• 8:15

    1

    Sprejem in registracija udeležencev

    Preddverje Bled Rose hotela
  • 09:00

    Otvoritev jesenskega posveta ADMA

    Polona Koštomaj
  • 09:15

    Kako lahko pomembno prispevate k gradnji novodobne organizacije srčnih in uspešnih zaposlenih?

    Tanja Skaza
    Prikaži več

    Uspešne organizacije gradijo odlične in zavzete ekipe. Od nas samih pa je odvisno ali bodo sodelavci in zaposleni naša najboljša ali pa najslabša reklama.

    Zakaj bom z vami; ker vam želim predstaviti, zakaj so vrednote in prepričanja tako pomembna v življenju?  Ali si tudi vi rečete vsako leto, novo leto, novi jaz. Drage moje, bolj, ko bomo delale na sebi, bolj bomo živele srečno življenje, tako doma kot v službi. Vrednote nas vseskozi vodijo in usmerjajo na naši poti, tudi ko se odločimo za zaposlitev. Vse se začne pri nas (ko bomo pozitivni, srečni, produktivni, bomo takšne ljudi privlačili). Obljubim vam, da ko bodo vaše osebne vrednote usklajene z vrednotami podjetja, bomo naredile največji doprinos za podjetje. Odlične organizacije ustvarjajo odlični timi in ne vrhunski posamezniki. Vrhunski posamezniki rušijo kulturo organizacije in vrednote. Vse se začne pri našem odnosu. Ko bomo vedeli kdo smo, kaj želimo in zakaj delamo to kar delamo. Ne ustrašimo se izziva, ampak pogumno, strastno in odgovorno, določimo cilje. Natrenirajmo svoj um s pravimi vrednotami, ki nam bodo pomagale živeti srečno življenje in postati boljša oseba.

  • 10:45

    4

    Odmor za osvežitev

  • 11:15

    Izvajanje učinkovitih sestankov na daljavo in v živo

    Dmitriy Kopina
    Prikaži več

    Se sestankov udeležujete z veseljem in komaj čakate naslednjega? Bi jih opisali kot učinkovite in navdihujoče ali pa so prava nočna mora?

    Sestanek je pomembno orodje v procesih poslovnega sodelovanja. Učinkoviti sestanki so ključni element ustvarjalnosti, dobrih odnosov, vzpodbudne organizacijske klime in dobrih poslovnih rezultatov. Sestanki lahko predstavljajo večino delovnega časa.

    V interaktivnem predavanju bomo iskali konkretne rešitve, kako upravljati sestanke v živo in na daljavo, vključevati vse udeležence, spodbujati ustvarjalnost, strukturo, jasnost in namen. Poigrali se bomo z idejami, kako v sestanke sočasno vnašati igrivost in zabavo ter hkrati spodbujati učinkovitost in uspešnost.

  • 12:45

    6

    ADMA streženo kosilo po izboru šefa

  • 13:45

    Vzpostavite napredno pisarno za učinkovitost pri delu od doma ali v pisarni

    Rok Godec, B2 IT d.o.o.
    Prikaži več

    Vabljeni na 60 minut digitalnih trikov in konkretne demonstracije dela znotraj Microsoft 365 orodij, ki vam bodo pomagali pri premagovanju dnevnih izzivov pri delu z računalnikom.

    Zahteve po učinkovitosti iz dneva v dan naraščajo, način dela se spreminja, uporabljena orodja pa povečini ostajajo enaka. Kot idealna rešitev za spreminjajoče se okolje je Microsoft 365.

    Vse pogosteje se namreč izkazuje, da poslovni uporabniki velikokrat ne vedo, katere aplikacije in storitve sploh vsebuje 365 paket in si tudi težko predstavljajo, kaj so koristi uporabe ter komu so orodja namenjena.

    Zato smo posebej za ADMA udeležence pripravili prilagojen izobraževalno predstavitveni program, ki bo konkretiziral posamezna orodja.

