Kako komunicirati, ko je naš sogovornik “težaven”
Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.
Ljubljana, Slovenija
Planet GV, Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana
Veste, kako komunicirati, ko je vaš sogovornik težaven?
Kako in kaj takrat, ko se zaradi sogovornikovega nespoštljivega odnosa, gospodovalne ali vzvišene drže, neupravičenega razburjanja ali vsiljevanja svojega mnenja, ter drugega agresivnega ali manipulativnega vedenja, ob njem ne počutimo dobro in zato težko delamo. Kako ohraniti »mirno kri« in pripraviti sogovornika na sodelovanje?
Z upoštevanjem pravil profesionalne komunikacije ter razvijanjem naše socialne in čustvene inteligentnosti nam je pri delu z ljudmi prihranjena marsikatera osebna prizadetost, ogorčenost ali užaljenost, zaradi katere izgubljamo energijo in doživljamo stres.
Področje
Komunikacija
Termin
Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.
Kaj se boste naučili na delavnici?
- Namen in pravila profesionalne poslovne komunikacije;
- Psihološka distanca in profesionalnost v poslovnih odnosih;
- Kdo so težavni in zakaj so težavni;
- Kdaj bodo težavni prenehali biti težavni;
- Jaz pa že nisem težaven/težavna;
- Vpliv naše naravnanosti na izid komunikacije;
- Vrste težavnih sogovornikov;
- Razlika med težavnim in razburjenim sogovornikom;
- Kako z »vročekrvnimi, gospodovalnimi, agresivnimi, nesramnimi, arogantnimi, super pomembnimi, vedno pametnimi, nepopustljivimi, sumničavimi, manipulativnimi, negativnimi, obupanimi, mučeniškimi, neodločnimi, prestrašenimi, pretirano občutljivimi …«?
- Vsi smo samo ljudje. Kako na profesionalen način postavimo mejo in kdaj zaključiti pogovor;
- Kako nam lahko naša neverbalna komunikacija pomaga pri utrjevanju naše pozicije in hkrati ohranja sodelovalen odnos;
- Razvijanje profesionalne distance pri delu s težavnimi sogovorniki;
- Razmejevanje osebne odgovornosti in kako ostati osebno neprizadeti;
- Obvladovanje stresa in krepitev osebnostne čvrstosti pri delu s težavnimi sogovorniki;
- Kako pristopiti k različnim sogovornikom in z njimi sodelovati;
- Izogibati se konfliktom;
- Izogniti se najbolj škodljivim motnjam in napakam v komunikaciji;
- Uporabljati najmočnejša psihološka orodja za učinkovito delo z ljudmi;
- Razumeti nebesedno komunikacijo in telesno govorico.
Predavatelj/ica
mag. Franka Bertoncelj
Magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije in samostojna svetovalka za izbiro, razvoj ter izobraževanje zaposlenih.
Prijava in kotizacija
Kako komunicirati, ko je naš sogovornik “težaven”
Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.
Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?
Vsako izobraževanje ali delavnico izvajamo tudi za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji.
- Planet GV
- Kongres ADMA
- DFK
- #loveHR SKK
- Edutainment
- Nabavna konferenca
- Posvet ADMA
- HRM Festival
- Zlati kamen
- Forum podatkovne analitike
- Zdravstveni razvojni forum
- Posvet v zdravstvu
- FIVIVOP
- Dnevi delovnega prava
- Dnevi insolvenčnega prava
- Europrotocol
- SKTM
- Družinsko podjetništvo
- #loveHR Summitt
- Procurement-conference
- Postani nadzornik
- Mobing pri delu
- Postani stecajni upravitelj
- Digital Commerce Summit
- Digital Commerce Summit EU
- BF
- Povezani prostori: Kjer se srečujeta poslovnost in prijetnost
- PlanetGV knjigarna
Stopite v stik z nami
Od ponedeljka do četrtka 8:00 – 16:00
petek 8:00 – 15:00
Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost
Vse pravice pridržane