maja-zalaznik-nk

prof. dr. Maja Zalaznik

Redna profesorica na področju mednarodnega poslovanja, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

Dr. Maja Zalaznik, redna profesorica mednarodnega poslovanja, je bila od 2008 do 2014 predsednica Društva za marketing Slovenije in podpredsednica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ. Sodeluje v številnih strokovnih združenjih in je objavila preko 400 znanstvenih del. Kot prodekanja na Ekonomski fakulteti je med 2009-2013 razvijala strategijo in mednarodne programe. V obdobju 2015-2018 je bila Ministrica za izobraževanje, znanost in šport, nato pa je nadaljevala delo na fakulteti. Je aktivna v različnih mednarodnih organizacijah, vključno z UNESCO in Centrom za šport in človekove pravice.

Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)

Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič  v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v  preobrazbo.