Tokrat je osebno – #LoveHR Summit 2023

Uvod

Aprila smo v Portorožu gostovali z #LoveHR Summit 2023, ki je združil več kot 550 ljubiteljev HR iz Slovenije in regije. Letošnji kongres, z rekordno udeležbo, je bil posvečen temi “Tokrat je osebno“, s poudarkom na personalizaciji izkušnje zaposlenega.

Naši govorci, strokovnjaki in vodje iz različnih panog, so se zbrali ob slovenski obali, da bi delili svoje znanje in izkušnje. Razpravljali smo o tem, kako fleksibilnost dela in razumevanje individualnih potreb zaposlenih vplivata na zadovoljstvo in zavzetost. Osredotočili smo se na razvoj personaliziranih pristopov, ki upoštevajo edinstvenost vsakega posameznika.

Poudarek je bil na pomenu empatije in človeške povezanosti v času digitalizacije in podatkovne analitike. Govorci so z nami delili zgodbe in uspehe ter nas navdihnili, da kot HR strokovnjaki nadaljujemo pot agentov sprememb.

Razpravljali smo o številnih aktualnih temah, kot so razvoj sodelavcev in vodij, visoko učinkoviti timi, nove oblike dela, digitalizacija v HR, prihodnost dela, merjenje zadovoljstva zaposlenih, gradnja blagovne znamke delodajalca in trajnostni zeleni HR.

#LoveHR Summit je bil priložnost za učenje, sodelovanje in skupno rast. Udeleženci so imeli priložnost sodelovati v razpravah, deliti svoje izkušnje in se povezovati z drugimi strokovnjaki. Dogodek je bil praznik znanja in inovacij, ki je udeležencem omogočil, da se vrnejo v svoje organizacije z novimi idejami in navdihom za nadaljnji razvoj HR.

Zahvaljujemo se našemu generalnemu sponzorju, Prvi osebni zavarovalnici, ki je znana kot vodilni ponudnik dodatnih pokojninskih zavarovanj v Sloveniji. Njihov promocijski video je bil odličen uvod v govor predsednice uprave, Nataše Hajdinjak, ki je poudarila pomen preventive in dobrega počutja. Poleg Prve osebne zavarovalnice se zahvaljujemo tudi vsem ostalim sponzorjem, ki so podprli letošnji kongres, vključno z Microsoftom, Četrto potjo, B2 IT, Agitavitom, SAP-om in mnogimi drugimi. Posebna zahvala gre tudi Karieri, sponzorju večerne zabave, in Zdravstvenemu domu Ljubljana – Sim centru, sponzorju vsebine.

Letošnji #LoveHR Summit je ponudil bogat program z različnimi aktivnostmi. V preddverju so nas pričakali sponzorji z zanimivimi produkti in nagradnimi igrami, med odmori pa so udeleženci uživali v pogostitvi in kavi. Vzporedni program je potekal v dvorani Mediteranea, kjer so se odvijale različne delavnice in predavanja.

Večer smo zaključili s tekom in pohodom iz Portoroža v Piran v sodelovanju z ekipo GiBit in projektom Treecelet. S tem smo prispevali k sajenju dreves in ustvarjanju pozitivnega učinka na svet. Svečana podelitev nagrad kadrovski ekipi leta in kadrovskemu upu leta je bila vrhunec večera, ki smo ga zaključili z VIP #LoveHR gala večerjo in zabavo v News Cafeju z glasbeno skupino Batista Cadillac.

#LoveHR Summit je bil priložnost za učenje, mreženje in skupno rast, ki je vsem prisotnim zagotovo ponudil nepozabno izkušnjo. Zahvaljujemo se vsem udeležencem, govorcem, sponzorjem in organizacijski ekipi za njihov prispevek k uspehu #LoveHR Summita. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja in skupne rasti v prihodnjih letih.

Prvi dan

9.00     Otvoritev

9.15: Trudy Lewis, Gradnja celostne izkušnje zaposlenih od znotraj navzven

Trudy Lewis je komunikacijska svetovalka in vodstvena trenerka, ima več kot 20 let izkušenj, pri čemer se osredinja na strateško interno komuniciranje, vključevanje zaposlenih in sporočanje sprememb, podpira vodilne organizacije v gostinstvu, železnici, gradbeništvu in tehnologiji, zagotavlja pravo raven komunikacije, usklajeno s poslovno strategijo in njenimi prednostnimi nalogami. Poleg tega je Trudy tudi sovoditeljica podcasta Calm Edged Rebels.

