Domen Čamernik Kramar
Vodja prodaje, DSV
Zaradi večletnih izkušenj na različnih področjih prodaje in nabave, ter nenehnega stika s področjem transporta in logistike, je Domen sam sposoben voditi, spremljati in usmerjati stranke do uspeha. V današnjem hitro spreminjajočem se svetu smo vse bolj osredotočeni na doseganje zastavljenih ciljev, pogosto pa pozabimo, da je bistvo iskanje rešitev za težave, s katerimi se soočajo naše stranke. S svojim znanjem, idejami in razumevanjem potreb kupcev se trudi graditi močne partnerske odnose, ki temeljijo na transparentnosti in dolgoletnem sodelovanju.
Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.