Pridružite se nam na Kongresu zdravstvene administracije Slovenije 2026
Odlična družba vabi!
Kongres zdravstvene administracije Slovenije 2025 bosta otvorili predsednica ZZAS in ministrica za zdravje.
Predstavil bo natančnost podatkov, ki so na voljo za spremljanje čakalnih dob. Poudaril bom prilagoditve pravilnika, ki omogočajo boljše upravljanje s čakalnimi seznami, ter predstavil predlagane spremembe oziroma izhodišča v noveli zakona o pacientovih pravicah. Razpravljali bomo o tem, ali bodo zakonodajne spremembe dovolj in kaj je potrebno narediti, da bodo podatki odražali sedanje stanje. Prav tako bomo raziskali, ali je rešitev v centralnem urniku oziroma enotnem čakalnem seznamu. Udeleženci bodo pridobili vpogled v ključne izzive in rešitve na področju dostopnosti do zdravstvenih storitev ter se seznanili z najnovejšimi zakonodajnimi spremembami in njihovimi vplivi na čakalne dobe. Predavanje bo osvetlilo tudi pomembnost natančnih podatkov za učinkovito upravljanje zdravstvenega sistema.
Se vam dogaja, da v službi ves čas nekoga rešujete, mu pomagate in “odnašate rit”, pa vam za to nihče ne reče hvala? Ali se vam zdi, da vsak dan opažate, kako na vaše delo v službi negativno vplivajo stanje v državi, sistem v podjetju, vaš nadrejeni ali pa partner, ki vas ne posluša in sodelavci, ki vas ne razumejo?
Konec lanskega leta je Državni zbor po dvajsetletnih prizadevanjih sprejel Zakon o zagotavljanju kakovosti v zdravstvu, ki določa sistem vodenja in upravljanja kakovosti za vse izvajalce zdravstvene dejavnosti. Cilj zakona je izboljšanje varnosti in kakovosti zdravstvenih storitev. Temelji na načelih uspešnosti, varnosti, enakopravnosti, pravočasnosti in osredotočenosti na paciente. Izvajalci morajo zagotoviti usklajenost multidisciplinarnega znanja, timskega dela in stalnega izboljševanja. Uspeh sistema je odvisen od sodelovanja vseh deležnikov ter odgovornosti vodilnih in izvajalcev.
Opis predavanja objavimo kmalu.
Kolikokrat si rečeš: “To ni zame.” ali “Nimam časa.” in potem ostaneš na mestu? V resnici nas največkrat ne ustavijo drugi – ustavimo se sami. Strah pred spremembo, dvomi in izgovori so tiste nevidne ovire, ki nas držijo nazaj.
Ampak dobra novica je, da tega ni treba reševati sam. Ko se povežemo, ko stopimo iz svoje cone udobja in poiščemo podporo, se začnejo dogajati premiki. Skupaj smo močnejši.
Na tem predavanju bomo skupaj odkrivali:
– Kako sami sebi stojimo na poti in kako to preseči.
– Zakaj je povezovanje z drugimi ključno za osebni in poklicni uspeh.
-Kako zgraditi podporno okolje, ki bo v pomoč pri vsakodnevnih izzivih.
– Preproste korake, kako začeti graditi odnose, ki lahko spremenijo življenje.
Brez zapletenih teorij. Brez praznih besed. Samo iskrene zgodbe, praktični nasveti in spodbuda, da se premakneš naprej.
Če želimo spremembo, moramo najprej narediti prvi korak. Ampak ni treba, da ta korak naredimo sami!
V kratkem, a dinamičnem srečanju bomo raziskali, kako lahko z jasnim izražanjem, aktivnim poslušanjem in empatijo gradimo zaupanje ter preprečujemo nesporazume. Spoznali boste preproste tehnike, ki pomagajo preoblikovati komunikacijo tako, da namesto konfliktov ustvarja povezanost in sodelovanje. Skozi to boste prejeli praktične napotke, kako graditi boljše odnose v delovnem okolju na temelju razumevanja in spoštovanja.
V vsakodnevnem življenjskem tempu je pomembno, da znamo ujeti pravi ritem, opolnomočiti svoje sposobnosti ter plemenititi sobivanje z drugimi. Vse to zmoremo z motivacijo, pozitivno naravnanostjo in vrednotami. Ko besedi PREživeti odvzamemo predpono PRE, se vse spremeni. Seveda na bolje. To pa vpliva na naše komuniciranje v zasebnem in delovnem okolju. Sestavine za dober dan so nam vedno na voljo.
