Elia Magrin
Vodja trajnostnega razvoja, Illy caffè
Z magisterijem iz managementa Univerze Bocconi in močno strastjo do trajnostnega razvoja, je Elia vodja trajnostnega razvoja pri illycaffè, vodilnem svetovnem podjetju na področju kave.
Je del ekipe za celostno kakovost in trajnost pri prevajanju standardov B Corp v strateške načrte in vodi postopek ponovne certifikacije na svetovni ravni. Prav tako deluje na letnem izračunu ogljičnega odtisa organizacije in operacionalizaciji cilja neto ničelnih emisij z uporabo analize podatkov in spretnosti reševanja problemov.
Pred tem je kot specialist za strategijo in poslovni analitik pri illycaffè, prispeval k globalni marketinški strategiji in upravljanju ključnih pobud. Prav tako je pridobil dragocene izkušnje v sektorju obnovljivih virov energije kot sodelavec v programu komercialnega vodstva pri GE Renewable Energy.
Njegov cilj je uporabiti svoje analitične in strateške sposobnosti za spodbujanje pozitivnega vpliva in inovacij v industriji kave in širše.
Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.