Delavnice so namenjene vsem, ki želijo osvojiti praktična znanja in orodja, ki jih lahko takoj uporabijo v svojem delovnem okolju.

Sekcija HR v praksi pa prinaša navdihujoče primere in dobre prakse iz slovenskih podjetij, ki služijo kot ideje za izboljšave v kadrovski stroki. V nasprotju z glavnimi odri – arenami, kjer prevladujejo strateške in konceptualne teme, sta ti dve vsebinsko zasnovani kot konkretna podpora za vsakodnevne izzive vodenja in HR.

Razkrivamo prve govorce:

  • dr. med., spec. MDPŠ, Marija Lucija Antolič, Epik klinika – Vodja, ki zdrži: zdravje kot KPI in strateška prednost

  • Darja Miklavčič in Špela Arsova, Šelih & partnerji – Dogovori o omejevanju zaposlovanja v luči konkurenčnega in delovnega prava

  • Nataša Pipan Nahtigal, Šelih & partnerji – Ste prepričani, da ste imetnik pravic na intelektualni lastnini, ki so jo ustvarili vaši zaposleni?

  • Monika Ficjan in Mihaela Preskar, Intera – Kandidat danes, ambasador jutri: ko izkušnja kandidata šteje več kot izid

  • Saša Boštjančič, Optius.com – 5 x ZAKAJ, na katere mora sodoben delodajalec TAKOJ reagirati

  • Janja Strašek, Terme Krka – Modrosti vitalnih stoletnikov – prisluhnimo jim že pri štiridesetih!

V sklopu predavanj “HR v praksi” govorimo:

  • kako lahko z aktivnim življenjskim slogom in preprostimi spremembami v vsakdanjiku ohranimo vitalnost, zdravje in mladostnost tudi v poznih letih,

  • zakaj je za sodobne delodajalce ključno, da se hitro odzivajo na kadrovske trende in izzive ter uporabljajo nova digitalna orodja,

  • kako pozitivna izkušnja kandidata vpliva na ugled delodajalca in zakaj je pomembno, da so podjetja odzivna in spoštljiva v vseh fazah zaposlitvenega procesa,

  • kateri so pravni izzivi dogovorov o nenagovarjanju zaposlenih in partnerjev ter kako takšne sporazume zakonito oblikovati,

  • kako pravilno urediti pravice na intelektualni lastnini, ki jo ustvarijo zaposleni, in katere pasti se pojavijo ob pomanjkljivi ureditvi,

  • zakaj je zdravje vodij strateški KPI podjetij ter z merjenjem in prilagajanjem življenjskih navad krepiti njihovo odpornost in učinkovitost.

Več o predavanjih

Učilnica P-128 (HR v praksi 1)

  • 9:00-9:45

    Modrosti vitalnih stoletnikov – prisluhnimo jim že pri štiridesetih!

    Kako živeti, da se bomo veselili vitalne, aktivne in samostojne starosti

    Janja Strašek, Terme Krka
    Prikaži več

    Longevity danes ne pomeni le dolgoživosti, ampak tudi kakovostno, samostojno in izpopolnjujoče življenje. Kako ohraniti mladostnost čim dlje? So res nujni invazivni posegi in dragi ‘anti-aging shoti’? Na predavanju bomo spoznali, kako lahko s preprostimi spremembami v našem vsakdanjiku in z aktivnim življenjskim slogom ohranimo živost in ravnovesje. Izvedeli boste, ali ste na pravi poti in kaj lahko storite, da ohranite mladostnost in zdravje. Po predavanju pa boste lahko tudi izmerili, koliko se vaša biološka starost razlikuje od kronološke, in spoznali, kako lahko v Termah Šmarješke Toplice s pomočjo strokovnjakov stopite na pot do zdravega in polnega življenja.

  • 10:00-10:45

    Ste prepričani, da ste imetnik pravic na intelektualni lastnini, ki so jo ustvarili vaši zaposleni?

