• 0Shopping Cart
  • Delavnice
    • Področja
        • Vse delavnice
        • Vodenje in komunikacija
        • HR&M
        • Finance in računovodstvo
        • Pravo
        • Občine
        • Podpora menedžmentu
        • Zdravstvo
    • Delavnica po meri

      Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?

      Želim izvedeti več
  • Konference
    • Področja
        • Vse konference
        • HR&M
        • Podpora menedžmentu
        • Pravo
        • Finance in računovodstvo
        • Nabava
        • Zdravstvo
        • Vodenje in komunikacija
        • Občine
        • Digitalna trgovina
        • Podjetništvo
        • Podatkovna analitika
    • Dogodek po meri

      Potrebujete organizacijo dogodka po vaših željah? Z veseljem vam pomagamo.

      Želim izvedeti več
  • Članki
  • Spoznajte nas
  • ADMA
  • HR&M
  • Knjigarna
  • Menu Menu

Komunikacija v zdravstveni negi

Ena od ključnih vrlin v odnosu medicinska sestra – pacient je zagotovo sposobnost dobre komunikacije. S pomočjo učinkovite komunikacije od pacienta hitreje pridobimo ključne informacije, ki so potrebne za zdravljenje. Vzpostavitev zaupnega odnosa s pacientom pa od zdravstvenega osebja zahteva poznavanje različnih tehnik interakcije.
Želim se prijaviti

Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.


Ljubljana, Slovenija

Planet GV, Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana

Pridobite veščine za vodenje k pacientu usmerjene komunikacije

Komunikacijske veščine zaposlenih v zdravstvu so močna podpora pacientom v procesu zdravljenja.

S pomočjo delavnice boste prepoznali lasten model pogovora s pacientom ter spoznali sistematičen in procesni model »K pacientu usmerjena komunikacija«. Gre za enega najbolj praktičnih in uveljavljenih modelov zdravstvenega komuniciranja v svetu. Zdravstveni delavci z modelom spoznajo vse faze pogovora, upravljanje z odprtimi in zaprtimi vprašanji, prepoznavanje socialnega konteksta, naslavljanje negotovosti in obvladovanje čustvenih stanj pacienta. Z uporabo tovrstne komunikacije pridemo hitreje in učinkoviteje do prave diagnoze.

Zaposleni v zdravstvu se morajo zavedati, da dobra komunikacija in sposobnost aktivnega poslušanja v procesu zdravljenja pozitivno vplivata na ugodnejši izid le-tega.

Področje

Komunikacija v zdravstveni negi

Termin

Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.

Kaj se boste naučili na delavnici?

  • prednosti komunikacijskega modela »K pacientu usmerjena komunikacija«,
  • kako prepoznati razliko med modeloma »K pacientu usmerjena komunikacija« in »K zdravniku usmerjena komunikacija«,
  • pomen odprtih in zaprtih vprašanj za učinkovitejše diagnosticiranje,
  • ključno orodje za zmanjševanje pritožb – aktivno poslušanje,
  • spoznali vpliv komunikacijske medicine na izide zdravljenja,
  • protokol za pomirjanje razburjenih pacientov,
  • metode uspešne komunikacije,
  • etika komuniciranja,
  • veščina aktivnega poslušanja,
  • sposobnost reševanja konfliktov in pozitivne komunikacije,
  • sposobnost empatije in čustvovanja s pacienti.

 

 

Želim se prijaviti

Predavatelj/ica

Simona Roškar, uni. dipl. OEC

Simona Roškar je praktična komunikacijska znanja v zadnjih 20 letih pridobivala kot novinarka in kasneje kot svetovalka za komuniciranje. Izvaja in moderira komunikacijske delavnice s področja reševanja pritožb, učinkovitega internega komuniciranja in ustvarjalnega sodelovanja. Spoznala je, da veliko ljudi sicer komunicira, vendar se le redki znajo s komunikacijo še povezovati. Tak pristop komuniciranja in povezovanja ponuja tudi integrativni komunikacijski model "K pacientu usmerjena komunikacija".

Prijava in kotizacija

Komunikacija v zdravstveni negi

Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.

Ostala izobraževanja iz tega področja

Delavnice

01. 10. 2025 - 05. 11. 2025

Pogajalska akademija

PrijavaVeč o dogodku

Delavnice

02. 10. 2025

Postanite nadzornik

PrijavaVeč o dogodku

Delavnice

14. 10. 2025

Mladi vodja

PrijavaVeč o dogodku

Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?

Vsako izobraževanje ali delavnico izvajamo tudi za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji.

Želim delavnico po meri
  • Planet GV
  • Kongres ADMA
  • DFK
  • #loveHR SKK
  • Edutainment
  • Nabavna konferenca
  • Posvet ADMA
  • HRM Festival
  • Zlati kamen
  • Forum podatkovne analitike
  • Zdravstveni razvojni forum
  • Posvet v zdravstvu
  • FIVIVOP
  • Dnevi delovnega prava
  • Kongres zdravstvene administracije Slovenije
  • Europrotocol
  • SKTM
  • Družinsko podjetništvo
  • #loveHR Summitt
  • Procurement-conference
  • Postani nadzornik
  • Mobing pri delu
  • Postani stecajni upravitelj
  • Digital Commerce Summit
  • Digital Commerce Summit EU
  • BF
  • Povezani prostori: Kjer se srečujeta poslovnost in prijetnost
  • PlanetGV knjigarna
  • Prireditve
  • Delavnice
  • Delavnica po meri
  • Sharing workplace
  • Sponzorstva

Stopite v stik z nami

izobrazevanje@planetgv.si

080 33 44

Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana

Od ponedeljka do četrtka 8:00 – 16:00
petek 8:00 – 15:00

Politika zasebnosti | Splošni pogoji

Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost

Vse pravice pridržane

Scroll to top
Upravljanje soglasja

Da bi zagotovili najboljšo uporabniško izkušnjo, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do podatkov o napravi. Soglasje za uporabo teh tehnologij nam omogoča obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni identifikatorji na tem spletnem mestu. Če soglasja ne podate ali ga prekličete, lahko to negativno vpliva na nekatere funkcionalnosti in lastnosti spletnega mesta.

Funkcionalni Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.
Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev {vendor_count} Preberite več o teh namenih
Prikaži nastavitve
{title} {title} {title}
Preskoči na orodno vrstico
  • O WordPressu
    • O WordPressu
    • Sodelujte
    • WordPress.org
    • Dokumentacija
    • Podpora
    • Povratne informacije