25. KONGRES
PISARNIŠKE ODLIČNOSTI

Vidim cilj!


od 18. do 20. maja 2017


GH Bernardin, Portorož


Vabljeni na osrednji izobraževalni dogodek, zaposlenih v pisarniškem poslovanju, ki že 25 let združuje več kot 400 poslovnih sekretark, tajnic, poslovnih asistentk in vodij pisarn iz celotne Slovenije!

Tridnevna osvežitev znanja, vrhunski predavatelji, razglasitev zmagovalke izbora Poslovna asistentka/tajnica leta, nepozabno druženje, 25. rojstni dan - vse to bo ADMA 2017, ki bo potekala od 18. do 20. maja 2017 v GH Bernardin v Portorožu!


Obljubljamo vam kongres kot ga še niste doživeli - vrhunski predavatelji, druženje, nagradne igre, darila in kup presenečenj.


Gost ADMA navdiha, Alen Kobilica vabi na kongres!

Četrtek, 18.5. 2017
8.30–9.30

Registracija

9.30–9.40

Otvoritev in pozdravni nagovor

Peter Ribarič, Planet GV in Suzi Asfour, Zveza klubov tajnic in poslovnih sekretarjev Slovenije

9.40–10.00

Spoznajmo se

Team Building Lab

Združimo se in postanimo del ADMA sveta

10.00–11.00

Čustvena inteligentnost in upravljanje s čustvi

Željko Čurić, O.K. Consulting

Živimo v času, ko vodje in drugi zaposleni plačajo visoko ceno zaradi neustreznega ravnanja s čustvi. Razum mora vedno nadvladati čustva. Tako so nas učili. Izgorevanje, psihosomatske bolezni,odvisnosti, včasih tudi težave v osebnem življenju, v partnerstvu in starševstvu, postajajo vsakdanja grožnja sodobnemu človeku. Prepoznavanje in uporaba lastnih čustev ter čustev drugih je pomembna veščina, ki omogoča uspešno sodelovanje in medosebne odnose. Čustva so osnova motivacije, s tem pa tudi uspešnega uresničevanja zastavljenih ciljev.

11.00–11.20

Zmanjšanje tveganja pri poslovanju s pomočjo podatkov AJPES

Zdenka Kajdiž, AJPES

Situacije v poslovnem okolju nenehno kličejo po spremembah, izboljšanju in prilagajanju. V prvih dneh letošnjega leta je AJPES uporabnikom ponudil nov spletni portal, pri čemer je upošteval sodobne standarde oblikovanja spletnih strani. Prenovljen spletni portal ponuja še bolj prijazno iskanje pomembnih informacij, ki so ključni pri obvladovanju tveganj, strateških odločitvah in iskanju poslovnih možnosti.

11.20–11.50

Odmor

11.50–12.30

Razvijte svoj potencial

Andrej Pešec, Znanje za življenje

Poznavanje znanosti o odnosih do drugih, do sebe in do življenja nam omogoča življenje polno veselja, užitka in presenečenj. Razumevanje različne psihologije otrok, moških in žensk ter zavedanje svojih dolžnosti in pričakovanj naše družine, prijateljev, sodelavcev in družbe. Pokažite kaj se skriva v vas!

12.30–12.45

Vse skrivnosti brezpapirnega poslovanja

Roman Črešnar, APS Plus

Brezpapirno poslovanje, imenovano tudi e-poslovanje, ima svoje korenine v daljnem letu 1974. Od takrat dalje nam obljubljajo odpravo papirja, poenostavitev poslovanja z delno ali popolno avtomatizacijo, predvsem pa učinkovitejše, hitrejše in cenejše poslovanje. Predavanje bo podalo odgovor koliko od napovedanega je danes že na voljo, kaj vse je sploh mogoče, ter predvsem kaj so dejanske koristi brezpapirnega poslovanja.

12.45–13.05

Kako s pomočjo Finančne uprave RS do uporabnih informacij

Jana Ahčin, FURS

Generalna direktorica Finančne uprave RS vas bo popeljala skozi spletne strani Finančne uprave, kjer lahko hitro najdete koristne informacije, pomembne za vaše poslovanje. Poznavanje sistemov bo, ko gre za sodelovanje s FURS, izboljšalo preglednost in hitrost vašega poslovanja.

13.05–14.30

Kosilo

14.30–15.30

Iskanje hormonov sreče

Sanela Banovič, UKC Ljubljana

Psihološko zdravje je umetnost in mistika ter pomemben del zdrave strukture osebnosti. Ljudi je od nekdaj zanimalo, kako se povezujeta telesno in duševno, saj se vse znane tradicionalne medicine v svojem jedru ukvarjajo prav s tem vprašanjem. Dober odnos do sebe in drugih vpliva na naše življenje, še posebej na zdravje. Osebnostni in socialni potenciali so potrebni za vzdrževanje psihološkega zdravja in uspešno reševanje problemov. Dr. Sanela Banović bo predstavila pomembnost psihološkega zadovoljstva v vsakdanjem življenju in kakšne so čudežne posledice izločanja serotoninov – hormonov sreče.

15.30–15.50

Obračajte podatke mojstrsko

Rok Godec, B2

Posvetili se bomo bliskoviti analizi podatkov in dinamični vizualizaciji z Excelom. Prikazali bomo način uporabe različnih orodij in ob tem odgovorili na vprašanja kako pripraviti podatke, da jih bo Excel razumel, kako uporabljati vrtilne tabele (Pivot Table) v praksi, ali je možno izdelati poročilo z enim klikom in kaj so to razčlenjevalniki in pogojno oblikovanje.

15.50–16.10

Pokažite arhiv in izvedeli boste kje delate napake

Robert Boh, Tetrada

V sklopu predstavitve bodo predstavljene ključne napake pri obvladovanju dokumentacije, kako te napake odpraviti, oziroma postopke izboljšati. Poudarek bo na ključnih aktivnostih pri obvladovanju dokumentacije kot so kreiranje enot, rokovanje, arhiviranje ter končna naloga izločitev dokumentacije. Izpostavljene bodo situacije, ki se na prvi pogled zdijo zelo težavne, vendar se s pravim pristopom enostavno odpravijo.

16.10–16.40

Odmor

16.40–17.40

ADMA navdih – Alen Kobilica

Vidim cilj!

17.40

ADMA druženje – slovenska lokalna vina in kulinarika ter živahni ritmi

Powered by vinoo.co

Čas za sproščeno druženje in vodeno degustacijo slovenskih lokalnih vin ter kulinarike. Ob živahnih plesnih ritmih bomo spoznavali vrhunska vina in izvedeli kako ob njih najbolj uživati.

Petek, 19.5.2017
7.00–7.45

ADMA dobrodelni tek in pohod

Skupaj do cilja - z namenom!

Na kongresu ADMA bomo spodbujali zdrav duh v zdravem telesu, katerega vrhunec bo petkov ADMA dobrodelni tek in pohod. Vsak udeleženec oziroma udeleženka teka in pohoda bo s plačilom startnine doniral/-a 5 evrov za center športnikov brez meja Vidim cilj. Vsa zbrana sredstva bomo namenili omenjenemu Centru. Na ADMA dobrodelni tek in pohod se lahko prijavite v prijavnem obrazcu 25. kongresa ADMA.

9.00–9.05

Poišči svoj cilj

Team Buliding Lab

9.05–9.50

Aktivirajte svojo kreativnost

Maja Milojković, Kadis

Na tej dinamični in zabavni delavnici boste spoznali tri enostavne tehnike, ki vam bodo koristile takrat, ko se delo nakopiči, ko je vsega preprosto preveč in ko možgani vidijo le še eno pot. Spoznajte drugačen pristop k delu, aktivirajte obe možganski polovici ter na kreativen način pridite še hitreje do cilja!

9.50–9.55

Poslovna asistentka/Tajnica leta 2017
1. slika

9.55–10.15

Kako pripraviti predstavitev, ki navduši

Vesna Sodnik, Beseda

Imate cmok v grlu, ko je treba predstaviti sebe, svoje delo ali podjetje? Nič hudega, imamo rešitev za vas. Nihče se ne rodi kot odličen govorec, temveč takšen postane, ko izboljša veščine javnega nastopanja. In odlični ste lahko tudi vi!

10.15–10.30

Kako napolniti in urediti kadrovsko mapo zaposlenega?

Advico

10.30–11.00

Odmor

11.00–11.25

Osem digitalnih veščin, ki jih morate poznati

Darko Dujič, Ceneje.si

Bolje, hitreje, močneje ni več splet besed, ki bi se povezoval samo s športom, temveč je osnovna mantra upravljanja podjetij in pričakovanj lastnikov. Na predavanju boste pridobili razumevanje sodobnega digitalnega poslovnega okolja podjetja, razumevanje trendov, tehnologije in novih poslovnih modelov.