  • 14:45

    8
  • 15:30

    Odmor za osvežitev

  • 16:00

    10

    Fit ADMA – gibanje na prostem

    Nataša Gorenc
    Prikaži več

    Natašina vadba za celo telo, bo mešanica vaj za gibljivost, moč in kondicijo, prepletena z njeno energijo in veseljem do gibanja. Prikazala nam bo primere vaj, ki jih lahko vsakodnevno izvajamo v domačem okolju in tako poskrbimo ne samo za dnevno dozo gibanja, ampak tudi za pravilno držo in mišični tonus. Z redno vadbo lahko sami največ naredimo za zdravje in dobro počutje. S tem, ko bomo izvajali različne vaje za celo telo, bomo prebudili tudi zapostavljene mišice, ki že leta “spijo”.  Tako bomo lepo oblikovali svoje telo in se izognili raznim tegobam, ki nas rade pestijo zaradi premalo gibanja. Poslovili se bomo od slabih gibalnih vzorcev in jih nadomestili s pravilnimi, se izognili kroničnim   bolečin, glavobolom in postali bolj storilni tudi v delovnem okolju! Imeli bomo več energije in več  dobrih idej in miselnih rešitev! Ravno zaradi sedečega načina življenja ima  večina ljudi vsaj enkrat v življenju težave z bolečinami v križu, ki nas lahko za precej časa odvrnejo od dela.

    Vadba se bo odvijala na prostem. Tako se bomo na svežem zraku v prelepi okolici hkrati sprostili in dodobra razmigali. In šli dobre volje novim izzivom naproti!

  • 16.45

    11

    Odmor za sprostitev

  • 19:00 - 20:30

    Kultura prehranjevanja in pitja na poslovnih srečanjih (ob streženi 4-hodni večerji z vinsko spremljavo Edi Simčič)

    Bojana Košnik Čuk
    Prikaži več

    Potrebujemo pravila komunikacije z drugimi ljudmi. Ta zunanja podoba našega vedenja pa nam včasih povzroča težave. Prav je, da jih dobro poznamo, saj nam omogočajo, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih poslovnih situacijah, to pa lahko pripomore k še boljšemu poslovnemu uspehu in še večji odličnosti in še k prijetnejšemu sobivanju tudi v zasebnem življenju.
    Kultura vedenja za mizo, torej kultura pitja in prehranjevanja pa je glavni pokazatelj ali smo iz pravega testa ali ne.

    Izvedeli boste vse kar je potrebno vedeti, če želite dobro izpeljati poslovno, romantično, družinsko kosilo ali večerjo in ali je vedenje za mizo res tako pomembno. Pravilno vedenje za mizo, kako se posesti za mizo, kdo prvi sede, sedežni red. Pravilna uporaba pribora, kozarcev. Kdo pri obroku prvi začne jesti in kdo zaključi. Pravilno sedenje in drža za mizo. Kako pojemo posamezne jedi, kaj še lahko jemo z rokami…

  • 20:30 - 22:00

    13

    ADMA druženje ob ognju

  • 7:00

    ADMA jutranje plavanje

  • 08:00

    5 orodij za upravljanje s stresom

    Ana Peskar
  • 08:45

    3

    Odmor za osvežitev

  • 09:15

    Zakaj, kdaj in kako reči “NE” ter ohraniti energijo v odnosih?

    Tina Bončina
    Prikaži več

    “Ne.” je samostojni stavek, ki se ga pogosto bojimo izreči, da ne bi razočarali sogovornika. Na predavanju boste spoznali več o jasni komunikaciji in preverili, kje so vaše kritične točke, kjer vam odteka energija v odnosih. Pregledali bomo tudi učinkovito načrtovanje, organizacijo časa ter nekaj pristopov za doseganje željenih ciljev.