    Nataša Pipan Nahtigal, Šelih & partnerji
    Prikaži več

    Delavnica je namenjena kadrovskim strokovnjakom in vodstvom podjetij, ki delujejo v panogah z visoko stopnjo ustvarjalnosti in inovacij – od IT, farmacije, biotehnologije in proizvodnje do medijev, raziskav in drugih dejavnosti, kjer intelektualna lastnina predstavlja ključno konkurenčno prednost. Čeprav je zakonodaja na tem področju že dolgo nespremenjena, se v praksi pogosto pokaže, da podjetja tega področja ne urejajo ustrezno, kar lahko povzroči resne pravne zaplete, denimo ob prodaji podjetja, sklepanju licenčnih pogodb, pri uveljavljanju pravic pred sodišči ali po prenehanju pogodb o zaposlitvi. Delavnica bo udeležencem na konkreten in praktičen način predstavila, katere pravne podlage veljajo za avtorska dela in izume zaposlenih, kako ustrezno urediti razmerja z delavci ter kakšne posledice prinaša pomanjkljiva ureditev. Posebno pozornost bomo namenili tudi izzivom, ki jih v to področje prinaša umetna inteligenca. Namen delavnice je opolnomočiti podjetja, da bodo znala pravočasno in učinkovito zaščititi svojo intelektualno lastnino ter se izogniti dragim in zapletenim pravnim zapletom v prihodnosti.

  • 11:00-11:45

    Dogovori o omejevanju zaposlovanja v luči konkurenčnega in delovnega prava

    Špela Arsova in Darja Miklavčič, Šelih & partnerji
    Prikaži več

    V zadnjem času so dogovori med konkurenti o medsebojnem nezaposlovanju delavcev (t.i. no-poach sporazumi) v središču pozornosti evropskih organov za varstvo konkurence. Obravnavali bomo pravne izzive, ki jih prinašajo tovrstni sporazumi in predstavili možnosti za oblikovanje dogovorov, ki so skladni z omejitvami. Drugi del delavnice bo namenjen sporazumom o nenagovarjanju sodelavcev ali poslovnih partnerjev (t.i. non-solicitation sporazumi), ki jih ureja delovno pravo. Predstavili bomo, kdaj so takšni dogovori dopustni in izvršljivi in na katere stvari moramo biti pozorni pri njihovem sklepanju. Delavnica bo temeljila na praktičnih primerih in izkušnjah iz odvetniške prakse.

Učilnica P-127 (HR v praksi 2)

  • 9:00-9:45

    Vodja, ki zdrži: zdravje kot KPI in strateška prednost

    dr. med., spec. MDPŠ, Marija Lucija Antolič, Epik klinika
    Prikaži več

    Zakaj nekateri vodje ob zahtevnih izzivih izgorevajo, drugi pa rastejo? Predstavila bom praktičen primer iz Epik klinike, kjer s celostno obravnavo pomagamo menedžerjem graditi telesno in kognitivno vzdržljivost. Dotaknemo se optimizacije spanja, glukoze, vnetja in odziva na stres, merjeno, spremljano in prilagojeno posamezniku. Pokazala bom, kako lahko skrb za zdravje postane konkretna kadrovska strategija, ne le odgovornost posameznika. Spoznajte ključne kazalnike zmogljivosti, ki jih podjetja spregledajo in zakaj si tega ne morejo več privoščiti.

  • 10:00-10:45

    Evolucija kadrovske mape: od prašnih omar do digitalne revolucije

    Nina Božjak Lipovšek, Mikrografija
    Prikaži več

    Dejstvo: digitalizacija dokumentacije lahko operativno učinkovitost poveča (vsaj) za 20–30 %. Te številke jasno kažejo, da počasni, ročni postopki in nepregledne papirne mape niso več zgolj preživeta navada, temveč resna ovira za sodobno in agilno poslovanje.

    Digitalizacija kadrovske dokumentacije je mnogo več kot le pretvorba papirja v elektronsko obliko. Predstavlja strateški premik k boljši organiziranosti, višji pravni varnosti in hitrejši izvedbi procesov. Sodobne rešitve — od digitalnih podpisov do zakonsko skladne e-hrambe in avtomatiziranih obvestil — HR strokovnjakom in celotni organizaciji omogočajo večjo preglednost, hitrejše odločitve in manj administrativnega bremena.

    Prednosti pa se tu ne ustavijo. Enaka načela digitalizacije bistveno izboljšajo tudi vse druge poslovne procese in upravljanje celotne dokumentacije v organizaciji. Centralizirano digitalno okolje prinaša večjo sledljivost, varnost in trajnost, hkrati pa krepi konkurenčno prednost ter podpira sodobno kulturo dela brez nepotrebnih zapletov.
    Na predavanju boste prejeli konkreten in praktičen vpogled v to, kako lahko nove tehnologije v praksi poenostavijo vsakodnevno delo, pospešijo ključne postopke in omogočijo boljše poslovne odločitve. V času, ko so hitrost, dostopnost in varnost ključnega pomena, digitalizacija ni več izbira, temveč nujen korak naprej. Pridružite se in odkrijte, kako lahko tudi vi soustvarite prihodnost brez (nepotrebnega) papirja — bolj pregledno, učinkovito in varno.

