HR&M konferenca 2018


15. november 2018

DNIURMINUTSEKUND

Kristalna palača, Slovenija


SHRANITE DATUM IN SE NAM PRIDRUŽITE!

HR&M konferenca je osrednji slovenski dogodek, ki izpostavlja pomembnost prepletanja in aktivnega sodelovanja najvišjega vodstva in kadrovskih strokovnjakov za doseganje optimalnega razvoja organizacije in zaposlenih.

Bodite del skupnosti, ki spodbuja sodelovanje najvišjega vodstva z HR stroko!

Bodite del skupnosti, ki spodbuja sodelovanje najvišjega vodstva z HR stroko!


KOMU JE HR&M KONFERENCA NAMENJENA?

  • Managerjem in strokovnjakom, ki se ukvarjajo z vodenjem ljudi
  • Najvišjemu vodstvu, ki razume pomembnost sodelovanja najvišjega z HR strokovnjaki in pomembnost razumevanja HR tem
  • Strokovnjakom, ki se ukvarjajo z razvijanjem in raziskovanjem zavzetosti, organizacijske energije in zadovoljstva zaposlenih
  • Vsem, ki jih zanimajo najboljše prakse slovenskih podjetij in bi želeli izboljšati področje HRM-ja v svojem podjetju ali organizaciji
  • Predstavnikom zainteresiranih javnosti s področja zaposlovanja, HRM, vodenja in upravljanja, delovnih razmerij in sodobnih pristopov vodenja ljudi pri delu.

PROGRAM


Četrtek, 15. november 2018
08.00-09.00

Sprejem in registracija

09.00-09.15

Otvoritev in uvodni pozdrav

Peter Ribarič, direktor podjetja Planet GV in Andrej Vizjak, ustanovitelj in partner mednarodne svetovalne hiše AV.consulting

Spremembe in vloga HR - primeri najboljŠIH PRAKS
09.15-09.45

Upravljanje s spremembami in vloga HR

Sonja Vizjak in Andrej Vizjak, ustanovitelja in partnerja mednarodne svetovalne hiše AV. consulting

09.45-10.15

Kaj vodstvo meni o funkciji HR pri uvajanju sprememb: dobra praksa podjetja NiceLabel*

Chris Walsh, generalni izvršni direktor Skupine NiceLabel

10.15-10.45

Vloga HR funkcije pri transformaciji podjetja Philip Morris*

HR predstavnica podjetja Philip Morris

10.45-11.15

Najboljše svetovne prakse HR funkcije*

dr. Michael Opitz, partner Arthur D. Little, Nemčija

11.15-11.30

Čas za diskusijo in refleksijo*

11.30-12.00

Odmor za kavo & osvežitev

sistemi vodenja in moč kulture organizacij
12.00-12.30

Kitajska kultura in sistemi vodenja - kaj se lahko naučimo drug od drugega

12.30-13.00

Gradnja organizacije prihodnosti: Moč formalnih in neformalnih povezav*

Toni Balažič, partner AV. consulting

13.00-13.30

Vpliv kadrovske funkcije na uspeh podjetja

Sonja Spoljarič, vodja kadrovske funkcije BSHG, Nazarje

13.30-14.00

Leadership & upravljanje sprememb*

Viktor Lenart, direktor podjetja Grow Group

Vodje imajo ključno vlogo pri spreminjanju organizacije. Če vi kot vodja želite videti spremembe v vaši organizaciji, se morate prvi sprememb lotiti ravno vi. Kot je pogosto rečeno »Be the change you want to see in your organization!«. Če se kot vodja, manager ali delodajalec želite spremeniti, se vse začne pri sprejemanju vaše trenutne realnosti. Kljub temu, da je to prvi korak do tega kar želite postati, je za večno vodij in organizacij že to precej težak izziv. Kdo pa je lahko vaš najboljši prijatelj pri soočanju s temi zzivi? HR strokovnjaki predstavljajo najboljšo podporo tako za vodje kot za organizacijo. Ampak kako vemo, da HR uspešno podira management sprememb? Kako lahko sinhroniziramo vlogo podpornika in sodnika? Spoznajmo smernice, ki pomagajo pri upravljanju povezanosti, kapacitet, digitalizacije, kulturnih aspektov, inspiracije, zavezništva, medtem ko smo v procesu uvajanja sprememb v organizacijo? Bodimo praktični, poglejmo nekatere primere in bomo lažje razumeli preproste in enostavne poti učinkovitega upravljanja s spremembami.

14.00-14.30

Eat & meet: priložnost za druženje

14.30-15.15

Okrogla miza s predavatelji

15.15-16.10

HRM projekt 2018 - predstavitev 6 TOP finalistov in razglasitev zmagovalcev

16.10-16.20

Zaključna misel konference

16.20

Druženje ob koncu konference

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu. * Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku.



 
Andrej Vizjak

ustanovitelj in partner mednarodne svetovalne hiše AV.consulting

Andrej Vizjak ima več kot 30 let izkušenj z vodenjem sprememb v vodilnih mednarodnih organizacijah. Je avtor 25 knjig, prevedenih v 12 jezikov.

V letih 1995-2000 je bil podpredsednik v vodilni evropski medijski hiši Bertelsmann, ki je prav v tem času postala največja založba knjig na svetu. Od leta 2000 do 2010 je bil partner A.T. Kearney-a, odgovoren za regijo Srednja in Vzhodna Evropa. V letih 2010-2015 pa je bil v PwC senior partner in vodja razvoja za srednjo in vzhodno Evropo; podjetje je bilo v tem obdobju največja svetovalna hiša na svetu.