Vsi si želimo doseči visoko angažiranost, produktivnost in zvestobo. Nekatera podjetja se zanašajo na denarne ali materialne spodbude, da ljudem zagotovijo vse te reči, vendar čeprav to lahko nekaj časa deluje, je treba storiti precej več kot to.

Zdaj je pomembno ustvariti izkušnjo za vaše zaposlene, ki jim daje občutek pripadnosti, namena in pomena. Da razumejo vizijo in strategijo ter vlogo, ki jo imajo pri tem. Zgolj trdna osredinjenost na zunanjo znamko ni dovolj, temveč gre za sporočilo in način pripovedi, saj je ključno, da se znamka razvija od znotraj navzven.

10.05: Maté Szücs, Kako z novimi oblikami dela povečati zadovoljstvo zaposlenih?

Maté Szücs je vodilni strokovnjak in svetovalec za digitalne tehnologije na delovnem mestu, organizacijsko strategijo in upravljanje sprememb z 20-letnim izkušnjami. Je direktor svetovanja v Collective Conception, globalni svetovalni hiši na področju produktivnosti, učenja in transformacije.

Nekaj je povsem jasno: nismo več isti ljudje, ki smo v začetku leta 2020 odšli domov v službo. Skupna izkušnja zadnjih dveh let je na nas pustila trajen pečat in temeljito posegla v definicijo vloge dela v naših življenjih. Ogromno zaposlenih se je prvič srečalo z obliko dela od doma.

Medtem ko se vodje sprašujejo, kako lahko »hibridno delo« deluje, se porajajo vprašanja: Kakšna je vloga pisarne? Kako ekipe gradijo socialni kapital v digitalnem svetu? Vsaka organizacija se spopada z izzivom, kako neposredno izpolniti nova pričakovanja zaposlenih, hkrati pa uravnotežiti poslovne rezultate v nepredvidljivem gospodarstvu.

10.45: Mark Emdin, Oblikovanje pogojev za razvoj visoko učinkovitih ekip

Mark Emdin je izkušen coach za ekipe, svetovalec za načrtovanje in razvoj organizacije. Marka navdušujejo ekipe in njihova nenehno spreminjajoča se dinamika. Je specialist za organizacijski razvoj z več kot 25 let izkušenj kot notranji izvajalec in zunanji svetovalec v paleti raznolikih timov v različnih panogah.

V visoko učinkovitih ekipah le redko izkusimo veselje ali tok dela. Ampak ko ga, je to neverjetna izkušnja, ki ogromno doprinese k poslovnim rezultatom. Ampak kakšne pogoje morajo zagotoviti vodje, da bi bile njihove ekipe visoko učinkovite? In kako jih načrtovati?

Mark je v svojem predavanju razkril ozadje 6 pogojev za visoko učinkovitost ekip in kako k temu pripomore umetnost improvizacije. Izzval je tudi fokus, ki ga imajo današnji programi za razvoj voditeljstva.

11.35: Odmor

12.05: Amin Sorour, Nove tehnike vodenja za spodbujanje personalizacije pri delu

Amin Sorour je pogost govornik na konferencah, kjer sodeluje na globalnih in regionalnih dogodkih s področja HR/vodenja v različnih državah. Nedavno je bil prepoznan kot eden izmed najvplivnejših HR vodij na Bližnjem vzhodu s strani ETHRWorld Middle East.

Sorour nas je seznanil s praktičnimi praksami vodenja, ki organizacijam pomagajo pri uporabi hiperpersonalizacije za spodbujanje sodelovanja, dobrega počutja in kolaborativne inteligence s končnim ciljem, da svoje poslovanje pripravijo na prihodnost v svetu, ki se spreminja s hitrostjo brez primere in za katerega sta značilna hiperkonkurenca in nestanovitnost.