  • 11:00-11:45

    Rast, ki ostane: razvoj zaposlenih kot investicija

    Maša Ribnikar Kajtner, Marjana Laibacher Rogelj, Mojca Goričanec in Tamara Milenković, CoachiEfy
    Prikaži več

    Zakaj vlaganja v razvoj zaposlenih pogosto ne prinesejo želenih sprememb? Ker tradicionalni razvoj veščin ne zadostuje kompleksnosti današnjega poslovnega sveta. Predstavitev odpira prostor za razmislek o razvoju zaposlenih kot o strateški investiciji – ne kot strošku, o vertikalnem razvoju zrelosti in kompleksnosti mišljenja ter o vlogi skupinskega in timskega coachinga kot ključnih orodij za prenos znanja v prakso in ustvarjanje trajne uspešnosti.

  • 12:00-12:45

    5 x ZAKAJ, na katere mora sodoben delodajalec TAKOJ reagirati

    Saša Boštjančič, Optius.com
    Prikaži več

    1. Demografija in prosta mesta
    Kako doseči kandidate ob neugodni demografiji?
    2. Stare prakse, nova orodja
    Kako klasične metode delujejo v digitalni dobi?
    3. Hiter odziv
    Zakaj hitrost prinaša najboljše kandidate?
    4. Neposredna komunikacija
    Ključ do boljše znamke delodajalca?
    5. Ghostanje kandidatov
    Zakaj ignoriranje škodi le vam?
    Na predavanju boste prejeli konkretne odgovore iz prakse, kjer nastajajo zgodbe uspeha (in napak).

  • 13:00-13:45

    Kako AI preoblikuje HR in zaposlovanje: izzivi, trendi in orodja

    Ajda Sibinčič, FirstClass
    Blaž Jakopin, PhD, PRIOT
    Maša Špan, OCEAN
    Prikaži več

    Kakšni so današnji izzivi pri iskanju in selekciji kadrov in kako jih lahko umetna inteligenca pomaga reševati? Že poznate vse tehnologije, ki jih AI omogoča kadrovikom IN kandidatom danes? Želite spoznati: Kako je, ko AI sam pokliče kandidata na telefon?

    Na delavnici bomo raziskali, kako AI spreminja način iskanja talentov ter kakšne priložnosti in pasti prinaša v prakso HR strokovnjakov. Pogledali bomo, kako lahko kadroviki, kadrovske agencije in razvijalci AI rešitev sodelujejo pri uvajanju pametnejših, hitrejših in učinkovitejših procesov zaposlovanja – vse z namenom, da ohranimo ravnovesje med tehnologijo in človeškim pristopom in odlično izkušnjo kandidatov.

Učilnica P-126 (HR v praksi 3)

  • 9:00-9:45

    Kandidat danes, ambasador jutri: ko izkušnja kandidata šteje več kot izid

    Monika Ficjan in Mihaela Preskar, Intera
    Prikaži več

    Ne glede na to, kje ste danes v svoji karieri, ste bili nekoč tudi sami kandidat za zaposlitev. Se še spominjate najbolj in najmanj prijetne izkušnje? Prav izkušnja kandidata je pomemben aspekt gradnje blagovne znamke delodajalca.
    Če so si podjetja v preteklosti še lahko privoščila, da kandidatom niso odgovorila več mesecev, danes to ni več sprejemljivo. V boju za najboljše talente odločajo odzivnost, psihološka varnost in ustrezna komunikacija.
    Na predavanju bomo predstavili konkretne podatke in prakse, kako poskrbeti za dobro izkušnjo kandidata, tudi kadar ga zavrnete. Razkrili bomo, kako vam lahko pri tem pomaga napreden kadrovski sistem. Naj bo današnji kandidat že jutri vaš ambasador.

  • 10:00-10:45

    Pametni vpogledi v kadre: odločajte bolje in hitreje

    Špela Ognjanovič, B2 BI
    Anja Turk, HERMI
    Prikaži več

    Praktično predavanje, kjer boste spoznali, kako lahko z jasnimi vizualnimi prikazi hitro razumete ključne kazalnike – brez tehničnega predznanja in brez zapletenih orodij:
    • fluktuacijo, odsotnosti in zasedenost zaposlenih,
    • napredovanja, stopnjo usposobljenosti,
    • stopnjo zavzetosti zaposlenih in druge trende.
    Vse to bomo prikazali na primeru iz prakse – s prikazi, ki jih lahko bere vsak.
    S pravočasnim vpogledom v podatke okrepite antifragilnost podjetja, pravočasno zaznate kadrovska tveganja ter načrtujete upskilling in reskilling zaposlenih.
    Ni vam treba poznati orodij. Le razumeti prikaz – in ukrepati, ko je treba.