Leta 2015 je z ženo Sonjo Vizjak ustanovil dubajsko svetovalno hišo AV.consulting z vizijo, da postane prvo digitalno svetovalno podjetje. Zdaj svetuje podjetjem, kako (p)ostati prvi na svetu.

 
Chris Walsh

generalni izvršni direktor Skupine NiceLabel

Chris Walsh je generalni izvršni direktor Skupine NiceLabel. Ima več kot 30 let vodstvenih izkušenj na mednarodni ravni tako v panogi ponudnikov software sistemov kot tudi hardware tehnologije.

NiceLabel ponudnik software-a za označevanje proizvodov, ki je bil ustanovljen pred 25 leti v Sloveniji in je v svoji panogi tretje največje podjetje na svetu, s podjetji v Sloveniji, ZDA, Nemčiji, Angliji in na Kitajskem. Zaposluje 135 sodelavcev s 14 različnimi narodnostmi v 11 državah. Med naše kupce štejemo večji del največjih podjetij na svetu. Smo član ELITE programa na londonski borzi.

Pred tem je bil Chris generalni director Zebra Technologies za regijo Evropa, Bližnji Vzhod in Afriko. Chris se je priključil podjetju Zebra Technologies takoj po sami ustanovitvi in je dosegel v svoji regiji v obdobju devetih let 150 miljonov $ letnih prihodkov s 250 zaposlenimi. Hitro rast je uspel doseči tako organsko kot tudi s prevzemi podjetij.

Chris je diplomiral na Liverpool Polytechnic iz poslovnih znanosti.

 
Viktor Lenart

direktor podjetja Grow Group

Viktor Lenart, direktor podjetja Grow Group ima več kot 15 let izkušenj na področju managementa, svetovanja in razvoja vodstva. Njegova področja dela zajemajo razvoj najvišjega vodstva, poslovno načrtovanje in HR svetovanje.

Ima tudi mednarodni magister na področju managementa s poudarkom na poslovni administraciji, managementu in operativnih funkcijah, ki ga je prejel s strani poslovnih šol Purdue Krannert (ZDA) in TiasNimbas (Nizozemska). Več kot 17 let pa deluje tudi na področju psihodrame, fokusne terapije in integrativne psihoterapije.

PRIJAVA

ZGODNJA NAROČNIŠKA
250 €

Zgodnja naročniška prijava je mogoča do 10. oktobra 2018 za naročnike revije HR&M.


Vključuje:
- kotizacijo za konferenco in podelitev
- pogostitev med odmori
- konferenčno gradivo



Redna cena kotizacije za naročnike revije znaša po tem datumu znaša 290,00 EUR.


Cena je brez DDV.


ZGODNJA PRIJAVA
290 €

Zgodnja prijava je mogoča do 10. oktobra 2018.



Vključuje:
- kotizacijo za konferenco in podelitev
- brezplačno enoletno naročnino na revijo HR&M
- pogostitev med odmori
- konferenčno gradivo




Redna cena kotizacije po tem datumu znaša 340,00 EUR.


Cena je brez DDV.

PRIJAVA V DVOJE: HR + Management
220 €

Prijava v dvoje: kadrovik + predstavnik najvišjega managementa istega podjetja ali organizacije je mogoča do 10. oktobra 2018.

Kotizacija je podana na osebo in velja le ob hkratni prijavi dveh oseb.

Vključuje vse navedeno na osebo:
- kotizacijo za konferenco in podelitev
- pogostitev med odmori
- konferenčno gradivo


Redna cena kotizacije v dvoje bo po tem datumu znašala 270 EUR na osebo.

Cena je brez DDV.


Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko poravnate tudi pred prejemom računa
na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (NLB d.d., Ljubljana), sklic na št. 4264-matična št. plačnika.

Predstavite najboljše HRM prakse 2018! Pokažite Sloveniji vašo moč, motivacijo in navdih za spremembe.

Predstavite najboljše HRM prakse 2018! Pokažite Sloveniji vašo moč, motivacijo in navdih za spremembe.

Z razpisom HRM projekt raziskujemo, odkrivamo in nagrajujemo dobre in učinkovite prakse ravnanja z ljudmi pri delu. Organizacije in podjetja vabimo, da širši javnosti podeli svoje inovativne pristope pri ravnanju z ljudmi pri delu in se postavite na zemljevid uglednih delodajalcev.

Na razpisu bodo projekti razdeljeni v tri kategorije: mala in srednja podjetja, velika podjetja in javni ter neprofitni sektor. V vsaki kategoriji bo komisija izbrala 2 finalista, ki se bosta predstavila na HR&M konferenci, kjer bodo zmagovalca izbrali udeleženci.

Nagrade:

  • Vsi sodelujoči na razpisu dobijo PDF značko Proud to be part of HRM projekt 2018, predstavitev projekta na HR&M portalu in promocijo projekta preko socialnih omrežij.
  • TOP finalisti dobijo 1x brezplačno udeležbo na HR&M konferenci 2018.
  • Zmagovalci prejmejo priznanje podjetju, PDF priznanja za ekipo vključeno v projekt in predstavitev v reviji in na portalu HR&M ter skozi medije.

Razpis je odprt do 15. oktobra 2018 (vključno s tem dnem, do konca dni).



LOKACIJA


Naslov:

Kristalna palača

Ameriška ulica 8

1000 Ljubljana

SPONZORJI

Grow Adriatik d.o.o. je član skupine Grow group. Z več kot 20 letnimi izkušnjami v Centralni Evropi vam nudimo celostne rešitve na področju razvoja kadrov in organizacij. Na voljo vam je 35 konzultantov z mednarodnimi izkušnjami, ki vam pomagajo doseči vaše organizacijske cilje. Smo partner pri vašem razvoju.

FOTOUTRINKI S HR&M KONFERENCE 2017