KONGRES ADMA 2019
kongres pisarniške odličnosti


16.–18. maj 2019


GH Bernardin, Portorož




REZERVIRAJTE SI SVOJE MESTO!

16.–18. maj 2019


UDELEŽENCI O KONGRESU

Ni besede, ki bi bila dovolj veličastna, da bi opisala vas in vaše delo. Lahko izhajam iz srca, ste vsako leto boljši, imate poslanstvo. Vsako leto pridem iz ADME prerojena, samozavestna in polna novih idej in veselja do dela. Res ste moj navdih. Tudi na privatno življenje vplivate, nori občutki, to leto še posebej.Prvič v življenju sem se na odru počutila domače, sproščeno. In ko se je moje predavanje zaključilo, sem si rekla, želim si še tega in res je takoj prišlo vabilo iz Celjskega območja, želijo da ponovim predavanje in ga še obogatim z podrobnosti za njihovo regijo. Noro pravijo pazi kaj si želiš, jaz že vem kaj si želim za naslednje leto.
Petra Arnež International Communication and Business Assistant, Comtrade
Vsak pri sebi in vsi skupaj…smo se pogovarjali, pridobivali nova znanja, naredili nekaj novih sklepov tako na poslovnem kot tudi zasebnem življenju, se družili, enotni smo si bili v igrah in ne nazadnje ugotovili, da naše izobraževanje mora ostati v takšni obliki kot je, pa čeprav smo v digitalnem času!
Aleksandra Maslarić Sektor za nove izdelke, Krka
Kongres mi predstavlja pridobitev novih znanj in poznanstev ter izmenjavo uporabnih informacij. Izbira predavateljev in navezava predavanja na predavanje je vrhunska. Združeno je uporabno s koristnim zato verjamem, da ni osebe, ki se s kongresa ne bi vračala polna pozitivne energije ter večjim elanom do dela.
Mojca Frešer poslovna sekretarka uprave podjetja Pomgrad
Tempo poslovnega sveta je vedno hitrejši in zahteva vedno več znanja. Prav osvežitev znanja in nove strokovne vsebine pa so tisto, kar mi je bilo na kongresu ADMA najbolj všeč. Vrhunski predavatelji so nas navdahnili, na delovno mesto pa sem se vrnila z veliko mero motivacije za nadaljnje delo in izboljšave. Veseli me, da sem na kongresu ADMA dobila potrditev, da je poklic poslovnih sekretark pomemben člen podjetja in da smo tajnice cenjene. Ko stopiš v dvorano, v kateri je 400 žensk s podobnim delom, podobnimi izkušnjami, polne pozitivne energije, optimizma, topline … že komaj čakaš na naslednji kongres
Nina Podgoršek poslovna asistentka, Plastika Skaza


FOTOUTRINKI ADMA KONGRESA 2018




MANAGEMENT O KONGRESU

Dejstvo, da se za poslovne sekretarke v Sloveniji organizira poseben kongres, me izredno veseli. Ker ocenjujem, da so tajnice ogledalo podjetja in prvi oseben stik z obiskovalci, kupci in zaposlenimi, je bistveno, da se svoje vloge dobro zavedajo. Kongres ADMA je tako odlična priložnost za potrditev pomembnosti njihove funkcije, ne samo interno, ampak tudi navzven. Naša poslovna sekretarka je na dogodku dobila navdih in motivacijo za še uspešnejše delo, poleg tega pa je pridobila tudi dodatne strokovne veščine in znanje o poslovnem bontonu, katerega prenaša tudi na svoje sodelavce. Spletla je kar nekaj prijateljskih vezi ter izmenjala znanje in izkušnje iz različnih branž.Ker so dodatna usposabljanja in pridobivanja novih znanj ključ do uspeha, tovrstne dogodke še posebej podpiram.
Tanja Skaza direktorica podjetja Plastika Skaza
Učinkoviti poslovni asistentje lahko ogromno prispevajo k produktivnosti, ne le neposredno nadrejenega, temveč k produktivnosti celotne organizacije. Zato morajo biti izkušeni in sodelovalni, da lahko prepoznajo in predlagajo priložnosti za izboljšave. Osebni stiki so v današnjem »online« svetu ključnega pomena, kongres zato poleg učenja ponuja še veliko možnosti. Je vir navdiha in povezovanja, ki lahko vodi do novih poslovnih priložnosti. Če mi, vodje podjetij, obiskujemo kongrese po vsem svetu, se učimo in odkrivamo kaj so novi in prihodnji trendi, zakaj jih ne bi zaposleni, ki nam pomagajo?
Alexis Lope Bello direktor Comtrada


