• 0Shopping Cart
  • Delavnice
    • Področja
        • Vse delavnice
        • Vodenje in komunikacija
        • HR&M
        • Finance in računovodstvo
        • Pravo
        • Občine
        • Podpora menedžmentu
        • Zdravstvo
    • Delavnica po meri

      Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?

      Želim izvedeti več
  • Konference
    • Področja
        • Vse konference
        • HR&M
        • Podpora menedžmentu
        • Pravo
        • Finance in računovodstvo
        • Nabava
        • Zdravstvo
        • Vodenje in komunikacija
        • Občine
        • Digitalna trgovina
        • Podjetništvo
        • Podatkovna analitika
    • Dogodek po meri

      Potrebujete organizacijo dogodka po vaših željah? Z veseljem vam pomagamo.

      Želim izvedeti več
  • Članki
  • Spoznajte nas
  • ADMA
  • HR&M
  • Knjigarna
  • Menu Menu

Kako optimalno izkoristiti odnos med revizorjem, revizijsko komisijo in notranjim revizorjem

IZOBRAŽEVANJE Z OZNAKO B - Program spada med izobraževanja za stalno dodatno strokovno izobraževanje pooblaščenih revizorjev po pridobitvi dovoljenja in so obvezna za ohranjanje strokovne usposobljenosti.
Želim se prijaviti

Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.


Planet GV (Likozarjeva 3, Ljubljana), in platforma Zoom

O programu:

Kako zagotoviti ustrezno izmenjavo podatkov ter vzpostaviti redno sodelovanje na ustreznem nivoju?

Revizijska komisija je neodvisna skupina strokovnjakov, ki nadzornemu svetu poroča o svojem delu. Vloga revizorjev je vse pomembnejša  v celotni strukturi upravljana družbe, ne le v verigi finančnega poročanja, vse pomembnejša je tudi njihova vloga svetovalcev.

Tako za pooblaščene revizorje kot za notranje revizorje in člane revizijskih komisij je medsebojno poznavanje nalog, odgovornosti ter pristojnosti ključno za uspešno sodelovanje. Pravi partnerski odnos prinese vsem trem koristi.

 

Zakonodaja in regulatorji od revizorja in revizijskih komisij pričakujejo vsako leto več, z osnovnim namenom dviga kvalitete tako dela revizorja kot tudi revizijskih komisij. Osnova zagotavljanja kvalitetnega revidiranja in delovanja revizijskih komisij je kvaliteten nivo sodelovanja. Zato bomo na izobraževanju predstavili kako obojestransko izkoristiti odnos med revizorjem in revizijsko komisijo, ter predstavili teme, ki naj bi bile obravnavane na skupnih srečanjih ter dotaknili pa se bomo tudi posebnosti poročanja revizorjev revizijskim komisijam za subjekte javnega interesa.

 

Področje

Finance in računovodstvo

Termin

Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.

Kaj se boste naučili?

  1. Revizijska komisija v kontekstu ZGD
  2. Sodelovanje revizorja in revizijske komisije
    1. Izmenjava informacij med revizorjem in revizijsko komisijo
    2. Posebnosti za subjekte javnega interesa
  3. Sodelovanje notranjega revizorja in revizijske komisije
  4. Sodelovanje revizorja in notranjega revizorja
  5. Subjekti javnega interesa z vidika Zakona o revidiranju in ZGD
  6. Pregled zahtev EU Uredbe 537/2014 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 16. aprila 2014 o posebnih zahtevah v zvezi z obvezno revizijo subjektov javnega interesa
    1. Posebno poročanje revizorja
    2. Zagotavljanje neodvisnosti – odgovornost revizijske komisije in revizorja
    3. Neodvisnost revizorja – ZRev, Uredba (5.člen, 70% cap, mreža…)
  7. Poročanje o ključnih revizijskih zadevah
  8. Predpostavka delujočega podjetja (going concern) z zornega kota družbe in revizorja

Nekateri revizorji ter revizijske komisije se bodo prvič srečali z zahtevami za subjekte javnega interesa, zato bomo skozi predavanje ta področja posebej osvetlili. Za revizorje bo pomembno poročanje o ključnih revizijskih zadevah v revizorjevem poročilu in ob tem poudarili pomembno vlogo revizijske komisije.
Kakšen je njihov namen, kako jih izbrati in kaj mora biti v zvezi s ključnimi revizijskimi zadevami vključeno v revizorjevo poročilo, bomo predstavili v drugem delu dneva. Osvetlili bomo tista področja notranje revizije, ki naj bi bila predmet razprave na revizijski komisiji.

Ena od pomembnih ocen, ki jih mora opraviti poslovodstvo, razumeti ter pregledati pa tako revizor kot revizijska komisija, je ocena predpostavke delujočega podjetja, s katero bomo predavanje zaključili.