11.25–11.30

Poslovna asistentka/Tajnica leta 2017

2. slika

11.30–11.55

Slovenščina brez napak

Polonca Čontala Piberl, DOBA

Pravopisni in slovnični poudarki s konkretnimi primeri. Iz dopisov sem izbrala in za vas pripravila kratke izseke ‒ napačno zapisane, seveda! V pomoč nam bodo, da bo predavanje bolj delavnica z utrjevanjem rabe pravopisnih pravil v vaši vsakodnevni praksi.

11.55–12.15

Interno komuniciranje kot pot do uspešnosti

Petra Arnež, Comtrade

Petra Arnež je vodja internega komuniciranja v podjetju Comtrade in vam želi predati svoje znanje, izkušnje ter ideje na področju internega komuniciranja. Petra v podjetju Comtrade skrbi za vse interne dogodke, drobna presenečenja, dobrodelnost, družbeno koristna dela, interna tedenska glasila ter povezavo med zaposlenimi in vodstvom na vseh lokacijah v Sloveniji. Z velikimi in drobnimi skrivnosti vam bo razkrila, kako poskrbeti, da se bodo vaši zaposleni počutili domače in bodo z velikim zadovoljstvom prihajali na delovno mesto. Njen podpis v elektronski pošti vam pove vse: »Petra Arnež - girl with a smile from 4th floor - Internal Communication and Business Assistant«. Več pa vam bo sama z veseljem predstavila na svojem predavanju.

12.15–12.20

Poslovna asistentka/Tajnica leta 2017
3. slika

12.20–12.45

Zdravje na delovnem mestu - z zdravo prehrano in gibanjem

Roman Šiler in Janja Strašek, Terme Krka

Tema predavanja bo vpliv prehrane na zdravje, dobro počutje, boljšo delovno storilnost … Govorili bomo o ritmu prehranjevanja (številu dnevnih obrokov), o tem, koliko in katero hrano (živila in hranila) potrebujemo v določenem delu dneva glede na umsko ali fizično delo, kako pripravljati hrano doma. Pa tudi o prehranjevanju v restavracijah, menzah, na poslovnih večerjah in kosilih. Ne bomo izpustili niti pomena tekočin (vode, alkohola, kave) in debatirali o prehranskih dodatkih. Beseda bo tekla tudi o pomenu zavedanja lastnega telesa in vadbe na delovnem mestu. Smiselnost vadbe je, da vadeči uporabi to filozofijo ne samo na delovnem mestu ampak tudi v svojem prostem času. Predstavljena vadba bo vplivala na boljšo psihofizično kondicijo, boljšo storilnost in zadovoljstvo posameznika.

12.45–14.00

Kosilo

14.00–14.25

Pomen jasnih ciljev pri učenju tujega jezika

Mart D. Buh, LanguageSitter®

Splošni cilji v smislu “rada bi znala angleško” slabo vplivajo na motivacijo, potek tečaja in uspeh pri učenju tujega jezika. Bolj natančno, ko svoj jezikovni cilj definiramo, lažje sami narekujemo vsebino jezikovnega tečaja in spremljamo napredek, nadzorujemo potek učenja ter na koncu dobimo tisto, kar res potrebujemo.

14.25–14.30

Poslovna asistentka/Tajnica leta 2017

4. slika

14.30–15.30

Pobarvajmo naše odnose

Janja Rebolj, Rej

Raziskave so pokazale, da porabimo povprečno več kot dve uri na teden za nepotrebne konflikte – za tiste, pri katerih ne gre za vsebino, ampak so vzroki predvsem naši različni načini vzpostavljanja odnosov in čemu posvečamo pozornost. Teorija zavedanja odnosov nas na igriv način, skozi barve in z vrsto didaktičnih pripomočkov popelje v razumevanje različnih tipov ljudi in nam osvetli, kako se ljudje odzivamo v konfliktu. Z njeno uporabo ustvarimo lahkotnejše vzdušje in lažje dosežemo cilj: učinkovite odnose. Predavateljica nam bo teorijo dr. Porterja predstavila na igriv način in z vrsto primerov iz resničnega življenja, saj se med drugim zaveda, da je eden od pomembnih dejavnikov kreativnega razmišljanja – humor.

15.30–16.00

Odmor

16.00–16.50

Samozavestna govorica telesa

Edvard Kadič, Zavod Delta

Rezultati študij strokovnjakov z različnih področij (psihologija, sociologija, komunikologija) kažejo, da ljudje izjemno velik del sporočila razumemo preko govorice telesa. Na predavanju boste na enostaven način odkrili ključe, s katerimi lahko odpirate vrata v skrivnostne svetove govorice teles.

16.50–17.10

Lepa v svoji koži

Kozmetika Afrodita

17.10–17.20

Razglasitev zmagovalke izbora Poslovna asistentka/Tajnica leta 2017

17.20–19.30

Prosti čas

19.30–20.30

Zvezni večer

Dogodek Zveze klubov tajnic in poslovnih sekretarjev

21.00

ADMA zabava

Praznujmo skupaj!

Sobota, 20.5.2017
9.00–9.05

Otvoritev tretjega dne

9.05–9.30

Pozdrav soncu

Nina Trebec, Sovvelung

Z mojstrico joge bomo sobotno jutro začeli aktivno, v naravi. Umirjeno, pa vendar dinamično prebujanje na plaži nas bo napolnilo z energijo za ves dan.

9.30–10.00

Energijske vibracije in njihov vpliv na našo učinkovitost pri delu

Franc Gider, Bizi na izi

Ali ste vedeli, da je vse, kar se dogaja v našem življenju, posledica naše energijske vibracije. Kakovost našega življenja (službenega in zasebnega) je le odraz naše energijske vibracije. Na delavnici bo predstavljen nekoliko drugačen pogled na človeka in njegovo življenje. Spoznali boste enostavno vajo Zombi, s katero boste lahko v vsakodnevnem življenju (tudi med sestanki in vožnjo z avtomobilom) poskrbeli za svojo boljšo energijsko pretočnost.

10.00–10.30

Kako obvladati stres na delovnem mestu in izven njega

Franc Gider, Bizi na izi

Več kot 80% obiskov pri zdravniku je posledica stresnega načina življenja. Delodajalci vsako leto izgubljajo milijarde evrov zaradi bolniških odsotnosti, ki so posledica stresa na delovnem mestu. Na delavnici boste spoznali nekatere dejavnike zaradi katerih nastane stres. Naučili pa se boste lahko tudi enostavnih strategij in energijske vaje Pingvin za lažje obvladovanje stresa.

10.30–11.00

Kako poskrbeti za svojo energijo za večjo kakovost življenja

Franc Gider, Bizi na izi

Se vam zdijo znani stavki kot na primer: »Komaj že čakam vikend, da malo pridem k sebi. « ali »Ne vem več kje se me drži glava, vsega je enostavno preveč.« ali »Sem popolnoma brez energije.« ali »Zjutraj se zbudim utrujena, pa čeprav sem spala osem ur.« Stavki opisujejo življenje tipičnega sodobnega človeka. Ljudje namreč živimo tako, da se vsak dan energijsko izčrpavamo. Dolgotrajno izčrpavanje privede do stresa, izčrpanosti in nazadnje do izgorelosti. Ta pa vodi do bolezni. Na delavnici boste spoznali nekaj pristopov za izboljšanje kakovosti življenja – za več energije, večjo učinkovitost pri delu, več časa in boljše počutje.


11.00–11.30

Odmor

11.30–12.30

Direktorji uspešnih slovenskih podjetij o poklicu poslovnega sekretarja

Toni Balažič (Mercator), Tanja Skaza (Plastika Skaza), Marjan Trobiš (Boxmark Leather), Alexis Lope-Bello (Comtrade)

Direktorji uspešnih slovenskih podjetij bodo na okrogli mizi soočili mnenja o različnih vlogah poslovnih sekretark. Slišali bomo, kako se delo tajnic v podjetjih razlikuje, kakšne naloge obsega in predvsem zakaj so njihove sposobnosti in znanja ključna za uspeh podjetja.

12.30–12.45

Zaključek 25. kongresa ADMA

Ostanimo povezani

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Ob prijavi na kongres, dobi vaš šef sobotno kotizacijo brezplačno!

