Osrednji in največji letni dogodek za nabavne managerje
Zagotovite si svoje mesto na konferenci!
Nagrado Nabavna prakse leta podeljujemo v dveh kategorijah; eno za male in srednje velike družbe ter drugo v kategoriji za velike družbe. Nabava v dobi omejenih virov še dodatno pridobiva na pomenu, vendar pa kljub temu še vedno ni povsod obravnavana kot strateška poslovna funkcija. A prav nabava lahko odločilno vpliva na optimizacijo stroškov, večjo dodano vrednost in boljši rezultat družbe. Globalni trendi nakazujejo razvoj funkcije v smer polne profesionalizacije in vzpostavitve korporativne nabave kot strateške funkcije. Nabava že dolgo ne zajema le naročanja proizvodov, temveč je kompleksna poslovna funkcija, ki mora v marsikateri organizaciji še postati strateška. Naredimo torej skupaj korak naprej v razvoju nabavne stroke! Zato vas vabimo k prijavi vaše nabavne prakse, ki je v preteklem letu najbolj zaznamovala uspešno delovanje nabave v vaši družbi.
Nagrada je namenjena potrditvi odličnega dela in prepoznavnosti nabavne ekipe, ki je v preteklem letu z uspešno uvedenimi praksami povečala uspešnost, konkurenčnost, okretnost in inovativnost v nabavi. Nabavna ekipa (velike družbe) in nabavniki (male in srednje velike družbe) na razpis prijavijo nabavno prakso, ki je v preteklem letu pozitivno zaznamovala delovanje nabave v družbi.
Priznanje je dokaz, da ste najboljši v svoji kategoriji, udeležba na Nabavni konferenci pa priložnost, da spoznate, kaj in kako delajo drugi. Kot zmagovalci boste prejeli priznanje stanovskih kolegov nabavnikov in potrditev za vaše odlično delo – dosegli boste pomemben karierni mejnik in dobili pomembno referenco. S prejemom priznanja boste tudi povečali prepoznavnost blagovne znamke vaše družbe, kar je pomembno tudi za pridobivanje, ohranjanje in motivacijo vaših najboljših kadrov.
Osnovni pogoji, ki jih mora izpolnjevati družba, ki izvaja prijavljeno nabavo prakso, so:
Na izbor se lahko prijavijo tudi družbe, ki so v preteklosti že prejele priznanje »Nabavna praksa leta« ali “Nabavni manager.” Ali priznanje za najboljšo prakso.
Komisija pri ocenjevanju in izboru prijavljenih nabavnih praks upošteva naslednja merila.
Raven družbe:
Raven nabavne funkcije:
Raven nabavne prakse (predstavlja pretežni del skupne ocene):
Nagrajena ekipa za Zmagovalno prakso prejme plaketo s priznanjem Zmagovalna praksa leta. Predstavnik zmagovalne prakse se lahko brezplačno udeleži celotne Nabavne konference, celotna nagrajena ekipa pa se lahko brezplačno udeleži podelitve nagrade Nabavna praksa leta in večerne zabave po podelitvi.
Za prijavo na razpis Nabavna praksa leta izpolnite obrazec. Razpis je odprt do ponedeljka, 1. aprila 2024. Nabavno prakso leta 2024 bomo razglasili 16. maja 2024 na Nabavni konferenci. Prijave so odprte!
Za dodatna vprašanja v zvezi z izborom nam lahko pišete na e-naslov nk@planetgv.si.
V četrtek, 16. maja, sta podjetje Planet GV in Združenje nabavnikov Slovenije podelila priznanje za Nabavno prakso leta 2024. Prejemnica nagrade je Skupina SIJ – Slovenska industrija jekla.
Nabavna konferenca je mednarodni dogodek z udeleženci iz več kot 7 držav in več kot 300 udeleženci iz vodilnih regijskih podjetij. Vrsto let je bila na konferenci podeljena nagrada Nabavni manager, že drugič zapored pa smo podelili priznanje za Nabavno prakso leta – odlična nabavna praksa namreč ni le delo posameznika, ampak delo celotne ekipe.
Iskrene čestitke nabavni ekipi Skupine SIJ!
Uvedba prakse upravljanja kategorij v Skupini SIJ je bila odgovor na razdrobljene nabavne aktivnosti, preveč ad hoc izvajanja, pomanjkanje strateškega fokusa in potrebo po boljši organiziranosti. Digitalizacija procesov, trajnost ter tveganja v nabavni verigi so bile ključne teme, na katere so iskali odgovore. Z novim pristopom so želeli izboljšati sinergije med družbami, optimizirati nabavne procese in zagotoviti boljšo usklajenost s poslovnimi cilji. Centralizacija podatkov, tesnejše sodelovanje z dobavitelji in profesionalizacija nabavne funkcije so bili dodatni razlogi za uvedbo te prakse.
Po zaključenem izobraževanju in začetnem uvajanju platforme Cirtuo so naleteli na ovire, ki so jih razrešili z reorganizacijo in dosegli večjo usklajenost, fokus in učinkovitost. Z jasnejšo ločitvijo strateške, taktične in operativne nabave so nadgradili strategije pri glavnih kategorijah. V preteklem letu so dosegli napredek v razumevanju in obvladovanju orodja Cirtuo ter znanja s področja strateškega upravljanja kategorij. Nastaja interna “Wikipedija” za učinkovit prenos znanja, koraki, ki jih podpira platforma, pa postajajo del vsakdanje prakse. Redno se sestajajo, obravnavajo tržne in druge razmere, analizirajo tveganja in spremljajo iniciative. Strategije usklajujejo s strategijami podjetja, preverjajo ključne dejavnike stroškov ter glede na informacije o spremembah na trgu simulirajo vplive, kar vodi k boljšim rezultatom.
Trenutno imajo 40 % nabavno obvladovanih kategorij dokončanih s strategijami in iniciativami. Merljivi in nemerljivi učinki jih motivirajo za nadaljevanje začrtane poti, pri čemer jih podpira ekipa Cirtuo. Njihov cilj je 80 % pokritost. Pomembno je poudariti, da napredek prepoznava tudi njihova uprava, kar je omogočilo dvig ugleda in profesionalnosti nabavne funkcije v celotni Skupini SIJ.