8:15
109:00
Otvoritev posveta
Polona Koštomaj
09:15
Zgradite osebno blagovno znamko
Katja Tomič Pintar
Prikaži večOsebna blagovna znamka je jasna, močna in privlačna podoba posameznika – podoba, ki jo ljudje vidijo v vas. To podobo lahko začnete zavestno graditi na način, da vas vašim javnostim prikaže tako, kot si želite.
Na predavanju boste prepoznali svoje prednosti in slabosti ter določili vaše unikatne lastnosti, v kateri se razlikujete od drugih. Spoznali boste, kaj javnost dojema o vas, kaj od vas pričakuje in kaj naj vaša osebna blagovna znamka vsebuje. Skozi individualno vajo boste določili vaš USP (Unique Selling Proposition), vašo unikatno lastnost, v kateri se razlikujete od drugih. Po predavanju boste začeli sebe in svojo kariero dojemati na nov, marketinški način in pri vsaki vaši aktivnosti razmišljali, ali je v skladu z vašo javno podobo, vašo lastno osebno blagovno znamko.
10:00
4Spodbujanje odgovornosti na delovnem mestu
Nenad Vladić
Prikaži večOsebna odgovornost je veščina, ki je večina ljudi ne vnese v življenjepis, je pa ključnega pomena na delovnem mestu, saj odloča o našem zadovoljstvu, učinkovitosti in kakovosti organizacijske klime.
Na predavanju se boste naučili kako prevzeti nadzor nad svojimi mislimi in dejanji. Izvedeli boste praktično recepturo za prevzem odgovornosti na delovnem mestu, ki vas bo potisnila iz cone udobja in vam pomagala kontinuirano osebno in poklicno rasti.
10:45
5Odmor za osvežitev
11:15
Upravljanje, digitalizacija in arhiviranje kadrovske dokumentacije po ZVOP-2
Tanja Čajavec – ARHIV SERVIS
Prikaži večPred vrati je nov Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), ki prinaša pomembne in konkretne spremembe. Zato bo potrebno do konca leta 2021 prilagoditi in urediti dokumentacijo.
Na predavanju boste na enostaven, zabaven in razumljiv način izvedeli nekaj novosti in trikov uspešnih podjetij o tem, kako vpeljati digitalizacijo v vaše podjetje brez stresa.11:45
Zakonito opravljanje dela od doma – delovnopravni in davčni vidik
mag. Nina Scortegagna Kavčnik
Prikaži večK razcvetu dela na domu je pripomogla situacija v povezavi s koronavirusom. Veliko delavcev je začelo delati na daljavo, to pa pomeni, da morajo delodajalci urediti kar nekaj stvari s področja delovnega prava ter varnosti in zdravja pri delu. Mag. Nina Scortegagna Kavčnik bo z vami delila informacije in nasvete o sklepanju pogodb v zvezi z delom od doma in odgovorila na vprašanje, ali mora delodajalec z delavcem v tem primeru res skleniti novo pogodbo in ali lahko to kako poenostavimo. Predstavila vam bo, kako v pogodbi določiti dinamiko opravljanja dela na domu, delovni čas in kraj opravljanja dela, in odgovorila na mnoga vaša vprašanja.
12:15
8Aktualne spremembe na področju stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja
Melita Kolbezen
Prikaži večLeto 2021 je poleg ostalih sprememb zaznamovala tudi sprememba uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja. Predstavljene bodo bistvene spremembe uredbe ter ureditev povračil stroškov po novem. S spremembami uredbe se jasneje določa minimalna višina povračila stroška prevoza na delo in z dela, ki se ne všteva v davčno osnovo, in poenostavlja določanje neobdavčene višine pri posameznem delojemalcu.
