igor-marosa-nabavna-konferenca-2024

mag. Igor Maroša

Višji svetovalec, Kearney

Igor Maroša je trenutno kot višji svetovalec zaposlen v podjetju Kearney. Pred tem je v obdobju 2012-2016 deloval kot član uprave v Poslovnem sistemu Mercator, sprva odgovoren za trg Slovenije in Hrvaške, nato pa v po prevzemnem obdobju za trg Slovenije in neosnovne dejavnosti (kot so Intersport, Modiana, M Tehnika in druge). Od leta 2018 do 2022 je bil član poslovodstva Merkur trgovina d.o.o., zadolžen za prodajo, nabavo in logistiko. Maroša je imel tudi pomembno vlogo v podjetju A.T. Kearney, kjer je bil član vodstvenega tima za Jugovzhodno Evropo med letoma 2004 in 2012, pri čemer je vodil ali bil vključen v številne strateške projekte v različnih panogah, kot so trgovina, FMCG, bančništvo in transport.

Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)

Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič  v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v  preobrazbo.