12.35: dr. Matej Tušak, Različno je pravično!

prof. dr. Matej Tušak je zaposlen na Fakulteti za šport Univerze v Ljubljani, kjer predava različne predmete s področja psihologije. Svoja teoretična spoznanja predstavlja v preko 20 knjigah in 500 znanstvenih in strokovnih člankih. Poleg učiteljskega dela se že več kot tri desetletja ukvarja s pripravo vrhunskih športnikov na največja tekmovanja. V zadnjih 15 letih pa aktivno sodeluje z mnogimi podjetji, kjer izvaja usposabljanja in svetuje upravam pri delu s kadri.

Obdobje, ki prihaja, bo osredotočeno okoli zaposlenega. Že danes opažamo hud trend iskanja uspešnih zaposlenih, poudarek na mentoriranju in razvijanju zaposlenih za individualne potrebe podjetij, ter na drugi strani poskuse, da bi dobre posameznike podjetjem ukradli. Povsem logično je, da je v prihodnosti potrebno zaposlenim nameniti veliko časa in pozornosti, če bomo želeli imeti delovno učinkovite in zadovoljne zaposlene, ki bodo pripadni podjetju in bodo v teh podjetjih tudi želeli ostati.

V luči dejstva, da je slovensko gospodarstvo lahko učinkovito predvsem, če se znamo hitro in uspešno prilagajati kupcem in naročilom, je seveda potrebno s pomočjo zaposlenih tako organizacijsko kulturo tudi razviti.

13.05: Okrogla miza: Tokrat je osebno!

Na okrogli mizi smo soočili predavatelje, ki smo jih poslušali dotedaj. Nove oblike dela ustvarjajo tako priložnosti kot pasti pri zagotavljanju odlične izkušnje zaposlenih. Kako izbrati prave prve korake pri izboljšanju celostne izkušnje in kako usmerjenost v izkušnjo zaposlenih vpliva na razvijanje veščin vodenja. Okroglo mizo, na kateri so sodelovali, Trudy Lewis, Mark Emdin ter Amin Sorour, je vodil Peter Ribarič.

13.35: Kosilo

14.50: dr. Andrej Vizjak, Trajnostno poslovanje je odgovornost vseh

prof. dr. Andrej Vizjak velja za enega največjih strokovnjakov na svetu za področje strateškega načrtovanja podjetij. V svoji karieri je sodeloval z McKinsey & Co in pozneje z A. T. Kearney, kjer je bil leta 1994 izvoljen za principala in leta 2000 za podpredsednika. Je avtor 25 knjig, objavljenih pri vodilnih svetovnih založbah in prevedenih v 12 jezikov. Je tudi eden redkih Slovencev, ki ima vodstvene izkušnje na najvišji vodstveni ravni multinacionalk z več kot 10 milijardami ameriških dolarjev letnih prihodkov.

Skupno managerjem po svetu je, da razumejo pomen ohranitve zdravega okolja. Zato vključujejo »zelene« cilje v svoje strategije, organizirajo šolanja in razvoj kadrov na to temo. Hkrati pa je pogosto »zeleno gibanje« v nasprotju s profitnimi cilji podjetja, ki so še vedno prva za management. Iz tega vidika ima »trajnostni HR management« širši pomen in ga podjetja glede na stopnjo razvoja po različnih svetovnih regijah različno izvajajo.

15.05: Kim Turk Mehes, Vzpon zelenih ovratnikov v pravičnem in zelenem prehodu

Kim Turk Mehes je višja menedžerka v Deloitte svetovanje, kjer vodi področje trajnosti. Izkušnje in znanja je pridobivala na vidnejših delovnih mestih v javnem in zasebnem sektorju. Kim verjame, da je zeleni prehod tesno povezan z razvojem zelenih znanj in veščin, saj je človeški kapital tisti, ki je omogočal in poganjal trajnostni razvoj. O tem tudi predava in piše.

V luči trajnostnih prizadevanj se razvija nova kategorija delavcev – zeleni ovratniki. Prehod v nizkoogljično družbo namreč zahteva nova zelena znanja ter veščine in ustvarja nova zelena delovna mesta. Podjetja morajo zato strateško razmišljati o tem, kakšne veščine in znanja potrebujejo in bodo potrebovali njihovi zaposleni, da bodo lahko prispevali k trajnostni transformaciji njihovega poslovanja. Hkrati morajo razmišljati tudi o tem, kakšna bodo njihova delovna mesta prihodnosti.

