Ugodnejše cene kotizacij ob prijavi do 31. maja 2021

Nabavna konferenca bo letos potekala hibridno!

Na dogodku se nam boste lahko pridružili v živo, na lokaciji Grand hotel Bernardin v Portorožu, 14. in 15. junija 2021, ponujamo pa vam tudi možnost, da dogodek spremljate prek spleta, iz udobja vaše pisarne ali doma.

V kolikor želite dogodek spremljati zgolj prek spleta, ob prijavi v opombe vpišite VIRTUALNA KOTIZACIJA.

V kolikor bo izvedba v živo možna, a bo število oseb s strani države omejeno, bodo imele prednost pri udeležbi osebe, ki so svojo prijavo na dogodek oddale prej.

Zgodnja prijava (do 31. maja)

Vključuje:

  • Vstop na vsa predavanja
  • Okrepčila med odmori
  • Skupna večerja ob Podelitvi priznanja Nabavni manager leta
  • Konferenčna vrečka z darili sponzorjev
  • E-zbornik gradiv
  • Mreženje s 150+ udeleženci in predavatelji
  • Potrdilo o udeležbi.

V ceno ni vključen DDV.

Cena zgodnje prijave je na voljo le še do 31. 05. 2021

Prijava za člane ZNS (do 31. maja)

Vključuje:

  • Vstop na vsa predavanja
  • Okrepčila med odmori
  • Skupna večerja ob Podelitvi priznanja Nabavni manager leta
  • Konferenčna vrečka z darili sponzorjev
  • E-zbornik gradiv
  • Mreženje s 150+ udeleženci in predavatelji
  • potrdilo o udeležbi.

Kotizacija je na voljo za člane Združenja nabavnikov Slovenije.

V ceno ni vključen DDV.

Cena zgodnje prijave je na voljo le še do 31. 05. 2021

Prijava za zveste udeležence (do 31. maja)

Vključuje:

  • Vstop na vsa predavanja
  • Okrepčila med odmori
  • Skupna večerja ob Podelitvi priznanja Nabavni manager leta
  • Konferenčna vrečka z darili sponzorjev
  • E-zbornik gradiv
  • Mreženje s 150+ udeleženci in predavatelji
  • potrdilo o udeležbi.

Kotizacija je na voljo za udeležence Nabavne konference preteklega leta.

V ceno ni vključen DDV.

Cena zgodnje prijave je na voljo le še do 31. 05. 2021

OPOMBA:

V primeru, da nam veljavni ukrepi ne bodo omogočali izvedbe v živo, bomo dogodek izvedli v spletni obliki.
Kotizacija ostaja enaka za spremljanje dogodka v živo ali virtualno.
V kolikor bo izvedba v živo možna, a bo število oseb s strani države omejeno, bode imele prednost pri udeležbi osebe, ki so svojo prijavo na dogodek oddale prej

SKUPINSKI POPUSTI:

Ob hkratni prijavi 3 ali več oseb iz istega podjetja vam na aktualne kotizacije priznamo dodaten 5% popust.
Če boste izkoristili skupinsko prijavo in nato eno ali več oseb odjavili, vam bomo popuste prilagodili glede na veljavno cenovno politiko.
Ob prijavi za en dan vam priznamo 25% popust na aktualno kotizacijo.
Vsi zgoraj navedeni popusti se obračunajo ročno po oddani prijavi. Komentarje vpišite v opombe.

POGOJI PRIJAVE IN ODJAVE:

Ugodnejše cene kotizacij veljajo ob prijavi in plačilu kotizacije do navedenega datuma.
Ob plačilu ugodnejše kotizacije po dogodku, odjava z dogodka ni možna, možna je zgolj zamenjava. V primeru neudeležbe je potrebno znesek rezervirane ugodnejše kotizacije poravnati v celoti.
Za vse ostale prijave je odjava z dogodka brez stroškov, možna do 4 delovne dni pred dogodkom.
V primeru odjave 3 delovne dni pred dogodkom, se obračuna administrativne stroške v višini 30 % kotizacije.
Pri poznejši odjavi ali v primeru, da odjava ni bila pisno poslana, je potrebno kotizacijo v celoti poravnati.

Odjava mora biti poslana v pisni obliki na naslov prijave@planetgv.si.

Odjava z dogodka brez stroškov je možna do 4 delovne dni pred dogodkom. Odjava mora biti poslana v pisni obliki na naslov prijave@planetgv.si . Če se boste odjavili 3 delovne dni pred dogodkom, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 30 % kotizacije. Pri poznejši odjavi ali v primeru, da odjava ni bila pisno poslana vam bomo kotizacijo zaračunali v celoti.