James Marland

Podpredsednik SAP

James je odličen komunikator, ki zna kompleksne koncepte pojasniti skozi privlačne zgodbe in skice, s čimer omogoča drugim, da razumejo in širijo najnovejše ideje. S svojim dolgoletnim delom na področju finančnih in nabavnih rešitev v podjetju SAP ima edinstven vpogled, ki mu omogoča, da pojasni vrednost uporabe umetne inteligence v financah in povezovanja podjetij v SAP Business Network. Z uporabo pripovedovanja zgodb, metafor in skic prinaša jasnost abstraktnim idejam ter posameznikom pomaga oblikovati lastne zgodbe.

Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)

Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič  v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v  preobrazbo.