15.20: Otto Van Daal, IKEA zaposlitev z namenom: dobro za stranke, sodelavce in poslovanje!

Otto Van Daal je vodja oddelka za ljudi in kulturo držav pri IKEA South-East Europe (Hrvaška, Romunija, Srbija, Slovenija in Ukrajina). V podjetju IKEA je imel v različnih državah različne vodilne vloge in njegova ljubezen do tega podjetja temelji na trdnem prepričanju v njegovo vizijo »Ustvariti boljši vsakdan za veliko ljudi« in dani priložnosti, da se posameznik razvija in postane to, kar je.

Vrednote, kot so “stroškovna zavest, skupaj, drzni biti drugačen in nega za ljudi in planet” so jedro IKEA-ine DNK. Delujejo kot usmerjanje kompas v poslovnih pobudah, usmerjevalnem in poslovnem delovanju. Otto van Daal, regionalni people & culture manager za jugovzhodno Evropo je delil, kako je bilo to doseženo in kaj storiti naprej.

15.35: Martina Verović, Zeleni HR za zeleno prihodnost

Martina Verović ima 15-letne izkušnje s področja upravljanja človeških virov in je HR direktorica v Rimac Automobili. Po MBA študiju na poslovni šoli COTRUGLI je postala mentorica študentom modula Podjetništvo. Martina je gostujoča predavateljica na številnih konferencah in seminarjih iz področja vpliva in vloge HR na poslovanje.

HR direktorica skupine Rimac Automobili je predstavila vlogo HR v družbi, ki se je razvila v proizvajalca vrhunskih električnih vozil in sestavnih delov za zagotavljanje elektro mobilnosti. Govorila je o izgradnji kulture, ki omogoča visoko motiviranim in kompetentnim posameznikom, da dosegajo izjemne rezultate in delila izkušnje, pristope in spoznanja, ki so jih pridobili na poti do sedanjega in o pomenu zagotavljanja pozitivnih vplivov na okolje. Verjamemo, da je njena zgodba navdihnila mnoge, da še odločneje stopijo na pot trajnostnega poslovanja in ustvarjanja kulture odličnosti in inovativnosti.

15.50: Okrogla miza: Zeleni HR

Okrogle mize so se udeležili prof. Dr. Andrej Vizjak, ustanovitelj in direktor podjetja AV.consulting, ki je bil tudi v vlogi moderatorja. Sodelovali so še Kim Turk Mehes, vodja področja za trajnost iz Deloitte Slovenia, Otto Van Dall, vodja področja ljudje in kultura iz IKEE ter Martina Verovič, HR direktorica, Rimac Automobili.

Zeleni HR ima ključno vlogo pri razvoju trajnostne strategije organizacije. Prispeva k politikam, praksam in sistemom organizacije, ki spodbujajo zeleno vedenje vseh zaposlenih. Kako se lotimo prehoda v zeleni HR?

16.20: Odmor

16.35: Pogovor z Ivom Boscarolom, Dejanja so glasnejša od besed

Ivo Boscarol, ustanovitelj, solastnik in častni predsednik skupine Pipistrel je v zadnjem letu z izjemnim vračanjem družbi postavil zgodovinski mejnik ostalim podjetnikom, tako kot je do sedaj postavljal mejnike v razvoju globalne letalske industrije. Ivo Boscarol izžareva strast do razvijanja rešitev, ki jih na trgu še ni. O odnosu do sodelavcev nam največ pove njegova izjava “prvi in najboljši formuli za uspeh: ekipa, ki ji zaupam, zaposleni, ki vedo, da jim zaupam.” Nastop je potekal v obliki  pogovora s Sašo Štebe, psihologinjo in članico upravnega odbora Slovenske kadrovske zveze.

17.15: Podelitev nagrad

Na svečani podelitvi nagrad – HR ekipa leta 2023 je nagrado v kategoriji Velika podjetja prejela HR ekipa podjetja Medis. V kategoriji Mala in srednja podjetja je bila nagrajena HR ekipa družbe Microcop. Nagrado za kadrovski up leta pa je prejela Maša Androjna. Iskrene čestitke vsem nagrajencem.