ČETRTEK, 18. maj 2017
11.00–11.20 Trenutek zame (Nina Trebec, Sovvelung)
15.30–15.50 Letimo do cilja (Carlson Wagonlit)
15.50–16.10 Poslovna nemščina (LanguageSitter®)

PETEK, 19. maj 2017
10.05–10.30 Letimo do cilja (Carlson Wagonlit)
11.55–12.15 Trenutek zame (Nina Trebec, Sovvelung)

 
Željko Ćurić

O.K. Consulting

Željko Ćurić, dr.med. je specializiran za delo na področju svetovanja, izobraževanja, treninga in klinične psihoterapije. Njegovo delovno področje obsega individualna in skupinska svetovanja, izobraževanja, usposabljanja in treninge na področju poslovne in športne psihologije ter psihoterapije. Več ...


Željko Ćurić, dr.med. se je leta 1993 iz Dubrovnika preselil v Ljubljano. Specializiran je za delo na področju svetovanja, izobraževanja, treninga in klinične psihoterapije. Njegovo delovno področje obsega individualna in skupinska svetovanja, izobraževanja, usposabljanja in treninge na področju poslovne in športne psihologije ter psihoterapije. Željko svetuje tudi Specialni enoti Policije pri zahtevnih pogajanjih v kriznih situacijah.

 
Franc Gider

Bizi na izi

Dr. Franc Gider je doktor biomedicinske tehnike, po poklicu pa inovator, kreator novih idej, znanstvenik, strokovnjak na področju stalnih izboljšav, vitke organizacije, razvoja zaposlenih in obvladovanja stresa, osebni poslovni svetovalec ter energijski coach številnim podjetjem, podjetnikom in poslovnežem. Več ...

Dr. Franc Gider je idejni avtor blagovne znamke in koncepta bizinaizi. Po izobrazbi je doktor biomedicinske tehnike, po poklicu pa inovator, kreator novih idej, znanstvenik, strokovnjak na področju stalnih izboljšav, vitke organizacije, razvoja zaposlenih in obvladovanja stresa, osebni poslovni svetovalec ter energijski coach številnim podjetjem, podjetnikom in poslovnežem.

Že več kot 20 let z multidisciplinarnim prostopom, z združevanjem, povezovanjem in raziskovanjem različnih področij kot so upravljanje organizacij, optimizacija procesov, stalne izboljšave, inovativnost, energetske tehnike, osebnostni razvoj ter čustvena inteligenca, ustvarja t.i. individualne poslovno-inspirativne bizinaizi energetske modele s katerimi organizacijam, podjetjem ter njihovim zaposlenim pomaga pri poslovni uspešnosti in osebnem razvoju.

Zgodba bizinaizi je tudi njegova osebna zgodba in ravno zato želi z njo pomagati pri iskanju pravih rešitev in tehnik za vzpostavitev energijskega ravnovesja ter pri spremembi razmišljanja kako postati in ostati uspešen na osebnem in poslovnem področju, ne da bi se pri tem iztrošili in izčrpali. Sodeloval je že z več kot 100 uglednimi podjetji iz Slovenije in tujine.

 
Sanela Banović

UKC Ljubljana

Sanela Banović, dr.med. je diplomirala na Medicinski fakulteti v Sarajevu, od leta 2011 pa je zaposlena v Kliničnem centru na gastro enterološkem oddelku. Njena največja strast je govoriti o emocionalnih možganih, njena želja pa motivirati ljudi in njihovo domišljijo, da se dotaknejo endorfinov, ki so okrog njih.

Več ...

Sanela Banović, dr.med. je diplomirala na Medicinski fakulteti v Sarajevu, od leta 2011 pa je zaposlena v Kliničnem centru v Ljubljani na gastro enterološkem oddelku.

S področja psihologije in psihoterapije se redno dodatno izobražuje in usposablja, med drugim je opravila tudi večmesečne dopolnilne študije v ZDA, Nemčiji in Švici. Od leta 1997 je sodelovala na večih seminarjih, delavnicah, konferencah, festivalih s področij: komunikologije, mediji, novinarstvo, politika, družbena vprašanja, religija, medicina, limfna drenaža – v Južnoafriški Republiki, Rusiji, Zimbabveju, Mehiki, ZDA, Estoniji, Finski, Franciji, Italiji, Avstriji, Luksemburgu, Nizozemski, Belgiji, Danski, Nemčiji, Švici, Romuniji, Egiptu, Turčiji, Bolgariji, Španiji, Madžarski in na Norveškem.

Je mlada zdravnica in vesela oseba, ki svobodno govori o pomembnosti objemov in seksa v vsakdanjem življenju. Njena največja strast je govoriti o emocionalnih možganih. Uživa v hoji po slovenskih hribih, večurnem klepetu z dobro prijateljico in se pogosto objema naključno. Njena želja je motivirati ljudi in njihovo domišljijo, da se dotaknejo endorfinov okrog nas.

Ženska v visokih obratih - priporočila zdravnice za dobro življenje
Dandanes se veliko govori o stresu in depresiji. Kar povezuje ti dve stanji, je občutek nemira, nesproščenosti in napetosti, ki nas lahko popeljejo vedno globlje, ter nas oddaljujejo od psihičnega in fizičnega zdravja. V svojem predavanju dajem poudarek na pomembnost psihološke kleti v vsakdanjem življenju in zakaj na njo ne smemo pozabiti, ter kakšna je vloga toksične misli in njen vertikalni in horizontalni prenos.

Psihološko zdravje je umetnost in mistika, ter pomemben del zdrave strukture osebnosti. Kako se povezujeta telesno in duševno, je ljudi zanimalo od nekdaj, saj se vse znane tradicionalne medicine v svojem bistvu ukvarjajo prav s tem vprašanjem. Dober odnos do sebe in drugih vpliva na naše življenje, posebno na zdravje. Osebnostni in socialni potenciali so potrebni za vzdrževanje psihološkega zdravja in uspešno reševanje problemov. Govorim tudi o tehnikah sproščanja, s katerimi umirimo in skoncentriramo svoj um, si naberemo nove zaloge energije, s čimer si izboljšamo celotno počutje. Sproščeno stanje telesa in duha namreč upočasnjuje srčni utrip in znižuje krvni tlak ter tako pospešuje prekrvavitev večjih mišic in zmanjšuje njihovo napetost. Poseben poudarek dam na pomembnost vsakdanjega psihološkega orgazma.

 
Edvard Kadič

Zavod Delta

Njegovo področje je neverbalna komunikacija. Predvsem hitro in učinkovito doseganje sprememb s ciljem, da je vključeni na svoji poti tudi bolj zadovoljen, srečen in miren.

Več ...

Njegovo področje je neverbalna komunikacija. Predvsem hitro in učinkovito doseganje sprememb s ciljem, da je vključeni na svoji poti tudi bolj zadovoljen, srečen in miren.
Ker so za hitre in učinkovite spremembe v življenju potrebne spremembe "znotraj" in "zunaj", pri svojem delu učinkovito povezuje področji komunikacije in osebnostnega razvoja.
Popularna logika osebnostnega razvoja pravi, da je najprej misel, potem občutje in nato sledi dejanje. Vendar pa nam znanost razkriva vidik, ki je izjemno učinkovit pri vpeljavi sprememb v svoje življenje: Spremeni obnašanje - spremeni rezultate.

Neuroznanost nam danes namreč omogoča vpogled v z znanstvene dokaze o tem, da je naše obnašanje posledica tega, kako se počutimo in kako razmišljamo. Ob tem pa nam nudi tudi vpoglede in posledično tudi strategije, kako lahko spremenimo naše rezultate.

 
Jana Ahčin

FURS

Jana Ahčin je univerzitetna diplomirana ekonomistka. Konec aprila 2013 je prevzela vodenje Davčne uprave RS, z združitvijo Carinske in Davčne uprave RS avgusta 2014 pa je prevzela vodenje Finančne uprave RS.

Več ...

Jana Ahčin je univerzitetna diplomirana ekonomistka. Svojo karierno pot je začela v finančno računovodski službi v železniškem gradbenem podjetju Slovenskih železnic. Med leti 1997 in 2002 je bila namestnica generalne direktorice Agencije RS za plačilni promet, od leta 2003 do 2013 pa je bila generalna direktorica Uprave RS za javna plačila. Konec aprila 2013 je prevzela vodenje Davčne uprave RS, z združitvijo Carinske in Davčne uprave RS avgusta 2014 pa je prevzela vodenje Finančne uprave RS.

 
Darko Dujič

Ceneje.si

Darko Dujič je magister poslovodenja in organizacije, ki je v svoji karieri delal na vodstvenih pozicijah v treh globalnih podjetjih, ki so bila med najboljšimi petimi v svoji industriji. Bil je izbran v globalni "Excellence team" v GfK in Googlovo poslovno akademijo.

