Rado Daradan

Soustanovitelj in direktor, Hooray Studios (Mali junaki)

Rado Daradan je direktor in soustanovitelj podjetja Hooray Studios, ki že dobrih osem let razvija in prodaja personalizirane knjige za otroke in odrasle in trenutno deluje na 14 svetovnih trgih. Podjetje je v zadnjih nekaj letih zrastlo iz nekaj sto tistoč evrov prihodka na 40 milijonov, izjemno utečena, kreativna in skrbna ekipa pa iz 5 na 120 članov z občasnimi skoki do 160. Zaradi teh izkušenj ima Rado Daradan pragmatičen pogled tako na zaposlovanje in vzdrževanje kadra kot tudi na manj prijetne dogodke, kot so zmanjševanje ekip in reorganizacija podjetja. Ni profesionalni direktor podjetja in nima te funkcije od nekdaj. Od dijaških prek študentskih do odraslih dni je opravljal vsaj 30 različnih služb – od lupilca krompirja in skladiščnika v zamrzovalnicah sladoleda do prevajanja, prodaje oblačil in vodenja ekip skrbnikov strank ter razvijalcev. Podoben spekter delovnih nalog je imel tudi od začetka ustanovitve podjetja Hooray Studios, kjer je skupaj s sodirektorjem in soustanoviteljem Micom Melanškom kadrovske naloge opravljal sam do 101. člana ekipe in šele nato zaposlil prvega HR-ovca. Trdno verjame v to, da preden zaposliš nov kader, moraš novo področje poznati vsaj do te mere, da si lahko dober sogovornik in vodja.

Zapeljevanje in dvorjenje zaposlenim se nikoli ne konča

Svet se spreminja, s tem pa tudi poklici, ki postajajo vedno bolj fluidni. Delodajalci potrebujejo osebo, ki združuje v sebi več poklicev, toda, ali se ta pričakovanja v praksi tudi izpolnijo? Kako se znajti v mednarodnem bazenu kadrov in privabiti v podjetje najboljše ljudi? Kje jih sploh poiskati in kako jih kontaktirati? V podjetju Hooray Studios, ki izdaja slavne knjižne uspešnice Mali junaki, pravijo, da gre za dvorjenje in zapeljevanje zelo podobno tistemu v romantičnem razmerju. Če želimo, da se ne konča, z dvorjenjem ne smemo prenehati. A kaj je tisto, ki zares šteje, tako na delovnem mestu kot tudi v osebnem razmerju? To je dobra vsebina, pravijo Mali junaki, ki so v le nekaj letih uspeli ustvariti več deset milijonov evrov vreden posel z ekipo, ki šteje že 120 ljudi.