Nabava po pandemiji

Kdaj?Kje?
14. – 15. junij 2021GH Bernardin, Portorož + platforma ZOOM

Spoštovani,

zaradi zagotavljanja varnosti vseh udeležencev dogodka, bo vstop na prizorišče mogoč le ob izpolnjevanju pogoja PCT (preboleli, cepljeni, testirani).

Ob registraciji bo moral vsak udeleženec podpisati izjavo, da ta pogoj izpolnjuje. Izjavo boste oddali pred vstopom na prizorišče dogodka. V primeru, da nimate ustreznih potrdil ali dokazil, za kršitev osebno odgovarjate.

Vse udeležence naprošamo, da si izjavo natisnete že doma in izpolnjeno prinesete na dogodek, da bo registracija potekala čim bolj tekoče.

Hvala in lep pozdrav.

15. KONFERENCA

VEČ KOT 15 GOVORCEV

100+ UDELEŽENCEV

VIRTUALNO DRUŽENJE

Nabavna konferenca – osrednji regijski dogodek s področja nabave, z najdaljšo tradicijo

Dobro vodena in proaktivna nabavna služba, ki tesno sodeluje z drugimi funkcionalnimi področji v podjetju in z različnimi dobavitelji, lahko pomembno vpliva na poslovno rast podjetja. Na Nabavni konferenci se zato vsako leto izobražuje in mreži 200 nabavnih strokovnjakov in managerjev, govorcev in ponudnikov storitev iz vodilnih slovenskih in regijskih organizacij!

Po letu življenja s pandemijo si lahko čestitamo za uspešno prilagoditev nabave novi realnosti. A na izhodu iz pandemije nas čakajo novi izzivi, ki jih bo prinesla neizbežna ekonomska kriza. S konferenčnim programom letos tako odgovarjamo na izzive negotove prihodnosti. Vodilni strokovnjaki s področja nabave nam bodo predstavili primere dobrih praks in napovedi na področju krepitve odpornosti v luči makroekonomskih, geostrateških in strateških sprememb, prepoznavali bomo priložnosti za inovacije in povečanje učinkovitosti, razkrivali bomo strategije za obvladovanje nabavnih tveganj, posvetili pa se bomo tudi razvoju voditeljstva v obdobju negotovosti.

Nabavno konferenco 2021, ki bo letos potekala 13. in 14. maja 2021 v GH Bernardin, Portorož, bo z aktualnimi temami s področja nabavnega managementa, primeri dobrih praks, vrhunsko predavateljsko zasedbo, izmenjavo izkušenj in dobrih praks ter podelitvijo priznanja Nabavni manager leta poskrbela še za eno povezovanje priložnosti.

Nabavna konferenca bo z aktualnimi temami, vrhunsko predavateljsko zasedbo, izmenjavo izkušenj ter podelitvijo priznanja Nabavni manager leta tako ponovno poskrbela za tkanje in povezovanje poslovnih priložnosti.

Glede na spreminjajoče se gospodarske razmere in okolja bo osrednja tema letošnje konference Nabava naslednje generacije. Govorili bomo o globalnih trendih v ekonomiji in nabavi, o trajnostni nabavi, digitalizacijo nabavnih procesov bomo postavili v prakso, soočili pa se bomo tudi z izzivi vodenja in organizacije v nabavi.

Pridružite se nam na osrednjem letnem dogodku nabavnih menedžerjev.

DO NABAVNE KONFERENCE 2021 VAS LOČI ŠE
0Dni0Ur0Minut

Zakaj na Nabavno konferenco 2021?

Vrhunska predavateljska zasedba

Svoje znanje in izkušnje bodo podelili tako tuji kot domači priznani strokovnjaki s področja nabave.

Aktualni trendi & primeri dobrih praks

Konferenca prinaša obilo aktualnih tem s področja nabavnega managementa, najnovejše trende in primere dobrih praks.

Odlična družba

Izkoristite odlično priložnost za izmenjavo izkušenj in dobrih praks, srečanje s kolegi in za navezovanje novih poslovnih stikov na osrednjem dogodku za nabavne managerje.

Z vami bodo vrhunski tuji in domači strokovnjaki

dr. Martin Wagner

univerzitetni profesor ekonomije, namestnik direktorja Ekonomskega inštituta na Univerzi v Celovcu

Barbara Šmalc

Univerzitetna diplomirana ekonomistka

Marjana Drolc Kaluža

Izvršna direktorica za nabavo, SIJ d.d.

Tina Kastelic

Psihologinja

Biljana Kaličanin

nabavna managerka podjetja Bambi in članica SUPLS, Srbskega združenja za oskrbne verige

Ingrid De Doncker

Izvršna direktorica za raziskave "Future Planet"

Srečko Bukovec

Predsednik Strokovnega sveta ZNS, direktor podjetja Slopak

mag. Boštjan Vasle

Banka Slovenije

Alenka Valenčič Butinar

Članica Strokovnega Sveta ZNS

Primož Lončar

Direktor nabave in kontrolinga v podjetju BSH Hišni aparati, d.o.o.