Želim se prijaviti

Predavatelji

Katarina Kadunc

Partnerica v Deloittovi slovenski pisarni v Ljubljani. Odgovorna je za vodenje revizij za stranke iz finančnega sektorja. Je tudi članica posebne ekspertne skupine za MSRP 9, ki strankam pomaga pri izvajanju novih standardov, in aktivna predavateljica v okviru Deloitte akademije na temo računovodskih standardov ter razumevanja računovodskih izkazov. Katarina je odgovorna tudi za vodenje notranjerevizijskih projektov, projektov presoje kakovosti notranjerevizijske funkcije ter ocene delovanja nadzornih svetov.

Tina Kolenc Praznik

Pooblaščena revizorka in partnerica v Deloitte pisarni v Ljubljani.
Specializirala se je za pomembnejša revizijska vprašanja in kot ekspert iz omenjenega področja tudi sodeluje v skupini Deloitte Centralna Evropa, ki opravlja preverbe kakovosti revizijskega dela v omenjeni regiji.
Je članica ACFE (Association of Certified Fraud Examiners) ter nosilka licence pooblaščenega preiskovalca prevar (CFE). Ima bogate izkušnje z izvajanjem forenzičnih storitev. Je članica strokovnega sveta pri Slovenskem inštitutu za revizijo ter pogosta predavateljica na strokovnih srečanjih.

Prijava in kotizacija

Kako optimalno izkoristiti odnos med revizorjem, revizijsko komisijo in notranjim revizorjem

Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.

Ostala izobraževanja iz tega področja

Delavnice

02. 10. 2025

Postanite nadzornik

PrijavaVeč o dogodku

Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?

Vsako izobraževanje ali delavnico izvajamo tudi za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji.

Želim delavnico po meri
  • Planet GV
  • Kongres ADMA
  • DFK
  • #loveHR SKK
  • Edutainment
  • Nabavna konferenca
  • Posvet ADMA
  • HRM Festival
  • Zlati kamen
  • Forum podatkovne analitike
  • Zdravstveni razvojni forum
  • Posvet v zdravstvu
  • FIVIVOP
  • Dnevi delovnega prava
  • Kongres zdravstvene administracije Slovenije
  • Europrotocol
  • SKTM
  • Družinsko podjetništvo
  • #loveHR Summitt
  • Procurement-conference
  • Postani nadzornik
  • Mobing pri delu
  • Postani stecajni upravitelj
  • Digital Commerce Summit
  • Digital Commerce Summit EU
  • BF
  • Povezani prostori: Kjer se srečujeta poslovnost in prijetnost
  • PlanetGV knjigarna
  • Prireditve
  • Delavnice
  • Delavnica po meri
  • Sharing workplace
  • Sponzorstva

Stopite v stik z nami

izobrazevanje@planetgv.si

080 33 44

Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana

Od ponedeljka do četrtka 8:00 – 16:00
petek 8:00 – 15:00

Politika zasebnosti | Splošni pogoji

Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost

Vse pravice pridržane

Scroll to top
Upravljanje soglasja

Da bi zagotovili najboljšo uporabniško izkušnjo, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do podatkov o napravi. Soglasje za uporabo teh tehnologij nam omogoča obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni identifikatorji na tem spletnem mestu. Če soglasja ne podate ali ga prekličete, lahko to negativno vpliva na nekatere funkcionalnosti in lastnosti spletnega mesta.

Funkcionalni Vedno omogočeni
Tehnična hramba ali dostop sta nujno potrebna za zakonit namen omogočanja uporabe določene storitve, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahteva, ali izključno za namen prenosa sporočila prek elektronskega komunikacijskega omrežja.
Nastavitve
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za zakonit namen shranjevanja nastavitev, ki jih naročnik ali uporabnik ni zahteval.
Statistika
Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno v statistične namene. Tehnično shranjevanje ali dostop, ki se uporablja izključno za anonimne statistične namene. Brez sodnega poziva, prostovoljnega izpolnjevanja obveznosti s strani vašega ponudnika internetnih storitev ali dodatnih zapisov tretje osebe informacij, shranjenih ali pridobljenih samo za ta namen, običajno ni mogoče uporabiti za vašo identifikacijo.
Trženje
Tehnično shranjevanje ali dostop je potreben za ustvarjanje uporabniških profilov za pošiljanje oglaševanja ali za sledenje uporabniku na spletnem mestu ali na več spletnih mestih za podobne trženjske namene.
Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev {vendor_count} Preberite več o teh namenih
Prikaži nastavitve
{title} {title} {title}
Preskoči na orodno vrstico
  • O WordPressu
    • O WordPressu
    • Sodelujte
    • WordPress.org
    • Dokumentacija
    • Podpora
    • Povratne informacije