Predrag Markovic
Procurement Manager, Koncern Bambi
Predrag Markovic, ekonomist z izkušnjami na področju nabave in izkušnjami na višjih vodstvenih položajih v velikih srbskih podjetjih (Delta Agrar, Danubius, Delta Feed).
Trenutno opravlja delo vodje nabave v Bambiju (člani Coca Cola HBC), kjer nadzira vse nabavne procese v podjetju.
Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.