Več ...

Darko Dujič je magister poslovodenja in organizacije, ki je v svoji karieri delal na vodstvenih položajih v treh globalnih podjetjih, ki so bila med najboljšimi petimi v svoji industriji. Google, Mercator, GfK, Interbrew je samo nekaj najpomembnejših podjetij kjer je deloval. Bil je izbran v globalni »Excellence team« v GfK in Googlovo poslovno akademijo v izvedbi Duke CE, najboljše korporativne šole na svetu v zadnjem desetletju. Zadnje leto vodi vodilni slovenski portal za primerjalno nakupovanje Ceneje.si.

 
Maja Milojković

Kadis

Maja Milojković je univ. dipl. pedagoginja – andragoginja, NLP Trener, NLP Master Coach ter INLPTA, NLPAED in ILE certificirana Learning Coach. Izvaja predavanja in delavnice o učinkoviti komunikaciji, razvoju komunikacijskih veščin ter ostalih osebnih in poslovnih temah. Več ...

Maja Milojković je univ.dipl. pedagoginja – andragoginja, NLP Trener, NLP Master Coach ter INLPTA,NLPAED in ILE certificirana Learning Coach.

Izvaja predavanja in delavnice o učinkoviti komunikaciji, razvoju komunikacijskih veščin ter ostalih osebnih in poslovnih temah (motivacija, soočanje s stresom, postavljanje ciljev, premagovanje ovir,timsko delo, letni razgovori …), poudarek je na uporabnih vsebinah(komunikacija, doseganje ciljev, timsko delo, stiki s strankami, učinkovitost na delovnem mestu, priprava na nastopanje in pogajanja …), pri čemer izhaja iz nevrolingvističnega programiranja in različnih področij psihologije.

Ima obširne izkušnje na področjih ocenjevanjain nagrajevanja zaposlenih s pomočjo kompetenčnih modelov ter pri vodenju delovnih skupin. Do sedaj je predavala že na številnih konferencah doma in v tujini. S coachingom je pomagala že številnim posameznikom tako na zasebnem kot tudi na poslovnem področju. Udeleženci izobraževanj in coachingov jo opisujejo kot strokovno, analitično osebo, ki ljudem pomaga enostavno in hitro prenesti znanje v prakso.

 
Vesna Sodnik

Beseda

Vesna Sodnik je trenerka komunikacijskih veščin in vodstvena coachinja, ki že skoraj dve desetletji ustvarja vrhunske govorce. Magistrica angleškega jezika, nekdanja radijska voditeljica, novinarka in povezovalka dogodkov, posameznikom in organizacijam pomaga najti prave besede in izboljšati nastop. Več ...

Vesna Sodnik je trenerka komunikacijskih veščin in vodstvena coachinja, ki že skoraj dve desetletji ustvarja vrhunske govorce. Po izobrazbi je magistrica angleškega jezika, z dolgoletnimi izkušnjami, ki jih je pridobivala kot radijska voditeljica, novinarka in povezovalka dogodkov, pa posameznikom in organizacijam pomaga najti prave besede in izboljšati nastop, s čimer preprosto in hitro dosežejo boljše rezultate ter povečajo prepoznavnost.

Vesna združuje edinstven nabor znanj andragogike, psihologije, retorike in nevromarketinga, razvila pa je tudi številna praktična orodja za bolj učinkovito komunikacijo (npr. model štirih elementov za profiliranje sogovornika, enačba komunikacijske odličnosti). Sodeluje z najuspešnejšimi organizacijami in posamezniki, ki želijo osebno rasti, prepričati investitorje, povečati svoj posel ali prodreti v tujino. Velja za eno najbolj priljubljenih trenerk javnega nastopanja, ki ne le pritegne z dinamičnim podajanjem vsebin, pač pa tudi motivira s svojo pozitivnostjo in nalezljivim humorjem.

 
Janja Rebolj

Rej

Janja Rebolj je muzejska svetovalka, od leta 1996 pa se intenzivno ukvarja z razvojem komunikacijskih in vodstvenih veščin v muzejskem in poslovnem svetu. Verjame, da ustvarjanje skupnosti in participativno vodenje povečujeta ustvarjalnost in inovativnost.

Več ...



Janja Rebolj je muzejska svetovalka, vodja Programov za odrasle v Muzeju in galerijah mesta Ljubljane. V muzeju je zaposlena že vrsto let, od leta 1996 pa se intenzivno ukvarja z razvojem komunikacijskih in vodstvenih veščin v muzejskem svetu in zasebno.

Svoja znanja je pridobivala doma (Glotta Nova, FastForward) in po svetu. Je NLP mojster, coach, SDI moderatorka in trenerka, možganom prijazna trenerka, in vodja delavnic Umetnost inoviranja po metodi Dimisa Michealidesa (vse z mednarodnimi licencami). Svoje delo v muzejskem svetu (doma in mednarodno) dopolnjuje s popoldanskim podjetjem REJ, ki ji omogoča, da svoje znanje širi in pridobiva tudi v poslovnem svetu. Posebej jo zanima način dela po principih Art of Hosting Meaningful Conversations in tehnike pogovorov v krogih.

Verjame, da ustvarjanje skupnosti in participativno vodenje povečujeta ustvarjalnost in inovativnost. Bila je ena od trenerk projekta Mentorstvo za mlade (Javni sklad RS za razvoj kadrov in štipendije).Je članica UO Društva moderatorjev Slovenije in dobitnica nacionalnega priznanja Jabolko kakovosti.


 
Andrej Pešec

Znanje za življenje

Andrej Pešec je predavatelj, mentor in vodja projekta Znanje za življenje. Deluje na področju motivacijske filozofije, osebnostnega razvoja in dela z ljudmi. Kot strokovni sodelavec sodeluje s šolami, zavodi in podjetji, navdušuje pa se nad proučevanjem in povezovanjem starodavne modrosti in sodobnega načina življenja. Več ...


Andrej Pešec je predavatelj, mentor in vodja projekta Znanje za življenje. Deluje na področju motivacijske filozofije, osebnostnega razvoja in dela z ljudmi. Nekdaj odličen športnik, kot strokovni sodelavec danes sodeluje s šolami, zavodi in podjetji, navdušuje pa se nad proučevanjem in praktičnim povezovanjem starodavne modrosti in sodobnega načina življenja.

 
Petra Arnež

Comtrade

Petra Arnež je diplomirana ekonomistka, zaposlena v mednarodnem IT-podjetju Comtrade. Petra je v Comtrade prišla leta 2005 in letos teče 12. leto, odkar je postala del tega uspešnega podjetja. Pred 6 leti je s pomočjo marketing ekipe ustvarila delovno mesto Interne komunikacije. Več ...

Petra Arnež je diplomirana ekonomistka, zaposlena v mednarodnem IT-podjetju Comtrade. Petra je v Comtrade prišla leta 2005 in letos teče 12. leto, odkar je postala del tega uspešnega podjetja. Pred 6 leti je s pomočjo marketing ekipe ustvarila delovno mesto Interne komunikacije. Po času krize je bilo to nujno potrebno, saj je podjetje potrebovalo neizmerno veliko energije in pozitivnega pristopa, da bi lahko dvignilo zadovoljstvo zaposlenih. Sedaj lahko Petra s ponosom trdi, da je podjetje doseglo visoko raven zadovoljstva med zaposlenimi. To ji je uspelo s pomočjo sodelavk in sodelavcev, ki so verjeli v njeno delo. Seveda je k temu veliko pripomogel tudi njen nadrejeni, izvršni direktor podjetja, Alexis Lope Bello, ki je s svojim latino duhom poskrbel, da zaposleni čutijo in živijo z družino Comtrade. Petra lahko kot njegova asistentka tako vse ideje takoj spravi na plano, med ljudi. Petrin uspeh se je pokazal tudi leta 2013, ko so jo zaposleni konec leta v natečaju BEST OF THE BEST 2013 izbrali za »The most innovative employee«. Petra želi svoje izkušnje, znanje ter ideje deliti s čim več podjetji, saj je njen cilj, da se zadovoljstvo zaposlenih povsod dvigne na najvišjo možno raven.

 
Polonca Čontala Piberl

DOBA

Polonca Čontala Piberl je magistrica znanosti s področja sociologije po osnovnem poklicu pa profesorica slovenščine in geografije. Z delom na univerzi v Brnu je leta 1999 pričela nabirati delovne izkušnje, nadaljevala kot ena izmed prvih zasebni učiteljic v Sloveniji ter leta 2001 pričela sodelovati z Dobo. Več ...

