Luka Peter Medved
Direktor prodaje, Adecco
Z več kot 6-letnimi izkušnjami na področju prodaje v kadrovski panogi je Luka Peter Medved odgovoren za grajenje poslovnih odnosov z mednarodnimi in lokalnimi strankami. V Adeccu vodi ekipo prodajnikov, s katerimi zagotavlja kadrovske rešitve, ki ustvarjajo dodano vrednost za podjetja.
Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.