Drugi dan

 

9.00     Začetek programa

9.05: Thomas Jeppesen, Futurity – Vloga HR pri digitalni preobrazbi

Thomas Jeppesen je izkušen partner za ljudi in vodja kadrovske službe z ljubeznijo do vsega digitalnega ter je samooklicani »geek za ljudi«.

Na predavanju boste izvedeli, kako izvajati pristop, ki ga vodijo izdelki, za razvoj digitalnih izdelkov v LEGO organizaciji in kako pri tem povezati vse oddelke skupaj in kakšna je vloga kadrovske službe pri pripravah skupine LEGO na prihodnost. Pri skupini LEGO so usmerjeni v prihodnost in imajo cilj postati številka 1 na svetu med digitalnimi potrošniškimi znamkami!

9.35: Johannes Midtbö, 7 ključnih elementov uspešnega sodelovanja zaposlenih

Johannes Midtbö je direktor in ustanovitelj Populum.io – vodilne severnoevropske platforme za sodelovanje zaposlenih. Trenutno njihovo inovativno tehnologijo uporablja 100.000 zaposlenih, vodilnih in kadrovskih strokovnjakov za spodbujanje vključevanja in povečanja organizacijske uspešnosti.

S tem, ko je hibridna ureditev dela vse pogostejša, je študija potrdila potrebo po sistematičnem pristopu k angažiranju zaposlenih, da bi spodbudili občutek pripadnosti, motivacije, dobrega počutja in ohranjanja kadrov. Midtbö nam je predstavil 7 ključnih korakov ustvarjanja uspešne strategije sodelovanja po pandemiji.

10.05: Matjaž Butara, Prisluhnimo utripu organizacije

Matjaž Butara pri delu združuje strokovno znanje financ, marketinga in upravljanja s potencialom internih ekip. Ima več kot 15 let izkušenj pri delu z največjimi slovenskimi in globalnimi podjetji. Za svoje delo je prejel številne strokovne nagrade. Najbolj je ponosen na bronastega in srebrnega kanskega leva, zlato nagrado za učinkovitost Euro Effie in nenazadnje, morda celo najpomembneje, visok eNPS, ki so ga z ekipo »zgradili« s pomočjo trdega in učinkovitega dela.

Ustvarjanje večje dodane vrednosti je osnovni izziv vsakega podjetja, le ta pa izhaja iz kombinacije zunanjih in notranjih dejavnikov. Poznavanje in upravljanje s potencialom trga in kupcev je zagotovo zelo pomembno. Če pa temu ne sledi razvoj potenciala zaposlenih, produktov in storitev, ter procesov znotraj podjetja so vsi napori, ki jih namenjamo grajenju pozicije navzven, znanj in ne samo, da ne ustvarjamo dodane vrednosti, na dolgi rok celo povzročamo nepopravljivo škodo. Matjaž nam je prestavil kako se s temi izzivi soočajo v podjetju Big Bang.

10.25: Mateja Tišler, Če ni priložnosti, jo ustvarimo sami

Mateja Tišler z 20-letnimi izkušnjami na kadrovskem področju, v Ljubljanskih mlekarnah 5. leto vodi ekipo 12 ljudi, s področja kadrov, splošnih zadev ter varnosti in zdravja, ki skrbijo za 600 zaposlenih. V letu 2022 je prejela naziv Kadrovski Manager leta 2022, ki ga podeljujeta GV Planet in Slovenska kadrovska zveza. V ospredje postavlja grajenje kulture integritete, odprtega voditeljstva, pristnih odnosov, dialoga, transparentnosti, vključevanja in pogumnega odločanja, ki temelji na vrednotah podjetja Ambiciozno, Zavzeto in »Na preprost način«.

Ali poklicna izobrazba res pomeni tudi nižje plačilo in slabši življenjski standard? Danes stanje na trgu dokazuje, da temu ni tako. Pa vendar šolski sistem zaradi pomanjkanja interesa v preteklih letih danes določenih poklicev sploh ne izobražuje več. Kako naj delodajalci ta izziv presežejo? Mateja Tišler je na primeru mlečne industrije predstavila, kako stvari vzeti v svoje roke in profile, ki jih podjetje potrebuje, izobraževati in vzgajati v okviru interne akademije.

