• 8:00

    Registracija udeležencev na spletni dogodek

  • 9:00

    Uvodni nagovor in pozdrav udeležencem

  • 9:15

    Upravljanje dodane vrednosti talentov v času turbulence

    Alenka Vujkovac
    Prikaži več

    Že pri iskanju talentov imamo lahko veliko problemov, če se tega lotimo na napačen način. Zato je dobro vedeti, da je upravljanje s talenti celosten in dolgotrajen proces. Zatakne se lahko že pri tem, koga sploh opredelimo kot ‘talent’. Ko jih enkrat imamo, je bistvenega pomena, da takoj od začetka natančno dorečemo in zapišemo pričakovanja obeh strani. Pri motiviranju je zgodba še veliko bolj zanimiva, saj enotnega recepta, ki bi veljal za vse enako, žal ni. Nekaj psihološkega znanja in poznavanje trenutno aktualnih razmer na tem področju lahko veliko pripomore k temu, da bomo od talentov dobili tisto, kar od njih želimo.

  • 9:45

    4

    Prihodnost je neznana, kako vedeti, kaj potrebujemo iskati v kadrih

    Tina Kastelic
    Prikaži več

    Ko se lotimo definiranja kompetenc, je pomembno zavedanje, da gre za kompleksen in celovit proces. Kompetence so mnogo več kot le popis tehničnih in strokovnih znanj. So dokument, ki kadrovski službi in managementu lahko služi kot eden ključnih orodij za razvoj veščin in spremljanje napredka posameznika. Torej, katere kompetence je potrebno iskati v ljudeh za določeno delovno mesto in za določeno poslovno obdobje? Odgovor ni vedno enostaven. V trenutni situaciji lahko opazimo, da so do izraza prišle tudi določene kompetence, ki jih morda prej nismo zaznavali kot ključnih. Dotaknili se bomo tudi vprašanja, kakšni so ljudje, ki se najbolje znajdejo v stresnih, negotovih, neznanih časih.

  • 10:15

    Odmor

  • 10:30

    Okrogla miza: Kriza kot priložnost, a priložnost za kaj?

    Ilijana Javornik in Janez Novak, SRL merilna tehnika
    Tilen Sotler in Andrej Orožen, Dewesoft
    Prikaži več

    Kje so priložnosti v krizi? Kakšna je vloga HR v času sprememb? Kakšna so pričakovanja vodstva do HR službe in njene funkcije v časih konjunkture in kakšna v času krize? Kako podjetniki, ki so sami postavili podjetje na noge in izbirali svoje sodelavce, to nalogo prepuščajo drugim? Kakšni zapleti se jim ob tem dogajajo? Imajo vsi enake poglede na to, kdo je talent in koliko bi zanj bilo treba odšteti? Je kriza priložnost za nakup poceni talentov? Kdo je v praksi zares talent? Z nami bodo člani Kluba slovenskih podjetnikov (SBC).

  • 11:15

    7

    Vzgoja talentov v korporacijah

    Wolda Grant, Deloitte
  • 11:45

    Odmor za kosilo

  • 12:30

    Kako se pripraviti na nepredvidljivo

    Tone Stanovnik, Špica International
    Prikaži več

    Skoraj vsako podjetje je v času tektonskih sprememb na trenutke žaba, ki se ne zaveda, da se voda okoli nje počasi segreva. Da se žaba ne bi tudi skuhala in bi lahko pravočasno pobegnila, je pomembno pronicljivo opazovanje okolice. Le tako lahko pravočasno opazimo bližajoče nevarnosti in jih morda celo obrnemo v priložnosti. Mladi startupi pogosto pod radarjem velikih uveljavljenih igralcev vzpostavijo nove poslovne modele. Tisti, ki to nevarnost slutijo, pravočasno interno snujejo specialne ekipo novih prebojnikov, procesesov in kulturo, ki ima za cilj preoblikovati celotno podjetje in ga pripraviti na prihodnost.

  • 13:00

    Kaj storiti, ko oblast v organizaciji tiho prevzamejo neformalni vodje?

    Mojca Justin
    Prikaži več

    Osnova za rast in razvoj organizacije je pravilno prevzemanje vlog vodenja. Pri vodenju je najbolj pomemben red. Mojca Justin nam bo predstavila sistemski vidik vodenja v organizacijah in kadrovanja vodij. Na organizacijo bomo pogledali kot na živ organizem, spoznali sistemska načela vodenja in osvetlili dinamiko neformalnega vodje: kje so razlogi, da nekdo prevzame vlogo vodje čeprav je formalno nima in kako to rešit v dobrobit organizacije. Na praktičnem primeru bodo vsi udeleženci izkusili moč metode sistemske postavitve.

  • 13:45

    Odmor

  • 14:00

    Predstavitev projektov in podelitev nagrad za HRM projekt leta

  • 14:45

    Zaključek konference

Letošnji moderator

David Urankar

David Urankar je televizijski voditelj, ki ga lahko spremljate v oddaji Dobro jutro, Slovenija in v avtomobilski oddaji Avtomobilnost na nacionalni televiziji. V slovenski knjigi rekordov je zapisan kot prvi voznik boba v državni reprezentanci, s katero je 5 sezon nastopal v evropskem in ameriškem pokalu. Mednarodno je prepoznaven tudi po številnih reklamnih kampanjah, med njimi so Adidas, Mercedes-Benz, Vaseline, Jaguar … in tudi najnovejša za Philips, ki jo trenutno lahko ujamete na vaših malih ekranih ter na Instagramu …