  • 11:00-11:45

    Kako smo digitalizirali kadrovsko dokumentacijo – in zakaj je to strateška nuja

    Mag. Simon Golob, Pošta Slovenije
    Prikaži več

    Papirnate kadrovske mape niso le neučinkovite – postajajo tveganje. V predavanju razkrivamo, kako smo za naše naročnike in tudi lastne potrebe digitalizirali kadrovsko dokumentacijo, skladno z zakonodajo in najvišjimi varnostnimi standardi. Udeleženci bodo izvedeli, kako se lotiti digitalizacije, katere pasti prežijo na poti in kako jih uspešno premagati. Predstavili bomo konkretne rešitve, ki jih lahko takoj prenesete v svojo organizacijo. Pridite po navdih in preverjene prakse, ki spreminjajo delo HR oddelkov.

  • 12:00-12:45

    Kako z dodatno pokojnino zadržati in motivirati zaposlene?

    Aleksandar Trnjak, Modra Zavarovalnica
    Prikaži več

    Lepo vabljeni na predavanje, kjer boste izvedeli, kako deluje slovenski pokojninski sistem in zakaj je dodatno pokojninsko zavarovanje najugodnejša oblika dolgoročnega varčevanja. Predstavljeni bodo različni načini financiranja ter davčne ugodnosti, ki bodo podprti s primeri iz prakse. Poseben poudarek bo na skladu življenjskega cikla, ki se samodejno prilagaja starosti in omogoča optimalne donose v vseh življenjskih obdobjih. Na koncu pa vam bomo razkrili, kako lahko z nižjimi zneski dosežete višje prihranke in že danes poskrbite za višjo rento ob upokojitvi.

    Ne zamudite!

Razkrivamo prve govorce:

  • Uroš Petrović – Soavtor inovativnega programa »NTC sistem učenja«

  • Olga Mukhina – Svetovalka za vodenje, timska trenerka in moderatorka

  • Luka Rutar – Direktor nabave, Gen energija d.o.o.

  • Petra Wagner – Ustanoviteljica in trenerka, SalesBooster
  • Andrej Božič – Strokovnjak za voditeljstvo, partner v BB Consulting

  • Morphis Tsalikidis – Strokovnjak za preoblikovanje organizacij

  • Tomaž Stritar – Poslovni trener, 4MINUTE

  • Nevenka Janež – Psihologinja, mediatorka, hipnoterapevtka, certificirana uporabnica PXT orodij v procesih kadrovanja

  • Elvi Rwankuba – Vodstveni trener, karierni & life coach, nekdanji manager pri Deloitte Slovenija
  • Ajda Plos – Strokovnjakinja za zdravstveno nego

  • Darja Hvala – Strokovnjakinja za razvoj zaposlenih, BURNOUT BYE BYE

V sklopu delavnic:

  • kako lahko z aktivnim življenjskim slogom in preprostimi spremembami v vsakdanjiku ohranimo vitalnost, zdravje in mladostnost tudi v poznih letih,

  • zakaj je za sodobne delodajalce ključno, da se hitro odzivajo na kadrovske trende in izzive ter uporabljajo nova digitalna orodja,

  • kako pozitivna izkušnja kandidata vpliva na ugled delodajalca in zakaj je pomembno, da so podjetja odzivna in spoštljiva v vseh fazah zaposlitvenega procesa,

  • kateri so pravni izzivi dogovorov o nenagovarjanju zaposlenih in partnerjev ter kako takšne sporazume zakonito oblikovati,

  • kako pravilno urediti pravice na intelektualni lastnini, ki jo ustvarijo zaposleni, in katere pasti se pojavijo ob pomanjkljivi ureditvi,

  • zakaj je zdravje vodij strateški KPI podjetij ter z merjenjem in prilagajanjem življenjskih navad krepiti njihovo odpornost in učinkovitost.

Več o predavanjih

Učilnica P-108 (Delavnice 1)

  • 9:00 - 9:45

    Ko telo izgubi kompas

    Ajda Plos
    Prikaži več

    Stresna os HPA je kompas našega telesa. Ko ga izgubi, izgubljamo energijo, motivacijo in zdravje – tudi če »ni nič hudega«. Na delavnici boste skozi interaktivna vprašanja, vaje in kratke tehnike spoznali, kako prepoznati porušeno ravnovesje, zakaj klasični ukrepi ne delujejo in kako lahko vodje z majhnimi koraki ustvarijo okolje, kjer telo – in zaposleni – spet najdejo svoj kompas.

