Ana Peskar

Specialistka za upravljanje s stresom in trenerka team building programov

Ani je več kot desetletje vodenja team building agencije Time Out dalo izjemno intimen vpogled v timsko dinamiko in izzive, s katerimi se srečujejo podjetja in njihovi zaposleni.

V zadnjih letih je bila priča velikemu upadu motivacije in sodelovanja v ekipah na eni strani ter porastu tekmovalnosti, apatije in psihosocialnih težav na drugi, zato je začela aktivno raziskovati orodja za obvladovanje stresa in promocijo well-beinga na delovnih mestih.

Danes kot visoko certificirana facilitatorka Access Consciousnessa in programov Zavestnega vodenja potuje po svetu in sodeluje z menegerji, zaposlenimi in vsemi posamezniki, ki so pripravljeni živeti bolj lahkotno, uspešno upravljati s stresom in izbirati nekaj večjega in bolj trajnostnega zase, za svoj posel in za prihodnost celotne družbe.

5 orodij za upravljanje s stresom

Petek, 29. januar | 8:00

Ni nam treba ravno brati študij o stresu povezanim z delom, da bi se strinjali, da se povzročitelji stresa (vedenjski, čustveni, fizični in psihološki) v podjetjih in kar na splošno v trenutni družbi množijo hitreje, kot zmoremo ozaveščati zaposlene in vzpostavljati mehanizme za upravljanje s stresom, kajne?

Skrb za promocijo zdravja in za dobro počutje na delovnem mestu podjetje lahko uvede le kot zakonsko obvezno črko na papirju, lahko pa se je loti strateško in z zavedanjem prednosti in koristi, ki jih prinaša za vse.

Posledice preobilice dela, slabih odnosov in podpore, časovnih pritiskov in zdaj še večno prisotnega strahu se namreč kažejo tako na fizični kot psihološki ravni in kot v vsaki krizi, je pričakovati še znatno poslabšanje.

Dobra novica je, da se upravljanja s stresom lahko lotimo tudi zelo pragmatično. Že nekaj enostavnih orodij lahko spremeni odnos zaposlenih do njihovega zdravja in prinese boljše rezultate podjetju.

Na naši delavnici vas bom spomnila oz. vas naučila 5 enostavnih orodij, s katerimi lahko začnete cveti še isti dan vi, v službi in zasebno, kot tudi vaša celotna ekipa.