Tom Bundgaard
Glavni analitik, Mintec
Po formalni izobrazbi iz logistike in nabave je Tom Bundgaard 13 let delal v nabavi kot vodja nabave. To delo je vključevalo vse tradicionalne vidike nakupa, še posebej z Daljnim vzhodom. Velik poudarek je bil na materialih, surovinah in pol končanih izdelkih.
Od leta 2000 je Tom Bundgaard specializiran za nabavo z vidika analitične napovedi, ki temelji na tehnični in temeljni analizi. Specializacijo je poglobil še s tremi izobraževanji: stalno mentorsko izobraževanje, diploma MSTA iz Družbe tehničnih analitikov v Londonu in magisterij finančno tehnične analize iz IFTA v ZDA.
Tom Bundgaard od leta 2008 predava na različnih konferencah po celotni Evropi, tako o napovedih cen za izdelke kot tudi o makroekonomiji, hkrati pa je stalen sogovornik različnih radijskih in televizijskih oddaj.
O PREDAVANJU
Nestanovitne cene surovin in dve strategiji, ki ju nujno potrebujete
Zaloga surovin je že od nekdaj zelo nestanovitna, še toliko bolj v zadnjih nekaj letih. To predstavlja veliko obremenitev za nabavo, da se tega loti profesionalno. Pregovor pravi, da potrebujete dobro strategijo, vendar je potrebno več. Dejansko potrebujete dve strategiji. V tej predstavitvi bomo preučili, kaj te strategije vsebujejo in kako ravnati z nestanovitnimi cenami surovin.
Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.