Osrednji in največji letni dogodek za nabavne managerje
Zagotovite si svoje mesto na konferenci!
Zaradi večletnih izkušenj na različnih področjih prodaje in nabave, ter nenehnega stika s področjem transporta in logistike, je Domen sam sposoben voditi, spremljati in usmerjati stranke do uspeha. V današnjem hitro spreminjajočem se svetu smo vse bolj osredotočeni na doseganje zastavljenih ciljev, pogosto pa pozabimo, da je bistvo iskanje rešitev za težave, s katerimi se soočajo naše stranke. S svojim znanjem, idejami in razumevanjem potreb kupcev se trudi graditi močne partnerske odnose, ki temeljijo na transparentnosti in dolgoletnem sodelovanju.
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.