  • 10:00

    Premagajte strah pred novostmi in zacvetite

    Martin Golob
    Prikaži več

    S poslušalci bomo skupaj razmišljali o novostih, ki nam jih življenje prinaša. Vsak dan je nov in podarjen. Čar novosti pa je predvsem sprejemanje. Vsak dan sprejeti izzive in iz njih čim več narediti. Strah nam večkrat onemogoča jasen vzpon na vrh, kjer je cilj. Strahovi, da bomo izgubili cono udobja nas privežejo na staro mesto.

  • 10:45

    Odmor za osvežitev

  • 11:15

    Rastite s kolegialnim coachingom – prenos znanja med sodelavci

    Sandra Bohinec Gorjak
    Prikaži več

    Kolegialni coaching je metoda vzajemnega podpiranja zaposlenih po načelih coachinga. Potem ko pridobijo osnovne veščine coachinga, zaposleni med seboj izvajajo coaching, kar jim je v oporo pri odpravljanju zaskrbljenosti, dilem in negotovosti, prispeva pa tudi k aktivnemu in iznajdljivemu iskanju poslovnih rešitev, skrbi za prenos znanja in sodelovanja med zaposlenimi, krepi povezovanje ter viša nabor kompetenc. Zaposleni gradijo zaupanje v lastne potenciale in osebni razcvet. Zmorejo odreagirati v podporo drug drugemu in so tako bolje pripravljeni na prihodnost. Na predavanju bomo spregovorili o tem, kako ga izvajamo ter ga tudi praktično in izkustveno doživeli.

  • 12:15

    Kako cveteti v odnosih z dobavitelji?

    Tadej Grm, e-Branjevka
  • 12:45

    9

    ADMA streženo kosilo po izboru šefa

  • 13:45

    Medsebojno razumevanje kot pogoj za kakovostno izvedbo dela

    Anja Žagar
    Prikaži več

    Primeri dobrih praks in izkušnje vedno znova potrjujejo, da so najbolj uspešna in agilna (hitro odzivna) podjetja tista, kjer se zaposleni počutijo varno. Tu ne gre za napisano pravilo ali formalno pogodbo, tu gre za psihološko pogodbo med podjetjem in zaposlenimi, ki je »podpisana« z obojestranskim zaupanjem in dejanji, ki to zaupanje gradijo. Psihološka varnost zaposlenih povečuje njihovo zavzetost za hitro in aktivno izobraževanje (učenje). Ravno čas nepričakovanih sprememb je zato izjemna priložnost za dvosmerno učenje znotraj podjetja, testiranje različnih oblik izobraževanj ter oblikovanje najbolj optimalne kombinacije le-teh za vaše zaposlene.

  • 14:30

    Sodelovanje z generacijo Z v delovnem okolju

    Danijela Brečko
    Prikaži več

    Živimo v izjemno vzemirljivem svetu, ki ga sooblikuje šest različnih generacij, kar se ni zgodilo še nikoli v nam znani zgodovini. Generacije se menjajo na približno 20 let in v delovna okolja prihajajo nasledniki milenijcev,  tako imenovana generacija Z., rojena med leti 1995 in 2010, ki predstavlja že 5% delovne sile v Sloveniji. Prve raziskave kažejo, da se le ta precej razlikujejo od svojih predhodnikov. S kom želimo dobro sodelovati, ga moramo najprej dobro spoznati. V predavanju bomo tako predstavili ključna spoznanja o generaciji  Z; kateri vplivi in zgledi so oblikovali predstavnike nove generacije, kakšne so njihove vrednote,  kakšne prednosti imajo in kje jih lahko podpremo? Razgaljali bomo tudi stereotipe in metastereotipe o  tako imenovani generaciji “digitalnih domorodcev”  in kako le ti vplivajo na naše zaznavanje.  “Aha” učinke pa bomo vzpodbujali s prikazom konkretnih primerov sodelovanja in komuniciranja z generacijo Z, ki bo leta 2030 globalno predstavljala že 35% delovne sile.  Zacvetite v sodelovanju z generacijo Z že danes!

  • 15:30

    Zaključek posveta

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.