10.35: Nataša Mithans, Moč blagovne znamke delodajalca

Nataša Mithans ima dolgoletne mednarodne izkušnje s področja digitalnega marketinga, poslovnih strategij in znamčenja delodajalca. Na področju oblikovanju znamke delodajalca, je sodelovala s številnimi podjetji v tujini in Sloveniji. Nataša je direktorica MarkTech agencije Vareo in ustanovna članica upravnega odbora Talent Cloud – inovativne platforme za izmenjavo zaposlenih med podjetji.

Pridobivanje kadrov, kaj šele talentov, je postalo veliko težje kot pridobivanje novih poslov, zato iskanje kadrov že dolgo ni več samo problem kadrovske službe, temveč je postala prioriteta uprave.

Na predavanju je predstavila primere iz prakse, kako so se podjetja v času polne zaposlenosti in visoke pogajalske moči ter povečane avtonomnosti delojemalcev, lotila iskanja kadrov.

10.45: Lea Tkalec, Sezonski pozdravi in izzivi

Lea Tkalec je strokovnjakinja s področja človeških virov z dolgoletnimi izkušnjami v mednarodnem okolju. S pomočjo inovativnih praks in projektov dosega vidne uspehe na področjih strateškega vodenja človeških virov, razvoja kadrov ter kadrovskih politik.  

Kako v sezoni, ki traja 3 mesece, v razmerah brez prostih kandidatov na trgu, zagotoviti 120 dodatnih sodelavcev za sezono.

10.55: Okrogla miza: Deficitarni poklici: iz primanjkljaja v ravnovesje

Trg dela vse bolj bremeni pomankanje določenih skupin kadrov. Sogovornice na okrogli mizi so nam vse predstavile primere dobrih praks, kako pristopiti izzivom in na kakšen način jih reševati. Tematiko smo zaokrožili z okroglo mizo. Pogovor je povezoval Peter Ribarič, direktor podjetja Planet GV in vodja programskega odbora kongresa #LoveHR. V pogovoru so sodelovale Mateja Tišler, Nataša Mithans ter Lea Tkalec.

11.25: Odmor za osvežitev

11.55: Katja Dolinar, Organizacijska kultura in hibridno delo z roko v roki

Katja Dolinar je  vodja področja ljudje in kultura (People & Culture) v podjetju Cosylabu. Svoje 15-letne delovne izkušnje je pridobila v korporativnih kadrovskih funkcijah znotraj regijskih in globalnih organizacij, kjer se je poleg vodenja HRM področja osredotočala predvsem na področja pridobivanja talentov ter razvoja in upravljanja delovne uspešnosti zaposlenih. Področje hibridnega načina dela zaposlenih je v okviru organizacije Danfoss Trata vzpostavila še pred pandemijo covid-19, zanj pa je odgovorna tudi v skupini Cosylab.

S kakšno formulo zagotoviti povezanost sodelavcev, prenos informacij in kakovostno timsko delo ter stalne izboljšave v hibridnem načinu dela? Kako zagotoviti ravnotežje med zasebnim in poslovnim življenjem ter upoštevati individualne potrebe vsakega izmed članov kolektiva? Katja Dolinar je delila dobre prakse, aktualne izzive in rešitve skupine Cosylab na področju hibridnega načina dela ter izzive, za katere bodo potrebni družbeni konsenz in morebitne zakonodajne spremembe.

12.05: Anna Wieczorek, Krajši in fleksibilnejši delavnik v praksi

Anna Wieczorek, vodja HR službe v Lidl Slovenija, je izkušena, motivirana kadrovska vodja, usmerjena v ljudi. Ima bogato zgodovino kadrovskih strategij in obilo izkušenj pri upravljanju sprememb ter vodenju mednarodnih in multikulturnih skupin.

Spoznali boste izkušnje z izvajanjem krajšega in fleksibilnega delovnega dne v Lidl Slovenija. Njihov cilj je zagotavljanje boljšega ravnovesja med delom in privatnim življenjem ter s tem kontinuirano izboljšanje zadovoljstva zaposlenih. S temi uvedbami poskušajo obdržati vrhunske talente ter izboljšujejo splošno produktivnost. Ta sprememba politike se vidi kot pozitiven korak k ustvarjanju bolj podporne in vključujoče kulture na delovnem mestu.