Polonca Čontala Piberl je magistrica znanosti s področja sociologije, magistrirala na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, in po osnovnem poklicu profesorica slovenščine in geografije. Z delom lektorice za slovenščino na Masarykovi univerzi v Brnu je leta 1999 pričela nabirati svoje delovne izkušnje, z delom nadaljevala kot ena izmed prvih zasebni učiteljic v Sloveniji ter leta 2001 pričela sodelovati z Dobo. Od leta 2002 je višješolska predavateljica za predmet Poslovno sporazumevanje v slovenskem jeziku in predmet Jezikovna kultura ter predavateljica za predmetno področje Poslovno komuniciranje. Poslovno dopisovanje, poslovno-uradovalni jezik in načini izražanja v poslovnem svetu so teme in področja, ki jim v svojem strokovnem delu posveča največ pozornosti. Sem avtorica in soavtorica dveh učbenikov in več strokovnih člankov s področja poslovnega sporazumevanja.

Kot mentorica študija na daljavo, naj mentorica po izboru študentov leta 2009 in leta 2011, v prakso vpeljuje možnosti uspešnega prepleta tradicionalnih in sodobnih načinov jezikovnega izražanja.

Sicer je mama dveh šoloobveznih hčera in aktivna članica mednarodnega Humanitarnega združenja žensk Inner Wheel klub Maribor, ki mu je v letu 2013/2014 tudi predsedovala.

 
Roman Črešnar

APS Plus

Roman Črešnar, vodja prodaje v podjetju APSPlus je v svoji poslovni praksi prehodil pot oddelavca v proizvodnji do direktorja podjetja. Pri svojem delu išče nove izzive, predvsem v iskanju možnih optimizacij in poenostavitevposlovnih procesov ter posledično višji dodani vrednosti.

Več ...

Roman Črešnar je vodja prodaje v podjetju APS Plus. Svojo kariero je začel pred 21 leti kot strojni inženir, kasneje pa prestopil v IT svet. V svoji dolgoletni poslovni praksi je prehodil pot od delavca v proizvodnji do direktorja podjetja. Svoje izkušnje je pridobival v različnih poslovnih okoljih, od podjetij z nekaj zaposlenimi, do multinacionalk z nekaj 100.000 zaposlenimi. V svojem začetku je bil strokovnjak na tehničnem področju, potem pa so ga izkušnje in ambicije, predvsem pa radovednost, vodile skozi poslovne vloge kot poslovnega skrbnika strank, vodje projektov, svetovalca in managerja. Pri svojem delu vsakodnevno išče nove izzive, predvsem pa vidi svoje poslanstvo v iskanju možnih optimizacij in poenostavitev poslovnih procesov ter posledično višji dodani vrednosti.

 
Zdenka Kajdiž

AJPES

Zdenka Kajdiž je specialistka javne uprave. Kot pooblaščenka za obravnavo pripomb in predlogov uporabnikov AJPES, skrbi da se vsi predlogi in mnenja uporabnikov storitev AJPES skrbno preučijo in obravnavajo.

Več ...

Zdenka Kajdiž je specialistka javne uprave. Zaposlena je kot vodja izpostave AJPES v Kranju, trenutno pa naloge opravlja tudi kot vodja Sektorja za registre in evidence podatkov v Ljubljani. Kot pooblaščenka za obravnavo pripomb in predlogov uporabnikov AJPES, skrbi da se vsi predlogi in mnenja uporabnikov storitev AJPES skrbno preučijo in obravnavajo. Prepričana je, da ni pravi pristop k uporabnikom iskanje razlogov in ovir, da se nekaj ne da, temveč je zanje vedno potrebno najti najbolj ugodne rešitve. Redno sodeluje z različnimi izobraževalnimi inštitucijami na območju Gorenjske, in sicer študentom in dijakom različnih smeri z veseljem predstavlja poslanstvo in delovanje AJPES ter jim približa način iskanja informacij AJPES, saj mnogi od njih po zaključku šolanja nadaljujejo samostojno podjetniško pot, kjer so podatki, ki zagotavljajo varnost oziroma prispevajo k preglednejšemu poslovnemu okolju, še kako dobrodošli. Del prostega časa neizmerno uživa v kuhinji, saj jo že od nekdaj zanima kulinarično ustvarjanje, z veseljem pa se odpravi tudi v hribe in na sprehode v naravo.

 
Mojca Hernaus

Kozmetika Afrodita

V Kozmetiki Afrodita vrsto let skrbi za razvoj programa profesionalnih Afroditinih izdelkov ter posledično za izobraževanje strokovnih svetovalk kozmetike, ki rokujejo s profesionalnimi preparati po svetu. Izobraževanja Mojce Hernaus ne zajemajo samo strokovnih dejstev o proizvodih temveč so veliko več. Več ...

V Kozmetiki Afrodita vrsto let skrbi za razvoj programa profesionalnih Afroditinih izdelkov ter posledično za izobraževanje strokovnih svetovalk kozmetike, ki rokujejo s profesionalnimi preparati po svetu. Njena izobraževanje ne zajemajo samo strokovnih dejstev o proizvodih temveč so veliko več. Obarvana so z osebno angažiranim pristopom, ki vedno temelji na lastni izkušnji, zato je Mojca s svojo kredibilnostjo tudi odlična motivatorka in nepogrešljiva v mednarodni marketinški ekipi Kozmetike Afrodita.

 
Rok Godec

B2

Rok Godec je v podjetju B2 zaposlen že 14 let in je v tem času izvedel preko devet tisoč predavateljskih pedagoških ur. Na področju projektnega vodenja izvaja tečaje za MS Project, opravljen pa ima tudi MCP izpit Microsoft Office Project, Managing Projects.

Več ...

Rok Godec je v podjetju B2 zaposlen že 14 let in je v tem času izvedel preko devet tisoč predavateljskih pedagoških ur. Predava 28 različnih računalniških tečajev, pridobil je tudi status ECDL izpraševalca. Na področju projektnega vodenja izvaja tečaje za MS Project, opravljen pa ima tudi MCP izpit Microsoft Office Project, Managing Projects.


 
Robert Boh

Tetrada

Robert Boh je predavatelj in svetovalec na področju obvladovanja dokumentacije.Pri svojem delu je zagovornik, da za uspešno obvladovanje dokumentacije ni dovolj samo odprava napak, temveč ugotovitev razlogov ter sprememba načina dela, ki je privedlo do neurejenega stanja. Več ...

Robert Boh je predavatelj in svetovalec na področju obvladovanja dokumentacije.
Pri svojem delu je zagovornik, da za uspešno obvladovanje dokumentacije ni dovolj samo odprava napak, temveč ugotovitev razlogov ter sprememba načina dela, ki je privedlo do neurejenega stanja.

Robert je svojo profesionalno pot s področja obvladovanja dokumentov, začel pred več kot desetimi leti. Najprej kot dokumentalist, urejevalec arhivov in jo nadaljeval vse do vodje projektov. Večletne pridobljene izkušnje z veseljem deli s svojimi partnerji.
Zadnja leta aktivno deluje kot vodja pri uvedbah brezpapirnega poslovanja. Kljub sodobnim smernicam elektronskega poslovanja, pa še vedno ogromno časa posveča svetovanjem na področju klasičnega arhiviranja, izdelovanju pravilnikov ter vzpostavitvam sistema arhiviranja.

 
Janja Strašek

Terme Krka

Prehranska svetovalka Janja Strašek je po končanem šolanju na Biotehniški fakulteti nadaljevala kariero v Krkinih termah Šmarješke Toplice, kjer je svetovalka za prehrano. Je članica združenja nutricionistov in dietetikov Slovenije in članica slovenskega združenja za klinično prehrano. Več ...

Prehranska svetovalka Janja Strašek je po končanem šolanju na Biotehniškifakulteti (Univerza v Ljubljani) nadaljevala kariero v Krkinih termahŠmarješke Toplice, kjer je svetovalka za prehrano. Je članica združenjanutricionistov in dietetikov Slovenije in članica slovenskega združenja zaklinično prehrano. Aktivno je sodelovala tudi v strokovnih združenjih zaprehrano v Zvezi koronarnih klubov in društev Slovenije ter Zvezi društevdiabetikov Slovenije. V vseh letih se aktivno udeležuje številnihpredavanj in seminarjev na temo zdrave prehrane, svoje znanje in izkušnje papredstavlja v mnogih interesnih društvih, šolah, podjetjih in humanitarnihorganizacijah, katerih cilj je ozaveščanje o pomenu pravilne prehrane zazdravje.

