilagoditev kadrovskih praks. Pregled bo osredotočen na konkretne spremembe, ki jih morajo organizacije poznati, da bodo lahko delovale v skladu z zakonodajo – in hkrati ohranile stabilno delovno okolje.
Moderira: Anja Markovič
Na panelu bomo skupaj s predstavniki državnih institucij in sindikatov razpravljali o izzivih in priložnostih, ki jih prinašajo nove evropske smernice. Dotaknili se bomo vprašanj delovnega časa, statusa delavcev na digitalnih platformah, transparentnosti plač in uravnoteženja med fleksibilnostjo in zaščito pravic. Razprava o tem, kam in kako se spreminja svet dela – tudi z vidika zakonodajnega okvira.
Kako prepoznati mejo med legitimno odsotnostjo in zlorabo sistema? Mednarodno priznana detektivka Bernardna Škrabar Damnjanović bo razkrila, zakaj število primerov zlorab absentizma narašča, kakšna je povezava z uvedbo bolniške »na daljavo« in kako lahko podjetja zaščitijo svojo organizacijsko kulturo in poslovno uspešnost.
Predavanje bo podprto s konkretnimi primeri iz Slovenije in tujine ter podalo vpogled v najpogostejše vzorce zlorab pri fiktivnih bolniških odsotnostih. Kaj lahko storimo sistemsko? Kakšne so realne možnosti delodajalcev in kadrovikov, da se s temi izzivi spoprimejo pravočasno, učinkovito in zakonito? Odkrito, iskreno in z dokazljivimi podatki.
Evropska regulativa, zlasti Akt o umetni inteligenci, že postavlja okvirje, ki jih morajo delodajalci poznati. Koliko svobode imamo pri uvajanju AI rešitev na delovnem mestu? Kje so meje zakonitega posega v zasebnost zaposlenih? In kakšne so dolžnosti delodajalcev pri uporabi algoritmičnih orodij? Predavanje bo ponudilo jasno pravno ozadje in konkretne usmeritve za odgovorno in skladno uporabo umetne inteligence v delovnih razmerjih.
Denar je pomemben, a dolgoročna zavzetost in pripadnost zahtevata več kot le konkurenčno plačo. Na predavanju bomo raziskali, kako oblikovati celovit sistem nagrajevanja, ki poleg plače vključuje tudi nematerialne oblike priznanja, razvojne priložnosti in občutek pravičnosti. Predstavljeni bodo ključni elementi učinkovitega nagrajevanja ter napake, ki jih organizacije pogosto spregledajo. Kako uskladiti pričakovanja zaposlenih z zmožnostmi podjetja? Kako naj vodje pristopijo k nagrajevanju, da to postane vzvod za motivacijo, ne le strošek? Predavanje za vse, ki želijo nagrajevanje postaviti kot strateški element organizacijske kulture.
Kaj Gen Z pričakuje od dela, vodij in organizacije? Kako jih motivirati v času, ko ne iščejo le varnosti, temveč predvsem smisel, fleksibilnost in osebno rast? Na predavanju bomo osvetlili značilnosti generacije Z, razbili nekaj mitov ter ponudili konkretne pristope za vključevanje, motivacijo in dolgoročno sodelovanje z mladimi talenti. Ključno vprašanje: kako zgraditi okolje, kjer se mladi ne izgubijo – ampak razvijejo?
Predstavitev projekta PAY DAY in kratek uvod v relevantne določbe direktive. Vrednotenje delovnih mest in predstavitev metodologije vrednotenja. Predstavitev orodja PAY DAY. Predstavitev izobraževalnih modulov.
Zakaj HR Bootcamp?
V manjših podjetjih je HR pogosto domena ustanovitelja, direktorja ali nekoga, ki se znajde v tej vlogi – brez predhodne izobrazbe s tega področja. A hitro postane jasno, da je za rast podjetja ključna zmožnost gradnje prave ekipe. HR Bootcamp za podjetnike je mesto za vse, ki danes vodijo ljudi – in se tega vsak dan učijo sproti.
Namenjena je podjetnikom, direktorjem, vodjem in novim kadrovikom, ki se zavedajo, da je uspeh podjetja tesno povezan z odnosi, zaupanjem in vodenjem.
Zaposlovanje se začne veliko prej kot pri prvem razgovoru – že pri vprašanju, kako sploh nagovoriti prave ljudi. Na delavnici boste skozi konkretne primere in praktične napotke spoznali, kako oblikovati učinkovit zaposlitveni oglas, kako graditi kandidatovo izkušnjo in kako skozi celoten proces prepoznati osebo, ki bo resnično ustrezala vaši ekipi. Namenjeno podjetnikom, vodjem in kadrovikom, ki želijo zaposlovati premišljeno, strateško in človeško.
Prvi vtis šteje – in v svetu zaposlovanja je lahko odločilen. Na delavnici boste spoznali, kako oblikovati onboarding, ki presega zgolj uvajanje v delo. Govorili bomo o tem, kako nove sodelavce hitro vključiti v kulturo podjetja, jim pomagati graditi občutek pripadnosti in postaviti temelje za dolgoročen razvoj. Z vami bomo delili dobre prakse, strukturo učinkovitega onboardinga in konkretna orodja, ki jih lahko takoj prenesete v svojo organizacijo. Kariera začne rasti že prvi dan!
Dobri vodje ne delajo vsega sami – znajo zaupati, jasno komunicirati in učinkovito delegirati. Na delavnici boste spoznali, kako graditi odnose, ki temeljijo na zaupanju, kako prilagoditi pristop posamezniku in kako skozi delegiranje ne le razbremeniti sebe, ampak tudi razvijati svoj tim. Dotaknili se bomo tudi motivacije – kako prepoznati, kaj koga resnično žene, in kako ustvariti okolje, kjer ljudje prevzemajo odgovornost z veseljem, ne iz nuje.
Zakaj HR v praksi?
Sekcija HR v praksi pa prinaša navdihujoče primere in dobre prakse iz slovenskih podjetij, ki služijo kot ideje za izboljšave v kadrovski stroki. V nasprotju z glavnimi odri – arenami, kjer prevladujejo strateške in konceptualne teme, sta ti dve vsebinsko zasnovani kot konkretna podpora za vsakodnevne izzive vodenja in HR.
Program se začenja na polno uro, vsak sklop pa bo trajal nekaj manj kot 60 minut – namenoma. Tako boste imeli tudi med predavanji čas za prehod med arenami in delavnicami, kavo, zrak ali pavzo.
Izberite vsebine, ki vas zanimajo, na nobenem festivalu ne vidiš vsega. Namesto hitenja med dvoranami vas vabimo, da si sestavite svoj program: izberite teme, ki vas res zanimajo, in preostanek dneva izkoristite za druženje.
Click here to add your own text
David Urankar je televizijski voditelj, ki ga lahko spremljate v oddaji Dobro jutro, Slovenija in v avtomobilski oddaji Avtomobilnost na nacionalni televiziji. V slovenski knjigi rekordov je zapisan kot prvi voznik boba v državni reprezentanci, s katero je 5 sezon nastopal v evropskem in ameriškem pokalu. Mednarodno je prepoznaven tudi po številnih reklamnih kampanjah, med njimi so Adidas, Mercedes-Benz, Vaseline, Jaguar … in tudi najnovejša za Philips, ki jo trenutno lahko ujamete na vaših malih ekranih ter na Instagramu …
Ostanite obveščeni o bodočih dogodkih.