12:45
9Kosilo
13:45
10Vodenje iz ozadja
Suzi Asfour, Waldorfska šola Maribor
Prikaži večMenedžment ne pomeni le vodenja podrejenih, ampak obvladovanje odnosov v vse smeri. Vodenje pa ni vezano le na nazive, ampak pomeni spodbujati v ljudeh najboljše, jih navdihovati, pritegniti k sodelovanju, biti usklajen v besedah in dejanjih. Najboljša podpora menedžmentu ima zaradi svojega osrednjega položaja v organizaciji, narave delovnih aktivnosti in nalog, tesnega sodelovanja z nadrejenim in številnimi drugimi deležniki dejansko ogromno moči in vpliva. Ob zavestnem sprejemanju te moči in odgovornosti, ki iz nje izvira, lahko v svoji vlogi vodja iz ozadja popolnoma zacveti.
14:30
Čas kliče po prebujanju vseh potencialov
Violeta Bulc
Prikaži večVsak od nas ima 100 % talentov in je čudovito, enkratno, neponovljivo bitje.
Na srečanju se bomo sprehodili skozi vseh šest dimenzij človeka, ključnih odnosov, ki obstajajo v (poslovnem) okolju in kako zagotoviti, da delo opravimo z zadovoljstvom in zadoščenjem. Pridite z nasmehom v srcu!15:15
12Odmor
15:30
Delavnica: Do boljšega počutja, zadovoljstva in učinkovitosti zaposlenega
Lucija Zmajšek, Petra Zaletel
Prikaži večNa delavnici boste spoznali Feldenkrais metodo za poslovni svet, ki spodbuja harmoniziranje gibanja in uma. Razvita je bila z namenom zmanjšanja negativnih učinkov stresa, utrujenosti in izgorelosti. Njen namenjen je doseganje boljše pripravljenosti, večje zbranosti in motiviranosti na delovnem mestu.
16:15
Zaključek 1. dne posveta
17:30
Tečemo in hodimo z namenom
Prikaži večTudi letos bomo tekli in hodili za dober namen, tokrat okrog Blejskega jezera. Dobrodelna štartnina znaša 10 EUR, celoten znesek pa bomo donirali dobrodelnemu društvu Palčica Pomagalčica in dobrodelni škratki, ki podpira akcijo Koraki za Urbana. Skupaj lahko pomagamo in skupaj lahko ustvarjamo boljši in lepši svet.
20:30 - 22:00
ADMA druženje v dvorani Rose
9:00
Delavnica: Kako poslovati z različnimi tipi osebnosti ljudi
Anja Žagar
Prikaži večNamen delavnice je ozavestiti spoznanje, da je sposobnost prepoznati naravo osebnosti sogovornika, kupca in poslovnega partnerja, izjemna konkurenčna prednost, ki jo lahko imate v poslovnem svetu.
Slušatelji bodo na delavnici rešili osebnostni test in spoznali samega sebe (svoje vrline in šibkosti), se naučili prepoznati osebnostni tip človeka s katerim sodelujejo, okrepili in izboljšali medsebojne odnose in komunikacijo, spoznali, kako prepoznati, kaj sogovorniku, poslovnemu partnerju in kupcu največ pomeni v poslovnem odnosu in pridobili sposobnost razumevanja načina razmišljanja sogovornika, poslovnega partnerja in ključnega kupca.
10:30
2Odmor za osvežitev
11:00
Premagajte strah pred novostmi in zacvetite
Martin Golob
Prikaži večVsak dan je nov in podarjen. Čar novosti pa je predvsem sprejemanje – vsak dan sprejeti izzive in iz njih čim več narediti. Strah nam večkrat onemogoča jasen vzpon na vrh, kjer je cilj. Strahovi, da bomo izgubili cono udobja, pa nas privežejo na staro mesto.
Skupaj bomo razmišljali o novostih, ki nam jih prinaša življenje.11:30
Proaktivnost in predvidevanje v odnosu do nadrejenih
Manuela Repek, Luka Koper d.d.