  • 10:00 -10:45

    Ko stres ni očiten: Vloga vodje pri prepoznavanju in podpori izčrpanosti

    Darja Hvala, strokovnjakinja za razvoj zaposlenih, coachinja in specializantka Geštalt psihoterapije
    Prikaži več

    Stres se nam ne dogaja enako in imamo nanj različne odzive.
    Če sami ne zaznavamo ponavljajočega stresa, je to za nas odlično. Se pa lahko zgodi, da zato težje razumemo svoje sodelavce, ko se znajdejo v stresni centrifugi. Tuji so nam njihovi odzivi in se nanje neprimerno odzivamo. S tem lahko celo pripomoremo, da se poglablja izgorelost vse do adrenalnega zloma.
    Pogledali bomo, kako prepoznati izčrpanost in primerno pristopiti do tistih, ki potrebujejo našo pomoč, a zanjo ne prosijo.
    Ko spoznate svoj potencial za pomoč, pravočasno in pravilno uporabite sočutje kot vodja, kot sodelavec, družinski član, vam bo vaša okolica in družba hvaležna.

  • 11:00 - 11:45

    Spoprijemanje s spremembami pri delovnih nalogah – kako nemoč in strah preusmeriti v karierno priložnost?

    Nevenka Janež
    Prikaži več

    Hiter tempo razvoja narekuje prisotnost sprememb, ki s seboj prinesejo določena psihosoc. tveganja za zaposlene, vezana na posledice spreminjajočih se pogojev v delovnem okolju – nove tehnologije, povečana odgovornost, neopredeljene kompetence, nestandardne oblike dela, spremembe delovnega časa, ..).
    Spoprijemanje s spremembami je nova izkušnja, katere se zaposleni lotevajo različno; se prepustijo toku, blokirajo poskuse uvajanja novosti ali – sprejmejo in proaktivno iščejo nove strategije pri implementaciji za čim večji delovni učinek.
    Kako pri spoprijemanju s spremembami prvotno zaznane »ovire« preusmeriti v priložnosti ter občutke nemoči preusmeriti v karierno zmago?
    Delavnica vabi udeležence k sodelovanju v okviru zastavljenih vsebin:

    – Sprememba – edina stalnica napredka

    – Faze v spoprijemanju s spremembami

    – Korelacija med spremembo in stresom

    – Obvladovanje mentalnih ovir

    – Orodja za lajšanje pritiska ob spremembah

  • 12:00 -12:45

    Res znamo izkoristiti polni potencial starejših zaposlenih?

    Magdalena Fabčič
    Prikaži več

    Povečevanje deleža starejših zaposlenih prinaša specifične izzive. S strateškim pristopom pa lahko te izzive spremenimo v priložnosti za izboljšanje sodelovanja v kolektivu in dvig kakovosti dela. Delavnica bo odlična priložnost, da si izmenjamo izkušnje in dobre prakse, kako starejše sodelavce zadržati, vključiti, podpreti – in mogoče celo navdušiti. Razbijali bomo trdovratne stereotipe; pogledali bomo, kako resnično izgleda produktivnost po 50.; raziskali tiste prave motivatorje zrelih zaposlenih in razvijali orodja in pristope za krepitev njihove zavezanosti. Vsak bo našel vsaj en konkreten ukrep, ki ga lahko vpelje takoj.

    Naj vas ne zavedejo gube in srebrnina v laseh – znanje, izkušnje in zavzetost nimajo roka trajanja

  • 13:00 - 13:45

    Tools Tools

    Kako postati vodja, zaradi katerega bodo vaši zaposleni komaj čakali na ponedeljek?

    Elvi Rwankuba
    Prikaži več

    Pomislite na trenutke, ko ljudje govorijo o svojih šefih – ali godrnjajo in se pritožujejo, ali pa z iskrico v očeh opisujejo izjemnega vodjo, ki jih je navdihnil? Zakaj ljudje o svojih šefih večinoma tarnajo in kako postati izjema, ki navdihuje? Vodenje ni zgolj služba ali funkcija, temveč priložnost, da ustvarite dolgotrajen vpliv na življenja svojih zaposlenih. Kot vodja imate moč, da zmanjšate stres, povečate motivacijo in izboljšate kakovost življenja svoje ekipe – tako na delovnem mestu kot doma. Na tej delavnici boste odkrili, kako zaupanje, jasna komunikacija pričakovanj in nedenarno nagrajevanje ustvarjajo okolje, kjer ljudje uspevajo. Spoznali boste, kako svoji ekipi omogočiti prostor za rast in kreativnost ter kako s svojo stabilnostjo, integriteto in pozitivnostjo postati navdihujoč zgled. Delavnica bo praktična, dinamična in polna uporabnih pristopov, ki jih boste lahko takoj uporabili za izboljšanje svojega delovnega okolja.

