Nabava po pandemiji

Kdaj?Kje?
14. – 15. junij 2021GH Bernardin, Portorož + platforma ZOOM

Nabavna konferenca bo letos potekala hibridno, 14. in 15. junija 2021.

Na dogodku se nam boste lahko pridružili v živo, na lokaciji Grand hotel Bernardin v Portorožu, 14. in 15. junija 2021, ponujamo pa vam tudi možnost, da dogodek spremljate prek spleta, iz udobja vaše pisarne ali doma. 

V kolikor bo izvedba v živo možna, a bo število oseb s strani države omejeno, bodo imele prednost pri udeležbi osebe, ki so svojo prijavo na dogodek oddale prej.

V vsakem primeru vam obljubljamo obilico aktualnih vsebin, odličnih govorcev, priložnosti za povezovanje in nepozabne energije!

15. KONFERENCA

VEČ KOT 15 GOVORCEV

100+ UDELEŽENCEV

VIRTUALNO DRUŽENJE

Nabavna konferenca – osrednji regijski dogodek s področja nabave, z najdaljšo tradicijo

Dobro vodena in proaktivna nabavna služba, ki tesno sodeluje z drugimi funkcionalnimi področji v podjetju in z različnimi dobavitelji, lahko pomembno vpliva na poslovno rast podjetja. Na Nabavni konferenci se zato vsako leto izobražuje in mreži 200 nabavnih strokovnjakov in managerjev, govorcev in ponudnikov storitev iz vodilnih slovenskih in regijskih organizacij!

Po letu življenja s pandemijo si lahko čestitamo za uspešno prilagoditev nabave novi realnosti. A na izhodu iz pandemije nas čakajo novi izzivi, ki jih bo prinesla neizbežna ekonomska kriza. S konferenčnim programom letos tako odgovarjamo na izzive negotove prihodnosti. Vodilni strokovnjaki s področja nabave nam bodo predstavili primere dobrih praks in napovedi na področju krepitve odpornosti v luči makroekonomskih, geostrateških in strateških sprememb, prepoznavali bomo priložnosti za inovacije in povečanje učinkovitosti, razkrivali bomo strategije za obvladovanje nabavnih tveganj, posvetili pa se bomo tudi razvoju voditeljstva v obdobju negotovosti.

Nabavno konferenco 2021, ki bo letos potekala 13. in 14. maja 2021 v GH Bernardin, Portorož, bo z aktualnimi temami s področja nabavnega managementa, primeri dobrih praks, vrhunsko predavateljsko zasedbo, izmenjavo izkušenj in dobrih praks ter podelitvijo priznanja Nabavni manager leta poskrbela še za eno povezovanje priložnosti.

Nabavna konferenca bo z aktualnimi temami, vrhunsko predavateljsko zasedbo, izmenjavo izkušenj ter podelitvijo priznanja Nabavni manager leta tako ponovno poskrbela za tkanje in povezovanje poslovnih priložnosti.

Glede na spreminjajoče se gospodarske razmere in okolja bo osrednja tema letošnje konference Nabava naslednje generacije. Govorili bomo o globalnih trendih v ekonomiji in nabavi, o trajnostni nabavi, digitalizacijo nabavnih procesov bomo postavili v prakso, soočili pa se bomo tudi z izzivi vodenja in organizacije v nabavi.

Pridružite se nam na osrednjem letnem dogodku nabavnih menedžerjev.

DO NABAVNE KONFERENCE 2021 VAS LOČI ŠE
0Dni0Ur0Minut

Zakaj na Nabavno konferenco 2021?

Vrhunska predavateljska zasedba

Svoje znanje in izkušnje bodo podelili tako tuji kot domači priznani strokovnjaki s področja nabave.

Aktualni trendi & primeri dobrih praks

Konferenca prinaša obilo aktualnih tem s področja nabavnega managementa, najnovejše trende in primere dobrih praks.

Odlična družba

Izkoristite odlično priložnost za izmenjavo izkušenj in dobrih praks, srečanje s kolegi in za navezovanje novih poslovnih stikov na osrednjem dogodku za nabavne managerje.

Z vami bodo vrhunski tuji in domači strokovnjaki

dr. Martin Wagner

glavni ekonomski svetovalec pri Banki Slovenije, Profesor ekonomije na Univerzi v Celovcu

Barbara Šmalc

Univerzitetna diplomirana ekonomistka

Marjana Drolc Kaluža

Izvršna direktorica za nabavo, SIJ d.d.