KOTIZACIJE

***
dva dogodka, ena cena

COMBO PAKETI ADMA

ADMA kongres (16.–18. MAJ 2019) + ADMA JESENSKI POSVET (14. IN 15. NOVEMBER 2019) = ena cena

580€ + DDV naročniki
660€ + DDV nenaročniki
(vezano na podjetje, ne osebo)

Več informacij in prijava: prijave@planetgv.si

***


COMBO PAKET NAROČNIKI
580 €

Velja za naročnike revije ADMA ob prijavi na ADMA kongres in Jesenski posvet ADMA hkrati – vezano na podjetje, ne osebo!


Kotizacija vključuje:
- udeležbo na kongresu ADMA (16.-18. maj 2019)
- udeležbo na jesenskem posvetu ADMA (14. in 15. november 2019)
- pogostitve med odmori
- ADMA večerne zabave
- gradivo



Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV. Celoten znesek je potrebno poravnati v sklopu prijave na Kongres ADMA.

COMBO PAKET NENAROČNIKI
660 €

Velja ob prijavi na ADMA kongres in Jesenski posvet ADMA hkrati – vezano na podjetje, ne osebo!


Kotizacija vključuje:
- - udeležbo na kongresu ADMA (16.-18. maj 2019)
- udeležbo na jesenskem posvetu ADMA (14. in 15. november 2019)
- 6 brezplačnih seminarjev v 2019
- letno naročnino na revijo ADMA
- pogostitve med odmori
- ADMA večerne zabave
- gradivo


Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV. Celoten znesek je potrebno poravnati v sklopu prijave na Kongres ADMA.

ZGODNJA NAROČNIŠKA
330 €

Velja za naročnike revije ADMA ob prijavi in plačilu do 31.1.2019.
Kotizacija vključuje:

- udeležbo na vseh predavanjih
- pogostitve med odmori
- 2x ADMA večerno zabavo
- gradivo oz. prezentacije govornikov



Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.

ZGODNJA REDNA
370 €

Velja ob prijavi in plačilu do 31.1.2019.
Kotizacija vključuje:



- ADMA naročnino za leto dni*
- udeležbo na vseh predavanjih
- pogostitve med odmori
- 2x ADMA večerno zabavo
- gradivo oz. prezentacije govornikov


Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.


Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku.
Kotizacijo lahko poravnate tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (NLB, d. d. Ljubljana), sklic na št. 4310-matična št. plačnika.


Zgornje kotizacije veljajo ob prijavi in plačilu do 31.1.2019. Po tem datumu bodo na voljo naslednje kotizacije:
- do 28.2.2019 NAROČNIŠKA 350€ + DDV, REDNA 390€ + DDV
- do 31.3.2019 NAROČNIŠKA 370€ + DDV, REDNA 410€+ DDV
- do 30.4.2019 NAROČNIŠKA 390€ + DDV, 430€ + DDV
- NAROČNIŠKA 400€ + DDV, REDNA 440€ + DDV


Kongres ADMA se letos vrača v večjo, prostornejšo in najsvetlejšo dvorano kongresnega centra GH Bernardin, v dvorano Europa. Osupljiv pogled na morje, sodobna tehnologija in prostornost dvorane, bodo poskrbeli za admastično doživetje.








Grand Hotel Bernardin

Obala 2
6320 Portorož
T: 05 690 70 00 | F: 05/690 70 10
E: booking@bernardingroup.si
W: www.bernardingroup.si


T: 080 33 44
E: izobrazevanje@planetgv.si


ORGANIZATORJA

EKIPA

Isabela Kovačič, vodja projekta
T: 01 30 94 413
E: isabela.kovacic@planetgv.si

Polona Koštomaj, sponzorska sodelovanja
T: 01 30 94 449
E: polona.kostomaj@planetgv.si