Kako delovati pomirjujoče in suvereno v konfliktnih situacijah

Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.
Planet GV (Likozarjeva 3, Ljubljana), in platforma Zoom
O programu:
Kljub temu, da imamo določeno znanje in veščine, še vedno obstajajo situacije in sogovorniki, ki nas spravijo ob živce. V nas sprožijo napetost, nemir, nemoč, negotovost ali jezo. Čeprav vemo kako bi se naj v takšnih situacijah odzvali, v tistem trenutku ne najdemo pravih besed.
Postanemo zmedeni, kar opazijo tudi sogovorniki ali pa rečemo nekaj, kar kasneje obžalujemo. Ne delujemo trdno, pomirjujoče ali odločno. Vse to so obrambna vedenja, ki težavno situacijo običajno še dodatno otežijo.
Zato je dobro razviti veščine in praktične metode, ki nam omogočajo, da v napetih situacijah ostanemo sproščeni, se pravilno odzovemo in ohranimo svojo suverenost.
Področje
Komunikacija
Termin
Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.
Kaj se boste naučili?
- Kateri so naši avtomatizmi ob težavnih sogovornikih, konfliktnih situacijah, časovnih stiskah, preveliki količini dela, nejasnosti prioritet, nerazumnih pričakovanjih sodelavcev in strank, nepričakovanih spremembah,…
- Kako nevtralizirati naboj neprijetnih emocij in doseči notranje ravnovesje.
- Metakognitivnega zaznavanja (iz akterja v opazovalca).
- Kateri so neobrambni asertivni odzivi.
- Razmejevanje odgovornosti ali zakaj se čutimo odgovorni za nekaj kar ni naša domena.
- Dihanje, telo in um.
- Work life balance in kako najti zadovoljstvo tudi v negotovih časih.
- Kako se čustveno umiriti - tehnike za ohranjanje notranje trdnosti v neprijetnih ali konfliktnih situacijah.

Predavatelj/ica
mag. Franka Bertoncelj
Mag. Franka Bertoncelj je univerzitetna diplomirana psihologinja in magistra psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije kot svetovalka za razvoj in izbor zaposlenih. Ukvarja se z usposabljanjem vodij in sodelavcev na področju vodenja in motiviranja dela s problematičnimi sodelavci, profesionalnega poslovnega komuniciranja, komuniciranja s težavnimi sogovorniki, reševanja konfliktov in problemov pri delu, veščin prodaje in pogajanj, upravljanja s časom in s čustvi, grajenja timov, osebnostnega razvoja in čustvene inteligentnosti, razvijanja asertivnosti, javnega nastopanja ter izgradnje poslovnega imidža.
Prijava in kotizacija
Kako delovati pomirjujoče in suvereno v konfliktnih situacijah
Trenutno za ta dogodek ni predvidenih novih datumov.
Želite izobraževanje na sedežu podjetja in za več oseb?
Vsako izobraževanje ali delavnico izvajamo tudi za zaključene skupine znotraj podjetij in organizacij na sedežu vašega podjetja oziroma na izbrani lokaciji.
- Planet GV
- Kongres ADMA
- DFK
- #loveHR SKK
- Edutainment
- Nabavna konferenca
- Posvet ADMA
- HRM Festival
- Zlati kamen
- Forum podatkovne analitike
- Zdravstveni razvojni forum
- Posvet v zdravstvu
- FIVIVOP
- Dnevi delovnega prava
- Kongres zdravstvene administracije Slovenije
- Europrotocol
- SKTM
- Družinsko podjetništvo
- #loveHR Summitt
- Procurement-conference
- Postani nadzornik
- Mobing pri delu
- Postani stecajni upravitelj
- Digital Commerce Summit
- Digital Commerce Summit EU
- BF
- Povezani prostori: Kjer se srečujeta poslovnost in prijetnost
- PlanetGV knjigarna
Stopite v stik z nami
Od ponedeljka do četrtka 8:00 – 16:00
petek 8:00 – 15:00
Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost
Vse pravice pridržane