Silvija Vig
Lastnica podjetja, CODUPO
Silvija Vig je svetovalka, trenerka in avtorica na področju skladnosti in etike, integritete ter protikorupcije. Ima doktorat iz poslovne etike na Ekonomski fakulteti v Zagrebu, Hrvaška, in je avtorica knjige Poslovna etika. Predava na tečaju Poslovna etika in družbena odgovornost podjetij na Rochester Institute of Technology Croatia in je lastnica podjetja CODUPO Compliance, ki je specializirano za svetovanje in usposabljanje na področju skladnosti, etike in protikorupcije. Poleg tega je certificirana kot vodilna izvajalka za sisteme upravljanja skladnosti ISO 37301 in sisteme upravljanja proti podkupovanju ISO 37001 ter kot vodilna revizorka, prav tako pa je CCEP-I – Certificirani strokovnjak za skladnost in etiko – Mednarodno. V svoji karieri je sodelovala v številnih mednarodnih protikorupcijskih projektih, ki so jih organizirale Združene narode, OECD, USAID, CIPE in DPI.
Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.