Tina Kastelic

Psihologinja

Biljana Kaličanin

nabavna managerka podjetja Bambi in članica SUPLS, Srbskega združenja za oskrbne verige

Ingrid De Doncker

Izvršna direktorica za raziskave "Future Planet"

Srečko Bukovec

Predsednik Strokovnega sveta ZNS, direktor podjetja Slopak

mag. Boštjan Vasle

Banka Slovenije

Alenka Valenčič Butinar

Članica Strokovnega Sveta ZNS

Primož Lončar

Direktor nabave in kontrolinga v podjetju BSH Hišni aparati, d.o.o.

Luka Škrjanc

strokovnjak za vpeljavo Performance Managementa

dr. Jožko Peterlin

Ustanovitelj Smartfin

Luka Rutar

direktor globalne nabave v diviziji DBL podjetja Danfoss Trata

Uroš Primožič

direktor nabave, Helios

Branko Žibert

partner in izvršni direktor v družbi Kearney

Marko Lekše

izvršni direktor nabave, Adria Mobil

Marina Lindič

predsednica Združenja nabavnikov Slovenije

dr. Mario Fafangel

Predstojnik centra za zdravstveno ekologijo, Osebnost leta 2020

Frank Fuellbeck

starejši strokovnjak za rešitve pametnega upravljanja s stroški, SAP

Sven Novak

Procurement Director – IT & Professional Services – Global Procurement at Delivery Hero

Josip Bešta

konzultant za digitalnu tranfsormaciju nabave u Ensolvi

Možnost nastanitve

Nabavna konferenca bo letos potekala v očarljivem okolju Grand hotela Bernardin. Hotelski kongresni center ponuja sodobno tehnologijo in prostornost ter zagotavlja sproščeno vzdušje. Na lokaciji prireditve in v bližnjih hotelih vam ponujamo nekaj možnosti nastanitve.

GRAND HOTEL BERNARDIN
OBALA 2, 6320 PORTOROŽ

Utrinki s konference

Kaj menijo tisti, ki so bili na Nabavni konferenci?

Vsakoletna Nabavna konferenca se z zanimivim programom - kombinacijo teorije in primerov iz praks, uvršča ob bok podobnim dogodkom v tujini. Poleg novih idej, ki jih vedno prinesemo s konference, je spoznavanje kolegov s podobnimi izzivi in izkušnjami morda še dragocenejše. Rezervacija spomladanskega termina za Nabavno konferenco je takorekoč obvezna!

Uroš Primožič, Nabavni manager 2017, Direktor nabave

Skupina Helios

Nabavna konferenca je odlična priložnost za spoznavanje trendov ter dobrih praks v nabavi, tako doma kot v tujini. Zanimive teme in odlični predavatelji so garancija, da boste nadgradili svoja znanja in dobili nove ideje za svoje delo. Seveda pa je konferenca tudi priložnost za druženje in izmenjavo informacij med kolegi, ki imamo podobne izzive. Se vidimo maja v Portorožu!

Luka Rutar, Direktor, Global Procurement

Danfoss DHS Segment, DEN Division, Danfoss Trata d.o.o.

Networking, networking, networking, med in po konferenci. In veliko novih, iskrivih idej, ki me razbremenijo od dnevnih obveznosti in urgenc, ki so nabavi kot delu oskrbnega procesa lastne. Idej, ki mi dajo vpoglede v orodja, rešitve in spremembe za prihodnje obdobje. To so trenutki, ki me napolnijo z novo energijo za doseganje ciljev in za zmagovanje v izzivih, ki jih imam na področju nabave in širše oskrbnih procesov. Pomemben je tudi izbor nabavnika leta, ker z njim prepoznavamo posameznike, ki dajejo velik doprinos nabavni funkciji in jo vzpostavljajo kot eno od ključnih strateških funkcij podjetja.

Marko Lekše, Nabavni manager 2014, Izvršni direktor nabave

Adria Mobil, d.o.o.

Nabavna konferenca, kot eden največjih dogodkov za nabavnike, je odlična priložnost in definitivno pravilna izbira za nabavnika, ki želi pridobiti nova znanja. Ker v poslu vedno potrebujemo nekaj več, nekaj novega, drugačnega in stremimo k svežim in kvalitetnim informacijam, je program konference vedno zasnovan tako, da domov odidemo polni novih idej in zamisli kako bomo to uveljavili v praksi. Izmenjava dobrih praks, delitev izkušenj z ostalimi ''so – nabavniki'' ter nova znanja ostalih predavateljev in udeležencev nam lahko izjemno koristijo pri naših poslovnih odločitvah. Poleg strokovnega znanja, ki ga pridobim na konferenci, vedno odnesem s seboj ogromno pozitivne energije in ta vrednost me še dodatno motivira in me navdaja z veseljem do tega kar delam.

Barbara Šmalc, Nabavna managerka 2009, , Direktorica strateških projektov

Reflex, d.o.o.

Smo v dobri družbi sponzorjev

Sponzor

 

Partner

 

Strokovni partner

 

Partnerska združenja

 

Uradna kava