12.15: Snježana Köpruner, Vrednost tovarne so zaposleni (predavanje v ANG)

Snježana Köpruner je članica upravnega odbora Združenja delodajalcev Federacije Bosne in Hercegovine in predstavništva nemškega gospodarstva v Bosni in Hercegovini. Prejela je nagrade, kot so Podjetnica leta, Evropski top manager in Regionalni poslovni partner. Njeno podjetje GS-Tvornica mašina Travnik je družbeno odgovorno in pomaga različnim združenjem, sponzorira športne klube, financira kulturne in športne dogodke in dodeljuje štipendije študentom.

Delovno okolje in izkušnja zaposlenih sta ključna za uspešnost vsakega podjetja, še posebej v industriji, kjer so pogosto pogoji za delo težji kot v pisarniškem okolju.

Snježana Köpruner je na primeru podjetja GS-tvornica mašina Travnik govorila o tem, kako so v podjetju uspeli preseči stereotipe o kovinski industriji in kako so z različnimi pristopi izboljšali delovno okolje in izkušnjo zaposlenih ter na ta način zmanjšali odliv zaposlenih v negotovih časih.

12.25: Okrogla miza: Nove oblike dela za vse

Nove oblike dela združujejo posameznikom prilagojena zaposlitvena razmerja, delo od kjerkoli, sodobne pristope k organizacijskemu dizajnu in skrb za psihofizično zdravje. Z njimi ustvarjamo pogoje za boljše usklajevanje poslovnega in zasebnega življenja ter dvigujemo vključenost ter osebno izkušnjo sodelavcev. Na okrogli mizi, ki jo je povezoval Ivan Papič, predsednik Slovenske kadrovske zveze, so sodelovali Anna Wieczorek, CHRO, Lidl Slovenija, Snježana Köpruner, GS-Tvornica mašina Travnik d.o.o. in Katja Dolinar, Cosylab.

13.15: Anita Lettink, Prihodnost dela in vpliv Web3

Anita Lettink je vodilna strokovnjakinja za prihodnost dela in uporabo najsodobnejših tehnologij v upravljanju s človeškimi viri. Kot mednarodna govornica, avtorica in svetovalka pomaga podjetjem in delavcem, da se pripravijo na izzive ter priložnosti spreminjajočega se sveta dela. Je ustanoviteljica in lastnica HRTechRadar.com in partnerica pri Strategic Management Center s sedežem na Nizozemskem.

Pridružite se nam na dinamičnem uvodu v Web3, naslednji generaciji interneta, ki spreminja način povezovanja, sodelovanja in inovacij. Odkrijte, kako bodo tehnologije Web3, kot so veriženje podatkovnih blokov ter razširjena in navidezna resničnost, preoblikovale kadrovske prakse – od zaposlovanja in uvajanja do upravljanja uspešnosti ter raznolikosti in vključenosti.

14.00: Zaključek

Zaključne misli

Letošnji program je bil usmerjen v izkušnjo zaposlenih, in iskreno smo hvaležni vsem sodelujočim za energijo, ki so jo prispevali k uspehu letošnjega kongresa. Imeli smo privilegij prisluhniti številnim strokovnjakom in vizionarjem, ki so z nami delili svoja znanja in izkušnje, sprožali razmišljanja in pogovore ter spodbudili našo kolektivno domišljijo. Verjamem in upam, da je vsak med prisotnimi izkoristil dogodek za učenje, mreženje, rast in tudi odklop.

Ko smo se vrnili v naša delovna okolja, smo bili obogateni z novimi znanji, poznanstvi in navdihom. Zavezali smo se, da bomo načela personalizacije, empatije in človeške povezanosti postavili v središče naših HR strategij. Bodimo ustvarjalci sprememb, inovatorji in zagovorniki uspešnih organizacijskih kultur, ki omogočajo vsakemu posamezniku, da doseže svoj polni potencial.

Iskrena zahvala gre vsem govorcem, udeležencem okroglih miz in vodjem delavnic za njihov prispevek. Dokler se spet ne srečamo, ohranimo duh #LoveHR v naših srcih in na naših delovnih mestih. Pojdimo naprej, opolnomočeni in navdihnjeni, pripravljeni narediti razliko v življenjih ljudi, ki jim služimo.