Zabavo bomo začeli s stilsko preobrazbo pod vodstvom Katje Toplak, modne strokovnjakinje, ki bo na nekaj izbranih udeleženkah prikazala preobrazbo in predstavila pomen trajnostne mode.
Sledi lahka večerja, nato pa nas bo s svojim edinstvenim glasom in nastopom navdušil Aljaž Ramot.
Za energično nadaljevanje večera bo poskrbel DJ Davor – pripravite se na noč, polno glasbe, plesa in odličnega vzdušja!
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.
Na jutranji aktivaciji se boste naučili preprostih, a učinkovitih tehnik za prebujanje telesa in uma. S lahkotno kombinacijo raztezanja, tapkanja, dihalnih in glasovnih vaj ter sproščanja boste aktivirali energijo, izboljšali prekrvavitev in vzpostavili notranje ravnovesje za uspešen začetek dneva in nasmeh na obrazu. Vadba je zasnovana tako, da jo lahko vključite v svojo vsakodnevno rutino.
Rešitev za upravljanje dokumentacije (DMS) je ključna za sodobne zdravstvene ustanove, saj izboljšuje delovne tokove, omogoča lažje arhiviranje ter boljši nadzor nad procesi. Integracija prepoznave govora, kot je mDiktat, še dodatno poveča natančnost in hitrost obdelave podatkov ter razbremeni osebje. Na predavanju bomo s partnerjem predstavili učinke uvedbe DMS z mDiktatom – optimizacijo procesov, prihranke pri času in stroških, zmanjšanje napak ter večjo kakovost storitev. Partner bo delil svoje izkušnje, izpostavili bomo izzive implementacije in prikazali študijo primera, ki potrjuje dejanski vpliv rešitve na poslovanje zdravstvene ustanove.
V predavanju bomo raziskali, kako Generativna Umetna Inteligenca (GenAI), kot je ChatGPT in podobna orodja, spreminja zdravstveno administracijo. Osredotočili se bomo na konkretne primere, kako GenAI avtomatizira rutinska opravila, izboljšuje natančnost in prihrani čas. Udeleženci bodo izvedeli, kako lahko z uporabo teh orodij povečajo produktivnost in optimizirajo delovne procese.
ChatGPT omogoča hitro ustvarjanje besedil, odgovarjanje na vprašanja, generiranje idej in še več, kar neposredno vpliva na večjo učinkovitost. Predavanje bo priložnost za razpravo o prihodnosti poslovne administracije z umetno inteligenco, kar bo spodbudilo dragocene vpoglede in izmenjavo idej med udeleženci. Spoznali boste, kako lahko z močjo znanja in sodelovanja dosežete boljše poslovne rezultate s pomočjo napredne tehnologije.
Na predavanju bodo predstavljene ključne vsebine, ki jih ureja Zakon o pacientovih pravicah in Pravilnik o naročanju in upravljanju čakalnih seznamov ter najdaljših čakalnih dobah.
Poudarek bo na vsebinah, ki jih morajo zdravstveno administrativni sodelavci poznati pri svojem delu, kot so: pravice in dolžnosti pacientov, naročanje in uvrščanje pacientov na čakalni seznam, upravljanje čakalnih seznamov, naloge pooblaščenih oseb za čakalni seznam, obveščanje pacientov o preseganju najdaljše dopustne čakalne dobe, uveljavljanje pravice do seznanitve z zdravstveno dokumentacijo, varstvo posebnih, občutljivih zdravstvenih podatkov pacientov, postopek z zahtevo za obravnavo kršitve pacientovih pravic.
Pogosto se dogaja, da pri svojem delu poskrbimo, da vse nemoteno teče in so vsi v največji meri zadovoljni, saj svoje delo z našo podporo opravljajo optimalno.
A pogosto nam zmanjka časa, da poskrbimo tudi zase, za svoje dobro počutje na delovnem mestu, naš nivo zavzetosti, našo učinkovitost in empatičnost. Bo kdo za to poskrbel namesto nas? Pravzaprav je to naša odgovornost in naša skrb.
Se sprašujete, kako to početi in kam to vmestiti v natrpan urnik?
Vabljeni v spremembo pogleda in dvig motivacije za enostavne, a učinkovite rešitve.
Pogledali si bomo 3 sklope, s katerimi vam bo enostavno narediti osebni plan za veliko spremembo v dvig počutja in zadovoljstva na delovnem mestu.
Našli boste odgovore na vprašanja:
Zakaj vedno poskrbim za druge, na svoje potrebe pa pozabim?
Kako se majhne spremembe lahko spremenijo v velike rezultate?
Kako lahko skrb zase vključim v svoj vsakdan brez dodatnih stroškov?
Odlična družba vabi!