Barbara Šmalc

Univerzitetna diplomirana ekonomistka

Sem Barbara Šmalc, po izobrazbi univerzitetna diplomirana ekonomistka, ki sem svojo kariero dejansko začela v trebanjskem Trimu. Sicer sem se, po končani fakulteti, za dobo pripravništva, zaposlila na Občini v Slovenskih Konjicah in to kratko obdobje je bilo le signal tega, česar ne bi želela opravljati večino svojega življenja. Aprila 1997 sem se zaposlila v Trimu, v oddelku nabave in tu tudi ostala. Še danes trdim, da sem imela srečo. Srečo, da sem prišla v podjetje, ki je trdno stalo na svojih prepričanjih in usmeritvah, kaj želi in kam namerava. Zaposlila sem se med ljudmi, ki so znali, hoteli in bili vedno pripravljeni pomagati, te usmerjati in naučiti. In to je bilo to. Po začetnem delu referenta v nabavi in kooperaciji, sem leta 2001 prevzela mesto vodje programske nabave, kasneje celotno nabavo, 2014 pa sektor nabave, logistike in planiranja. Med leti 2017 in 2020 sem se za kratek čas kalila v Livarju v Ivančni Gorici in v Reflexu v Gornji Radgoni, od lanskega leta pa sem odgovorna za celotno nabavno verigo v podjetju Preis Sevnica.

Aktivno sodelujem tudi v Združenju nabavnikov Slovenije (ZNS), kjer sem članica nadzornega odbora ZNS, in, da se ”skromno pohvalim”, sem prva nabavnica, ki sem pridobila priznanje Nabavna managerka leta. V nabavni imam kar dolgo kilometrino, skoraj 24 let ,a še vedno se zjutraj zbudim s tistim občutkom ”I feel so purchasing today” in to je to.

Nabavna strategija v praksi – primer Preis Sevnica

Pandemija COVID se nam je preprosto zgodila in na to preprosto nismo imeli direktnega vpliva. Kako dalje? V kaj se usmeriti? Je naša strategija še vedno učinkovita ali jo moramo spremeniti? Ali sploh spreminjati? Mogoče bo kratkotrajno in bo minilo in bomo šli dalje kot prej… En kup vprašanj se nam je v tej situacijo začelo porajati, a smo hitro ugotovili, da veliko časa ne bo in da je potrebno odreagirati. “Hoping for the best, prepared for the worst, and unsurprised by anything in between.” (“V upanju na najboljše, pripravljeno na najslabše in ničesar vmes ne preseneča.”) Maya Angelou…je bilo nekako v naših mislih. Kako ohraniti odnose? Kaj bo z dobavami? Panika!!!??? Nobenih izkušenj nismo imeli, a smo se zelo hitro morali pripraviti in odločiti kako dalje in se učiti. Ko je prvi šok nekako minil, smo spremenjeni način nekako vključili v vsakodnevno poslovanja in šli dalje. Saj vsi vemo…ja, nabava se nenehno spreminja in razvija in to, da predvidimo določena tveganja in se z njimi spopademo ali pa se nam le-ta enostavno zgodijo, je velik izziv.
In to je čar nabave. In zato smo tu.