Primož Lončar

Direktor nabave in kontrolinga v podjetju BSH Hišni aparati, d.o.o.

Oče, mož, sodelavec, vodja. Po zaključku študija se je pridružil nabavni skupini v BSH Nazarje in se skozi različna delovna mesta v nabavi skozi leta dokazoval, kar se je v urejenem delovnem opazilo. Zadnjih 6 let vodi nabavo, od 2019 dalje pa tudi kontroling v BSH Nazarje. Je del globalnega nabavnega managementa divizije BSH malih gospodinjskih aparatov, prav tako v isti divizije del vodstva za področje gospodarjenja. V letu 2020 je na podlagi odličnega dela svoje nabavne ekipe s svojim doprinosom postal Nabavni Manager Slovenije, kar je bila za BSH Nazarje, poleg osvojitve naziva Tovarna leta 2020 v Sloveniji in Factory of the Year 2020 v Evropi še dodatna potrditev, da delajo res dobro in da so na pravi poti.

Nabavna strategija v praksi – primer BSH Hišni aparati

Večina podjetij ima pripravljene nabavne strategije, takšne ali drugačne. Seveda predstavlja velik izziv ne samo nabavnim ekipam ampak tudi vodstvu in vsem deležnikom kako jih izvajati, kako aktualizirati, kako izgleda ustrezna vsebina, kako jih v danih trenutkih usklajevati. V primeru BSH Nazarje proces nabavne strategije izboljšujemo vsako leto, se vsi vedno bolj zavedamo nujnosti imeti jo, predvsem pa poskušamo izkoriščati vse prednosti, ki jih prinaša in se izogibati tveganjem, ki jih je vedno več. Ključno je, da se nabavna strategija začne z besedo ‘Team’ in da je ustrezno resno sprejeta s strani vseh, ki v njeni realizaciji sodelujejo, torej visoka zavezanost k uresničitvi skupnih ciljev. O nujnosti podpore s strani vodstva ne gre izgubljati besed…. O vsem tem in še več na srečanju samem.