Luka Škrjanc

strokovnjak za vpeljavo Performance Managementa

dr. Jožko Peterlin

Ustanovitelj Smartfin

Luka Rutar

direktor globalne nabave v diviziji DBL podjetja Danfoss Trata

Uroš Primožič

direktor nabave, Helios

Branko Žibert

partner in izvršni direktor v družbi Kearney

Marko Lekše

izvršni direktor nabave, Adria Mobil

Marina Lindič

predsednica Združenja nabavnikov Slovenije

dr. Mario Fafangel

Predstojnik centra za zdravstveno ekologijo, Osebnost leta 2020

Frank Fuellbeck, SAP

starejši strokovnjak za rešitve pametnega upravljanja s stroški, SAP

Sven Novak

Direktor nabave IT in profesionalnih storitev, Delivery Hero

Josip Bešta

konzultant za digitalnu tranfsormaciju nabave u Ensolvi

Giovanni Atti

trener in svetovalec za nabavo in oskrbno verigo, ADACI – Italijansko združenje nabavnikov

Možnost nastanitve

Nabavna konferenca bo letos potekala v očarljivem okolju Grand hotela Bernardin. Hotelski kongresni center ponuja sodobno tehnologijo in prostornost ter zagotavlja sproščeno vzdušje. Na lokaciji prireditve in v bližnjih hotelih vam ponujamo nekaj možnosti nastanitve.

GRAND HOTEL BERNARDIN
OBALA 2, 6320 PORTOROŽ

Utrinki s konference

Kaj menijo tisti, ki so bili na Nabavni konferenci?

Kljub dolgoletnim izkušnjam pri delu v različnih nadzornih svetih, z zadovoljstvom ugotavljam, da mi je izobraževanje prineslo nove poglede tako skozi pravne novosti kot tudi skozi oči revizorjev, sanacijskih upraviteljev ter drugih predavateljev, ki so nam podajali vsebino na podlagi svojih izkušenj.

mag. Mojca Kunšek, direktorica

Ajpes

Slovenski kadrovski kongres je dogodek, ki se ga vsako leto z veseljem udeležim.
Program vsako leto predstavi aktualne HR trende, primere dobrih praks domačih in tujih podjetji in nas seznani z novimi pristopi pri delu z ljudmi.
Poleg kvalitetnega programa je kongres tudi odlična priložnost, da se srečam s kolegi in strokovnjaki iz HR področja.

Nataša Jelovčan, vodja razvoja in selekcije

Mercator, d.d.

Z zagotovostjo lahko izpostavim, da je Kongres ADMA enkraten dogodek v Sloveniji, kjer lahko posameznik na enem mestu pridobi široko paleto strokovnih znanj, odgovore na številna aktualna vprašanja, ter vzpostavi nova poznanstva, ki lahko prerastejo v prava prijateljstva.

Mladenka Bogatinovski, poslovni asistent

Energija plus d.o.o.

Nabavna konferenca, kot eden največjih dogodkov za nabavnike, je odlična priložnost in definitivno pravilna izbira za nabavnika, ki želi pridobiti nova znanja. Ker v poslu vedno potrebujemo nekaj več, nekaj novega, drugačnega in stremimo k svežim in kvalitetnim informacijam, je program konference vedno zasnovan tako, da domov odidemo polni novih idej in zamisli kako bomo to uveljavili v praksi. Izmenjava dobrih praks, delitev izkušenj z ostalimi ''so – nabavniki'' ter nova znanja ostalih predavateljev in udeležencev nam lahko izjemno koristijo pri naših poslovnih odločitvah. Poleg strokovnega znanja, ki ga pridobim na konferenci, vedno odnesem s seboj ogromno pozitivne energije in ta vrednost me še dodatno motivira in me navdaja z veseljem do tega kar delam.

Barbara Šmalc, Nabavna managerka 2009, , Direktorica strateških projektov

Reflex, d.o.o.

Počutje na Davčno-finančni konferenci je bilo odlično. Razlog je preprost, na dogodkih Planeta GV se počutim zelo domače iz več razlogov: teme, prezentacije oz. predavanja so bili koristne, atraktivne in zelo zanimive, predvsem finančni sklop; na dogodku sem spoznal potencialne poslovne partnerje, skratka konferenca za nove poslovne priložnosti. Obisk konference zelo priporočam vsakemu strokovnjaku, ki je povezan z finančnim-davčnim področjem. Planet GV sprejemam kot poslovnega partnerja, s katerim bomo tudi v prihodnje skupaj krepili vrednost finančne funkcije v uspešnih slovenskih podjetjih.

Mag. Črtomir Časar, sodni cenilec

BV Finančna Skupina d.o.o.

Smo v dobri družbi sponzorjev

Sponzor

 

Partner

 

Strokovni partner

 

Partnerska združenja

 

Uradna kava