Rok Godec

predavatelj in vodja projektov Microsoft 365 v podjetju B2 IT d.o.o.

12 000+ opravljenih pedagoških ur izobraževanj​. MCTS Microsoft Office Project, Managing Projects | Microsoft 365 Certified. Fundamentals | Microsoft Office Master | Microsoft Service Adoption Specialist . ECDL Expert | ISO 9001:2015 Auditor. Strokovnjak za: Windows, Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook, Visio, Project, Exchange, Microsoft 365, Dreamweaver, SQL, MySQL, HTML, CSS, PHP, ASP.NET, VB, VBA, C#…​Izkušnje z delom na projektih za stranke.

Vzpostavite napredno pisarno za učinkovitost pri delu od doma ali v pisarni

četrtek – 12. november | 13:45

Vabljeni na 60 minut digitalnih trikov in konkretne demonstracije dela znotraj Microsoft 365 orodij, ki vam bodo pomagali pri premagovanju dnevnih izzivov pri delu z računalnikom.

Zahteve po učinkovitosti iz dneva v dan naraščajo, način dela se spreminja, uporabljena orodja pa povečini ostajajo enaka. Kot idealna rešitev za spreminjajoče se okolje je Microsoft 365.

Vse pogosteje se namreč izkazuje, da poslovni uporabniki velikokrat ne vedo, katere aplikacije in storitve sploh vsebuje 365 paket in si tudi težko predstavljajo, kaj so koristi uporabe ter komu so orodja namenjena.

Zato smo posebej za ADMA udeležence pripravili prilagojen izobraževalno predstavitveni program, ki bo konkretiziral posamezna orodja.

– katera so TOP orodja, brez katerih v prihodnje ne boste mogli več učinkovito delati;

-kako se spreminja način dela z novimi orodji v Microsoft 365;

-konkretna demonstracija top 5 orodij (Teams, OneNote, Planner, OneDrive in SharePoint)

-prikaz konkretnih primerov iz prakse skupno delo na dokumentih;