  • 14:00 - 14:45

    Tools Tools

    HR Change Lab: Učenje modela ADKAR skozi igro

    Morphis Tsalikidis
    Prikaži več

    Za vsako uspešno transformacijo stoji sposobnost vodij, da razumejo odzive ljudi na spremembe. S pomočjo interaktivne kartne igre boste doživeli, kako model ADKAR® razkriva skrite ovire pri uvajanju sprememb. V timih boste analizirali izjave zaposlenih in vodij, prepoznali, kje se nahajajo na poti spremembe, ter izbrali prave ukrepe za njihovo podporo. Pričakujte smeh, razpravo in uvide, ki jih lahko takoj uporabite, da vodjem pomagate zgodaj prepoznati odpor ter graditi zagon za spremembe.

    *Delavnica bo potekala v angleščini.

Učilnica P-109 (Delavnice 2)

  • 9:00 - 10:30

    How to Transform HR and Become a Voice that Matters?

    Olga Mukhina
    Prikaži več

    Do you feel HR is expected to do more with less power to act?
    Do you see what’s not working, but struggle to convince key stakeholders and change it?
    Do you carry a lot of responsibility, but lack the authority to really make an impact? 

    If yes—this workshop is for you.   

    Join us for an interactive session designed especially for HR professionals who want to rethink their role, the way they operate, and boost their influence.
    We’ll explore the 7 HR Enablers and the “Win the Mandate” process – practical tools to help you transform the HR function, build a solid reputation, and become a true strategic partner to the business. 

    Expect open discussion, fresh insights, and actionable ideas.
    Let’s talk about challenges, solutions, and real transformation.
    Let’s go beyond HR-as-usual – and create the change from within.

    *Delavnica bo potekala v angleščini.

  • 11:00 - 12:30

    Igra uma in odnosov: kako premikati meje v razmišljanju in sodelovanju

    Uroš Petrović, Soavtor inovativnega programa »NTC sistem učenja«
    Prikaži več

    V tej edinstveni delavnici boste združili dva svetova – razvoj miselnih sposobnosti in mojstrenje medosebnih odnosov. Spoznali boste praktične tehnike za krepitev koncentracije, kreativnega razmišljanja in reševanja problemov, ki jih boste lahko takoj uporabili v vsakodnevnih izzivih. Ob tem pa boste skozi elemente igre in simbolične karte raziskovali ključne pristope za boljše odnose, učinkovito komunikacijo in gradnjo timskega zaupanja.
    Delavnica vas spodbuja, da stopite iz rutine, razmišljate drzno in ustvarjalno, ter obenem razvijate mehke veščine, ki so ključne za uspešno sodelovanje – tako v delovnem kot osebnem okolju. Primerna je za vse, ki želijo preseči ustaljene vzorce in se opolnomočiti za samozavestno delovanje v zahtevnih situacijah.

    *Delavnica bo potekala v srbščini.

  • 13:00 - 14:30

    Zgradimo odnos med prodajno in nabavno funkcijo v podjetju

    Luka Rutar in Petra Wagner
    Prikaži več

    V vecini podjetij praksa kaže, da prodajnik in nabavnik stojita vsak na svoji strani in lovita svoje KPI-je. Drug drugega vidita kot kriva za neuspeh. Ali lahko to presežemo in vpostavimo most med nabavo in prodajo, ki bo prinesla prednosti za vse deležnike?

Učilnica P-110 (Delavnice 3)

  • 9:00 - 10:30

    Kjer je srce – tam je odličnost

    Delavnica Skupnosti srčnega mentorstva
    Prikaži več

    Vabljeni na 90-minutno izkustveno delavnico, na kateri boste z  mentoricami in mentorji Skupnosti srčnega mentorstva  raziskovali, kako do osebne in organizacijske odličnosti sredi generacijske in kulturne raznolikosti. Na konkretnih primerih in dobrih praksah bomo v skupinskem dialogu izpostavili tri ključne dimenzije odličnosti:

    • čustveno inteligenco in samozavedanje kot temelja odličnosti;
    • sprejemanje raznolikosti in spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja;
    • vodenje, ki gradi na kulturi povezovanja in sodelovanja.

    Skupaj bomo odprli prostor čustveni inteligenci, formalnemu in organskemu mentorstvu in stopili na pot rasti in odličnosti.

