Poslovni dialog v angleškem jeziku
Mojca Žirovnik Bocelli
O knjigi

Poslujemo v mednarodnem okolju, ki se nenehno spreminja, razvija in ponuja nove, boljše in hitrejše rešitve. Poslovanje v hitro spreminjajočem se okolju spremljajo komunikacijska sredstva, kamor spadata tudi dobro znanje tujih jezikov, predvsem angleškega, in poznavanje metod ter strategij komuniciranja.
V mednarodnem okolju vsekakor najpogosteje uporabljamo angleški jezik. Noben drug jezik se ni namreč tako zelo uveljavil v dobi informacijske tehnologije, ki omogoča elektronsko komunikacijo (internet, elektronska pošta …), kot se je angleški. V povezavi z dodatnimi koristnimi sredstvi komuniciranja omogoča, da hitro in učinkovito najdemo rešitve, ki so v zadovoljstvo vseh partnerjev, vpletenih v poslovni dogodek.
Priročnik Mojce Žirovnik Poslovni dialog v angleškem jeziku predstavlja poslovno prezentacijo, oblikovanje ponudbe in pogajanja po elektronski pošti. V tujem jeziku smo pogosto v zadregi pri iskanju ustreznih in pravilnih jezikovnih sredstev, s katerimi sogovorniku dokažemo, da delujemo v obojestransko korist, zato je priročnik nadvse dobrodošel pripomoček pri poslovnem komuniciranju v angleškem jeziku.
V priročniku so predstavljeni tudi trije praktični primeri, tako da lahko besedišče v angleškem jeziku, ki ga dopolnjujejo praktična priporočila za uspešno komuniciranje, takoj uporabimo v tudi svojem delovnem okolju.

+ -
22,95 €
Dodaj v košarico