 
Mart D. Buh

LanguageSitter®

Mart D. Buh je univerzitetni diplomirani anglist in direktor jezikovne agencije LanguageSitter®. Skupaj s številčno ekipo jezikovnih trenerjev skrbi za poslanstvo podjetja, ki je osredotočeno na spreminjanje in izboljšanje obstoječih načinov poučevanja jezikov. Več ...

Mart D. Buh je univerzitetni diplomirani anglist in direktor jezikovne agencije LanguageSitter®. Skupaj s številčno ekipo jezikovnih trenerjev skrbi za poslanstvo podjetja, ki je osredotočeno na spreminjanje in izboljšanje obstoječih načinov poučevanja jezikov. Bistvo metode LanguageSitter® je v popolni terminski, lokacijski, predvsem pa vsebinski prilagoditvi klientu, kar prinaša hitre in kakovostne rezultate.

Mart je sicer po izobrazbi jezikoslovec, ima pa pestre izkušnje s področij filmske in TV produkcije, vodenja projektov, organizacije dogodkov, marketinga in prodaje. Vodstvene izkušnje je nabiral doma in v tujini, od ustanovitve jezikovne agencije LanguageSitter® pa je njegovo življenje spet vezano na Ljubljano, kjer ima podjetje sedež. S svojimi izkušnjami kot podjetniški mentor sodeluje v projektu "Vikend podjetnosti za učitelje, profesorje in vodstva šol", ki ga nekajkrat letno organizira SPIRIT Slovenija. Je soustanovitelj skupine Jezikovnik, spletne platforme za pospeševanje vstopa na trg dela za učitelje jezikov in prevajalce, in predavatelj na kariernih dnevih, ki soorganizirani v sklopu projekta. Aktivno sodeluje v dejavnostih AmCham Slovenija, kjer je član Komisije za prihodnost dela in izobraževanja, član Young Leaders Cluba, leta 2016 pa je bil izbran za superfinalista programa AmCham Young Professionals. Mart peče odlične palačinke.


 
Nina Trebec

Sovvelung

Nina Trebec je voditeljica pisarniške joge, ki se z jogo ukvarja 12 let. Z vodenjem pisarniške joge po različnih slovenskih podjetjih želi jogo približati podjetniškemu svetu, saj jo vidi kot učinkovito orodje za izboljšanje počutja in delovanja zaposlenih.

Več ...

Nina Trebec je voditeljica pisarniške joge, diplomirana organizatorka menedžerka, tri leta se je izobraževala tudi na Akademiji za sodobni ples v Salzburgu. Aktivna ulična gledališčnica in ustanoviteljica podjetja Sovvelung. Z jogo se ukvarja 12 let, poučevati je začela pred štirimi leti. Z vodenjem pisarniške joge po različnih slovenskih podjetjih želi jogo približati podjetniškemu svetu. Pisarniško jogo vidi kot učinkovito orodje za izboljšanje počutja in delovanja zaposlenih na delovnem mestu.

 
TONI BALAŽIČ

Mercator, nekdanji predsednik uprave

"Ker so delovniki pogosto zelo dolgi, mi pomagata dve poslovni asistentki. In večkrat naredita delo za štiri. Brez poslovne asistentke bi bil torej verjetno kar hitro v težavah."

 
Tanja Skaza

Plastika Skaza, direktorica

"Ker z mojo osebno asistentko tesno sodelujeva, me razume bolj, kot zgolj njeno nadrejeno, zato zna poskrbeti, da morebitne skrbi prežene optimizem. Dobra asistentka pomaga vsakemu managerju, da lahko ostaja osredotočen na posel, na prihodnost podjetja, na razvoj, na delo z ljudmi."

 
Marjan Trobiš

Boxmark Leather, direktor

"Poslovna asistentka poslovanje podjetja pozna dovolj natančno, da v vsakem trenutku ve, kje so prioritete. Dejstvo je, da je med poslovno asistentko in direktorjem za uspešno delovanje potrebna komunikacija in spoštljiv odnos, saj v službi preživimo veliko časa."

 
Alexis Lope Bello

Comtrade, direktor

"There is no doubt that one of the most important relationship in the workplace than that of an Executive and an Assistant. A great assistant is crucial to being productive. Simply put, the best executive assistants are indispensable."

KOTIZACIJA IN PRIJAVE

SelectBox PRIJAVA
440 €

Kotizacija vključuje:


✓ naročnino na revijo ADMA za leto dni
✓ tri dni vrhunskih predavanj
✓ pogostitve med odmori
✓ 2x kosilo
✓ 2x nepozabno ADMA zabavo
✓ gradivo in vrečko s promocijskimi darili
✓ 6 brezplačnih seminarjev in delavnic
✓ brezplačna sobotna kotizacija za šefa


Darilni paket SelectBox "Najboljše dobrote in užitki" v vrednosti 39,80€ za najboljša doživetja iz področja kulinarike, wellnesa in športa v Sloveniji in na Hrvaškem.


Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.

SelectBox NAROČNIŠKA
400 €

Velja za naročnike revije ADMA in vključuje:


✓ tri dni vrhunskih predavanj
✓ pogostitve med odmori
✓ 2x kosilo
✓ 2x nepozabno ADMA zabavo

✓ gradivo in vrečko s promocijskimi darili
✓ 6 brezplačnih seminarjev in delavnic
✓ brezplačna sobotna kotizacija za šef



Darilni paket SelectBox "Najboljše dobrote in užitki" v vrednosti 39,80€ za najboljša doživetja iz področja kulinarike, wellnesa in športa v Sloveniji in na Hrvaškem.


Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.

ŠTUDENTSKA
130 €

Kotizacija velja za redne študente, do 26. leta starosti, z veljavnim študentskim statusom v študijskem letu 2016/17 in vključuje:




✓ tri dni vrhunskih predavanj
✓ pogostitve med odmori
✓ 2x kosilo
✓ 2x nepozabno ADMA zabavo
✓ gradivo in vrečko s promocijskimi daril






Cena ne vključuje DDV.

SelectBox prijava je obogatena kotizacija, ki prinaša DARILO sponzorja kongresa ADMA. Ob prijavi na kotizacijo SelectBox dobite, ob vseh ostalih ADMA ugodnostih, darilni paket SelectBox "Najboljše dobrote in užitki" v vrednosti 39,80€ za najboljša doživetja iz področja kulinarike, wellnesa in športa v Sloveniji in na Hrvaškem.

Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko poravnate
tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (Nova Ljubljanska banka, d.d., Ljubljana), sklic na št. 4096 - (matična št. plačnika).


PODELITEV NAZIVA POSLOVNA ASISTENTKA/ TAJNICA LETA 2017

Izbor poteka že 21. leto zapored, v organizaciji podjetja Planet GV in Zveze klubov tajnic in poslovnih sekretarjev Slovenije.
Testiranje je zaključeno.

Podelitev naziva Poslovna asistentka/Tajnica leta 2017, razglasitev finalistk in prejemnic certifikata Preizkušena tajnica bo v sklopu Kongresa ADMA 2017, in sicer v petek, 19. maja 2017 v Portorožu.


Grand Hotel Bernardin

Obala 2
6320 Portorož
T: 05 690 70 00 | F: 05/690 70 10
E: booking@bernardingroup.si
W: www.bernardingroup.si


T: 080 33 44
E: izobrazevanje@planetgv.si


ORGANIZATORJA


Velika sponzorja


Podjetje APS PLUS je hčerinska družba Pošte Slovenije in Mikrografije. Osrednja dejavnost je izvajanje digitalizacije dokumentov dnevne vhodne in interne pošte, ki predstavlja velik del dokumentarnega gradiva v podjetju. Celovita ponudba naših storitev se nadaljuje z e-vložiščem, e-arhivom in končno tudi z izhodno pošto v fizični ali elektronski obliki. Pristop k digitalizaciji in brezpapirnemu poslovanju pomeni prihranek časa in zmanjšanje stroškov vsakega poslovnega subjekta. Storitev izvajamo v oblaku, kar predstavlja za podjetja še dodatne ugodnosti.

AGENCIJA RS ZA JAVNOPRAVNE EVIDENCE IN STORITVE (AJPES) je vodilna nacionalna institucija, ki zbira in zagotavlja podatke in informacije za pregledno nacionalno in evropsko poslovno okolje. Opravlja in pri tem spodbuja elektronsko izmenjavo uradnih podatkov v okviru svojih dejavnosti po javnem pooblastilu (registri, poročanje poslovnih subjektov, statistična raziskovanja idr.) in za gospodarsko dejavnost (zbirke podatkov o poslovanju gospodarskih subjektov, bonitetne ocene, večstranski pobot obveznosti idr.) Kot največja VEM točka po obsegu registracij omogoča podjetnikom, družbam in drugim oblikam poslovnih subjektov lažjo in varnejšo pot podjetništva.