  • 11:00 - 12:30

    Od šefa do trenerja

    Tomaž Stritar, 4MINUTE
    Prikaži več

    Kako se pripraviti na vodenje prihajajočih generaciji?

    Ste pri videnju svoje ekipe že ugotovili, da sodobni delovni sili ni več dovolj le »imeti službo«, biti tiho in delati? Da si želijo predvsem lastnega razvoja in osebnega napredka?

    Si želite vašo ekipo oblikovati bolj pod vzoru športne ekipe kot pa »druge familije«? Ker ste že ugotovili, da »družinski odnosi« znotraj ekipe blokirajo iskreno povratno informacijo, saj se nihče noče nikomur zameriti?

    Če je temu tako, se morate preleviti iz šefa v trenerja. Na delavnici boste spoznali kaj vse mora vodja nadgraditi najprej pri sebi, da lahko postane trener.

  • 13:00 - 14:30

    Coaching Cocktail, od individualnih uvidov do kolektivnega preboja

    Slovensko coaching združenje
    Prikaži več

    Ko posameznik pride na coaching, s seboj prinese tudi sistem, v katerem deluje. Zato Coaching Cocktail letos posvečamo pristopom, ki presegajo individualno delo in segajo v kolektivno. Raziskovali bomo, kako coaching kot sistemska intervencija vpliva na organizacijsko kulturo, odpornost ekip in rast dodane vrednosti. Predstavili bomo pristope, kot so psihodinamska riska, transakcijska analiza, mediacijski in skupinski coaching ter notranji dialog kot temelj avtentične komunikacije. Zaključimo s študijo timskega coachinga in vprašanjem: kako lahko coaching postane vzvod organizacijske transformacije?

    Na sekciji bodo sodelovale priznane strokovnjakinje in coachinje: Maja Golob, Marijana Laibacher Rogelj, Meta Grošelj, Sabina Đuvelek, Olga Brezovar, Mojca Goričanec, Manica Bohar in Simona Lobnik Ambrožič. Sekcijo bo povezovala predsednica Slovenskega coaching združenja, Meta Grošelj.

Učilnica P-125 (Delavnice 4)

  • 9:00 - 10:30

    Sodobno voditeljstvo v svetu sprememb

    Andrej Božič
    Prikaži več

    V času vedno večje kompleksnosti, hitrih sprememb na vseh področjih delovanja in naraščajočih pričakovanj zaposlenih postaja vodenje ključna kompetenca uspešnih vodij. Pridružite se predavanju Andreja Božiča, priznanega strokovnjaka za vodenje in transformacijo organizacij, ki bo skozi svoje bogate izkušnje in dobre prakse razkril sodobne pristope k voditeljstvu. Spoznajte, kako z razumevanjem človeške plati vodenja – zgraditi zaupanje med zaposlenimi, imeti motivirane in kreativne zaposlene, kot obrambo na izzive ob vedno večjih izzivih umetne inteligence in spodbujanja zavzetosti. Ob zaključku boste imeli priložnost prispevati svoje izzive in refleksije ter jih povezati z naučenim za še večjo praktično vrednost.

  • 11:00 - 12:30

    Odločanje z glavo in srcem: kako z metodo Šest medalj vrednosti do boljših odločitev

    Karmen Šikac in Helena Liberšar, de Bono trenerki
    Prikaži več

    V poslu pogosto odločamo prehitro, prepozno – ali preveč površno, kar nas lahko stane časa, denarja in človeških virov. Metoda Šest medalj vrednosti (in vrednot)™ dr. Edwarda de Bona omogoča, da se odločamo zavestno, celostno in usklajeno z vrednotami vseh vpletenih. Hkrati se izboljša komunikacija znotraj timov ter ustvarja skladnejše in bolj zavzeto delovno okolje.
    Na delavnici boste spoznali, kako ta metoda zmanjša izgubo časa in denarja zaradi odlašanja, izboljša sodelovanje ter krepi zaupanje med zaposlenimi in vodstvom. Namesto impulzov – pomen. Namesto ugibanj – struktura. Odkrijte, kako lahko zavestno odločanje prispeva k zadovoljstvu zaposlenih, boljšim rezultatom in trajni usklajenosti v timu.

