Osrednji in največji letni dogodek za nabavne managerje
Zagotovite si svoje mesto na konferenci!
Dr. Maja Zalaznik, redna profesorica mednarodnega poslovanja, je bila od 2008 do 2014 predsednica Društva za marketing Slovenije in podpredsednica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ. Sodeluje v številnih strokovnih združenjih in je objavila preko 400 znanstvenih del. Kot prodekanja na Ekonomski fakulteti je med 2009-2013 razvijala strategijo in mednarodne programe. V obdobju 2015-2018 je bila Ministrica za izobraževanje, znanost in šport, nato pa je nadaljevala delo na fakulteti. Je aktivna v različnih mednarodnih organizacijah, vključno z UNESCO in Centrom za šport in človekove pravice.
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.