Na #LoveHR Summitu 2023, smo poleg osrednjega programa ponudili tudi bogat vzporedni program. Ta je udeležencem omogočil poglobljeno delavniško raziskovanje izpostavljenih tem naših #LoveHR partnerjev. Vzporedni program je sestavljala serija interaktivnih delavnic in predavanj, ki so se osredotočali na različne vidike sodobnega HR.
Doseganje resničnih sprememb v timu s pomočjo izkustvenega učenja s simulacijami
Zabavni in interaktivni teambuilding za dober namen in varnejše delovno okolje: timsko delo, krepitev uspešne komunikacije, pridobivanje potrebnih znanj za ravnanje v kriznih situacijah, v skladu z zakonodajo – vsebina in znanje – prva pomoč za zaposlene (pristop k vitalno ogroženemu, bolnemu ter poškodovanemu človeku). Opis predavatelja: Izkušen entuziast s področja simulacij in energičen predavatelj, Davorin Marković, z večletnimi izkušnjami v kliničnem okolju, predvsem na področju nujne medicinske pomoči in travme. Svoje znanje iz reanimacije dnevno in zagnano predaja profesionalcem in tudi teamom iz podjetij ter mladim staršem, ki se v Simulacijskem centru z veseljem udeležijo izkustvenih teambuildingov in usposabljanj iz prve pomoči. Svoje bogato znanje redno deli na številnih mednarodnih konferencah in workshopih na področja zdravstva, medicine in kakovosti. Je aktivni član mednarodne raziskovalne ekipe, ki z metodo izkustvenega učenja s simulacijami poudarja pomembnost in predvsem spodbuja varnost in timsko delo v zdravstvu.
Delavnico #LoveHR partnerja Simulacijski center, ZD Ljubljana je izvedel Davorin Marković, Koordinator Simulacijskega centra ZD Ljubljana, dipl. zn. s spec. znanji s področja simulacij v zdravstvu
Čas je za službeni piknik – Digitalna orodja za optimalno organizacijo internih dogodkov podjetja
Zagotovo smo vsi ponotranjili, da so v času velike fluktuacije zaposleni na prvem mestu. Kadroviki se v tem trenutku vse bolj ukvarjajo s strategijami zadrževanja kadra med katerimi je tudi organizacija internih dogodkov za zaposlene. Organizacijsko so lahko zahtevni, vendar vam bomo na čez praktične primere pokazali, kako lahko z digitalnimi orodji pripravo olajšate v prid zaposlenih in sebe. Andreja Hudej je predavateljica na podjetju B2 IT s preko 25 let izkušenj na področju računalniških izobraževanj. Digitalne kompetence je razvijala že pri 4.000+ tečajnikih in posredno vplivala na mnoga podjetja pri večji produktivnosti zaposlenih.
Delavnico #LoveHR partnerja B2 IT je izvedla Andreja Hudej, predavateljica in MOS Master.
Gradnja digitalne izkušnje zaposlenih v sodobnih delovnih okoljih
Digitalizacija delovnih mest je odlična priložnost, da zaposleni ustvarijo izkušnjo, ki jim bo dala občutek pripadnosti in hkrati povečala njihovo produktivnost. Za vzpostavitev takega okolja je potreben strateški razmislek in sistemski popis procesov ter zagotovitev ustreznih tehnoloških orodij. Če je doslej veljalo pravilo »tehnologija na prvem mestu«, imajo sedaj prednost vsebinske in poslovnim procesom prilagojene rešitve. Njihova naloga je, da se zaposlene opolnomoči in vključi v interne procese vse z namenom ustvarjanja dodane vrednosti in znamke delodajalca. Glavni gradnik digitalizacije delovnih mest je kadrovska služba, ki oblikuje povezovalno in produktivno delovno okolje, izboljša izkušnjo zaposlenih, zmanjša obseg rutinskih opravil in optimizira stroške dela. Opis predavatelja: Monika Rutar, dipl. organizatorka dela – smer organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov, je vrhunska strokovnjakinja in svetovalka za digitalizacijo kadrovskih procesov v sodobnih delovnih okoljih. V podjetju ČETRTA POT, d.o.o., Kranj je zaposlena kot vodja prodaje kadrovskih poslovnih rešitev, pred tem pa je več let delala kot svetovalka pri implementaciji poslovnih rešitev na področju kadrovskega managementa.
Delavnico #LoveHR partnerja ČETRTA POT je izvedla Monika Rutar, vodja prodajnega področja in strokovnjakinja za digitalizacijo HR procesov
Sodoben HR: Digitalizacija – fleksibilnost – zadovoljstvo
Veste, da se 90 % vaših procesov začne prav pri dokumentu? Morda se ne zdi, a za vsak kadrovski postopek potrebujete dokument, torej ste kritično odvisni od dokumentacije. Če imate težave z iskanjem, deljenjem in podpisovanjem dokumentov, če so vaši postopki in procesi dolgotrajni in še vedno ročni, in če veste, da je vaše delo brez ustreznih dostopov veliko težje opravljati od doma, potrebujete ustrezno rešitev za digitalizacijo. Kakšno? Takšno, ki vam bo omogočila, da se posvetite zaposlenim! Nataša Centa je strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja z večletnimi izkušnjami s področja svetovanja in vpeljave sodobnih kadrovskih IT rešitev. Uspešno povezuje ključne člane ekip izvajalca in naročnika z motom: »Skupaj zmoremo vse«. Ajda Progar potrebe strank usklajuje z ustreznimi rešitvami in skrbi za njihovo dolgoročno zadovoljstvo. Verjame, da so ključ za uspešno digitalno preobrazbo ustrezne rešitve, ki strankam omogočijo, da se osredotočijo na primarno dejavnost.
Delavnico #LoveHR partnerja Mikrocop sta izvedli Nataša Centa, strokovnjakinja za digitalizacijo poslovanja in Ajda Progar, prodajna specialistka
Koraki do učinkovite in digitalno podprte interne komunikacije
Kadar interna komunikacija v podjetju ne deluje, so posledice očitne: ključne informacije podjetja ne pridejo do vseh sodelavcev, zaposleni imajo občutek, da niso slišani, posamezniki nimajo pravočasnih in ustreznih navodil za svoje delo ipd. Na predavanju bo vodja poslovnega razvoja Žarko Višekruna predstavil, kateri koraki so potrebni na poti izboljšanja komunikacije s sodelavci ter kako jo digitalno podpreti.
Delavnico #LoveHR partnerja Agitavit je izvedel Žarko Višekruna, Vodja poslovnega razvoja, Agitavit Solutions
Splošni pogoji Politika zasebnosti Naložba v prihodnost
Vse pravice pridržane