  • 13:00 - 14:30

    Notranji kompas v praksi: medalje vrednosti (in vrednot) za premišljeno odločanje

    Nada Dragutinović in Dr. Anton Habjanič, de Bono trenerja
    Prikaži več

    Številke so super – ampak kaj pa srce, ekipa, ugled? Odločitve niso več samo Excelova domena. Spoznajte metodo Šest medalj vrednosti (in vrednot) po Edwardu de Bonu in odkrijte, kako pri poslovnih odločitvah upoštevati ljudi, kakovost, inovacije, okolje, poslovanje in ugled. V 90 minutah vas čaka preizkušeno orodje, konkretni primeri, mini izzivi in zabavni uvidi. Če se vam zdi, da se včasih vrtite v krogu – brez skrbi, na delavnici vas bomo opremili z notranjim kompasom za bolj premišljene, vključujoče in človeške odločitve.

Učilnica P-202 (Delavnice 5)

  • 9:00 - 10:30

    Kako od »neumnih« idej do prebojnih inovacij? Lateralno razmišljanje v praksi

    dr. Nataša Iršič Bedenik in Katja Kerin Rozman, de Bono trenerki
    Prikaži več

    V podjetjih si želimo, da bi zaposleni dajali čim več (prebojnih) idej, a praksa kaže, da se zaposleni pogosto ne želijo izpostavljati s svojimi idejami, da ne bi rekli česa »neumnega«. S tehnikami lateralnega razmišljanja spodbujamo prav takšne na videz »neumne« ideje; ideje, ki niso konvencionalne, niti logične, niti uporabne na prvi pogled. Zakaj? Ker v praksi največkrat prav te izzovejo najboljše rešitve in prebojne inovacije.
    Na delavnici bomo spoznali eno od tehnik lateralnega razmišljanja, da boste na svoji koži preizkusili, kaj pomeni razmišljati izven okvirjev in do kakšnih rezultatov nas takšno razmišljanje lahko pripelje. Tehniko lahko že naslednji dan uporabite v katerem koli oddelku v svoji organizaciji ter na ta način prispevate h kulturi inoviranja v podjetju.

  • 11:00 - 12:30

    Od ideje do storitve/produkta v manj kot 24 urah – dizajnersko razmišljanje v praksi

    Tanja Čajavec in Manja Del Negro, de Bono trenerki
    Prikaži več

    Delavnica bo ponudila praktično izkušnjo metode Thinking by Design, ki omogoča preoblikovanje ideje v delujočo storitev ali produkt v manj kot 24 urah. Udeleženci bodo skozi strukturiran proces fokusiranja, raziskovanja, razvoja ideje, ovrednotenja ideje in implementacije ideje razvili inovativne rešitve za realne izzive. Program je zasnovan za vodje, podjetnike, inovatorje in razvojne ekipe, ki želijo pospešiti in optimizirati razvoj novih konceptov. Interaktivni pristop omogoča sodelovanje s strokovnjaki in drugimi udeleženci, kar spodbuja kreativnost in učinkovito iskanje rešitev. Metodologija, ki jo bomo uporabljali, temelji na principih, ki jih uporabljajo največja svetovna podjetja, kot so Amazon in Apple. 

  • 13:00 - 14:30

    “Želim si, ampak…” – od izgovorov do rešitev z metodo ukrojitev (dizajnersko razmišljanje v praksi)

    Tina Hozjan in Mag. Tadej Markovič, de Bono trenerja
    Prikaži več

    Imate idejo, pa vam jo vedno ustavi “ampak”? Ni časa, ni proračuna, ni kadra? Spoznajte metodo ukrojitev – praktično orodje, ki izhaja iz de Bonovega razmišljanja in pristopa Thinking by design. Gre za ustvarjalno prilagajanje idej realnim omejitvam. Skozi konkretne primere boste spoznali, kako omejitve pretvoriti v izhodišče za ustvarjalne, izvedljive rešitve. Pridobili boste: orodje za reševanje zastojev pri razvoju zaposlenih, timov in projektov,pristop, ki spodbuja iskanje rešitev namesto iskanja izgovorov ter nov način razmišljanja za uvajanje sprememb tudi v “nemožnih” pogojih.

    Namesto izgovorov – možnosti. Namesto ovir – okvir za inovacije.

Letošnji moderator

David Urankar

David Urankar je televizijski voditelj, ki ga lahko spremljate v oddaji Dobro jutro, Slovenija in v avtomobilski oddaji Avtomobilnost na nacionalni televiziji. V slovenski knjigi rekordov je zapisan kot prvi voznik boba v državni reprezentanci, s katero je 5 sezon nastopal v evropskem in ameriškem pokalu. Mednarodno je prepoznaven tudi po številnih reklamnih kampanjah, med njimi so Adidas, Mercedes-Benz, Vaseline, Jaguar … in tudi najnovejša za Philips, ki jo trenutno lahko ujamete na vaših malih ekranih ter na Instagramu …