Sponzorji

Lepa v svoji koži že od leta 1970. Kozmetika Afrodita, vodilna slovenska kozmetična hiša, je strateško načrtovana blagovna znamka trajne in konstantne kakovosti. V lastnih laboratorijih razvija formule izdelkov, ki temeljijo na visokem deležu naravnih aktivnih sestavin ter ne vsebujejo parabenov, silikonov, parafina, alergenih parfumov in umetnih barvil. Vsi izdelki so podvrženi natančnim fizikalno-kemijskim, mikrobiološkim in dermatološkimim testom, nadzorom pediatra ter testom učinkovitost. Ker spoštujejo življenje in možnost svobodne izbire, izdelkov niti v končni niti v nobeni vmesni razvojni fazi ne testirajo na živalih, na tej osnovi pa že vrsto let izbiramo tudi dobavitelje surovin.

Poznani predvsem po zdraviliškem turizmu, sprostitveni in športnorekreacijski ponudbi, nudimo v Termah Krka tudi obilo možnosti za organizacijo seminarjev, kongresov, sestankov, izobraževanj, prireditev, tiskovnih konferenc in poslovnih srečanj. Nudimo sodobno opremljene seminarske prostore, brezplačno parkiranje, hotelsko nastanitev in odlično gostinsko ponudbo. Gostom po končanem strokovnem delu v Termah Dolenjske in Šmarješke Toplice, v obmorskem Talasu Strunjanu in na Otočcu pa nudimo tudi dodatno velnes ponudbo, ki prispeva h kreativnem vzdušju in učinkovitosti poslovnega dela srečanj. Dobrodošli!


Optiprint najem tiskalnikov in multifunkcijskih naprav – edinstven poslovni model za vsa podjetja in javne ustanove, ki si želijo do 80 % prihranka na področju tiska ter barvni tisk brez slabe vesti. Mlada ekipa je z lastnim razvojem ustvarila svet ekološkega tiskanja, saj Optiprint storitev ne povzroča odpadnih kartuš. Optiprint je sinonim za zanesljivo in kakovostno storitev, ki je prepričala že več kot 2.500 poslovnih partnerjev. Pustite se presenetiti tudi vi!

V podjetju AGARIC MARKETING ustvarjamo zgodbe s srečnim koncem. Za vas organiziramo dogodke, poskrbimo za učinkovito oglaševanje, naš prepoznavni znak sta oblikovanje in tisk, umetnost obdarovanja s poslovnimi in promocijskimi darili pa pri nas traja vse leto. Agaric marketing v številkah: 10 let, več 100 zadovoljnih strankveč 1000 izvedenih dogodkov, več 10.000 promocij na prodajnem mestu, več 100.000 prodanih promocijskih in poslovnih daril. Naša ekipa strokovnjakov razvija vseslovensko odmevne projekte, še več pa nam pomeni zadovoljen odnos naših strank.

Rimske terme se razprostirajo na griču čudovitega okolja Rimskih Toplic, ki imajo za sabo bogato zgodovino. V Rimskih termah še danes slovimo po eni najbolj zdravilnih termalni vod v Sloveniji, svežem zraku, krasnih sprehajalnih gozdnih poteh in blagodejni klimi. Namestitev v Rimskih termah zaokrožajo trije hoteli kategorije štirih zvezdic (Sofijin dvor, Rimski dvor in Zdraviliški dvor), ki nudijo namestitev v 187 sobah. V Rimskih termah smo razvili tudi sodobni poslovni turizem s šestimi (6) kongresnimi dvoranami. Največja dvorana sprejme 250 oseb v kino postavitvi.

Rok in Kitka Koprivnikar, univerzitetna diplomirana inženirja lesarstva, z združevanjem znanja, bogatih izkušenj, usposobljenega kadra in najnaprednejše tehnologije svojim strankam ponujava več – vse na enem mestu: projektiranje, izdelavo in vgradnjo kakovostnega pohištva za dom, poslovne in javne prostore, skupaj z vrhunskim skandinavskim pohištvom in dodatki, ki jih zastopamo in prodajamo na slovenskem trgu. Obvladamo obdelavo masivnega lesa, lesnih tvoriv, umetnih materialov, kovin, uporabljamo okolju prijazna sredstva in postopke. Uporabljamo vodne lake, izdelujemo pohištvo z oljenimi in voskanimi površinami, uporabljamo energijo iz obnovljivih virov, v Slovenijo uvažamo visokokakovostne proizvode, ki izpolnjujejo najzahtevnejše varnostne in ekološke predpise.


vinoo.co je nov slovenski start-up, ki povezuje ljubitelje vina in slovenske vinarje s pomočjo novih tehnologij ter istočasno prinaša tudi drugačne vinske dogodke na katerih vinoljubi spoznavamo vina in vinarje na sproščen, pristen in zanimiv način. vinoo.co omogoča odkrivanje vin in vinarjev glede na lokacijo kjer se nahajamo, omogoča pa tudi najenostavnejši nakup vin direktno od vinarja in dostavo na dom. Sodeluje že več kot 30 vinarjev, ki skupno ponujajo že skoraj 300 različnih vrhunskih vin.

Podjetje, ki pod blagovno znamko e-Branjevka dostavlja sadje v podjetja za zaposlene vodiva skupaj z bratom Gregorjem. Sadje dostavljamo v lesenih doma narejenih gajbicah po sistemu euro palet (polno prinesemo, prazno odnesemo). S takim način dostave poskrbimo, da v podjetju nimate nobene dodatne odpadne embalaže zaradi sadja. V zadnjem času smo sodelovanje sklenili s preko 30 podjetji, ki so začela skrbeti za motiviranega zaposlenega tudi preko sadja v podjetju. Način kako poskrbite za Vaše zaposlene pa bo zagotovo presenetil tudi vaši partnerje ob obisku podjetja.

Najverjetneje se tudi vi sprašujete, kam z vsemi dokumenti, fakturami, pogodbami, reklamacijami, potnimi nalogi, zdravstveno dokumentacijo, kako shraniti in urediti ogromno količino dokumentacije. Dovolite nam, da vam z našimi izkušnjami pomagamo pri izbiri optimalne rešitve za vaše obstoječe stanje. Naše vodilo je, da ne prilagajamo problemov rešitvam, ampak rešitve problemom. Za vas nudimo skupinska in individualna izobraževanja in smo vam, s kratkim odzivnim časom ter strokovno usposobljenim tehničnim kadrom, vedno na voljo. Naše celovite rešitve s področja elektronskega upravljanja in arhiviranja dokumentov vam bodo pomagale zmagati v vojni s papirji!

Podjetje Adria Potovanja je zastopnik Carlson Wagonlit Travel (CWT) za Slovenijo. Globalno podjetje CWT je sinonim za optimizacijo stroškov in domišljeno organizacijo poslovnih potovanj. Strokovni in izkušeni agenti vam nudijo popolno storitev, prilagojeno politiki podjetja. V korak s časom z aplikacijo CWT To Go. Aplikacija potniku omogoča preprost pregled vseh njegovih prihajajočih poti (letalske karte, hoteli, najem avtomobila idr.) Naše stranke pravijo da smo odzivni, zanesljivi in strokovni.

Podjetje IZTERJAVA d.o.o. je bila ustanovljena leta 2007, z namenom reševanja težav zapadlih terjatev. Smo edini na tem področju, ki nudimo celotno podporo izterjave, skupaj z poizvedovalnimi skupinami. Uspešen poslovni model in posledično vedno večje zanimanje za naše storitve iz strani poslovnih uporabnikov, nas vsakodnevno spodbuja k iskanju inovativnih rešitev za naročnika, delovni uspešnosti, strokovnemu kadru in ohranjanju moralnih načel. Že vsa leta nudimo celotno podporo na področju izterjave našim naročnikom, ki ob sebi potrebujejo zanesljivega partnerja, da jih pripelje do poplačila odprtih terjatev. Ob vseh pridobljenih izkušnjah na področju izterjave, smo se specializirali in uspešno razvili sklop različnih produktov.