Prikaži večManuela se je na lastnih izkušnjah naučila videti in slišati stvari okrog sebe, poskrbeti za to, da vse teče v najlepšem redu, in zadostiti pričakovanjem nadrejenih ter tako »cveteti« na delovnem mestu. Naučila se je motivirati in delovati tudi v nemogočih okoliščinah. Svoje predavanje je razdelila na štiri sklope:
– Ko je vse v najlepšem redu
– Ko nič ni prav
– Kako predvideti nepredvidljivo
– Kako vzbuditi zaupanje pri nadrejenih12:00
Vodenje projektov in sestankov
Judita Rigler, SG Guzelj d.o.o.
Prikaži večUniverzalnega recepta za izvedbo učinkovitega ter produktivnega vodenja projekta ali sestanka NI. Če se zavedamo, da želimo izvesti kakovosten projekt oziroma sestanek z elementi odličnosti, pa lahko postavimo lasten recept na osnovi poznavanja podrobnosti udeležencev in zahtev strank ali vodstva.
12:30
Odmor za osvežitev
13:15
Dnevna rutina za srečo na delovnem mestu
Sara Zupančič
Prikaži večTretjino našega delovnega dneva preživimo na delovnem mestu in to, kako se počutimo v službi, močno vpliva na to, kako se počutimo doma. Sara Zupančič bo odgovorila na vprašanja o tem, kje se pravzaprav vse začne in kaj je sreča na delovnem mestu, zakaj zadnje čase toliko govorimo o njej, kako si pripraviti osebni načrt delovne sreče in kako si ustvarimo dnevno rutino za srečo na delovnem mestu.
13:45
Moč podobe in komunikacija z oblačili in dodatki
Lea Pisani
Prikaži večKako lahko vplivamo na ljudi z barvo oblačil, z dodatki, s krojem in z osebno urejenostjo in vonjem. Naj bo naš cilj celovita podoba in dobro izražena vizualna identiteta.
Spoznali boste:
– kako lahko vaša podoba govori o uspehu (govorica barv, oblačil in dodatkov)
– kako oblikovati sproščeno poslovno podobo za vaš način življenja in dela
– oblikovanje podobe, ki odraža pozitivne osebnostne lastnosti14.30
Sodobno komuniciranje – omrežni bonton in srečanja na daljavo
Bojana Košnik Čuk
Prikaži večSodobna tehnologija presenetljivo malo prispeva k vsebinskemu bogastvu poslovnega komuniciranja med ljudmi, kljub temu pa brez nje skoraj ne moremo več. Pri uporabi sodobnih možnosti so za vse postavljena jasna, enotna določila, pravila in priporočila, zato govorimo tudi o netiketi oziroma omrežnem bontonu. Netiketa je zbirka pravil za vzdrževanje dobrega omrežnega okolja, ki skrbijo, da naše komuniciranje poteka na ustreznem nivoju. Del te vsebine pa predstavljajo tudi srečanja na daljavo, ki bodo zagotovo ostala sestavni del našega komuniciranja tudi v bodoče. Na predavanju bomo izvedeli, na kaj vse moramo biti pozorni, kje se nam lahko zatakne in kaj res ni primerno.
15:15
Zaključek posveta
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Moderator
Polona Koštomaj
Po končanem študiju novinarstva je svojo poslovno pot nadaljevala na področju prodaje in marketinga. Bogati jo več kot 15 let izkušenj in sodelovanja s številnimi naročniki ter strankami, ki jih je nadgrajevala z vodenjem prodajnih ekip. Svojo karierno pot nadaljuje na področju poslovnih konferenc in izobraževanj. Kot poslovna direktorica podjetja Planet GV skrbi za razvoj produktov in vodenje zaposlenih. Pod njenim okriljem se razvija tudi blagovna znamka ADMA, kjer deluje kot programska direktorica in odgovorna urednica revije ADMA. Svoj prosti čas najraje izkoristi za tek ali sprehode v naravi. Vztrajnost, strast in srčnost so njeno glavno vodilo pri vsem kar počne.