Mirela Kurt
Direktorica Iskanja in selekcije, Adecco
Z več kot 15-letnimi izkušnjami na področju prodaje in zaposlovanja je Mirela Kurt v uspešnih slovenskih podjetjih pomagala vpeljati rešitve za izboljšanje in razvoj poslovanja. V Adeccu vodi ekipo za iskanje višjih profilov in vpeljuje inovativne rešitve, ki so bile med drugim tudi nagrajene, ki podpirajo tako delodajalce kot iskalce zaposlitve.
Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.