Uradna kava kongresa

Delikomat je slovensko podjetje, kjer že 20 let skrbimo za bogato in kvalitetno ponudbo kav, toplih napitkov in prigrizkov v številnih podjetjih, šolah, bolnišnicah, bencinskih servisih in drugih ustanovah. Zaupa nam več kot 3 tisoč podjetij, ki nam prepuščajo prijetno skrb, da njihove zaposlene in poslovne partnerje razvajamo z odlično kavo. Podjetje Delikomat s široko servisno mrežo oskrbuje kar 7 tisoč avtomatov po vsej Sloveniji in zaposluje že več kot 110 ljudi. Kavomati ponujajo kave priznanih blagovnih znamk (Jacobs, Nescafe, Barcafe, ...), odlikujejo pa jih tudi hitrost priprave in enostavnost plačila. V podjetju uvajamo najsodobnejše tehnologije plačilnih sistemov, ki omogočajo plačila s kreditnim ključem in mobilnim telefonom preko plačilnega sistema Moneta. Razvoj podjetja je posledica stalnih procesnih izboljšav, izboljševanja storitve servisiranja in številnih novosti v ponudbi.

Uradna voda kongresa

Podjetje Dana se ponaša z dolgoletno tradicijo, saj njeni začetki segajo v leto 1952. Sledila so desetletja močnega poslovnega vzpona, katerim so se pridružila prelomna leta padca v začetku devetdesetih. Danes v družbi Dana ostajamo zvesti potrošnikom in svojemu poslanstvu: s paleto naših izdelkov in storitev vzpodbujamo boljše življenje. Prilagajamo se trendom, iščemo nove tehnološke rešitve, uvajamo nove okuse in embalaže, vse več aktivnosti usmerjamo v iskanje novih tržnih priložnosti izven slovenskih meja. Pod svojimi blagovnimi znamkami tržimo naravno mineralno vodo, vodo s sokom, funkcionalne vode, 100 % sokove, nektarje in sadne pijače, sadne sirupe in ledeni čaj. Naravne danosti in sodobni proizvodni procesi nam omogočajo, da lahko svojim potrošnikom nudimo tudi alkoholne pijače pristnega okusa.

Uradni sponzor ADMA teka


Habeco promocijska darila, se že 25 let ukvarja s prodajo in dodelavo promocijskih in poslovnih daril. Pri nas najdete popolno ponudbo od grafičnega oblikovanja, kvalitetnih daril, do tiska in vezenja. Smo uraden distributer za blagovne znamke ROLY, ATLANTIS in REGATTA PROFESSIONAL za področje Slovenije. Skladišče na Ptuju, kjer je na zalogi nenehno več kakor 7 milijonov kosov, pa je največja zaloga majic v Sloveniji. Naša ponudba temelji na treh osnovnih temeljih: KAKOVOST, PROFESIONALNOST in DOBRA CENA.

Doživljajski partner

Smo poslovna skupina, ki podjetjem, organizacijam in posameznikom ponuja celovito »one-stop-shop« rešitev za organizacijo poslovnih in družabnih dogodkov. Pri nas lahko z enim samim telefonskim klicem dobite vse kar potrebujete za izjemne dogodke – 1) prireditveni center Orehov gaj v Ljubljani, 2) lasten catering (Potujoča kuhna) in 3) pestro paleto strokovnih in zabavnih programov (agencija TeamBuidingLab). Več o naših projektih na: http://orehovgaj.si/skupina-orehov-gaj/.

Podporniki kongresa

Jezikovna agencija LanguageSitter® je specializiran ponudnik individualnih jezikovnih tečajev po meri posameznika. Svojim strankam se prilagodijo časovno, krajevno, predvsem pa vsebinsko, saj je fokus vsakega njihovega osebnega jezikovnega trenerja stranko čimprej in čimbolj efektivno pripeljati do zastavljenega cilja. Za podjetja organizira tudi skupinske korporativne tečaje, kamor uspešno prenašajo prijeme svoje lastne metode poučevanja pri individualnih jezikovnih tečajih.


Pisarniška joga v današnjem času postaja eno od sodobnih orodij zavestnega poslovnega okolja. Pisarniško jogo izvajamo med delovnim časom, v pisarni ali sejni sobi, do 20 minut. Za vadbo se ni potrebno preobleči. Stol in mizo uporabljamo kot učinkovit pripomoček, vadimo stoje in sede. Vaje so enostavne, učinkovite in primerne za vse zaposlene podjetju. Glavne koristi pisarniške joge: izboljšuje pozornost in koncentracijo, veča stopnjo produktivnosti, manjša učinke stresa. Z vadbo pisarniške joge poskrbimo za promocijo zdravja na delovnem mestu.

Tiesy je fuzija kravate in metuljčka, ki na ženski poudari njeno inovativnost, kreativnost in edinstvenost. Ženska kravata je bila ustvarjena za poslovne ženske, ki so naveličane nošenja rut in šalov ter nakita. Tiesy je v poslovnem svetu sprejemljiva, saj je slogovno podobna moški kravati, vendar ženske ne maskulinizira temveč poudari njeno ženstvenost. Če želite biti drugačna in izstopati iz sivine poslovnega sveta, je Tiesy prava izbira za vas.

Nočitve urejate neposredno s ponudniki kapacitet. Kontaktne podatke imajo objavljene na svojih spletnih straneh. Ob rezervaciji nujno navedite, da ste udeleženka/udeleženec kongresa ADMA.

GH Bernardin 5*

Minimalno bivanje 2 noči:
Dvoposteljna soba: 81€/nočitev z zajtrkom na osebo
Enoposteljna soba: 135€/nočitev z zajtrkom

Podaljšano bivanje (sobota, nedelja):
Dvoposteljna soba: 83€/nočitev z zajtrkom in večerjo na osebo
Enoposteljna soba: 105€/nočitev z zajtrkom in večerjo

Dodatne ugodnosti:
Za rezervacije do 18. februarja: 10% popust
Za rezervacije med 18. februarjem in 18. marcem: 5% popust

Cena vključuje:
- Uporaba hotelskega bazena, Paradise Spa (7.00–19.00)
- Brezžični dostop do interneta
- Parkirišče
- Ob rezervaciji podaljšanega bivanja 1-kraten vstop v savno

Povsod se prišteje še turistična taksa: 1,27€ na osebo na noč in prijavnina 1€ na osebo.


Hotel Historian 4*

Minimalno bivanje 2 noči:
Dvoposteljna soba: 63€/nočitev z zajtrkom na osebo
Enoposteljna soba: 99€/nočitev z zajtrkom

Podaljšano bivanje (sobota, nedelja):
Dvoposteljna soba: 64€/nočitev z zajtrkom in večerjo na osebo
Enoposteljna soba: 86€/nočitev z zajtrkom in večerjo

Dodatne ugodnosti:
Za rezervacije do 18. februarja: 10% popust
Za rezervacije med 18. februarjem in 18. marcem: 5% popust

Cena vključuje:
- Uporaba hotelskega bazena, Paradise Spa (7.00–19.00)
- Brezžični dostop do interneta
- Parkirišče
- Ob rezervaciji podaljšanega bivanja 1-kraten vstop v savno

Povsod se prišteje še turistična taksa: 1,27€ na osebo na noč in prijavnina 1€ na osebo.


Hotel Vile Park 3*

Minimalno bivanje 2 noči:
Dvoposteljna soba: 52€/nočitev z zajtrkom na osebo
Enoposteljna soba: 76,5€/nočitev z zajtrkom

Podaljšano bivanje (sobota, nedelja):
Dvoposteljna soba: 46€/nočitev z zajtrkom in večerjo na osebo
Enoposteljna soba: 64€/nočitev z zajtrkom in večerjo

Dodatne ugodnosti:
Za rezervacije do 18. februarja: 10% popust
Za rezervacije med 18. februarjem in 18. marcem: 5% popust

Cena vključuje:
- Uporaba hotelskega bazena, Paradise Spa (7.00–19.00)
- Brezžični dostop do interneta
- Parkirišče
- Ob rezervaciji podaljšanega bivanja 1-kraten vstop v savno

Povsod se prišteje še turistična taksa: 1,27€ na osebo na noč in prijavnina 1€ na osebo.


PachaMama Pleasant Stay

Cene za bivanje samo eno noč:
Dvoposteljna soba: 84€/noč
Dvoposteljna soba single use: 65€/noč
Enoposteljna soba: 52€/noč
Studio apartma FondaHouse 2–3 osebe: 95€/noč
Studio apartma MusicHouse 2–3 osebe: 95€/noč


Cene za bivanje več kot eno noč:
Dvoposteljna soba: 65€/noč
Dvoposteljna soba single use: 50€/noč
Enoposteljna soba: 40€/noč
Studio apartma FondaHouse 2–3 osebe: 75€/noč
Studio apartma MusicHouse 2–3 osebe: 75€/noč


Povsod se prišteje še turistična taksa: 1,265€ na osebo na noč.



STE BILI Z NAMI ŽE LANI?