Skupina SIJ je osvojila priznanje Nabavna praksa leta 2024!
Preberite več
Vsako leto se na Kongresu ADMA izobražuje in mreži več kot 400 udeležencev, ki se zavedajo, da je učinkovita podpora nepogrešljiv del poslovnih organizacij, saj povezuje različne posameznike, bogati njihove odnose ter vpliva na učinkovitost številnih poslovnih procesov.
Podpora menedžmentu je ključna za uspeh tako rekoč vsake organizacije v javnem in zasebnem sektorju in ne bi pretiravali, če bi rekli, da lahko to funkcijo v podjetju postavimo ob bok najvišjim položajem. Njeno odličnost definira vrsto spretnosti in strokovnega znanja, kot so sposobnost sprejemanja premišljenih odločitev, visoka stopnja prilagodljivosti, predanost in zanesljivost ter hkrati odpornost na želje, zahteve ter pritiske, ki prihajajo z vseh strani.
Vendar v svetu, ki se vrti vse hitreje, ni enostavno slediti vsem spremembam. Zato bomo na Kongresu ADMA 2023 pod drobnogled vzeli spremenjene načine dela, ki jih v poslovne procese posredno ali neposredno vnašajo disrupcije tega časa ter vam pokazali, kako lahko tudi v nepredvidljivih časih pripomorete k stabilnosti organizacije.
Opremili vas bomo z veščinami, s katerimi boste kos prihajajočim izzivom, z znanji, s katerimi boste prispevali k uspešni prihodnosti svoje organizacije, ter s poznanstvi, ki vam bodo v pomoč na vaši poslovni poti. Naučili se boste razmišljati strateško, delovati učinkovito in ob tem vedno ostati uravnoteženi.
Vabljeni v družbo, kjer razvijamo najboljšo podporo menedžmentu!
Odkrijte tehnike, s katerimi boste vaše delo potekalo gladko in sproščeno. Z razvojem veščin na področju administrativnih opravil, organizacije dela in upravljanja časa, verbalne in neverbalne, pisne in vizualne komunikacije, timskega dela in večopravilnosti boste imeli dovolj časa, da boste tudi v natrpanih urnikih mirno in kakovostno opravljali delovne naloge ter profesionalno izpeljali pogovore s sodelavci in drugimi deležniki organizacije.
Ste v vaši organizaciji edini zadolženi za določeno področje in morate tudi delikatne odločitve sprejemati sami? Si kdaj želite, da bi lahko za nasvet poklicali nekoga, ki opravlja enako delo v sorodni organizaciji? Tudi zato je tukaj ADMA. Ker na eno mesto pripelje več kot 400 ljudi, ki vas bodo razumeli in vam znali svetovati, ko vam nihče v službi ne bo znal. Izkoristite tri dni za druženje, povezovanje, zapisovanje dobrih praks in tkanje novih poslovnih prijateljstev. Nikoli ne veš, kdaj boš potreboval tisti klic v sili!
Tudi vi potrebujete odmik iz pisarne, da ste lahko na delovnem mestu še boljši. Če je to združeno s strokovnimi vsebinami za nadgradnjo vašega znanja in sproščenim okoljem, kot ga ponuja Portorož, je to najboljše preživet delovnik zunaj delovnega okolja. Preživite tri nepozabne dni v očarljivem obmorskem mestecu in odlični družbi ljudi, ki vam bodo dali cel kup svežih idej za enostavnejše in učinkovitejše delo. Iskriva energija, navdihujoči predavatelji in nove veščine, s katerimi boste Močnejši od sprememb.
Kongres ADMA bo potekal v čudovitem okolju Grand Hotela Bernardin, od koder imate do morja le korak in že ste na njihovi zasebni plaži. Leži med mestoma Portorož in Piran in se ponaša z odličnim wellnesom in sobami z razgledom na morje. Kongresni center nam ponuja vso sodobno tehnologijo za vrhunsko izvedbo kongresa, hotelska terasa pa ADMAstično lokacijo za večerno druženje.
GRAND HOTEL BERNARDIN
OBALA 2, 6320 PORTOROŽ
Ostanite obveščeni o bodočih dogodkih.