Bernard, Gracia
Predsednik, EIPM
Je soustanovitelj Evropskega inštituta za nabavo (The European Institute of Purchasing Management – EIPM). Deluje predvsem kot svetovalec za strateški management multinacionalnim družbam kot so ArcelorMittal, Axa, Bayer, DuPont, Ferrero, Michelin, Nokia, ThyssenKrupp, Valeo, Volvo …
Vodi usposabljanja in predava na konferencah po vsem svetu ter razvija raziskovalno dejavnost med različnimi univerzami in podjetji, predvsem s področja korporativnih nabavnih strategij, organizaciji nabave, ustvarjanja dodane vrednosti nabave, kompetenc in modela odličnosti.
Kot direktor EIPM je leta 1991 uvedel prvi MBA program na svetu, specializiran za nabavni management, leta 1993 pa prvo evropsko okroglo mizo za Senior Executives. Skrbel je za širjenje EIPM po vsem svetu.
V 70. letih je sodeloval pri uvajanju prvega podiplomskega programa na področju nabave na svetu (M.A.I. – Master Industrial Purchasing na Bordeaux Business School).
Kaj je potrebno, da nabava preseže pričakovanja v teh časih (pogled CEO-ja)
Na naših trgih doživljamo nestanovitnost oziroma volatilnost brez primere. Moramo se prilagoditi in preiti od koledarsko usmerjene nestanovitnosti k upravljanju tržnega cikla. Prvi dejavnik uspeha v preteklosti, tako pomembna »optimizacija procesa« je manj uspešna od »optimizacije časa na kraju samem«. Prvič v zgodovini imajo napovedi nabave glavni vpliv na prodajne napovedi. Nabava se lahko razvije v še pomembnejše gonilo splošnega poslovnega uspeha, če je pripravljena izvesti potrebno preobrazbo. Preobrazba je lahko uspešna s pravimi ljudmi, s popolnim krmiljenjem, in miselnostjo naravnano v preobrazbo.