Luka Peter Medved

Direktor prodaje, Adecco

Z več kot 6-letnimi izkušnjami na področju prodaje v kadrovski panogi je Luka Peter Medved odgovoren za grajenje poslovnih odnosov z mednarodnimi in lokalnimi strankami. V Adeccu vodi ekipo prodajnikov, s katerimi zagotavlja kadrovske rešitve, ki ustvarjajo dodano vrednost za podjetja.

Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)

Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič  v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v  preobrazbo.